^Mä oon ihan rakastunut Surya Brasilin tuotteisiin, ainoa selkeästi onnistunut iHerb-ostos tähän asti... Maskin aion tilata seuraavana, ehkä peräti shampoonkin. Se perus hoitoaine tuosta color fixation-sarjasta mulla on ollut, äärimmäisen paksua ja saa tehdä töitä että tulee purkista ulos, pullo ei ole kovin suuri mutta pieni määrä riittää jopa sellaiselle tukalle joka imee hoitoainetta pohjattomasti, tuntuu toimivan ainakin tälle karhealle pörrölle hyvin, tekee pehmeäksi ja silkoisaksi ja kiiltäväksi mutta ei ikävän lähmäiseksi tmv. toimii hoitissekoituksissa myös, eikä ole edes kamalan tuoksuinen niinkuin jotkut vst. sarjat on. En ole tosin joka pesussa käyttänyt, kun jostain syystä olen päättänyt "säästellä" sitä erityistilanteisiin +tuoksu ei itseä miellytä niin paljoa että haluaisin tukan tuoksuvan jatkuvasti sille.
Olin jostain lukenut hyviä arvosteluista tuosta sarjasta, ja tähän astiset kokemukset hoitoaineen kohdalla vaan positiivisia, nyt tuli eilen paketti missä tuo leave-in, pari niitä pikkupurkkeja hoitsikkaa ja sitten Neutral Henna Powder, jonka ostin lähinnä tukan kuntoutusta ja kaverin afron virkistämistä ajatellen testiin. En ole vielä ehtinyt kokeilemaan, mutta vedin karheimpiin kohtiin kuivaan tukkaan tuota jätettävää, ja hyvältä tuntui eikä mennyt likaisen näköiseksi, latvoista tuli paremman näköiset, silkoiset ja ne asettuikin jotenkin, joten varmasti toimii käyttötarkoituksessaan hyvin.
Mä luulen että mulla toisinaan tukka käyttäytyy vähän samalla tavalla kuin Kalevalattaren, ainakin mitä tuohon kuivana pörrönä ja lähmäisenä olemiseen tulee.

Mulla ei tosin varsinaisesti kihara ole, selkeästi taipuisa etenkin hyväkuntoisena (silloin saa puristeltua kyllä kiharallekin), muuten suorahkoa/taipuisaa.