Kirjoittaja Aihe: Kasvattajien oma ketju  (Luettu 536070 kertaa)

Poissa Shinea

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Kasvattajien oma ketju
« Vastaus #600 : 03.03.14 - klo:00:58 »
Kiitos vastauksistanne, kanssakasvattelijat! :) Minäkin kotiutin omat invisibobbleni Anttilasta. Jäljellä oli ainoastaan muutama musta, pinkkejä ja sähkönsinisiä, joten valitsin mustat, vaikka läpinäkyviä lähdinkin alunperin metsästämään. Tarkoituksena oli löytää mahdollisimman huomaamattomat, ja nää mustat ajavat sen asian tummassa tukassa ihan hyvin. :) NetAnttilassa näytti olevan tarjolla myös ihania ruskeita! Hmm, hmm... Näyttävät olevan haluttua tavaraa Anttilan hyllystä päätellen, ja juuri jostain luin, että niitä löytyy nyt myös Stockmannin valikoimasta.

Totta, että pitävät hiukset paremmin paikallaan kuin tavallinen ponnari! Salilla riuhtoessa tavallisella lenksulla kasattua nutturaa saa jatkuvasti korjailla, mutta sekin aika on näiden myötä ohi. Mun tukassa toimivat tosi hyvin, paljon hellävaraisempaa meininkiä tosiaan, joten yhdyn mielipiteisiinne.

Tangle Teezerit täälläkin käytössä, ja parempaa harjaa saa hakea. Ihan ehdoton pitkille hiuksille. :)
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #601 : 03.03.14 - klo:01:06 »
Pitäisiköhän noita varsinaisia Invisibobbleja sitten kokeilla, Cailapin ja ebayn puhelinjohtoponnarit eivät kyllä ole saaneet minusta fania, eivät tunnu minun päässäni mitenkään erityisen hellävaraisilta ja hiukset tuppaavat jumittumaan niihin. Kaipaisin yönutturoihini mahdollisimman hellävaraisia ponnareita, enkä oikein tiedä, minkä puoleen kääntyä.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #602 : 03.03.14 - klo:11:52 »
Herranjestas, mistä näitä valkoisia pisteitä ja kaksihaaraisia oikein tulee... Vanhoina hyvinä aikoina en löytänyt yhtään kaksihaaraista päästäni, mutta nyt latvoja tutkiessani alkaa itkettää. Mikähän voisi olla syynä sille, että latvat yhtäkkiä hajoavat käsiin? Ei tahdo leikata. :(

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #603 : 03.03.14 - klo:15:54 »
Minäkin kävin tämän ketjun innoittamana metsästämässä noita Invisibobbleja. Turusta löytyi ainakin Anttilasta iso laatikollinen, oli mustia, sähkönsinisiä ja läpinäkyviä. Otin 3kpl paketin läpinäkyviä, ne varmaan vähiten näkyy mun vaaleahkossa kuontalossa...

Havahduin tässä yksi päivä siihen että hiukset on taas kasvaneet (joo, tosi yllättävää, mutta ei sitä jotenkin aina huomaa... :D ) Kävin moikkaamassa kaveria jota en ollut nähnyt joulukuun jälkeen, ja kaverin ensimmäinen kommentti oli, että "voi vitsi kun sun hiukset on kasvaneet ihan mielettömästi!" Nyt kun sitten tutkailin, niin eipä ole mun hiukset enää hartiamitassa, vaan vois melkein sanoa että kainalomittaiset... Melko hyvin, kun noin vuosi sitten pätkäisin polkaksi että sain kaikkein pahimmat latvat pois...
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #604 : 03.03.14 - klo:16:41 »
Mäkin ostin anttilasta 2 pakettia invisibobbleja. Mun  täytyy vaan sanoa, että mun tulassa noi on huonmpia kuin ne iberon ( vai cailapin? ) lenksut mitä olen ennen käyttänyt. Ilmeisesti mun tukka on liian raskas noille, eikä ne pidä ponnaria läheskään niin tukevasti kuin noi iberot. Invisibobbleissa materiaali on paljon joustavampi ja on ne myös ohuempia (kierteen säde on pienempi). Lyhyemmässä tukassa varmaan on hyviä.

Oma väri takaisin.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #605 : 03.03.14 - klo:17:16 »
Mulla on noita anttilan ponnareita ja lisäksi jotain muutakin, mutta en ole oikein tykästynyt niiden käyttöön. Eivät tunnu minusta kovinkaan hellävaraisilta, varsinkaan pois otettaessa kun hiukset jäävät sinne lenkkien väliin.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #606 : 03.03.14 - klo:17:29 »
Mullakin on iso läjä noita puhelinlankaponnareita, sellaisia pienempiä Glitteristä ostettuja ja sitten semmoisia isompia H&M:ltä ostettuja. Nuo on ihan huippuhyviä kun tekee sellaisen lenksun hiuksista päälaelle kokin hommissa kun tukka pitää saada lakin alle sekä yöllä kun laittaa tukan korkealle ponnarille, mutta muuten en oikein tykkää. Mulla on todella liukkaat hiukset, joten tuntuu että normaalille ponnarille laitettaessa se alkaa löystyä helposti.
1a F ii

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #607 : 03.03.14 - klo:17:30 »
Mullakin herännyt pikkuhiljaa mielenkiinto noita puhelinlankaponnareita kohtaan. Ei nuo minusta mitään kovin esteettisiä ole, mutta ehkä mustana tai ruskeana menisivät. Mutta lähinnä sen puolesta kiinnostaa, että pysyvät hyvin paikallaan, koska mulla on niin liukas hiuslaatu, että tavan ponnarit luisuu pois. Esimerkiksi juostessa saattaisivat olla toimiva ratkaisu. Minäkin olen kyllä vähän epäileväinen sen suhteen, ovatko nuo kovinkaan hellävaraisia.

Mulla on taas latvat aika karmeassa kunnossa, vaikka näitä on viimeks leikattu reilu pari kuukautta sitten. Pakkanen taisi jättää jälkensä ja toisaalta laiskuus iski hiustenhoidon suhteen, enkä jaksanut hirveästi käyttää latvasuojia yms. jätettäviä. Mulla nuo jätettävät tuppaavat vielä kerrostumaan hiukseen aika rajusti ja hiukset ovat pian yhtä takkua, joten senkin takia olen ollut käyttämättä jätettäviä. Ja pahiten haaroittuu ja katkeilee edelleenkin ne aikanaan vaalennetut osiot.  >:( Vielä en aio saksiin tarttua, mutta eiköhän tässä ennen kesää pitäne pari senttiä saksia pois.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #608 : 03.03.14 - klo:17:34 »
Joudun sitomaan tavallisen ponnarin yleensä tosi tiukalle, että se pysyy liukkaissa hiuksissa (ja yleensä valuu siitä huolimatta), ja pois ottaessa joku hius tuntuu aina olevan ikävästi välissä ja katkeilevan, koitinpa vetää koko systeemin pois sellaisenaan tai kieputtaa lenkin auki. Varsinkin yön jälkeen hiukset on kumilenkin välissä miten sattuu. Invisibobble pysyy hyvin paikallaan löysempänäkin, ja olen saanut sen auki todella helposti. En liu'uta invisibobblea pois tukasta, vaan nappaan letistä kiinni ja availen sitä lenkkiä ja pujottelen poninhäntää sieltä pois. Yleensä lähtee tosi siististi irti, eikä tunnu että hiukset takertuisi, venyisi tai jäisi lenkin väliin. Mulla on hiukset takapuoleen asti pitkät. Tykkään enemmän kuin tavallisista hiuslenkeistä  :) Noissa "puhelinjohdoissa" ei ole yhtään  kiinni kertyneitä hiuksia, kun tavallisiin hiusponnareihin tuppaa mulla muodostumaan inhottava möykky irronneista ja lenkkiin kietoutuneista hiuksista, ja joudun käymään läpi ja siistimään hiuslenkit kynsisaksien avulla  ::)
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa nima

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #609 : 03.03.14 - klo:19:43 »
Vihdoinkin bsl saavutettu! Mietin lähes joka päivä ovatko nämä tosiaan mun omat hiukset vai jotkut pidennykset  :D Tuntuu/näyttää niin oudon pitkille niin monen vuoden puolipitkän tukan jälkeen.
1b M ii, punainen hurjasti ohentunut kuontalo, ikuisuuskasvattaja(ko).

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #610 : 03.03.14 - klo:21:08 »
Hmm, huomasin että noita invisibobbeleita myydään NetAnttilassakin. Pitäisiköhän kokeilla? Mua vaan pelottaa kauheesti, että mun luonnonkihara tukka jää tuohon niin pahasti kiinni, että joudun leikkaamaan sen irti :P Mun hiuksilla on oma elämä ja vaikka kuinka harjaan ne suoriksi, menee 2 minuuttia ja hiukset on niin takussa että tangle teezer huutaa hoosiannaa.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #611 : 03.03.14 - klo:21:57 »
^Taitaa ne aikaisemmat värinpoistot sun muut alkaa muistuttaa itsestään :-\

Näinhän se asia varmastikin on, en vain millään halua myöntää, että ensimmäistä kertaa elämässäni hiukset eivät kestäisi jotain käsittelyä. Noh, totuus on karu, yritän vielä hetken kokeilla kuorruttaa latvoja silikonilla, mutta eihän lopulta mikään muu kuin sakset auta.

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #612 : 03.03.14 - klo:22:25 »
Vaalennusketjun lähtötilanteesta alkaa taas kasvatus. Pituudestahan ei ollut tarkoitus luopua, mutta minkäs teet. Toivottavasti syksyllä olisin jo leukapituudessa.
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #613 : 03.03.14 - klo:22:29 »
Teidän vuoksi nyt jouduin käymään Anttilassa ostamassa tuollaisen invisibleboblen. Ostin läpinäkyviä paketillisen katsotaan miten toimii. Mulla on kyllä karheat hiukset joten varmasti pysyy, mutta jääkö kiinni niin saa nähdä.

Lilli, kerro miten kävi! Jos saat nuo irti helposti karheistakin hiuksista, niin teen itsellekin tilauksen saman tien!

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #614 : 03.03.14 - klo:22:50 »
Hmmm, jos sen vetää irti hiuksista niin takertelee vähän ja muutama hius näyttää jäävän kiinni (1-2). Jos sen pyöräyttää auki, niin hiuksia ei jäänyt yhtään kiinni. Tämä näin pikaisen testauksen jälkeen. Hämmentävää, nuo nimittäin näyttää siltä että ne takertuu vähintään nuihin kiharoihin.  0_0
2c M iii waist lengthistä taas takaisin mid backiin. Ikuinen kasvattaja. Kihartuva ja paksu tukka (ponnari 10,5 cm).  Oman värin kasvattaminen alkanut 09/13.