^^ Tässä tulee hyvin esiin se, että kun on niin erilaisia hiuslaatuja ja -pohjia: ei toimi samalla tavalla kaikilla. Mulla toi NG'n Henna-hoitis on ollut ihan parasta ikinä - voittaa jopa Tigin edesmenneen honey-oatmealin. Tuosta Hempistä en niinkään pitänyt. Mainitsen vielä Herb-vaihtoehdon, kun kerran satuin vahingossa tilaamaan sen Hennan sijaan: aivan järkyttävä ja voimakas haju, jouduin heittää roskiin melkein samantien, kun tuntui että se pilaa tapetit ja tunnelman kylppäristäkin käsin!
BWC-jätettävä on toiminut kanssa hyvin mulla, mutta tarvitsen siitä välillä selvästi taukoja. Ja määrällisesti riittää todella minimaalinen nokare! Ja laitan siis heti pesun jäkeen pyyhekuiviin hiuksiin.
Sinänsä onkin nyt hyvä kuulla, että jos sulla ei tuo Henna-hoitis toiminut ja olet tykännyt tuosta Emerald Forestista, niin mä jätän suosiolla tilaamatta vaihtelun vuoksi kokeiluun sitä! On nimittäin ollut mulla wish-listillä tuo Emerald aika pitkään, että haluaisin joskus koittaa. Ja vaikka mulla hajuaistista puolet jäljellä, niin samalla olen herkistynyt voimakkaille hajusteille, joten hyvä tietää sekin, että jos sen tuoksu on kovin mummoparfyymi, niin sekin on suoranainen turn-off mulle, vaikka hoitis olisi muuten toimiva.