Kirjoittaja Aihe: Täydelliset tuotteet (HG:t)  (Luettu 107398 kertaa)

Poissa Elisa

• HAIRahtanut
Vs: Täydelliset tuotteet (HG:t)
« Vastaus #15 : 25.02.06 - klo:09:26 »
Nexxus Humectress ja Keraphix sekoitettuina toisiinsa on parasta mitä tälle tukalle on koskaan tapahtunut. Noissa on jotain kummaa, mikä onnistuu sitomaan tukkaani kosteuden niin, että vielä seuraavana päivänäkin pesusta tukka on pehmeä. Mikään muu aine ei tuohon ole onnistunut!

Shampoista Joicon K-Pak Shampoo on paras mitä olen koskaan kokeillut, pesee ihanan hellästi, mutta samalla puhtaaksi.

Myös K-Pak Daily Conditioner ja Deep-Penetrating Reconstructor on todella tärkeitä tuotteita tälle päälle.

Ja lisäksi tietenkin Tigin Oatmeal&Honey-hoitis on todella hyvää tavaraa, pehmeyttää tukkaa ihanasti pitkällä vaikutusajalla.

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #16 : 25.02.06 - klo:11:29 »
Tigi Oatmeal&Honey-shampoo: Riittoisaa, pesee puhtaaksi, mutta ei kuivata.
Tigi Oatmeal&Honey-hoitoaine: Kosteuttaa ja pehmittää latistamatta.
Joico K-pak IH: Täydellinen! Kosteuttaa, korjaa, pehmittää ja tuo upeaa kiiltoa.
Redken Anti-Snap: Tekee tukan jänteväksi, pehmeäksi ja kiiltäväksi  :-*.

Kunniamaininnat saavat myös Joico K-pak shampoo ja hoitis, K-pak Reconstructor ja Soft Ends.
« Viimeksi muokattu: 14.08.07 - klo:10:48 kirjoittanut Viivi »
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa Ava

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #17 : 25.02.06 - klo:11:45 »
Näillä näkymin O&H-hoitis ja Joicon Moisturizer on parhaita tälle päälle ja shampoista MOPin C-system hydrating shampoo. Tosin tuolla shampoolla joutuu sitten pesemään joka päivä, kun hiukset rasvoittuu niin nopeaan. Huomaa kyllä, että mun hiukset kaipaavat lähinnä kosteutusta. En sitten tiedä, auttaako rakennepaikkaavat kuinka paljon ja millainen vaikutus niillä on (multa löytyy K-Pakeja).

Poissa wilvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #18 : 25.02.06 - klo:16:01 »
Toistaiseksi on kaksi tuotetta ylitse muiden:

Tigin O&H hoitoaine: uskomattoman monikäyttöistä luottokamaa. Käytän tätä lähes joka pesussa; käy CO-pesuun, tehohoitoihin yksistään sekä muihin aineisiin yhditettynä, pikahoitsikkana ja jätettävänä. Tätä pitää olla aina kaapissa.

MOP C-System Hydrating Shampoo: yhdellä sanalla - Ihana! Luonnonkiharani tykkäävät, kostettaa paremmin kuin mikään muu ja mulla peseekin todella hyvin. Tuoksukin on ihanan raikas.

Perässä seuraavat K-Pak Shampoo (saa hiukset pehmeiksi), ALTima (monikäyttöstä ja kostettavaa) sekä  K-Pak Daily Conditioner (viimeistelee hiustenpesun).

Vulpes

• Vieras
« Vastaus #19 : 25.02.06 - klo:21:09 »
Mun uusi HG on kyllä ehdottomasti O&H-hoitis, ainoa tuote joka tällä hetkellä tuntuu siltä ettei halua siitä ikinä luopua. Oma tukka kaipaa eniten kosteutta, eikä mikään muu ole toiminut siihen tarkoitukseen niin hyvin :-* kyllä saa PM väistyä nyt tämän tieltä.

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #20 : 25.02.06 - klo:21:55 »
Mun hiuksille täydellisesti sopivat nämä:

L'anza Protein Plus -shampoo: tekee kaiken, eli pesee hyvin, hellävarainen, tuoksuu hyvälle, tekee hiukset vähän tuuheammiksi.
Tigi O&H-hoitis: yksinkertaisesti aivan loistava! Ainoa miinus on se, että sitä joutuu pitämään aika pitkän aikaa, jos haluaa saada parhaan mahdollisen tuloksen, eli ei sovi kiireisiin aamu-pesuihin.
Elvital Nutri Gloss -naamio: parin minuutin vaikutusajalla saa hiukset uskomattoman pehmeiksi, sileiksi, takuttomiksi ja kiiltäviksi!

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #21 : 25.02.06 - klo:22:52 »
Elvital Nutri Gloss -naamio: parin minuutin vaikutusajalla saa hiukset uskomattoman pehmeiksi, sileiksi, takuttomiksi ja kiiltäviksi!

Tähän yhdyn täysin! Ja lisään vielä että hiukseni tulevat tuolla myös ihanan ilmaviksi. Tässä mun tuore HG :-*

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 25.02.06 - klo:23:18 »

Tähän yhdyn täysin! Ja lisään vielä että hiukseni tulevat tuolla myös ihanan ilmaviksi. Tässä mun tuore HG :-*
Te ootte aivan kamalia ;D Päätin etten osta mitään nyt pitkään aikaan mutta kai se on toi ostettava naamiosekoituksiin.. :P
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Elisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #23 : 25.02.06 - klo:23:28 »

Te ootte aivan kamalia ;D Päätin etten osta mitään nyt pitkään aikaan mutta kai se on toi ostettava naamiosekoituksiin.. :P

Täytyy nyt sanoa, että oman kokemuksen mukaan tuo Nutri Gloss-naamio ei toimi sitten ollenkaan sekoitettuna muihin aineisiin. Vetää vain aivan karheaksi tukan. Ja ainut tapa millä sen saa toimimaan, on pitää sitä aivan pikavaikutusajalla. Kummalllista ainetta, kun tulos on vain huono jos sen jättää muhimaan.

Ja loppujen lopuksi, tukasta ei edes ole saanut mitenkään ihmeellistä tuolla. (Siloitusteho oli kyllä mieletön.) Purkki tulee käytettyä loppuun varmaankin mökkireissuilla, parempaan ei kelpaa.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 26.02.06 - klo:02:41 »
Ok kiitos Elisa, nyt pystyn pysymään päätöksessäni ;)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 26.02.06 - klo:12:14 »
Minä kyllä olen sekoittanut Nutri-Glossiin Lanzan Recontructoria ja tulos oli tosi hyvä.  ???
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #26 : 26.02.06 - klo:14:32 »
o&h ja nutri gloss -sekoitus toimii minulla tooosi hyvin :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
« Vastaus #27 : 26.02.06 - klo:16:34 »
Ja minulla Joicon moisturizer(+k-pak reconstructor)+nutrigloss toimii yhdessä todella hyvin, paremmin kuin kumpikaan yksinään :)
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #28 : 26.02.06 - klo:18:43 »
Mulla NG ei toimi yhdistettynä juuri siitä syystä, että se toimii parhaiten lyhyellä vaikutusajalla, kun taas muut tehikseni eivät.

Ja sitten NG:stä HG:hen. Tällä hetkellä en voi täydelliseksi tuotteeksi sanoa kuin Tigi O&H hoitoaineen. Erinomaisia on muitakin, mutta tuo on ehkä ainoa, mitä ilman en pystyisi olemaan.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 27.02.06 - klo:14:18 »
Tigi O&H hoitis
Ei tarvinne perusteluja  ;)

Sebastian Stark Naked shampoo
- ihana koostumus
- ihana tuoksu
- pesee/vaahtoaa hyvin hiusta kuivattamatta
- kirkastaa värin

XZ Vaniljasuklaa hoitoaine
- erinomainen hinta-laatusuhde
- mannaa päänahalle
- halpisten EHDOTON kingi co-pesuissa

Joico CE -vaahto
- selvittää hiukset hetkessä
- ihana tuoksu
- riittoisa
- häivyttää kaikki pörröt hiuksista

Tigi Headbanger sprayvaha
- alkoholiton
- antaa MIELETTÖMÄN runsauden
- tekee hiuksista sopivan käsiteltävät

Kunniamaininnan saavat:
* Joico K-Pak sh, hoitis ja rekku
* Lanza Hair Repair sh, jätettävä ja rekku

Vendela:
"Wella Lifetex Extra-Rich Nutrition Shampoo - Toinen osoitus siitä, että kallein ei välttämättä ole paras. Ultrapehmeä shampoo, joka yhdellä vaahdotuksella puhdistaa likaisimmankin tukan ja jättää hiukset niin pehmeiksi, että voisi kuvitella pesseensä ne kermavaahdolla."
-> Tähän oli pakko kommentoida että avokin hiuksiin olen kokeillut kaikkia mahdollisia lätsäyttäviä, superhoitavia, tehokkaita, KALLIITA aineita ja naamioita eikä yksikään niistä tee juuri mitään. Tämä Wellan sarja (varsinkin suihkittava jätettävä) on aivan ylivoimainen joten sitä on hamstrattu kaikista alennusmyynneistä  :) Itse en tätä ole käyttänyt joten en tiedä minkälainen silikonipommi on mutta varmasti kokeilemisen arvoinen tuote !

« Viimeksi muokattu: 27.02.06 - klo:14:29 kirjoittanut Seela »
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.