Kirjoittaja Aihe: Täydelliset tuotteet (HG:t)  (Luettu 104009 kertaa)

Poissa Gigli

• Tukkaguru
Vs: Täydelliset tuotteet (HG:t)
« Vastaus #75 : 15.11.06 - klo:11:07 »
Oolrait. Onko se yhtään rakeista? Tilaamani shea tuli eilen ja se on koostumukseeltaan hieman rakeista. Rakeet kyllä sulavat välittömästi kädellä.
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"

Poissa Todia

• HAIRahtanut
  • Gal. 2:20
« Vastaus #76 : 15.11.06 - klo:11:09 »
Oolrait. Onko se yhtään rakeista? Tilaamani shea tuli eilen ja se on koostumukseeltaan hieman rakeista. Rakeet kyllä sulavat välittömästi kädellä.
Juu, on. Sen unohdin! :)
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903

Poissa Gigli

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 15.11.06 - klo:11:13 »
^ Hjuva. Pelkäsin, että oma shea oli kärsinyt vähän pakkasvauriota, mutta kuranttia tavaraahan tuo on. :D

Poissa Lara

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #78 : 15.11.06 - klo:13:12 »
Mistäs sitä sheaa saa?

Poissa Gigli

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 15.11.06 - klo:13:22 »
^ Tilasin omani Ebaysta. 120g:n purkilla oli hintaa 4,99£ +postarit.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 13.01.07 - klo:18:41 »
Uskallanpa minäkin vihdoin sanoa jotain tähän ketjuun. Olen vasta vuoden käyttänyt ns. parempia kampaamotuotteita joten kovin paljon kokemusta ei vielä ole. Mutta tämän vuoden aikana täydellisiksi tuotteiksi mun päälle ovat osoittautuneet....:

*Joico K-pak -sarja (käytän sarjasta shampoota, pikahoitista, rekkua, IHT:ta ja hoitovaahtoa)
*Bonacure-latvasuoja (tämä on kyllä jo ollut mun HG usean vuoden ajan)
*Tigi Small Talk
*Joico Color Endurance-shampoo
*Nexxus Luxxtress
*Tigi Oatmeal & Honey -hoitoaine pitkällä vaikutusajalla ja lämmöllä tehostettuna (ei toimi pikahoitiksena)
*Wella Shockwaves Frizz-Free Cream
« Viimeksi muokattu: 11.02.08 - klo:23:25 kirjoittanut Supervixen »

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #81 : 13.01.07 - klo:19:30 »
Jospa sitä minäkin. Minulla ei ole oikeastaan kuin vain yksi ja ainoa tuote mitä voisin todella ylistää ja se on:

Kadus Imunal Repair energy mask
Millään en ole saanut tukkaani niin ihanan pehmeän tuntuiseksi ja ilmavaksi kuin tällä. Aww.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #82 : 13.01.07 - klo:20:00 »
XZ Suklaa-vanilja hoitosuihke.  :-*

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #83 : 13.01.07 - klo:20:14 »
Minäkin hehkutan shea-eli karite-voita  :)  Mutta vielä enemmän hiustenhoidossa olen ihastunut kookosöljyyn. Ostan omani eBayn kautta Englannista, samalta myyjältä saa niin kookosta kuin shea-voitakin, reilun kaupan luomutuotteena ja edullisesti... Luottomyyjä on todella mukava ihminen, ei rahasta liikaa postikuluilla, ja kommunikointi sujuu oikein loistavasti.

Tälläkin hetkellä kookosöljyä muhii päässä hupun alla  :D
Olen huomannut sen antava niin upean pehmeyden ja kiillon, että mikään hiusnaamio ei yllä vastaavaan. Usein en pesun jälkeen laita edes hoitista, koska kookosöljy huolehtii jo siitä...
Tosin hiukseni ovat täysin luonnontilassa, joten mitään kovin tujuja hoitoja ne eivät varmaan edes kaipaisi tai hyödyntäisi.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #84 : 22.01.07 - klo:01:07 »
kun täällä nyt niin kehutaan tuota oatmeal&honeyta, niin pakkohan se on huomanna ostaa  :) samoin tuo all soft-redkeniltä.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 22.01.07 - klo:10:31 »
Minä oon täysin ihastunut Teraxin Life Drops jätettävään,sillä tulee tosi ilmavat,pehmeät hiukset,joita on helppo käsitellä.Nyt on toinen purkki menossa ja olen ihan myyty.Tekisi mieli kokeilla myös muita Teraxin tuotteita,mutta pakko kuluttaa varastoista ensin jotain poiskin,ennen kuin ostaa uutta.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #86 : 25.01.07 - klo:01:18 »
ostin all softia ja hyvinhän se toimii :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 26.01.07 - klo:22:11 »
Olisipa kiva kun joku tekisi näistä suosikeista listan, jossa selviäisi myös tyytyväisen käyttäjän hiustyyppi ja rasvoittumisnopeus. Vaikka miten jotain hehkutetaan niin eihän sitä voi millään tietää sopiiko omalle päälle kun suosittelijoilla voi olla ihan erilainen kuontalo.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 26.01.07 - klo:22:42 »
^ Aika moni on ilmoittanut ko. asiat Hiuslaatuketjussa :)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 27.01.07 - klo:00:08 »
^ Ahaa! Missä se muuten on kun en löydä haulla ainakaan täältä Hiustenhoidosta?