Kirjoittaja Aihe: Täydelliset tuotteet (HG:t)  (Luettu 100942 kertaa)

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
Vs: Täydelliset tuotteet (HG:t)
« Vastaus #60 : 14.10.06 - klo:19:25 »
Redken All Soft Heavy Cream
Jäin ensimmäisellä kerralla koukkuun ;) Parempaa tulosta en olisi voinut toivoa. Niin ihanan pehmeä tukka tän jälkeen :)

Tigi Oatmeal & Honey ha
Toimii mulla kunnolla vain pitkällä vaikutusajalla, tunnin oon pitänyt päässä. Tälläkin saa erittäin pehmeät hiukset :)

Joico k-pak rekku
Mulla on niitä vanhoja versioita, mönjä näyttää jotenkin pilaantuneelta/kokkareiselta mutta toimii täydellisesti. Antaa tukalle toivomaani pehmeyttä ja sileyttä.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Trillian

• Vieras
« Vastaus #61 : 15.10.06 - klo:01:49 »
Redkenin All Soft Soft Endsin nimeen vannon myös minä.  :-*

Myös Tigin hunajakaurapuuro eli Oatmeal & Honey on ihanaa ainetta, tykkään jopa tuoksusta, vaikka se kovin voimakas onkin.

Muita ylivertaisia tuotteita en sitten ole löytänytkään, harmi.  :-\

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #62 : 15.10.06 - klo:13:02 »
Ehoton suosikkini ikinä on L'anzan Hair repair sarjasta jätettävä hoitsikka Leave in protector.  :-* Tehohoitojen kuninkuuspaikkaa hallitsee ainakin tällä hetkellä KMS:n Sol perfection naamio, oli vaan aika suolaisen hintanen, toivottavasti raaskin ostaa toistekin.

Shampoissa ja hoitsikoissa tykittää monesti mainitut Tigin O&H ja Joicon K-Pak, mutta etsin vielä jos tulisi jotain niitäkin parempaa.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 15.10.06 - klo:13:48 »
Pakko tehdä pieni lisäys: manteliöljy! :-* Toimii aivan mahtavasti latvojen siloittajana, tehikseen sekoitettuna, ennen pesua saunassa... You name it! Tuo ihanasti pehmeyttä tähän päähän, tuoksu on tosi mieto ja paljon mielltyttävämpi kuin oliiviöljyssä. 

Hintakaan ei päätä huimaa; kiinalaiskaupoista saa 200 ml noin kahdella eurolla.

Poissa Jadey

• HAIRahtanut
« Vastaus #64 : 15.10.06 - klo:16:13 »
*Redkenin syväpuhdistava shampoo (nimi on vähän hakusessa enkä jaksa lähteä tarkistamaan :))
*Redken All soft Soft ends
*Tigi Big&bigger
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 25.10.06 - klo:15:21 »
Onhan noita tuotteita mitä uudelleen ostaa ja muutenkin tuntuu toimivan hyvin. Kuitenkin vaan yhden voin toistaiseksi nostaa Holy Grailiksi.  :D Eli Kookosöljyn. Käytän ennen pesua öljyhoitona ja myös jätettävänä tai "latvasuojana". Hoitoaineisiin sekoittamista pitää vielä testailla.  Ja hintakin on kohdillaan, alle 4 euroa 500 ml. (Riittää kaverillekin. :))
Oma väri takaisin.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #66 : 25.10.06 - klo:15:54 »
Joicon K-Pak Daily Conditioner (vanha)  :-*.

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #67 : 25.10.06 - klo:15:58 »
Bumble & Bumble Leave in -jätettävä hoitoaine.
2c M i

Poissa heijji

• HAIRahtanut
  • Feet don't fail me now Take me to the finish line
« Vastaus #68 : 25.10.06 - klo:22:31 »
- Gliss liquid silk- shampoo
- K-pak shampoo
- Mop Extreme moisture- tehis
- XZ hoitosuihke
- BC latvasuoja

:-*
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #69 : 13.11.06 - klo:14:17 »
-KMS Curl up Curl hydrator: uusi tuttavuus, heti korvaamaton. Jättää tukan ennen näkemättömän pehmeäksi etenkin O&H hoitsikkaan sekoitettuna ja pitkällä vaikutusajalla. Silikoni ei ole ensimmäisenä incissä, itseasiassa en tiedä onko sitä ollenkaan alkupäässä.
-O&H hoitsikka. Tarvitseeko tätä enää perustella?
-L'anzan Magic Bullet jätettävä hoitoaine. Sileys, kiilto, pehmeys.
Hang out the chick habit

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 13.11.06 - klo:16:19 »
MOP C-system clean
Paras löytämäni shampoo. Ei vie väriä, mutta silti pesee kunnolla. Ei sisällä sulfaatteeja, silikoneja tai hajusteita, eli ärsyttää mahd. vähän päänahkaa.

Joico K-pak IHT
Paras kokeilemani tehohoito. Tekee kaikkea: kosteuttaa, rakennepaikkaa, pehmentää ja silottaa.

MOP C-system hydrating conditioner
Paras pikahoito. Silottaa ja pehmentää, kaunis kiilto.

Nexxus Luxxtress
Ihana jätettävä, huippu kiilto ja sileys. Sisältää lämpö ja uv-suojan.

Lanza hair repair leave-in-protector
Huippuhoitava jätettävä. Kosteuttaa ja rakennepaikkaa.

Kaikissa näissä tuotteissa on monipuoliset ja pitkät incit ja ne sisältävät hyvin vähän/ei ollenkaan silikoneja. Tulisin vallan mainiosti toimeen pelkästään näillä tuotteilla jos pitäisi, mutta vaihtelun vuoksi on kiva käyttää muutakin.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 13.11.06 - klo:16:50 »
Viima aikoina toimiviksi havaitut:

- Wella SP Color care- shampoo: Lopputulos on aina ollut hyvä, kun tällä on pessyt. Tätä ostan lisääkin. Ihana tuoksukin!
-   K-Pak - vaahto: uskon vahvasti, että tämä on syy hiusten kunnon olennaiselle ja huomattavalle parantumiselle.
Tigi Queen For A Day-suihke: tuo tarvittavaa runsautta ja tuuheutta
XZ - Suklaa&Vanilja/ - normaalien hiusten ha:t toimivat CO-pesussa mukavasti: tukka kiilsi mukavasti jälkeenpäin

Suomineito

• Vieras
« Vastaus #72 : 15.11.06 - klo:00:32 »
Mä olen huomannut omille hiuksilleni todella hyväksi (lähes täydelliseksi) Karitevoin eli shea butterin. Käytän sitä erityisesti latvoihin jätettävänä. Sitä pitää tietysti osata annostella omille hiuksille sopiva määrä, ja olenkin jotenkin oppinut annostelemaan itselleni. Sitä ei tarvitse paljoa laittaa (jätettävänä), kuten ei öljyjäkään. Otan karitevoita pienen sipauksen kerrallaan sormenpäilleni, ja sulatan ja lämmitän sen hieromalla sormia vastakkain ennenkuin sivelen sen hiuksiini, latvoihin ensin. Välillä laitan sitä himpun verran liikaa, mutta mun hiuksia tämä luonnontuote ei ole tehnyt silti pahasti rasvaisen näköiseksi kuten öljyt tekevät. Laitan monesti nukkumaan mennessäni Karitevoita latvoille (oli sitten hiukseni letillä, pompulalla tai vapaana nukkuessani) ja herätessäni latvat tuntuvat tosi hyviltä. Harmi vaan että tuote on melko kallista. Mutta riittoisaa se on, ja kyllä se on ollut mulle täysin hintansa väärti!  :) En ole kokeillut tätä tuotetta kyllä pre-wash-menetelmällä, mutta luulen ettei se mun hiuksiini toimisi niin, vaan peseentyisi liikaa pois.

Poissa Gigli

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 15.11.06 - klo:10:48 »
^ Millaista tuo shea on koostumukseltaan?
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"

Poissa Todia

• HAIRahtanut
  • Gal. 2:20
« Vastaus #74 : 15.11.06 - klo:11:00 »
Oma sheani on ainakin aika kovaa. Hieman niinkuin kova kookosrasva. Mutta aika voidemaista kuitenkin, sulaa ja pehmenee käsissä nopeasti. Ihonhoidossa ihan huippua.
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903