Kirjoittaja Aihe: Kasvattajien oma ketju  (Luettu 536013 kertaa)

• Vieras
Vs: Kasvattajien oma ketju
« Vastaus #750 : 25.06.14 - klo:20:24 »
No nyt myrkyn lykkäs!

Kaikki ketkä tuon kuvan jälkeen vielä uskaltavat klikata linkkiä niin tässä se olisi:
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2664089/Could-BURNING-split-ends-better-haircut-FEMAIL-puts-hot-new-Brazilian-trend-test.html

Ja eikun tulella leikkimään!
Musta on jotenkin uskomatonta miten hiukset ei pala tuossa käsittelyssä. Oon aina ollut siinä käsityksessä että hiukset on parasta sytykettä ja leimahtavat niin nopeasti ettei mitään ehdi tehdä. Ehkä tuo kieputtaminen "puristaa" hiukset niin kasaan ettei se leimahda heti..?

Mua kyllä puhuttelee nuo ennen ja jälkeen -kuvat, haluaisin ehkä koittaa. Mutta en toki ite lähtisi tulella kokeileen! :D
Myös tommonen ihan saksilla tapahtuva kaksihaaraisten metsästys kampaamossa olis kiva hemmottelukokemus. Täällä niitä ei ainakaan vielä saa.

$150 - $200? Eh, ehkä mietin vielä... :o
« Viimeksi muokattu: 25.06.14 - klo:20:31 kirjoittanut höpönasu »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #751 : 25.06.14 - klo:22:09 »
^Kaikkea sitä  :o

Mun mielestä nuo jälkeen-kuvat ovat ihan yhtä kuivista ja hamppuisista hiuksista kuin aiemminkin, ne on vain vähän siloteltu. Mietityttäisi myös mitä tuo käsittely pidemmällä aikavälillä hiuksille tekee, ei kuulosta kovin terveelliseltä käräyttää tuolla tavalla. Toisaalta mä olen muutenkin kyllä sen kannalla, että kikkailut sikseen ja ronskisti saksilla pois ja sitten sitä terveempää hiusta kasvattamaan ja vaalimaan.

• Vieras
« Vastaus #752 : 26.06.14 - klo:15:35 »
Tulin minäkin toisiin ajatuksiin kun näin tämän kuvan:
http://www.fbi.gov/about-us/lab/forensic-science-communications/fsc/jan2004/research/2004_01_research01b.htm
(etsi Figure 74)

Musta noissa ennen jälkeen -kuvissa varsinkin latvat näyttää tosi hyviltä. Mulla on samanlaiset latvat kuin siinä ennen-kuvassa, tollaset epäsiistit ja saksia huutavat ja ne korostuu varsinkin kun on likaset hiukset. :D

Hahaha, tv-shoppia parhaimmillaan! https://www.youtube.com/watch?v=HFNDuUFL7j4
Etuhiustenleikkuuta helpottava laite... ;D
« Viimeksi muokattu: 26.06.14 - klo:20:45 kirjoittanut höpönasu »

Poissa Tellukka

• Haiven
  • *
« Vastaus #753 : 27.06.14 - klo:14:17 »
Huh, enpä menis kyllä käräyttämään hiuksiani noin. Aluksi vaikutti ihan mielenkiintoiselta, mutta kun näin kärähtäneen hiuksen kuvan, niin tulin toisiin ajatuksiin tekniikan järkevyydestä pidemmällä aikavälillä  0_0

Mulla on muuten tuollainen tv-shop -tyylinen ihmelaite!  ;) Ei se kallis Crea Clip, vaan joku merkitön halpisversio. Settiin kuului tuo pienempi sininen otsatukkaklipsi ja iso valkoinen klipsi koko tukalle. Sen ison takia tilasinkin tuotteen. Ebayssa maksoin setistä alle 5 euroa postimaksuineen. Mulla kun on nykyään melko kova kampaajakammo, niin olisi tarkoituksena, että mies saa tasoittaa tuolla laitteella mun latvat joskus ensi keväänä, kunhan 2v leikkaamattomuutta on tullut täyteen  ;D

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #754 : 27.06.14 - klo:14:57 »
Ootko vielä koittanut sitä? Miten toimii? Mua niin alkoi ärsyttää toi ihmisten väkinäinen hymyily, aivan järkyttävää kuraa vaikka toimiva laite saattaakin olla. :D

Poissa Tellukka

• Haiven
  • *
« Vastaus #755 : 27.06.14 - klo:15:29 »
En oo vielä ihmelaitetta kokeillu  ;D Ostin sen jo viime kesänä jemmaan, kun aloitin hiustenkasvatuksen. Leikkautin siis toukokuussa -13 vyötäröpituiset hiukseni solisluihin asti yltäviksi, kyllästyin pituuteen parissa päivässä ja aloitin samantien kasvatusoperaation. Eli viime vuoden toukokuun jälkeen en ole koskenutkaan hiuksiini saksilla. Tällä hetkellä pituutta juuri ja juuri bsl. Ensi keväänä/kesällä luvassa raportti ihmevempaimen toimivuudesta!  ;)

Ja olen aivan samaa mieltä, nuo mainokset on niin  väkisin tehyjä ja teennäisiä kuin olla voi!  :-X

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #756 : 27.06.14 - klo:15:39 »
No minä jään sitten kuulolle. :D
Mä olen muutaman kerran yrittänyt tuloksetta leikata itelleni vinoa otsista, ja ongelmana on se että mä en vain osaa leikata niin vinoon. Mulla menee aina liian suoraksi ja sitten yritän uudestaan ja hius on jo liian lyhyttä että sitä saisi enää pelastettua. Tommonen vois eBay-hinnoilla olla mulle ihan käypä peli! Tosin en vieläkään tiedä mitä tehdä tän otsiksen kanssa, nyt oon vaan antanut kasvaa.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #757 : 28.06.14 - klo:19:06 »
Hei vain kasvattajat! Kävinkin juuri tuolla hiusmuutoksia-ketjussa huutelemassa, että olen nyt leikannut hiuksia. Pituutta lähti aika paljon, eli kainalomitassa taidetaan olla nyt. Toistaiseksi en ole hirveän järkyttynyt, sillä latvat tuntuu niin paljon paremmilta. Tykkään myös tosi paljon tästä U-linjasta millainen latva nyt on. :) mielenkiinnolla odotan, että pääsen pesemään hiukset ja näkemään miten kerrostukset ja ohennus käyttäytyy, kun hiukset saavat kuivua vapaasti.

Olen siis uudelleen matkalla kohti rintsikkamittaa. Nyt ajattelin taas tsempata ruokavalion kanssa, ettei olisi tarvetta mennä takaisin vitamiinipurkeille. Tiedänkin hyvinvoinnilleni optimaalisen ravinnon, mutta työkiireiden vuoksi olen valitettavasti lipsunut siitä. Veden juominenkin pitää opetella uudelleen.

Poissa Eudokia

• HAIRahtanut
« Vastaus #758 : 29.06.14 - klo:18:48 »
Leikkasin otsiksen kuitenkin taas lyhyemmäksi, kun kulmakarvojen alle ulottuva tuntui liian pitkältä ja sitä piti alituiseen sukia sivulle. Päätin kasvattaa hiukset vyötärölle asti, vaikka olen tyytyväinen jo BSL-pituuteen. Oman värin kasvatus taitaa myös sittenkin alkaa, koska värjääminen vie minulta hiuksia liikaa ja lisäksi väriaine on alkanut kirveltää päänahkaa ja käy muutenkin hengitykseen. Juurikasvua voi olla alussa vaikea sietää, mutta helpottuu kun omaa väriä alkaa tulla enemmän esiin. Liityn siis tähän ja Oma väri- ketjuun.  :)

But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #759 : 04.07.14 - klo:10:39 »
Kasvamispäivittelyä. Tuntuu ettei ne oo kasvanut yhtään, onneksi sentään hyvä kunto on pysynyt :/

Syyskuu 2013: http://i.imgur.com/19d2eaz.jpg
Joulukuu 2013: http://i.imgur.com/OkjqLuV.jpg
Maaliskuu: http://i.imgur.com/CstND85.jpg
Tänään: http://i.imgur.com/o6WeJcM.jpg

e: Niin siis tosiaan maaliskuu-tämäpäivä välillä hiuksia on leikattu hiukan :-)
« Viimeksi muokattu: 04.07.14 - klo:23:36 kirjoittanut janniina »
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #760 : 04.07.14 - klo:11:50 »
Janniina, upeat terveen näköiset hiukset!

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #761 : 04.07.14 - klo:12:17 »
Todella upeat hiukset Janniinalla!
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #762 : 04.07.14 - klo:16:34 »
Awww kiitos paljon!  :D
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #763 : 04.07.14 - klo:23:01 »
^Ihan selvästi on kasvaneet paljon! :) Tosiaan hyväkuntoisen näköiset kuten muutkin kommentoivat. Tsemppiä kasvatuksen jatkamiseen!
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa sentent1a

• Haiven
  • *
« Vastaus #764 : 05.07.14 - klo:22:49 »
Täällä päin kasvatellaan hiuksia epätoivoisesti. Latvat on ihan kaameat, mutta niitä on nyt jo leikelty parempaan kuntoon.

Miten se aina onkin niin, että kun et halua kasvattaa, hiukset tuntuu kasvavan koko ajan liian nopeasti, mutta näin yrittäessä se vain hidastuu...

Itsellä oli joskus 4v sitten puoleen selkään yltävät kutrit, mutta sitten repäisin ja leikkasin ensin sivusiilin ja lopulta sitten kynin kokonaan n. 7cm pituiseksi haituvaksi. Tällä hetkellä yltää solisluille, haaveissa sen pituiset kuin nyt tulee. En osaa ollenkaan määrittää mikä pituus tässä nyt on tavoitteena, mutta pitkät. Haluan päästä taas tekemään niitä kampauksia, mitä tein pitkillä hiuksilla  <3