Paria uutta hoitsikkaa testattu pitkään käytössä olleen NG:n hennahoitiksen jälkeen.
Nature's Gate, Aloe Vera hoitoaineMielestäni oli aika suhteellisen samanlaista kamaa kuin hennahoitis, mutta ei tuuheuttanut aiva niin paljoa. Paksua tavaraa, jota joutuu ihan reilulla kädellä annostella. Itse en ole saanut lähmää tällä aikaiseksi. Ei silota ainakaan meikäläisen tukkaa mitenkään erityisesti. Plussaa tuoksusta! Tuoksuu ihan XZ:n xylitol-hunajahoitsikalta!
Ei tää aloe vera hoitis nyt mitenkään järkyttävästi hetkauttanut. Kyllä mä tuon loppuun käytän, mutta tuskin tilaan uudestaan.
Hugo & Debra Naturals, Creamy Coconut hoitoaineTästä hoitsikasta jäi kivat fiilikset. Riittoisaa kamaa, joka rupee hiuksiin levittäessä mielestäni vähän vaahtoamaan??

Se on toki plussaa, koska pystyy sit helpommin levittämään koko tukkaan. Tuoksuu kookokselta ja kaakaolta ja tuoksu jää hiusten kuivuttuakin tukkaan!

Pitkällä käytöllä tuoksu voi toki ruveta jo ällöttämään. Hiusten kuivuttua tukka on ihanan pehmeä ja superkiiltävä! Ei lätsäyttänyt. Tykkäsin!
Molempia hoitoaineita olen käyttänyt shampoopesun jälkeen n. 10-15 minuutin saunassamuhittelulla. En ole testannut co-pesussa enkä pikahoitsikkana, joten en tiedä kuinka ne käyttäytyy niin käytettynä.