Kirjoittaja Aihe: iHerbin hoitoaineet + jätettävät  (Luettu 91708 kertaa)

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät
« Vastaus #75 : 16.03.14 - klo:14:54 »
Paria uutta hoitsikkaa testattu pitkään käytössä olleen NG:n hennahoitiksen jälkeen.

Nature's Gate, Aloe Vera hoitoaine
Mielestäni oli aika suhteellisen samanlaista kamaa kuin hennahoitis, mutta ei tuuheuttanut aiva niin paljoa. Paksua tavaraa, jota joutuu ihan reilulla kädellä annostella. Itse en ole saanut lähmää tällä aikaiseksi. Ei silota ainakaan meikäläisen tukkaa mitenkään erityisesti. Plussaa tuoksusta! Tuoksuu ihan XZ:n xylitol-hunajahoitsikalta! <3
Ei tää aloe vera hoitis nyt mitenkään järkyttävästi hetkauttanut. Kyllä mä tuon loppuun käytän, mutta tuskin tilaan uudestaan.

Hugo & Debra Naturals, Creamy Coconut hoitoaine
Tästä hoitsikasta jäi kivat fiilikset. Riittoisaa kamaa, joka rupee hiuksiin levittäessä mielestäni vähän vaahtoamaan?? :D Se on toki plussaa, koska pystyy sit helpommin levittämään koko tukkaan. Tuoksuu kookokselta ja kaakaolta ja tuoksu jää hiusten kuivuttuakin tukkaan! <3 Pitkällä käytöllä tuoksu voi toki ruveta jo ällöttämään. Hiusten kuivuttua tukka on ihanan pehmeä ja superkiiltävä! Ei lätsäyttänyt. Tykkäsin!

Molempia hoitoaineita olen käyttänyt shampoopesun jälkeen n. 10-15 minuutin saunassamuhittelulla. En ole testannut co-pesussa enkä pikahoitsikkana, joten en tiedä kuinka ne käyttäytyy niin käytettynä.
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #76 : 19.03.14 - klo:22:59 »
Onko muilla tällästä, että Giovannin kosteuttava hoitis ei toimi pyyhekuivaan tukkaan? Mulla parhaiten toimii, kun puristelen vaan suurimmat vedet pois. Saunamuhittelussa ei pelitä..

Ja se pullo on kyllä niiiin huono. ;/
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #77 : 20.03.14 - klo:12:08 »
^ En mä ainakaan laita mitään hoitsikkaa pyyhekuivaan tukkaan. Oon kokenu paljo paremmaksi ja toimivammaksi laittaa hoitsikat sen jälkeen ku enimpiä vesiä puristellu pois c: Siis sitä vaan, että eikö sitä kannata käyttää just niin ku se parhaiten toimii, eikä väkisin yrittää pyyhekuiviin? ;D
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 20.03.14 - klo:12:13 »
^Mä laitan aina pyyhekuiviin hiuksiin, en voi olla ajattelematta, että hoitoaine ei imeydy.. ::) Mutta totta, että paras käyttää niin miten kukin hoitoaine toimii parhaiten. Näköjään jotkut ei toimi pyyhekuivissa hiuksissa.

^^Janniina, OT mutta kasvatatko vielä omaa väriä?

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #79 : 20.03.14 - klo:12:52 »
^ Kasvatan, tai oma värihän tässä on muutenkin :--) Harkinnassa tosin latvojen liukuvärjäys tummempaan.

http://i.imgur.com/CstND85.jpg <- Tässä tämän hetkinen pituus!

Jotta ei menisi ihan OT:ksi, Rainbow Researchin Henna ja Biotiini hoitis suoristaa ihanan paljon! Ei ainakaan omassa käytössä onnistunut lähmäämään. Nousi heti lemppareiksi!
« Viimeksi muokattu: 20.03.14 - klo:12:57 kirjoittanut janniina »
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 22.03.14 - klo:09:06 »
^ Kasvatan, tai oma värihän tässä on muutenkin :--) Harkinnassa tosin latvojen liukuvärjäys tummempaan.

http://i.imgur.com/CstND85.jpg <- Tässä tämän hetkinen pituus!

Jotta ei menisi ihan OT:ksi, Rainbow Researchin Henna ja Biotiini hoitis suoristaa ihanan paljon! Ei ainakaan omassa käytössä onnistunut lähmäämään. Nousi heti lemppareiksi!

Janniina, kadehdin sun hyväkuntoisia latvoja! Hyvältä näyttää kasvatus  :ts

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #81 : 22.03.14 - klo:09:19 »
^ Kyllä siellä kuule kaksihaaraisiakin on! En vaan ennen toukokuuta uskalla leikata, kun tulee vuosi leikkuulakkoa täyteen :)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 22.03.14 - klo:11:53 »
^On ne vaan ihanan väriset. Mitä veikkaisit tummuusasteeksi? Vaaleneeko vielä paljon kesällä? Mitä muuten suosittelisit jätettäväksi hoitoaineeksi iHerbistä, pitäis laittaa tilausta menemään piakkoin.. Sulla oli muistaakseni aika vahva hiuslaatu, että ei pienestä tuu lähmä-efektiä hiukseen. Mulla on siltä väliltä, ei ihan niin ohuet kuitenkaan kuin suurella osalla suomalaisista.

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #83 : 22.03.14 - klo:14:03 »
^ Mulla ei valitettavasti oo mitään käsitystä tummuusasteesta! Oon yrittänyt sitä katella mutta ei onnistu :D Kesällä vaalenee, noh jonkin verran, tykkään yleensä kesällä aika visusti suojata tukan ettei aurinko polta ja kuivata latvoja ja pituuksia.

iHerbin jätettävistä käytän itse Alba Botanican Leave-In Conditioneria, välillä nypin latvoihin ihan sheavoita. Sitten jos saa mennä iHerbin valikoiman ulkopuolelle, niin Lushin R&B on ihan superhyvä! Toimii mulla kuin unelma, vaikka alussa vähän olikin tottuminen :--)

Ettei vieläkään menisi ihan off topikiksi, niin olen nyt muutaman päivän testaillut Nature's Gaten Lavender and Aloe Veraa ( http://www.iherb.com/Nature-s-Gate-Conditioner-Lavender-and-Aloe-12-fl-oz-354-ml/21088 ) Selvittää ja silottaa tosi ihanasti. En itse ole mikään tuoksuherkkä, mutta tässä on todella todella voimakas tuoksu, tuoksuu tosi yrttiseltä ja ehkä jokseenkin hierontaöljymäinen tuoksu? Yleensä siis mulla ei ole mitään ongelmia tuoksujen kanssa ja aika monen hiustuotteen kanssa olen lätrännyt, mutta tässä se tuoksu on aivan hypervoimakas. Niin ja vaikka hoitaa, ei suorista yhtä paljon kun Rainbow Research :-(
« Viimeksi muokattu: 22.03.14 - klo:14:23 kirjoittanut janniina »

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 22.03.14 - klo:18:57 »
Laitoin tänään tilauksen iHerbille ja viimeinkin tilasin Desert Essencen Coconut  shampoon ja hoitoaineen:

http://www.iherb.com/Desert-Essence-Conditioner-Coconut-8-fl-oz-237-ml/22922

Niistä on puhuttu täällä hyvää ja näyttäisi top sellers listalle iHerbin hoitoaineissakin. Olisin niin halunnut kokeilla myös tuota Alba Botanican leave-in conditioneria (se on ollut mun wish listalla jo pari vuotta), mutta kun laitoin sen ostoskoriin, sain virheilmoituksen "ostoskorissasi on tuote, jota ei voida tällä hetkellä toimittaa sinne missä asut". Tuote ei ollut loppu, joten en tiedä mistä kysymys :o Harmin paikka.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 22.03.14 - klo:19:49 »
^ Outoa, kun nyt se on loppu ja lisää tulossa 28.3. Onhan kyse nyt kuitenkin tästä? :)

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 22.03.14 - klo:20:23 »
Joo tuo se oli. Silloin ei vain näkynyt mulle vielä tuota loppunut-tekstiä. Pirskatti. No ei se mitään, tilasin sitten paljon muuta :D

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 01.04.14 - klo:23:17 »
Jännä huomata, kuinka tänne kirjoittelevilla on tosiaan erilaiset hiuslaadut. Mä en ole kertaakaan onnistunut NG Hennalla lähmäämään hiuksia ja Emeraldin taas annoin eteepäin kun en kertakaikkiaan kestänyt mummohajua :D

Vaikka NG Henna-hoitis on kaikinpuolin ihan mukiinmenevä, niin en varmaan ihan heti ole tilaamassa uudelleen. Ilman erillistä jätettävä-suoristusvoide-föönaus-toimenpidettä olen aikamoinen peikkotukka Hennan jälkeen. Karheuttaa liikaa. Tuuheus ei sinänsä haittaa, mutta tykkäisin että tuote siloittaisi enemmän.

Life Flo Health Argan Shine Conditioner
Tuoksu ja koostumus hyvä, mutta tehot huonot. Ei tee mun pörröiselle peikkotukalle mitään ja levittäessä häviää hiukseen. Olen käyttänyt 50/50 Alban Mango hoitoaineen kanssa vain jotta saisin sen käytettyä.

Alba Botanica Anti-frizz Serum
Lähmää/ tekee puhtaista hiuksista likaisen näköiset. En tiedä saanko pikkuputeliakaan koskaan loppuun käytettyä. Tuoksu hyvä ja koostumuskin kiva, mutta ei vaan toimi. Olen kokellut sekä kosteaan että kuivaan hiukseen.
« Viimeksi muokattu: 01.04.14 - klo:23:29 kirjoittanut miolla »

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #88 : 17.05.14 - klo:23:00 »
Suosituksia otetaan vastaan iHerbin hoitiksista! En ole seurannut näitä oikein ollenkaan ja muistan kokeilleeni ainoastaan Alba Botanican jätettävää hoitista (ihan miellyttävä käyttää, ei tuoksu pahalta, mutta ei myöskään tee juuri mitään mun hiuksille) ja ehkä jotain rekkua. Lueskelin foorumilta iHerbin hoitoaineiden käyttäjäkokemuksia, mutta en oikein keksinyt, mitä kokeilisin.

Mulle parhaiten sopivia hoitoaineita ovat vuosien aikana olleet mm. Tigin Moisture Maniac, Laveran Mango Milk, Joicon rekku ja IHT, lisäksi oon käyttänyt paljon XZ:n hoitiksia (mm. Xylitol-Hunaja), MOP C-System hydrating conditioner on ollut ihan jees jne. Nyt hiukset ovat olleet vähän heitteillä ja alkaneet vähitellen takkuuntua. Tyypillisesti mun hiukset on tosi liukkaat ja helposti lätsähtävät, joten lätsäyttävyys ei ole toivelistalla. Uutta rakennepaikkaavaakaan en oikeastaan kaipaa, vaan ennemminkin tehokkaasti kosteuttavia, tuoksuttomia tai hyväntuoksuisia (esim. hedelmätuoksut) hoitoaineita. Oisko jollakin omien kokemustensa pohjalta ehdotuksia? :)

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 25.05.14 - klo:16:35 »
^Jos olet tykänyt Moisture Maniacista ja pidät hedelmäisistä tuoksuista, suosittelisin ehdottomasti Giovannin Smooth as Silk-hoitoainetta, jonka olen tainnut tässäkin ketjussa muistaakseni mainita. Jättää hiukset sileiksi ja kosteutetuiksi, tuoksu on sitruksinen, muttei kovin kirpeä.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.