Kirjoittaja Aihe: Täydelliset tuotteet (HG:t)  (Luettu 104010 kertaa)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Vs: Täydelliset tuotteet (HG:t)
« Vastaus #30 : 27.02.06 - klo:15:33 »
tähän väliin täytyy sanoa, Wella Lifetex Extra-Rich Nutrition Shampoosta, minulla se pesi päänahan natisevaksi, hiukset kuiviksi ja tökkeröisiksi, kuivatti jo kolmessa peräkkäisessä pesussa niin kovin että hiukset alkoivat katketa ;D
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 29.07.06 - klo:14:42 »
Kaivelen tämänkin ketjun pölyistä...

Nexxus Headress on minulle SE tuote. Täydellinen pehmeä runsaus ja hoitavuus minun päälleni, ettei parempaa voi toivoa.

Poissa miymiy

• Haiven
  • *
« Vastaus #32 : 29.07.06 - klo:19:15 »
HG:ni on TiGi Self Absorbed shampoo, toimii aina! trust completely :-*

Poissa Marylee

• HAIRahtanut
« Vastaus #33 : 31.07.06 - klo:16:19 »
Redkenin uusi All Soft Silk Fuel - tehis. Tuloksena ihanan pehmeät ja ihanat hiukset, joita tekee mieli hipelöidä koko ajan ...

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #34 : 01.08.06 - klo:12:09 »
MOP C-System Hydrating shampoo, ihana tuoksu, juuri oikea pesuteho ja mahtava kosteutus. Pitää kyllä huuhdella tosi huolellisesti pois...
Tigi O&H- hoitis, tuskin kaipaa perusteluja.
Joico IH, paras kokeilemani tehohoito. Tekee hiuksista upean terveen näköiset ja tuntuiset.
Joico K-pak shampoo ja pikahoitis. Yhdessä käytettynä tulee ihanan kiiltävät, jämäkät ja terveen tuntuiset hiukset.
« Viimeksi muokattu: 01.02.08 - klo:19:09 kirjoittanut pinkfrank »

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #35 : 01.08.06 - klo:12:54 »
Mä olen löytäny yhden HG:n, ja se on MOP C-System Hydrating shampoo! Parasta mitä mun hiukset on koskaan kokenu  :-*
Hoitoaine kolkuttelee tossa rajalla, ehkä en ihan vielä uskalla sitä HG:ksi julistaa.

Sama juttu, parempaa shampoota tälle tukalle (ja päänahalle) ei varmasti ole olemassakaan. Aivan täydellinen tuote  :-*
Toinen HG-tuote voisi olla Joico K-pak rekku. Se tekee hiuksista mukavan jämäkät.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #36 : 01.08.06 - klo:13:26 »
Lainaus käyttäjältä: Hermione
Ehken ihan täydellisiä ole vielä löytänyt, mutta näitä am. pitää olla aina varastossa!

Joico K-Pak sh, daily, rekku, vaahto
-jotain ainakin näistä pitää aina olla, suosikki korjaava sarja, ei pahaa sanottavaa muusta kuin shampoon päivittäisestä käytöstä, joka tänne ei sovi

XZ-sarja
-näitäkin pitää olla aina saatavilla
-suosikkeja sarjasta ovat hoitosuihke, muotoiluvoide, vanilja-suklaat, tervash, hilsehoito, kosteuttavat

Tigi O&H hoitoaine
-monipuolisin tuote, johon olen törmännyt
-ei ehkä täydellinen, mutta ei huonojakaan puolia
-vähän aikaa ilman O&H:ta = kauhistus

Tämä lista vaatii päivitystä.

Ehdottomat HG-tuotteet ovat tätä nykyään

MOP C-System Hydrating shampoo ja hoitoaine

Parempia laatuaan saa hakea  :-*

Poistin tuon edellisen viestin alkuketjusta, ettei aiheuta sekaannuksia.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #37 : 01.08.06 - klo:22:48 »
Eikös Tigin O & H hoitis ole kosteuttava? Mopin C-system hydratingia käyttäneet, osaatteko verrata kumpi kosteutti paremmin, Mop vai O & H?

Tekisi mieli tilata tota Tigia kun sitä on kehuttu täällä niin paljon. Nyt mulla on käytössä Mopin C-system hydrating shampoo ja hoitis ja  Joicon K-pak daily conditioner ja tehohoitona NG.

Mop on ollut kyllä tosi kivan tuntuinen mulla, eli ehkä olisi hyvä tilata varmuuden vuoksi molempia ja vaihdella niitä. Ei ainakaan pääse hiukset tottumaan samaan aineeseen. Pitäisi vaan käyttää kaikki edelliset pois ennen kun voi tehdä tilausta  :-[ 

Poissa Todia

• HAIRahtanut
  • Gal. 2:20
« Vastaus #38 : 02.08.06 - klo:11:50 »
Eikös Tigin O & H hoitis ole kosteuttava? Mopin C-system hydratingia käyttäneet, osaatteko verrata kumpi kosteutti paremmin, Mop vai O & H?
hitsit, pahan pistit. en kyllä osaa yhtään sanoa. erittäin hyvin kosteuttaa molemmat, mutta ehkä O&H tekee hiukset hivenen raskaammiksi, kun taas kiiltoa tuntuu mopilla tulevan enemmän.. ??? :-\
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #39 : 02.08.06 - klo:11:59 »
Mulla kyllä toimii MOP sata kertaa paremmin kuin O&H. Tulee paaaljon pehmeämmät, sileämmät, kiiltävämmät ja kaikenkaikkiaan ihanammat hiukset  :-*.
Tosin oon huomannu että MOP toimii vain yksinään, jos sekoitan sitä muihin hoitiksiin niin tulee oudon karheat hiukset  ::)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #40 : 02.08.06 - klo:12:24 »
MOPilla huomaa kosteuden heti, jo pesussa tuntuu takuttomilta ja pehmeiltä. O&H:lla kosteuttava vaikutus tuntuu vasta useamman käyttökerran jälkeen. Molemmat ovat kyllä ihan supertuotteita mun tukalle  :-* Tällä hetkellä päässä MOP-O&H sekoitusta. Vaikuttaa pyyhkeen alla. Katsotaan mitä tulee!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 02.08.06 - klo:12:41 »
Minulla MOP on ehdottomasti parempi. Luovutin O&H:ni kaverille, kun ei se tuntunut tekevän juuri ihmeempiä useankaan käyttökerran jälkeen. Sen lisäksi kyllä inhoan sitä hajuakin.

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #42 : 02.08.06 - klo:12:51 »
^Mua taas harmittaa tosi paljon ettei toi O&H toimi paremmin, rakastan sitä tuoksua! Paras tuoksu ikinä  :-* Ja ei noin kallista tököttiä viittis ihan pelkästään tuoksun takia käyttää...  ;D

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 04.08.06 - klo:00:31 »
^Mua taas harmittaa tosi paljon ettei toi O&H toimi paremmin, rakastan sitä tuoksua! Paras tuoksu ikinä  :-* Ja ei noin kallista tököttiä viittis ihan pelkästään tuoksun takia käyttää...  ;D

Mua taas harmittaa se, etten voi tuoksun takia ostaa kehuttua tuotetta.  :-X  ;D
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #44 : 16.09.06 - klo:23:16 »
Redken Smooth down sarja, All soft Addictive hair transformer ja Soft ends
Käytin kovin pitkän aikaa All soft sarjaa enkä viitsinyt tutustua Smooth downiin, koska ajattelin sen olevan hieman liian raskas sarja tukalleni. Kesän aikana "uskaltauduin" ostamaan All softin rinnalle Smooth downin, ja olen todella tyytyväinen että ostin. Jättää hiukset niin pehmeiksi, hoidetuiksi, terveen tuntuisiksi, kiiltäviksi jne. All softia käytän yhä enkä aio siitäkään luopua (todellakaan!), mutta kyllä se jää Smooth downin varjoon. All softista Addictive suihke on ihan best jätettävänä tuotteena, huuhdeltavana sen teho tuntuu olemattoman pieneltä. Soft endsiin olen riippuvainen ja pahasti.

Tigi S Factor Serious conditioner, Smoothing lusterizer ja Chic shine
Käytössä on melkein koko S factor sarja, mutta nuo yllämainitut tuotteet on kyllä ehdotonta kärkeä. Serious conditioner tuoksuu täydelliselle ja toimii kaikinpuolin juuri niinkuin lupaakin. Hiukset tuntuu hoidetuilta tämän jälkeen. Smoothing lusterizer on yksi parhaimmista silottajista ever! Ihan näin huipuksi en ois tätä tuotetta uskonut. Sisältää helmiäistä, ja mustassa tukassa se näkyy todella hienojakoisena hohteena. Muotoilee ja tasottaa hiuksia jättäen ne pehmeiksi, eivätkä hiukset tunnu ollenkaan ns. siltä, että niitä ois muotoiltu. Jättää luonnollisen siistin jäljen ripauksella helmiäistä. Chic Shine on Redkenin Vinyl glamin ohella yksi suosikki kiiltosuihkeistani.

Redken Color extend sarja
Tämä sarja on aina toiminut mulla liki täydellisesti. On lukeutunut luottosarjoihini jo monen vuoden ajan, todella toimii mulla. Total Rechargeria käytän ainoastaan jätettävänä suihkeena, ja ai että miten mainio tuote. Sarjan Color veil suihke jättää hiukset niin intensiivisen kiiltäviksi, että siihen ei monikaan tuote pysty. Ei tunnu mitenkään superhoitavalta sarjalta kokonaisuudessaan, mutta mun hiuksille sopii se etten läheskään joka kerta käytäkään mitään mielettömiä tehovaikutuksia sisältäviä tuotteita.

Kerastase Nutritive Oleo relax ja Serum Nutri sculpt
Oleo relax on suunnattu vaikeasti käsiteltäville kuiville hiuksille, mutta mun hiukset nyt on kaikkea muuta kuin vaikesti käsiteltävät. Hoitava muotoilutuote siis, ja toimii niin mainiosti mulla. Öljymäinen koostumus ja jättää hiukset ravitun tuntuisiksi. Nutri sculpista samat sanat, loistava tuote näin pitkien hiusten latvoille.

Redken Lush Whip ja Outshine
Nämä on niin hyviä silottajia ja kiillottajia. Ihanteellisia omalle tukalleni. Rautojen jälkeen vetäisen joko näitä tai muita vastaavanlaisia tuotteita hiuksiin (esim. Tigi Control freak serum, Sebastian Sleek hold jel etc..), ja tulos on piikkisuorat vahvasti kiiltävät kutrit, lovetan :)