Nature's Gate Hamppu hoitoaine saapui, ja takana on nyt yksi käyttökerta. Odotin tuoksun tässä olevan jotain yrttistä, mutta yllätys olikin, kun tämä tuoksuu mummo-puuteri hajuvedelle

. Minua se ei haittaa, koska tykkään tämän tuoksusta. Jos haluaa hoitoaineen olevan miedon tuoksuinen, tämä ei ole siinä tapauksessa hyvä valinta.
Hoitoaineen koostumus on kermaista, miellyttävää ja helppo levittää hiuksiin. Toisin kuin NG:n Pomegranate & Sunflower hoitoaine, jonka koostumus on vesimäisempää. Tämä Hamppu hoitoaine tuntui hulahtavan hiuksiin; laitoin aika reilusti, ja lisäsin, ja hiuksista ei erottanut, että kuinka paljon sitä oli käyttänyt. Mutta ei se mitään, tuloshan on tärkein. Laitoin hoitoaineen märkiin hiuksiin, annoin vaikuttaa 2-3 min.
Hiukset olivat kuivuttuaan sileät, pehmeät ja kosteutetun tuntuiset. Tämä hoitoaine ei lähmännyt ollenkaan, mutta oli silti tarpeeksi kosteuttavaa. En suosittelisi tätä kaikkein kuivimmalle hiustyypille, koska epäilen, ettei tehot riitä. Sanoisin tästä, että oikein hyvä perushoitoaine, ilman mitään pettymyksiä. Parasta tässä on se, että ei lähmää! Jes. Tuoksu varmasti jakaa mielipiteitä, mutta olen tyytyväinen. Kiitos suosituksista, kyllä mä tätä voisin
Almiroksellekin suositella

.