Satuin tuossa vahingossa vilkaisemaan peilikuvaa selkämyksestäni, ja yllätyksekseni joudun todeta, että olen vain muutaman sentin päässä BSL:stä!

Tämä on todella piristävä tieto, sillä mielikuvissani hiukseni ovat vain kainalomittaiset, ja itselläni en pidä tuosta pituudesta ollenkaan. En tiedä vielä onko tavoitemittani BSL vai vyötärö, mutta oman värin kasvattelijana voin lohduttautua sillä, etteivät nämä hiukset valmiit ole vielä pitkään aikaan, eli rauhassa saa soutaa ja huovata.

Olen ottanut jo talvivarustuksen käyttöön hiusten kunnon maksimoimiseksi, ja lellin latvojani kookosöljyllä ja näillä silikoni+öljy-mössöillä usein ja paljon.

En tietenkään voi vielä sanoa onko tuosta vanhoille värinpoistolatvoille mitään apua, mutta aion ainakin yrittää estää viime talven kohtalon, jonka myötä hiusten kunto oli keväällä aivan hirveä. Ehkä on ihan fiksuakin panostaa latvojen suojaamiseen nyt kun leikkuuväli on näin pitkä. En ole käyttänyt silikonipitoisia tuotteita pitkään aikaan, mutta nyt olen ottanut käyttöön silikonisia latvasuojia lättätukan uhallakin. Pipokausi ei ole muutenkaan otollisin aika kuohkeille hiuksille, joten otan nyt lättänyydestä kaikki irti ja pidän latvoista mahdollisimman hyvää huolta.