Kirjoittaja Aihe: Kasvattajien oma ketju  (Luettu 535660 kertaa)

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
Vs: Kasvattajien oma ketju
« Vastaus #570 : 17.02.14 - klo:20:53 »
^Saisiko udella, minkä merkkiset ja paljon nuo sakset maksoi? :D
Cogito ergo doleo.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #571 : 17.02.14 - klo:21:27 »
Mun hiukset ei kasva  :( Tänään mitatut hiukset olivat pari senttiä lyhyemmät kun edelliskerralla pari kuukautta sitten. En ole leikannut välissä kuin yksittäisiä haaroittumia. Pääpuolessa kasvua tapahtuu, hitaasti ja epävarmasti, mutta tapahtuu kuitenkin. Latvat vaan eivät kestä. Jokaisen hiustenkäsittelytilanteen (tangle teezer-harjauksesta lämpökäsittelyyn) jäljiltä jätän jälkeeni hyvän kasan vaihtelevan mittaista, katkeillutta latvaa. Hiukseni ovat jumittaneet bsl-pituudessa jo vaikka kuinka kauan. Öljymuhittelen vähintään kerran viikossa, cwc-pesen ja välillä co-pesen, käytän lähes joka toisella pesulla jotain tehohoitavaa, Joicon K-pakeja esimerkiksi, ja lisään hoitsikkaan öljyjä melkein aina. Yritän käsitellä hiuksia mahdollisimman lempeästi, mutta mikään ei auta.

En värjää enää (paitsi ehkä Elumenilla), mutta latvoissa on kyllä moninkertaiset käsittelyt, värjäykset ja vaalennukset. Lämpökäsittelyä en voi ihan tyystin lopettaa, haluan edes silloin tällöin hiusteni näyttävän hyvältä, mutta yritän pitää lämpöilyt noin kerrassa per viikko.

Onko kukaan testannut tätä, olisikohan tästä johonkin? http://www.feelunique.com/p/Redken-Extreme-Anti-Snap-250ml

Poissa Punatulkku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #572 : 17.02.14 - klo:22:02 »
Onko kukaan testannut tätä, olisikohan tästä johonkin? http://www.feelunique.com/p/Redken-Extreme-Anti-Snap-250ml

Olen käyttänyt tuota Anti-snapia latvoihin melkein vuoden ajan  :) Oma tilanne oli aika samanlainen - latvat oli niin käsittämättömän haperat lukuisista värinpoistoista, että pelkällä harjauksellakin niitä katkeili ihan älyttömästi ja hiukset eivät pidentyneet yli vuoteen laisinkaan. Samoihin aikoihin kun tuota Anti-snapia rupesin käyttämään niin tein kyllä muutenkin aika paljon muutoksia hoitorutiinissani. Joka tapauksessa latvojen ja koko pään kunto on kohentunut (luultavasti tosin useamman asian summana) huomattavasti ja pituutta on tullut kuluneen vuoden aikana enemmän kuin aikoihin  :) kyseisellä aineella voi läträtä ihan reippaastikin ilman että lähmää, itse laittelen pesun jälkeen ja joskus myös kuiviinkin hiuksiin. Todella riittoisaa myös, oon käyttänyt tuota suuria määriä joka pesulla ja vieläkin on jäljellä ainetta. Ostan varmaan uudestaankin.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #573 : 18.02.14 - klo:15:19 »
Tuota Anti-snappiä saatan kokeilla itsekin :) Minullakin on jurrannut hiusten pituus samana jo vuosikausia, latvat vain haperoituu pois vaikka lämpökäsittelen harvoin ja värjään vielä harvemmin. Blondausta en harrasta. Öljyt ja tehohoidot on vakiokäytössä olleet jo pitkään.

Altoin kokeilut Joicon K-pakillä pari viikkoa sitten, on varmaan ensimmäinen rekku jota olen käyttänyt useammin kuin kerran. Alku on lupaava, saa nähdä tuoko tuloksia.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #574 : 18.02.14 - klo:16:18 »
Kiitti rohkaistuksesta Punatulkku, laitoin anti-snapin tilaukseen. Arviot netissä vaikuttivat kyllä aika lupaavilta, nyt toivotaan parasta!

Poissa Eudokia

• HAIRahtanut
« Vastaus #575 : 19.02.14 - klo:12:42 »
Reilu kaksi vuotta leikkaamattomuutta takana ja latva on pysynyt rispaantumatta. Pituus BSL ja väri edelleen tummanruskea. Pesen kerran viikkoon pituudet ja otsiksen joka aamu. Pidän aina hiukset kiinni niin sekin varmaan on suojannut noita latvoja.  :) En haaveile pidemmästä kuin vyötärömittaisesta.

Viikonloppuna vois värjätä kolmen sentin juurikasvun piiloon ja tasoittaa otsista.  :l

Kasvattaminen jatkukoon.  :D

Juuri kun pääsin kirjoittamasta niin päätin kokeilla veljeni joululahjaksi ostamia hiustenleikkuusaksia ja nappasin muutaman sentin ohuesta latvasta pois.  :D
« Viimeksi muokattu: 19.02.14 - klo:21:04 kirjoittanut Eudokia »
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am

Poissa Trillian

• Haiven
  • *
« Vastaus #576 : 19.02.14 - klo:22:48 »
^Saisiko udella, minkä merkkiset ja paljon nuo sakset maksoi? :D
Merkki on Manart, ja maksoivat muistaakseni vähän alle 30€. :)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #577 : 22.02.14 - klo:12:45 »
Reilu kaksi vuotta leikkaamattomuutta takana ja latva on pysynyt rispaantumatta. Pituus BSL ja väri edelleen tummanruskea.

Mitä hiusväriä käytät? Marketeissa on aika hyvin tummanruskeita, mutta esim. Poly Color tummanruskea on aika kuivattava mun hiuksille.

Poissa Choko

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #578 : 22.02.14 - klo:15:45 »

Mulla on kanssa antisnap käytössä, en tosin oo käyttänyt sitä vielä kuin noin kuukauden, mutta vaikuttaa tosi hyvältä aineelta. Ei tahmaa eikä lähmää ja tuoksukaan ei ole liian voimakas (en pidä tosi voimakkaista tuoksuista..). Näin lyhyellä ajalla en osaa sanoa kuinka hyvin tuote todella suojaa latvoja haaroittumiselta, mutta joka tapauksessa tuote vaikuttaa tosi hyvältä ja riittoisalta.  :)
1a F ii, luonnollinen väri maantienharmaa, jossa vähän punapigmenttiä<br />...haluu taipuisat tummanruskeet hiukset...

Poissa Eudokia

• HAIRahtanut
« Vastaus #579 : 22.02.14 - klo:16:30 »
^^ Kaksi kertaa oon nyt värjännyt Garnierin Nutrisse moussella, tätä ennen Natural coloursilla ja sitä ennen Poly Colorilla. Tukka menee värjäyksessä aina aivan korpuksi kaikkien noiden kanssa.. Natural colours ei pysynyt hiuksissa, tällä moussella aion jatkaa jatkossa.  :)
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #580 : 23.02.14 - klo:18:18 »
Inverted method, anyone? Mun mielestä toi on vähän kyseenalainen, enkä ite sitä aio harrastaa. Salilla on sellanen pöytä, levy tms missä mennään pää alaspäin ja se venyttää selkää, ja mulla selkä on aika tönkkö, jäykkä ja kipeilee useesti. Siihen tarkoitukseen käyttäisin tätä mutta että hiustenkasvuun.. Minkälaisia mietteitä teiltä on tästä? Ootteko kokeillut tai kuulleet joltain tätä koittaneelta?

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #581 : 23.02.14 - klo:19:34 »
^ Yritin googletella tuota metodia enkä oikein ymmärtänyt, mistä on kyse :O
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #582 : 23.02.14 - klo:19:37 »
^ Joo eli jotkut tekee sen tosiaan sellasella pöydällä mihin laitetaan nilkat kiinni ja sit sitä laitetaan vähän kerralla niin että pää menee alaspäin. Ainakin tosiaan meiän salilla on tämmönen härveli. Sitten toinen vaihtoehto on istua tuolin reunalla ja laittaa pää alas, olla siinä 3-4 minuuttia ja nousta ylös. On myös näitä huonojakin vaihtoehtoja että roikotetaan yläkroppaa tai niskaa esim. sängynlaidalta. Mutta siis ideana se että saadaan veri nouseen päähän.

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #583 : 23.02.14 - klo:20:22 »
^Ja tuommonen auttaisi? :DDDD

Kaikessa epäuskoisuudessani voisin kyllä ehkä kokeilla.
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

Poissa Trillian

• Haiven
  • *
« Vastaus #584 : 23.02.14 - klo:20:40 »
Mä uskon kyllä, että päällä seisominen on ihmiselle hyvästä (paitsi kuukautisten aikaan ei suositeltavaa) mutta en ole koskaan kuullutkaan, että sillä olisi hiusten kasvamiseen mitään vaikutusta.  :D