Mulle on paljon helpompaa ollut nyt pitää hiuksia pitkinä, koska toisin kuin aiempina vuosina, nyt olen alkanut vasta osata hoitaa hiuksia kunnolla (mahdollisimman vähän rasitusta, mm. tuskin laisinkaan harjausta) ja tehdä kivoja, helppoja ja hiusystävällisiä kampauksia. Olen tosi tyytyväinen, että olen taas pitkähiuksinen.

Värin kanssa tuskastun välillä, menin ostamaan hiusvärin, mutta en tiedä vielä värjäänkö. Jäätävä monen sentin juurikasvu näyttää omiin silmiin karsealta.
Tämän illan olen harjoitellut tekemään sukkanutturaa. Suihkin vähän vettä hiuksiin ja sain viimein aikaan kunnollisen nutturan. Hermot paloi jo muutaman kerran.
Hiukset on niin hyvässä kunnossa, että en löydä ainoatakaan kaksihaaraista ja siksi kai kiharatkaan eivät ole kunnolla pysyneet kun tukka on siloinen. En muhittele nykyään enää koskaan, tai käytä öljyhoitoja. Pesen shampoolla, laitan hoitoaineen ja huuhtelen samantien. Siinä kaikki.

Tilaukseen pistin Babyliss kihartimen, jolla toivon saavani sit pysyvät, napakat kiharat. Tää sotii rasittamisen välttämistä vastaan, mutta minua ei taida haitata, vaikka hiuksiin tulisi karheutta ja tuuheutta.