Kirjoittaja Aihe: iHerbin hoitoaineet + jätettävät  (Luettu 91710 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät
« Vastaus #135 : 04.01.15 - klo:12:57 »
Muistaakseni Desert Essencen omppuhoitis tuoksui raikkaalta omenalta, ei mausteiselta jouluomenalta. Kookoshoitis oli mielestäni kaikkein paksuin kokeilemistani Desert Essencen hoitiksista, mutta ei sekään mikään älyttömän hoitava/lätsäyttävä/silottava ollut. Ihan kiva hoitis, mutta ei mikään järisyttävä hoitokokemus hiuksille. Jos tykkää reilusta ja aidosta kookoksen tuoksusta, niin sitten Desert Essencen kookoshoitis on hyvä valinta :D . Ja kyllähän tuota hoitista voi aina terästää öljyillä ja/tai glyseriinillä, jos tuntuu, ettei hoitis ole tarpeeksi hoitava.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 04.01.15 - klo:18:13 »
Desert Essencen omenasuihkusaippua ainakin tuoksui myös raikkaalle omenalle. :)
Mulla oli joskus tuota kookoshoitista, mutta ei muistaakseni ollut mitenkään "wau" vaan ihan tavallinen hoitoaine joka tuoksui hyvältä. Hoitotehot eivät riittäneet mun luonnonkiharalla latvalle, vaan buustailin hoitista öljyillä ja glyseriinillä. Ihan ok perushoitis jos ei etsi mitään superefektiä.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 06.01.15 - klo:01:29 »
Mulla on noista kookos ja vadelma. Samaa mieltä muiden kanssa, että ovat ihan ok, mutta ei ihmeellisiä. Vadelmasta tykkään enemmän, mutta voi johtua ihan vaan tuoksusta. Tuntuu kuin se olisi vähän silottavampi.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 11.01.15 - klo:13:18 »
Mulla on ollut Desert Essenceltä rypäle (Italian Red Grape) sh + ha, kookos sh + ha ja vadelmahoitoaine. Kookoksessa oli vähän yritystä, muut hoitoaineet sitäkin mitäänsanomattomampia, mutta shampoot taas oikein todella hyviä, yksiä parhaista käyttämistäni. Erityisesti tykkään tuosta rypäleversiosta, jota on tälläkin hetkellä yksi kappale jemmassa. Ihanan hellävarainen ja hoitava pesutulos ja purkkaa muistuttava makea tuoksu. Kookosshampoo on yhtä hyvää sekin ja tuoksuu kunnolla kookokselta.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #139 : 14.01.15 - klo:19:49 »
Kiitos, Ellen ja Mena tuoksuinfosta.  ;D

Uskalsin sitten tilata DE:n omppuparin ja ekan kokeilun perusteella tykkään. Tuoksu on tosiaankin sellanen omenasiideri ja mielestäni ihan siedettävä.

Mun täytyy antaa hieman eriävä mielipide Desert Essencen hoitiksista. Mulla on ollu kookos, rypäle ja nyt tuo omppu ja kaikki on mun tukalle aivan nappeja! Oikeastaan en juurikaan huomaa näissä eroja muuten kuin tuoksussa. Kaikki toimii loistavasti lyhyelläkin vaikutusajalla ja silottaa mun tukan silkkiseksi joka kerta.

Shampoot on myös kaikissa mun mieleen. Pesee puhtaaksi, mutta ei takuta tai narskuta. Mun latvakuiva luonnonkihara tykkää ja suorastaan villiintyy kihartumaan aina DE-pesujen ja -hoitojen jälkeen. Nämä kaikki kolme comboa on mun HG-listalle Kinky Curlyn Tiny Twirls -hoitiksen kanssa. Naanna  <3 Desert Essence

Ja vielä lisäinfona, että mun tukka kuuluu siihen outoon joukkoon, jolle ei sovi esim. täällä hehkutetut Nature's Gaten Hennahoitis tai Aubrey Organicsin Honeysuckle Rose.

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #140 : 19.01.15 - klo:22:56 »
Mikähän olis hyvä suihkemallinen jätettävä, jossa ei kauheasti olis mitään silikoneja eikä muita ikäviä juttuja?

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #141 : 07.02.15 - klo:13:29 »
Mulla on käytössä Innersensen suihkittava jätettävä ja olen kyllä tykännyt. Inc listaa en ole kyllä edes katsonut, että onko siellä jotain huonoja aineita. http://www.iherb.com/Innersense-Organic-Beauty-Sweet-Spirit-Leave-in-Conditioner-8-5-fl-oz-250-ml/29772#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=innersense&rc=16&sr=null&ic=12

Kysynpä tässä samassa ketjussa, että miten tuolla iHerbin sivuilla on Nivean tuotteita myynnissä? Eivät kai ne mitään luomujuttuja ole, vai onko Nivealla joku eri versio, jota myyvät tuolla?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #142 : 07.02.15 - klo:14:14 »
^ Siis kyllähän iherbissä on myynnissä vaikka mitä tuotesarjoja, jotka eivät ole luonnonmukaista nähneetkään (esim. Physician's Formula, elf, Aveeno, Eucerin jne.). Ihan samat Niveat sieltä löytyy, kuin marketistakin.
« Viimeksi muokattu: 07.02.15 - klo:14:17 kirjoittanut Polina »
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #143 : 07.02.15 - klo:21:20 »
^ Siis kyllähän iherbissä on myynnissä vaikka mitä tuotesarjoja, jotka eivät ole luonnonmukaista nähneetkään (esim. Physician's Formula, elf, Aveeno, Eucerin jne.). Ihan samat Niveat sieltä löytyy, kuin marketistakin.

Mitenhän minä en ole aiemmin huomannut, vaikka aika tiheään olen tilauksia tehnyt ??? Tosin mulla kyllä on ollut tapana hakea aina jotain tiettyä tuotetta vaan, en yleensä selaile tuotteita läpi niin kuin tänään tein.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #144 : 11.02.15 - klo:13:38 »
Onko kokemuksia tällaisesta kuin Jane Carter Solutions, Revitalizing Leave-In conditioner?
Jane Carter Solutions Leave In

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 12.02.15 - klo:22:09 »
^ Mulla oli tuota mutta taisin jo vipata menemään. Aivan kamalan hajuista! :-X Eikä tuntunut tekevän oikein mitään, ellei laittanut enemmän jolloin lähmäsi.

hullukissanainen

• Vieras
« Vastaus #146 : 17.02.15 - klo:23:07 »
Olisko kellään kokemusta jostain iHerbin naamiosta? Onko siellä edes miten paljon valikoimaa noista? ??? Ajattelin tilata teidän suosituksien perusteella Desert Essencen kookoshoitiksen ja Alba Botanican jätettävän, mutta olisi myös joku naamio hakusessa.

Olen aiemmin tilannut iHerbistä vain vitamiineja, nyt olisi aika tutustua näihin hiustenhoitotuotteisiinkin  ;D

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #147 : 18.02.15 - klo:09:08 »
^ Ainakin Alba Botanicalla on purkissa oleva naamio, joka silottaa hiuksia todella paljon. Tuoksu on voimakas, mutta muuten tuote on ihan mainio.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 18.02.15 - klo:19:46 »
^Onko sinulla ellen (tai joku muu) kokemusta tuosta saman sarjan cocoa butter-naamiosta? http://www.iherb.com/Alba-Botanica-Hawaiian-Deep-Conditioning-Minute-Mask-5-5-oz-156-g/58538
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 22.02.15 - klo:11:24 »
Nature's Gate Pomegranate & Sunflower-hoitoaine Tässä on hedelmäinen ja mieto tuoksu. Koostumus on paksua, mutta häviää hiuksiin levitettäessä. Minun mielestäni tämä ei selvitä hiuksia kovin hyvin. Huuhteluvaiheessa hiukset tuntuvat jämäkältä, ilmeisemmin sama kuin Henna-hoitoaineen kanssa? Tämän kanssa kannattaa olla tarkka annostelussa, koska lähmää, jos laittaa enemmän.

Omat hiukseni ovat hennot, mutta niitä on paljon. Onneksi en ostanut Henna-hoitoainetta tästä samasta sarjasta, voin vain kuvitella, minkälainen lähmä sillä olisi tullut.

Edit. Lahjoitin Pomegranate-hoitiksen kiertoon, hoitotehoja ei mielestäni ollut, ei tuntunut tekevän oikein mitään. Tämän perusteella en suosittele.
« Viimeksi muokattu: 27.04.15 - klo:10:52 kirjoittanut Kristiina »