Kirjoittaja Aihe: Täydelliset tuotteet (HG:t)  (Luettu 107401 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Täydelliset tuotteet (HG:t)
« Vastaus #120 : 09.02.08 - klo:20:33 »
Ps. Mistä ostatte noita öljyjä? Oliiviöljy? Jojoba? Kookos?

Minäkin käytän ihan marketista ostettu oliiviöljyä, samaa kuin ruoanlaitossa. Muut öljyni ovat Pienestä tuoksukaupasta, josta löytyy ketju täältä nettiostamispuolelta. Tuolta voi tilata kohtuullisin postikuluin erilaisia öljyjä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Mir

• HAIRahtanut
« Vastaus #121 : 09.02.08 - klo:20:50 »

Ps. Mistä ostatte noita öljyjä? Oliiviöljy? Jojoba? Kookos?

Ainakin oliiviöljyä saa lähikaupasta, joistain saa myös kookosrasvan muodossa olevaa kookosöljyä, jota sitten voi sulatella. Erilaisista ekokaupoista saa sitten noita muita, kuten Ruohonjuuresta. Ja tosiaan Pienestä tuoksukaupasta saa myös.  :)
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3

Poissa sonj

• Hiushörhö
« Vastaus #122 : 11.02.08 - klo:20:31 »
- MOP Hydrating shampoo, tämä jättää tukan vain niiiiin ihanaksi.
- IHT, parhaita kokeilemiani tehiksiä
- O&H hoitoaine, ei paras jätettävä, pikahoitis tai tehis, mutta hoitaa hyvin kaikki nuo silti.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 12.02.08 - klo:11:02 »
Mä oon vasta vähänaikaa testaillut kampaamotuotteita mutta uskallan jo sanoa ainakin kaksi mitkä ovat mun HG  ;D. Tiedän että www sarjalla ei täällä juurikasvussa ole paljon kannattajia mutta mut yllätti ihan täysin sarjan korjaava shampoo ja kirkastava kiiltohoitoaine. Sain ne tilaajalahjaksi kun tilasin hairstorelta. En ensin uskaltanut kokeilla kun olin lukenut kokemuksista että olisi ihan kakkaa ja sekin lisäs mun epäluuloa niitä kohtaan kun poikaystäväni tukka tuli karheeksi niistä. Mutta onneksi kokeilin. Korjaa hyvin ja kiillottaa. Hiukset on ihanan siloiset ja pehmeät käytön jälkeen ja latvat näyttää paljon paremmilta. Näitä voin ostaa jatkossakin ja unohtaa joicon ja muittenkin sarjojen korjaavat tuotteet :P. Muut HG:t vielä hakusessa. Onneksi korjaava sarja löytyi jo näinkin äkkiä  :)
« Viimeksi muokattu: 12.02.08 - klo:11:04 kirjoittanut Hemppa »

Marrriiia

• Vieras
« Vastaus #124 : 08.04.08 - klo:17:49 »
Lisäänpä tähän omat suosikkituotteeni:
omenaviinietikka (laimennettu hiusten huuhteluun)
jojobaöljy  (kosteisiin latvoihin)
merisuola
kamomillatee

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #125 : 08.04.08 - klo:20:01 »
Oma täydellinen tuotteeni on L'Orealin Hot Straight suoristusvoide. Ihana tuoksu ja tekee mitä pitääkin tehdä eli suojaa hiuksia kuumuudelta ja pitää latvat suorina. Tätä voi myös käyttää latvoille ilman, että heti perään kiduttaa niitä kuumalla raudalla. Toimii.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

softrocks

• Vieras
« Vastaus #126 : 01.08.08 - klo:18:22 »
Sebastian Potion 9: minun tapauksessani tekee niin muut hoitoaineet kuin muotoilutuotteetkin turhiksi!

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #127 : 02.08.08 - klo:15:40 »
Olkoot silikonipommeja mutta mä en pärjää ilman Bonacuren suihkeita (kosteuttava ja värinsuoja)..Mitkään muut ei tee mun tukkaa yhtä hyvännäköisiksi ja pehmeiksi kun nuo.
Breathe me.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 02.08.08 - klo:20:48 »
HG Fructis Hydra Smooth  :-* Rakastan sitä persikan tuoksua.

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #129 : 02.08.08 - klo:20:59 »
Ehdottomia HG-tuotteita kuiville ja kärsineille hiuksilleni ovat MOP C-System Hydrating shampoo ja hoitis. Varsinkin yhdessä käytettynä nämä kosteuttavat ihan tuntuvasti. Shampoo on kokeilemistani shampoista hellävaraisin ja kosteuttavin, hoitis on tosi hoitava, ja varsinkin pitkällä vaikutusajalla toimii loistavasti.

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #130 : 12.08.08 - klo:14:58 »
MOP C-system Moisture Complex ja MOP Glisten hoitoaine - kiiltoa, pehmeyttä ja ilmavuutta, hyvät tuoksut, täydelliset.

Joicon Color Endure vaahto (siis vanha) - miksi menivät lopettamaan! Juuri sopivan hoitava ja jäntevöittävä, ihana tuoksu

Lisäyksiä:

Sebastian Body Double Shampoo - kosteuttaa, antaa kiiltoa ja jättää hiukset ilmaviksi ja tuuhemmman tuntuisiksi, jännä tuoksu josta kuitenkin tykkään.

« Viimeksi muokattu: 14.11.08 - klo:16:48 kirjoittanut Liina »
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Kiivi

• Vieras
« Vastaus #131 : 12.08.08 - klo:15:04 »
Joico Deep Penetrating Reconstructor: Ehdoton hiustenvärjäyksen jälkeen!

Nexxus Luxxtress jätettävä: En ole muita jätettäviä kokeillutkaan, mutta tämä vaan on niin täydellinen tuote kuivuuteen taipuville latvoilleni.

Matthew James Fix the Splitz latvahoito: Sama kuin edellä. Latvat ovat pysyneet hyvässä kunnossa, eikä hiustenleikkuutakaan tarvita enää niin usein kuin ennen.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #132 : 16.08.08 - klo:16:23 »
4R Professional,värihiusten suihke.Selvittää hiukset ja tuoksuu karkille,tätä ilman en lähde mihinkään.Ainoa miinus on että pitää varoa laittamasta liikaa.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa Hannele~

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #133 : 17.08.08 - klo:10:58 »
Mulla ei ole vielä kovin paljoa kokemuksia kampaamotuotteista, mutta nämä nyt ovat tähän astiset lempparit:

-Tigi DB-hoitis; saa sileät hiukset aina kun ei kerkeä muhitella.
-Tigi DB-shampoo; jos pesen shampoolla, käytän tätä kun on niin hellävarainen.
-Lanza leave-in protector; tuntuu tosi hyvin hoitavan hiuksia, mutta ei ole kyllä yhtään riittoisa.
-Öljyt; lisäilen hoitiksiin ja jätettäviin.
Alennusta iherb.com:ssa koodilla JAH753

Poissa Pikkunen

• Hiushörhö
« Vastaus #134 : 17.08.08 - klo:15:34 »
Omat hiusten pelastajat ja jotka toimivat parhaiten.
-Joicon K-pak paikkaava.toimii niin kuin pitääkin.Ihan pehmeäksi tekee hiukset
-BC:n Hopeanhohtoshampoo.Tuo kaipaamaani sinisyyttä hiuksiin.
-BC:n kosteuttava suihke ja latvasuoja.Helpottavat hiusten selvittelyä.
-Tigin Superstar neste.Toimii tuuheuttajana föönäyksen yhteydessä.
-Osiksen Freeze lakka.Tarpeeksi pitoa jolloin sitä tarvitsen