Kirjoittaja Aihe: Kasvattajien oma ketju  (Luettu 536246 kertaa)

Poissa Punatulkku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Kasvattajien oma ketju
« Vastaus #660 : 29.03.14 - klo:14:52 »
Biotiinit on ilmeisesti toimineet, sillä joitakin päiviä sitten juurikasvua värjäyttäessä kampaaja totesi, että onpa kasvanut nopeasti (näki koneelta milloin viimeksi oli värjätty). Ja mulle ei koskaan ole sanottu noin, koska normaali kasvutahti on juuri ja juuri se sentti(ehkä vajaakin) kuussa  :D en itse ole ehtinyt juuri seurata kasvunopeutta, mutta kirltämättä 1,5 kk:ssa taisi olla reilu pari senttiä tullut  :) tukka tuntuukin jo aika pitkältä kun about bsl:ssä mennään, vaikka tietysti lopulliseen tavoitteeseen on vielä matkaa.

Poissa MNi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #661 : 30.03.14 - klo:22:08 »
Mun täytyy varmaan kanssa hakea Biotiini Strongia taas paketti. Kynnet menny niin liuskaseks ja taitaa se kasvukin hidastua..

Huomenna alkaa sokkarilla hiusten hellimis viikko, joten täytyy varmaan käyttää tilaisuus hyödyksi ja helliä hiuksia  :-*

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #662 : 31.03.14 - klo:18:26 »
On ihanaa, kun tukka saa lisää mittaa, mutta nyt alkaa vaivaamaan hiusten mallittomuus. Tukka tuntuu roikkuvan muodottomana kasvoilla, olisikohan nyt kerrostuksen aika?

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #663 : 31.03.14 - klo:18:38 »
On ihanaa, kun tukka saa lisää mittaa, mutta nyt alkaa vaivaamaan hiusten mallittomuus. Tukka tuntuu roikkuvan muodottomana kasvoilla, olisikohan nyt kerrostuksen aika?

^ Tämä, mutta kun ei raaski leikata! Kaverilla on kahden viikon päästä parturi ja puhui tänään että vetää noin lapaluumittaiset hiuksensa pixieksi pitkillä etuhiuksilla ja minä tuskailen ihan liikaa jo pelkän etutukan kanssa.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #664 : 31.03.14 - klo:19:11 »
Oi onpa kiva, ku tänne tuli heti vertaistukea paikalle! :D
Kyllä tässä tekisi vähän mieli kampaajalle mennä. Kerrokset varmasti parantaisivat hiusteni yleisilmettä, koska tukkani on aika raskas ja näinollen todellakin sellainen roikkuva. V-linjainen latva on myös kiehtonut pitkään, mutta en tiedä ovatko hiukseni tarpeeksi pitkät, että se näyttäsi hyvältä.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #665 : 31.03.14 - klo:23:37 »
Minäkin haluaisin näihin hiuksiin jotain mallia, kun muistutan lähinnä wookieta silmälasien kanssa. Tai Cousin It Addam's Familista. Mutta ne kerrat kun olen ehdottanut/kysynyt kerrostamisesta kampaajalla, niin eivät suostuneet! Yksi sanoi että pitkiä hiuksia ei missään nimessä saa kerrostaa, menee pilalle. Toinen sanoi ettei ala leikkaamaan mun hiuksiin kerroksia.

Mä en tiedä mitä tekisin :( En nykyään enää käy ollenkaan kampaajalla, kun ne ei osaa auttaa mua ollenkaan tai tekee jotain muuta typerää. Viimeisin tikki taisi olla se, kun kampaaja ei suostunut leikkaamaan latvoja ellen seiso. Ja pyysi vielä täyden hinnan. Eikä mun hiukset nyt NIIN pitkät olleet.

Poissa butteri

• Haiven
  • *
« Vastaus #666 : 01.04.14 - klo:15:18 »

Kasvukuvaa, hitaasti nuo kiharat kasvaa mutta taas on vähän tulosta näkyvissä(?) Midback lähestyy! :D Hiukan jännittää, kuinkahan pitkäksi nämä suostuvat kasvamaan. Lantiomitta olisi se lopullinen tavoite, midback seuraava välitavoite. On tässä 7kk välissä latvojakin puolisen senttiä siistitty.
Luonnonkiharoiden kasvattelua

winkaa

• Vieras
« Vastaus #667 : 02.04.14 - klo:17:22 »
Uus kasvattaja ilmottautuu! oon jo pitemmän aikaa tääl pyöriny ja lueskellu näitä joten päätin sit iha rekisteröityy   :D  :P
Eli siis päätin nyt alkaa kasvattaa ja kattoo kuinka pitkäks nää venyy, sinne puoleenväliin selkään joskus ekalla luokalla viimeks oli  :) jos nää vielä vyötärömittaan kasvais.. toivotaan.. laitan tohon kuvan tai vertailin sitä miten hiukset ysiluokan koulukuvassa ja nyt  lukion ekalla ni kyllähä ne vuodessa aika hyvin on kasvanu  :o ja sit kolmantena tän hetkine hiustilanne.. ois varmaa nyt jo siellä vyötärössä ellei ois joutunu pätkäsee veke, ku välttämättä halusin punaset ni värinpoistoha siihe alle piti ottaa.. ei enää ikinä, joten siitä tuli vähän takapakkia. nyt siis olevinaa värjätty takas ruskeeks mut punane sielta alta paistaa... mut nyt öljymuhittelut joka toinen vklp päässä ennen saunaa ja lopettanu suoristamisen ym. mahollisesti rasittavan.. koitan päivitellä tänne sitte jossaivaiheessa uutta kuvaa ku kasvua taas selvästi näkyy :D ja joo ite on hankala kuvailla takaapäin pituuksia ja hiukset hassusti tollee puoliponnnarilla.
« Viimeksi muokattu: 02.04.14 - klo:17:28 kirjoittanut winkaa »

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #668 : 03.04.14 - klo:12:01 »
^Joo,suoristaminen on hyvä lopettaa, kuivattaa hiuksia tosi paljon. Sulla on kivan väriset hiukset, kun ne on tuollaiset vähän punaruskeat. :)

winkaa

• Vieras
« Vastaus #669 : 03.04.14 - klo:15:51 »
kiitos! :) joo no onhan nää toisaalta iha kivat mut koitan kumminki saada jotenki pois ku sitse oman värine juurikasvu erottuu aikas selkeesti  :-\ mut tää ei oo nyt tän aihealueen asia  :D

Poissa Punatulkku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #670 : 03.04.14 - klo:21:24 »
Kauniit ovat butterin hiukset ja hienosti kasvaneet  :) ihanan paksut ja kiharat!

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #671 : 03.04.14 - klo:22:02 »
Ihanat nuo Butterin hiukset, enkä vaan voi olla ihastelematta tuota väriä!  :) Winkaalla myös kivat hiukset! Ollaan aika samoissa mitoissa.

Pakko taas näyttää saksia hiuksille lähiaikoina. Löysin nimittäin tässä yksi päivä kuusihaaraisen. 0_0 Siis niiden lukuisten kaksihaaraisten ohella.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa nima

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #672 : 18.04.14 - klo:13:46 »
Hyvästi BSL. Annoin harjoittelijani leikata hiukseni, ja sehän innostui. Varmaan 4cm lähti pituudesta, mutta kerroksista ei sentään sen enempää kuin se pyydetty sentti. Mutta en valita, latva on nyt varmaan kymmenen kertaa paksumman näkönen, kun huitulaiset latvat ovat poissa. Kerrokset murenee edelleen käsiin, mutta jospa ne siitä, hoivaamisella ja varjelemisella...
1b M ii, punainen hurjasti ohentunut kuontalo, ikuisuuskasvattaja(ko).

• Vieras
« Vastaus #673 : 18.04.14 - klo:14:42 »
NYt alkaa näyttää siltä että mun ylläpitoni tehoaa. Latvat tuntuu pikkusen paremmilta ja kasvukin on vähän jumahtanu.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #674 : 20.04.14 - klo:21:32 »
Voi herranjestas, täällä mää vaan luen tätä ketjua ja hoen hiuksilleni, että kasvakaa kasvakaa. Upeita hiuksia naiset, olette inspiroivia! :)