Joo sieltä se kasvaa kohisten

. Onneksi näin talvella, kun pidän hiukset 99,9% letillä. Kesällä olisi voinut harmittaa enemmän, nyt vaan saa puistatuksia peilin edessä. Onneksi sain valituksen jälkeen kasan tuuheuttavia tuotteita ja clip in pidennykset koska vikisin että olis voinut sanoa että "se ohentaa vähän latvoja" tarkoittaa, että mun latvat näyttää siltä, että mulla olisi kaksi teippipidennysosiota päässä. Minä siis itse halusin kerrostaa ne, toisaalta olen tosi tyytyväinen siihen että vähän kerrostin koska nyt hiukset asettuu kauniimmin, mutta latvat on ihan hirveät.

Hiukset kun laittaa ja vetää eteen on liirua sellainen viisi senttiä, annan parii kuukautta kasvaa ja saan nipsaistua ne pois ilman, että menetän "tissien alle" pituutta. Vyötärömittahan mulla tavoitteena ja periaatteessa jo hipoisikin kohta, mutta noi v*tun latvat...luojan kiitos että sain nuo clip onit. Voisinhan pokkana mennä näillä latvoilla, mutta hiusfriikkinä inhottaa ajatella, että joku katselee että joo tuolla on kaks riukulatvaa ristiin

. Mutsi tokas että sitä näkee et omassa elämässä kaikki hyvin kun suurin murhe on liirulatvat, haha.
Mut hei, ainakin on tekemistä ikikasvattajalle! Sit kun vyötärölle on päästy niin lähdetään kasvatteleen kohti napaa...