Kirjoittaja Aihe: iHerbin hoitoaineet + jätettävät  (Luettu 87402 kertaa)

Poissa verkku

• Haiven
  • *
Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät
« Vastaus #150 : 23.02.15 - klo:13:45 »
Natures Gaten hamppuhoitoaine on mulla jännä, sillä huuhteluvaiheessa hiukset ei tunnu mitenkään supersileltä, mutta kuitenkin hiukset pysyy kauemmin sileämmän tuntuisena kuin muilla hoitoaineilla. Normaalisti kolmen päivän pesuvälillä hiukset on jo aika rapsakat ennen pesua. Hampulla hiukset on ihan kivat vielä kolmen päivän jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 23.02.15 - klo:13:47 kirjoittanut verkku »

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #151 : 23.02.15 - klo:14:26 »
Onko joku kokeillut tuota hamppuhoitsikkaa CO-pesussa? Tai muita Natures gaten hoitsikoita?

Poissa verkku

• Haiven
  • *
« Vastaus #152 : 24.02.15 - klo:19:55 »
Noi Natures gaten hoitoaineet on niin paksuja, etten oo vaivautunut vielä kokeilemaan co-pesussa. Tänään tuli kokeiltua aloe vera -hoitoainetta. Tuli ihan sama lopputulos, kun hamppuhoitiksella  :)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #153 : 24.02.15 - klo:20:59 »
Vaikka NG:n hoitikset ovat paksuja, niin esim. hennahoitis vaahtoaa todella hyvin, kun siihen sekoittaa reilusti vettä CO-pesun aikana, eli ainakin hennahoitis sopii todella hyvin CO-pesuihin. Sillä tulee puhdas, kiiltävä ja kuohkea lopputulos.

Poissa verkku

• Haiven
  • *
« Vastaus #154 : 24.02.15 - klo:21:49 »
Täytyy ehdottomasti siis kokeilla ensi pesussa  :)

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #155 : 27.02.15 - klo:08:05 »
Vastaanpa itse kysymykseeni: NG:n hamppuhoitis toimii CO-pesussa tosi hyvin. Sekoitin limsapullossa ehkä noin 1:1 hoitoainetta ja vettä voimakkaasti ravistaen. Siitä tuli sellaista kermaista ihanaa vaahtoa, joka oli helppo levittää päähän.

Lopputuloksena tuli unelmanpehmeät ja kiiltävät hiukset, jotka tuntuvat hyvin ravituilta. Päänahan kutina on hellittänyt tosi paljon. Parasta on kuitenkin se, miltä tukka tuntuu. Se on niin sileä, että en voi olla hiplaamatta sitä kaiken aikaa. :3

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #156 : 26.03.15 - klo:14:43 »
Onko sinulla ellen (tai joku muu) kokemusta tuosta saman sarjan cocoa butter-naamiosta? http://www.iherb.com/Alba-Botanica-Hawaiian-Deep-Conditioning-Minute-Mask-5-5-oz-156-g/58538

Nyt on kokemusta myös tuosta kaakaonaamiosta. Tuoksu siinä on niin paljon parempi kuin gardenianaamiossa, mutta muuten naamioiden jättämä tuntu hiuksissa on samanlainen. Kaakaonaamio tuoksuu siis nimensä mukaisesti suklaiselta, kun taas gardenianaamiossa tuoksu on voimakkaan kukkainen. Molemmat naamiot tekevät hiuksista sileät, toimivat ihan jopa muutaman minuutin vaikutusajalla suihkussa käydessäkin. Ainakin mun hentoisia hiuksia naamiot latistavat vähän liiankin paljon, joten oikein paksua ja pörröistä pehkoa naamiot varmasti silottavat.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 07.04.15 - klo:18:12 »
Tilasin VIHDOINKIN sen hehkutetun AB:n Honeysuckle Rose -hoitoaineen. Haju on aika.. tymäkkä, mutten anna sen haitata, jos tuote on muuten hyvä. Tilasin myös Andalou Naturalsin jätettävän, tältä odotan aika paljon kun merkin muut tuotteet ovat olleet niin huippuja. Tämä taas ei tuoksu oikein millekään.

Poissa saila

• Haiven
  • *
« Vastaus #158 : 08.04.15 - klo:08:18 »
Joku hyvä jätettävä tai hoitoain?  kun nyt käytössä Giovannin smooth as silk mutta katkenneet hiukset jäävät pörröttämään. Ei kiva.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #159 : 25.04.15 - klo:14:27 »
Tilasin (vitacostilta tosin) silotukseen kehutun Rainbow Research, Henna & Biotin Herbal hoitsikan. Toi pullohan tosiaan on aivan järkyttävän pienikokoinen. :D Itse tuote haisi vähän samalta kuin Mill Creekin keratiinihoitis. Mielestäni kyseistä tuotetta oli jotenkin vaikeahko levittää hiuksiin ja siksi sitä piti annostella aika reilusti. Pullo ja sen annostelukorkki on myös aika kömpelöt.

Annoin hoitsikan vaikuttaa suihkumyssyn alla saunassa n. 15 min. Huuhteluvaiheessa ei tuntunut mitään järkyttävää siloisuutta (vrt. tresemme naturals ha). Mutta hiusten kuivuttua hiukset oli todella kiiltävät ja ihan kelpo siloiset!

Tuskin ostan tätä hoitsikkaa uudestaan. Ei ollut omiin tarpeisiin oikein sopiva. Ainut iso plussa hoitsikassa, että se todella teki hiukset kiiltäviksi!
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 27.04.15 - klo:10:49 »
Minulla oli Nature's Gaten Pomegranate-hoitoaine, mutta lahjoitin sen eteenpäin. Lähmäsi hiukset, ja tuntui, ettei tehnyt oikein mitään. Hoitotehoja en huomannut. En suosittele Pomegranatea, mutta paksuhiuksiselle saattaa olla ihan hyvä vaihtoehto. Tämän kokemuksen perusteella NG:n Henna-hoitoaine taitaa jäädä kokeilematta, koska siitäkin olen lukenut, että lähmää hiukset (ja Pomegranate sopisi hennommille hiuksille, ei kyllä toiminut minulla).

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #161 : 27.04.15 - klo:12:08 »
Mulla kai oli joskus NG:n hennahoitusta, joka ei kai mitenkään ihmeemmin vakuuttanut mua. Ei ainakaan jäänyt mieleen minkään muun kuin oudon tuoksunsa perusteella. Heidän hamppuhoitis sen sijaan...   :l Sitä on tulossa toinen pullo. Ainakin mun tukalle ihan parasta. Sopii co-pesuun ja tavalliseen hoitoainekäyttöön eikä tuoksu oudolle. Tykkään. Tämä nyt sitten varmaan on se HG-kokemus.

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #162 : 27.04.15 - klo:16:51 »
Myös multa hehkutusta hamppuhoitikselle  :ts
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 27.04.15 - klo:19:25 »
Minkälainen hiuslaatu teillä on, joilla toimii NG hamppuhoitis? Pelkään sitä lähmätukkaa, Pomegranatea kun laitoin ihan vähän vaan niin ei hoitanut yhtään ja tulos silti lähmä. Nuo pullot on niin isokokoisiakin, vaikka ovat edullisia, niin ei enää kaappeihin pyörimään :P. Omia hiuksia on paljon, yksittäinen hius on ohut. Kaipaan hoitoaineelta kosteuttavuutta ja sitä, että silottaa edes hieman.

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #164 : 27.04.15 - klo:19:47 »
Mulla on ohuet, herkästi pörröiset/karheat hiukset.
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635