Ilmoittaudun vasta nyt ketjuun, vaikka kasvatusta (tai pikemminkin sen yrittämistä) on takana jo jokunen vuosi. Vaalennettuja hamppulatvoja leikkasin toissapäivänä taas 4 cm pois (juuri kun olin saanut vähän kasvatettua...

mutta takkukasan selvittely joka aamu rupesi kyrsimään) ja koko ajan kasvaa uutta kaunista tilalle, vaikkakin hitaasti. Tavotteena olisi ainakin keski-/alaselkään asti ulottuvat hiukset, sellaset ollu viimeksi yli kymmenen vuotta sitten

En käsittele hiuksia nykyään millään lailla, siis värjää, kuivaa, kiharra tai käytä muotoilutuotteita. Pesuväliä olen pidentänyt ja käytän lähestulkoon pelkästään luonnollisia shampoita/hoitoaineita (ainoa ei-luonnollinen tuote Erittäin Hieno Suomalainen, jota tulee välillä käytettyä).
Eläimille tarkotettuja biotiinituotteita tullu kokeiltua, mutta itse en huomannut kasvussa eroa

Tupakoinnin lopetin kanssa nelisen kuukautta sitten, eli terveempää hiusta pitäisi kasvaa

Öljyhoitoja teen about kerran viikossa, syväpuhdistukset (silloin tällöin) teen vihreällä savella.
Tuli muuten mieleen, että mulla Berocca on auttanut kynsien kasvuun ja kuntoon, eli sillonhan pitäisi auttaa hiuksiinkin? Pitääpi alkaa taas ottamaan

Onko tästä kellään kokemuksia?
Edit. Nyt on siis vähän olkapäiden alle (olkapää-kainalo välissä) hiukset, kun vielä pari päivää sitten oli BSL...