Kirjoittaja Aihe: Kasvattajien oma ketju  (Luettu 535645 kertaa)

Poissa nima

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Kasvattajien oma ketju
« Vastaus #480 : 01.12.13 - klo:15:46 »
Olen ilman muuta mukana haasteessa. Eipähän vahingossakaan tule sorruttua sitten :)
1b M ii, punainen hurjasti ohentunut kuontalo, ikuisuuskasvattaja(ko).

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #481 : 01.12.13 - klo:16:46 »
Maaliskuu 28pvä

Lokakuu 29pvä

Onhan nuo kasvaneet vaikka välillä tuntuu etteivät millään kasva. Kesäkuussa niistä saksittiin pahimmat pois ja kerrostettiin. Nyt tuntuu että latvasta pitäisi ottaa 4-5cm pois  :-[ Niin ohutta.. ja kamalaa hamppua.

edit: Ja kait mä sitten vielä kuukauden saksimatta kituutan, eli mukana haasteessa. Mun hiukset ei ole koskaan olleet näin pitkät ja leikkaamisen jälkeen tulee varmaan muutenkin surku olo  ;D
« Viimeksi muokattu: 01.12.13 - klo:16:47 kirjoittanut Melly »
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa Anscue

• Haiven
  • *
« Vastaus #482 : 10.12.13 - klo:14:26 »
Mulla meni hermot juurikasvun kanssa ja leikkasin hiukset tosi lyhyiksi. Ja nyt tuntuu, ettei ne kasva ollenkaan. Yritän syödä mahdollisimman proteiinipitoista ruokaa. Lisäksi käytössä on biotiini, msm + silica.Hiukset nyt
. Tahtoisin hiukset ensiksi tähän pituuteen Toiveena olisi, että kesään mennessä olisi ton pituiset. Mun on vaa jotenkin vaikee hahmottaa, että onko niiden mahdollista edes kasvaa tohon mittaan.  :-\

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #483 : 11.12.13 - klo:17:16 »
^ Varmasti kasvavat tuohon mittaan, eikä se vie edes kauaa aikaa. Leikkasin siiliksi hiukset muistaakseni 2011 kesällä, ja seuraavaksi olkapääpituus tulossa.. Se kasvaa todella nopeasti, kun hiukset leikkaa lyhyiksi. Muistan kasvatusvaiheen, se oli niin hirveää että ei enää sitä, kiitos :)

Poissa butteri

• Haiven
  • *
« Vastaus #484 : 11.12.13 - klo:23:38 »
Tuli tänään otettua kuva, jossa hiuksetkin näkyvät kokonaan joten päivitetään nyt sitten tänne, vaikka ajattelin vasta keväällä kuvata seuraavan kerran.

Viimeksi, elokuussa:

Tänään, joulukuussa:

Kaipa siinä jotain kasvua näkyy (?)

Vasta kesän korvalla ajattelin seuraavan kerran tasoitella latvaa, kun tuntuu pysyvän hyvässä kunnossa ja haluan niitä tuloksiakin mahdollisimman nopeasti :D ainakin 10-20cm olis kiva vielä saada kasvua! Sitten oltais lantiomitassa, ainakin hiukset suorana. Nyt hieman yli BSL. Kasvateltu on jo reilu 2 vuotta, viimein alkaa "uurastus" lähestyä tavoitettaan..  :D
Luonnonkiharoiden kasvattelua

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #485 : 12.12.13 - klo:13:20 »
Mulla meni hermot juurikasvun kanssa ja leikkasin hiukset tosi lyhyiksi. Ja nyt tuntuu, ettei ne kasva ollenkaan. Yritän syödä mahdollisimman proteiinipitoista ruokaa. Lisäksi käytössä on biotiini, msm + silica.Hiukset nyt
. Tahtoisin hiukset ensiksi tähän pituuteen Toiveena olisi, että kesään mennessä olisi ton pituiset. Mun on vaa jotenkin vaikee hahmottaa, että onko niiden mahdollista edes kasvaa tohon mittaan.  :-\

Leikkelet vaan takahiuksia pois sitä mukaa kun ne kasvavat ja yrität olla kaikin keinoin koskematta päällihiuksiin. Päällihiuksiinhan tarvitset tällä hetkellä eniten pituutta (n. 10cm?)  :)
1c M ii, BSL-pituudesta kasvattelua vyötärölle

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #486 : 12.12.13 - klo:21:04 »
Elokuussa: http://i.imgur.com/V2BIBfL.jpg
Tänään: http://i.imgur.com/OkjqLuV.jpg

Ne ovat kasvaneet! Ne ovat!!!

Ja joo kuvasin vessassa kun on paras valo tähän aikaan päivästä :D :-[
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

Poissa Eudokia

• HAIRahtanut
« Vastaus #487 : 14.12.13 - klo:13:24 »
Tammikuussa tulee kaksi vuotta viimeisestä latvojentasauksesta, olen itse löytänyt vain muutaman kaksihaaraisen ja pituus on nyt BSL, jei!  :D Väri on pysynyt tummanruskeana ja otsis löytyy edelleen.  :)
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 14.12.13 - klo:14:27 »
Janniina, ne ovat kasvaneet!   :)

scarface

• Vieras
« Vastaus #489 : 15.12.13 - klo:10:58 »
Huhtikuussa leikkautin vielä avataren mukaisen mallin hiuksiin, seuraava siistintä olikin sitten marraskuun puolivälissä kun kasvatusprojektiin olin aiemmin kesällä päätynyt. Vastaan mielelläni leikkaamattomuushaasteeseen, tavoitteena siistiyttää latvoja seuraavan kerran huhtikuussa :)

Poissa versicolori

• Hiushörhö
« Vastaus #490 : 18.12.13 - klo:12:49 »
Heh, 2,5 viikkoa lakkolupauksesta ja saan yllättäen siskolta joululahjaksi itselleen varaamansa kampaaja-ajan  ;D 

Miks mun vasta nyt leikkaamattomuushaasteeseen ryhdyttyä alkoi tehdä mieli leikata tukkaa? ;D

Tavallisesti menee useitakin kuukausia ilman saksia

Sama homma, on kyllä jo pitemmän aikaa kutkutellut ajatus leikkaamisesta ja nyt tilaisuuden tullen annoin leikata vähän tavallista enemmän latvasta. Pää tuntuu kummallisen kevyeltä ja ilme on siistimpi ja skarpimpi, mutta tuskin pitäydyn tässä bls:ssä vaan annan kasvaa taas pitemmäksi omia aikojaan. Ehkä nyt alan itsekseni määrittelemättömään leikkauslakkoon, katsotaan kuinka kauan kestän  ;)

• Vieras
« Vastaus #491 : 19.12.13 - klo:19:55 »
Järkyttävän kokonen tän kuun kasvukuva:

Edit: pienensin kuvan. -ellen
« Viimeksi muokattu: 24.12.13 - klo:13:37 kirjoittanut ellen »

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #492 : 19.12.13 - klo:22:03 »
Leikkaushimo on kadonnut kokonaan, kun muistin öljyjen olemassaolon. Eihän ne käsittelyt mihinkään katoa, mutta hoitotuotteiden lotraamisella alkaa näkymään tulosta. Täällä sinnitellään! :)

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #493 : 19.12.13 - klo:22:23 »
Janniinallakin selvästi kasvua näkyvissä! Onko ihan oma väri? Kivannäköinen :)

Kyllä on oma väri, mutta tuossa uudemmassa kuvassa ihan oudon värinen :D Luonnossa reilusti rusehtavampi.
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

scarface

• Vieras
« Vastaus #494 : 20.12.13 - klo:13:11 »
Höpönasulla on kauniin väriset hiukset!  <3 Ja pituiset!