Kirjoittaja Aihe: Kasvattajien oma ketju  (Luettu 535669 kertaa)

Poissa nukka

• HAIRahtanut
Vs: Kasvattajien oma ketju
« Vastaus #75 : 29.12.12 - klo:21:31 »
Olen reilun vuoden kasvattanut hiuksia suuremmitta ongelmitta, mutta nyt on jotenkin alkanut tökkimään :( Menin vähän aikaa sitten laittamaan vaaleita raitoja ja tottakai hiukset kärsi, niitä katkeili ja latvat ovat kuivat. Ärsyttää kun päällyhiukset on lättänät ja latvoista hiukset harittaa ja on pörröllä. Kaikenlisäksi sain miljoonannen kerran todeta että tällainen vähän vaalempi väri ei sovi mulle yhtään :P

Mun hiukset näyttävät vähän niinkuin tuolta http://static.becomegorgeous.com/img/arts/2009/Nov/23/1555/frizz22.jpg  ::)
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 29.12.12 - klo:21:43 »
Olen reilun vuoden kasvattanut hiuksia suuremmitta ongelmitta, mutta nyt on jotenkin alkanut tökkimään :( Menin vähän aikaa sitten laittamaan vaaleita raitoja ja tottakai hiukset kärsi, niitä katkeili ja latvat ovat kuivat. Ärsyttää kun päällyhiukset on lättänät ja latvoista hiukset harittaa ja on pörröllä. Kaikenlisäksi sain miljoonannen kerran todeta että tällainen vähän vaalempi väri ei sovi mulle yhtään :P

Mun hiukset näyttävät vähän niinkuin tuolta http://static.becomegorgeous.com/img/arts/2009/Nov/23/1555/frizz22.jpg  ::)

Mun hiukset näyttää kans tuolta pesun jälkeen, jos en laita 5 litraa jätettävää latvoihin  ;D Johtuu kuitenkin luonnonkiharasta...

marsuzioni

• Vieras
« Vastaus #77 : 29.12.12 - klo:21:48 »
Mulla tökkii näiden etuhiusten ja päälimmäisten kerrosten kavatus.. Ne tuntuu niin kuivilta vaikka kosteuttavaa käyttäiskin.. Leikkaanki niitä sillain et teen joku ilta tutkailun ja katon onko kaksihaaraisia tai katkeamaisillaan olevia latvoja, mut silti ne ei tunnu kasvavan samaa tahtia kuin muu kasvusto. Neuvoja?

Paikalla Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 30.12.12 - klo:00:47 »

Onpas nätit hiukset Aridithilla, vaikka onkin ohuemmat latvoista.  :) Mitä eroa on muuten kerrostamisella ja ohentamisella, joku tekniikkajuttu vai?

Ei mitään käryä. :D Liekö sitten sama asia. Sanoin vain, että näin yhdellä ystävälläni nätin kerrostuksen ja sanoi leikanneensa sen, joten halusin sitten samanlaisen. Kokeilin siskon clip oneja ja niillä kivasti bailaaman lähtiessä saa latvan paksunnettua. Pahon kriisi siis ratkaistu.

Mulla myös näyttää hiukset aika pitkälti tuolta jos en laita hoitosuihketta tai föönaa pesun jälkeen, kuin tuossa kuvassa. Kuten tosta hiusmuutoksia ketjusta näkee :D. Etenkin vaaleana oli kunnon pöheikkö. Tosin Moisture Mist suihke Four Reasonsilta auttoi siihen ja tosiaan mullakin luonnostaa kihartuu, suoraksi föönaaminen silottavilla tuotteilla auttaa onneksi - hetkeksi.
« Viimeksi muokattu: 30.12.12 - klo:01:25 kirjoittanut Aridith »
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #79 : 30.12.12 - klo:01:15 »

Onpas nätit hiukset Aridithilla, vaikka onkin ohuemmat latvoista.  :) Mitä eroa on muuten kerrostamisella ja ohentamisella, joku tekniikkajuttu vai?

Ei mitään käryä. :D Liekö sitten sama asia. Sanoin vain, että näin yhdellä ystävälläni nätin kerrostuksen ja sanoi leikanneensa sen, joten halusin sitten samanlaisen. Kokeilin siskon clip oneja ja niillä kivasti bailaaman lähtiessä saa latvan paksunnettua.

Mulla myös näyttää hiukset aika pitkälti tuolta jos en laita hoitosuihketta tai föönaa pesun jälkeen, kuin tuossa kuvassa. Kuten tosta hiusmuutoksia ketjusta näkee :D. Etenkin vaaleana oli kunnon pöheikkö. Tosin Moisture Mist suihke Four Reasonsilta auttoi siihen ja tosiaan mullakin luonnostaa kihartuu, suoraksi föönaaminen silottavilla tuotteilla auttaa onneksi - hetkeksi.

Kävin kurkkimassa tuonne hiusmuutoksia ketjuun ja mulla on aika samannäköiset vaaleat hiukset tällä hetkellä niinku sulla tuossa vanhassa kuvassa ja kauheasti olen haaveillut punaisesta!  :D Täytyy varmaan kokeilla suihkittavia jätettäviä. Nyt olen käyttänyt voidemaisia ja tuntuu että niistä hiukset menee herkästi semmoiseksi klimppisiksi ja lähmäisiksi koppuroiksi.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Paikalla Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 30.12.12 - klo:02:00 »
Ainoa jota olen uskaltanut laittaa kuivana, joskin hyvin hyvin varovaisesti on TIGI Rockaholic Rock My World Stellar Smoothing Cream -muotoiluvoide. Se ei raskauta kovasti, mutta yleensä mulla menee ihan koppuraan kaikkista kuivana laitettavista. Mut se haju. Yök. Onneksi se haihtuu aika nopeaan.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 30.12.12 - klo:12:30 »
Aridith, kauniit hiukset sinulla. Pistää vaan vihaksi puolestasi tuon kampaajasi teko, en ymmärrä  >:( Minulla on tosi paljon kokemuksia huonoista kampaajista. En tajua, mitä sen kyseisen kampaajan päässä liikkui, kun lähti muka kerrostamaan latvojasi? Ei mitään. Mutta kyllä se siitä tasamittaiseksi kasvaa. Kampaajakielto  :ts

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 30.12.12 - klo:12:51 »
Ihmettelen itsekin, että kampaaja halusi kerrostuttaa latvoja. Muutama kerta kun olen itse kysynyt kampaajalta, että onnistuuko pitkien hiuksien kerrostuttaminen, niin nämä kampaajat oli ehdottomasti sitä mieltä, että ei kannata. Yksi kampaaja melkein raivostui ja sanoi, ettei missään nimessä rupea kerrostuttamaan pitkiä hiuksia!

Paikalla Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 30.12.12 - klo:14:11 »
Joo sieltä se kasvaa kohisten :D. Onneksi näin talvella, kun pidän hiukset 99,9% letillä. Kesällä olisi voinut harmittaa enemmän, nyt vaan saa puistatuksia peilin edessä. Onneksi sain valituksen jälkeen kasan tuuheuttavia tuotteita ja clip in pidennykset koska vikisin että olis voinut sanoa että "se ohentaa vähän latvoja" tarkoittaa, että mun latvat näyttää siltä, että mulla olisi kaksi teippipidennysosiota päässä. Minä siis itse halusin kerrostaa ne, toisaalta olen tosi tyytyväinen siihen että vähän kerrostin koska nyt hiukset asettuu kauniimmin, mutta latvat on ihan hirveät. :D

Hiukset kun laittaa ja vetää eteen on liirua sellainen viisi senttiä, annan parii kuukautta kasvaa ja saan nipsaistua ne pois ilman, että menetän "tissien alle" pituutta. Vyötärömittahan mulla tavoitteena ja periaatteessa jo hipoisikin kohta, mutta noi v*tun latvat...luojan kiitos että sain nuo clip onit. Voisinhan pokkana mennä näillä latvoilla, mutta hiusfriikkinä inhottaa ajatella, että joku katselee että joo tuolla on kaks riukulatvaa ristiin :D. Mutsi tokas että sitä näkee et omassa elämässä kaikki hyvin kun suurin murhe on liirulatvat, haha.

Mut hei, ainakin on tekemistä ikikasvattajalle! Sit kun vyötärölle on päästy niin lähdetään kasvatteleen kohti napaa...
« Viimeksi muokattu: 30.12.12 - klo:14:15 kirjoittanut Aridith »

Outolintu blogi

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 30.12.12 - klo:15:35 »
Mä taas olen sitä mieltä että pitkät hiukset on ehdottomasti kerrostettava, mutta maltillisesti ja kampaajan on tiedettävä mitä tekee. Tasapitkä moppi on ihan kamala ja mulla oli viimeksi kampaaja joka ei suostunut kerrostamaan pitkää ja siksi sitten leikkasinkin lyhyen tukan kun hermo meni siihen moppiin. Mun nykyinen kampaaja taas sanoi, että ilman muuta näin paksua tukkaa kuin mulla on kerrostettava pitkänä.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 30.12.12 - klo:21:08 »
Prkln prkl pitäiskö tässä mennä saksien luona vierailemaan. >:( Vastaharjattuna tukka tuntuu niiiiiin ihanalta, mut jatkuva saunominen ei oo auttanut jo valmiiksi purkkamaisesti venyvää tukkaani. Ai saakeli kun olisikin munaa vetäistä koko letti pois, mut eih, en kykenis. Tukan kunnon kannalta haluisin lyhentää jotain 20 senttiä, mut äääh. En uskalla. Haluisin että joku oikeasti puolueeton asiantuntija katsois tätä tukkaa ja sanois mielipiteensä.

Eniten ahdistaa tukan venyminen sekä se, miltä se tuntuu pesun jälkeen ennen kuivumista ja harjakäsittelyä. Se on tuosta päältä AIVAN karhea, takkuinen, täynnä hiuspätkiä ja räjähtäneenä pöheikkönä. Luonnonkuituharja pelastaa tilanteen, ja pehmentää.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa kiskis

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #86 : 31.12.12 - klo:21:45 »
Oon tässä jo hyvän tovin kasvatellut pituutta (ja omaa väriä), ja suunnilleen lapaluumitta on nyt vihdoin saavutettu. Tosin tänään istuin kampaajan tuoliin kun en kestänyt enää latvojen kuntoa, ne oli aivan räjähdyspisteessä: kaksi- ja tuhathaaraisia ja ties mitä murtumia täynnä. Jostain syystä tää kuontalo kuitenkin näyttää suht kiiltävältä ja hyväkuntoiselta, totuus valkenee vasta kun nappaa suortuvan lähempään tarkasteluun ja toteaa suunnilleen jokaisen hiuksen olevan haaroittunut tai vähintään murtunut.

No, kysyin sitten kampaajalta kuinka paljon tästä latvasta pitäisi ottaa, kun on niin huonossa kunnossa. Sanoi, että 2 senttiä pitäisi riittää, mut ois vaan pitänyt käskeä ottamaan enemmän... mutta ei, halusin vaan toivoa että se tosiaan riittäis ja saisin pidettyä hiukset mahdollisimman pitkinä. Lopputulos: vastaleikatut hiukset joissa hieman tasaisemmat latvat mutta edelleen täynnä haarahiuksia. Huoh! Ja tää oli jo toinen kerta kun lankesin samaan, viimeksikin lyhennettiin 2cm ja kunto ei parantunut lainkaan. Voi miksi...

Ehkä tää oli kampaajan tarkoituskin, istunpahan pian siellä taas uudelleen.  >:D

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #87 : 01.01.13 - klo:01:15 »
Laitetaan nyt tännekin pituutensa puolesta, eli vuosi sitten about pixiestä annoin kasvaa kun en löytänyt mieleistä hiusmallia ja tässä ollaan. Ei nyt mikään hurja vauhti, mutta saapahan nuo ponnarille pois tieltä  :D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Jennyh

• Vieras
« Vastaus #88 : 03.01.13 - klo:00:36 »
Multa lopetettiin nyt Marevan-lääkitys, minkä aikana ei saanut nappailla mitään ylimääräisiä vitamiinivalmisteita/luontaistuotteita, ja nyt aloin vähän innostua että pitäisiköhän alkaa sen kunniaksi syömään jotain hiusten kasvuun vaikuttavia pillereitä :D Priorinista täällä on ainakin puhuttu, niitäkin taitaa olla montaa erilaista? Mikähän on sunteessa halvinta, ja mistä on ollut hyviä kokemuksia?

Aridithin hiukset näytti mun mielestä tuossa kuvassa kyllä aivan ihanilta :) Mun silmään just tuollaiset ohuemmat latvat on kaikista kauneimmat. Itse en tykkää juurikaan sellaisesta tasapaksusta latvasta, mihin monet tuntuvat tähtäävän. Mutta harmi, jos itse et pidä :(

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #89 : 03.01.13 - klo:23:07 »
Eikö juurekset ole vielä tutustunut Mane 'n Tail "horse"tuotteisiin? ::)

Tuotteita on vaikka kuinka paljon! http://www.manentail.co.za/hair-care.aspx
Mä oon ainaki tosi kiinnostunut ko. tuotteista! Ne on kuulemma oikeasti toiminut (=kasvattaneet) ja hoitaneet hiuksia suht. lyhyessäkin ajassa käytettyinä! Ja plussaa toooosi isot purnukat (suurin osa 946 ml) ja halpa hinta! :l

Kannattaa katsoa Youtubesta ja muualta netistä arvosteluita, niitä nimittäin riittää sielä!

ps. Mane 'n Tail tuotteita myydään myös meidän kaikkien rakastamassa iHerbissä! :l
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi