Kirjoittaja Aihe: iHerbin hoitoaineet + jätettävät  (Luettu 92371 kertaa)

Poissa slala

• HAIRahtanut
Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät
« Vastaus #90 : 26.05.14 - klo:11:26 »
^ Kiitos vinkistä! Mua mietityttää tuossa se, että voisiko tuo olla liian siloittavaa? Monet hoitoaineet vetäisee mun hiukset liiankin liukkaiksi. Ainakin MOP:in kosteuttavien tuotteiden sitrustuoksusta ihan tykkään, joten tuo tuoksu voisi ainakin olla ok.

Ehdin jo klikata rasvatilauksen mukaan Nature's Gaten hennahoitiksen ensimmäisenä kokeiluun, valitsin sen lähinnä tän ketjun kehujen perusteella.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 26.05.14 - klo:14:59 »
^Mulla ei ainakaan ollut liian silottavaa toi Giovanni. Mä tykkäsin Moisture Maniacista, mutta mun hiuksissa Smooth as Silk ei tehnyt juuri mitään. Nature's Gaten hoitikset taas on lemppareita. :) Ne on semmoisia paksuja ja kermaisia, tuoksut kyllä eivät ole mitään tosi raikkaita mut en sitä kaipaakaan oikeastaan. Herb-nimisestä NG:n hoitiksesta suosittelen kyllä pysymään kaukana, se oli ikävän litkua puuroa ja haisikin pahalta. :D
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Cassiopeia

• Vieras
« Vastaus #92 : 27.05.14 - klo:19:25 »
Onko kellään kokemusta iHerbistä saatavista Mane 'n Tail Deep Moisturizing Conditionerista ja miksei Herbal Grow-hoitiksestakin? Olen tekemässä tilausta ja jompi kumpi koriin taitaa päätyä...

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 30.05.14 - klo:15:08 »
Hain uuden iHerb paketin postista tänään ja pääsin kokeilemaan Surya Henna, Color Fixation Leave-In Cream Conditioneria:
http://www.iherb.com/Surya-Henna-Color-Fixation-Leave-In-Cream-Conditioner-10-14-fl-oz-300-ml-Discontinued-Item/11966

Nyt en muista miksi päätin tuon ostaa, oliko sitä joku suositellut täällä vai etsinkö iHerbistä hyviä suosituksia saanutta jätettävää hoitista, mutta ainakin näin ensikokeilun jälkeen tykkään!

Mulla on pörröiset luonnonkiharat hiukset jotka on monesti, jos ei kuivat, niin kuivan näköiset (vert. riittaväisäs-look), mutta kun laitoin tuota kosteisiin hiuksiin, niin pörröä ei ole ja sain puristeltua hiuksista kiiltävät ja isolla kiharalla/laineella olevat. Voi toki olla että mulla on tänään se yksi hyvä hiuspäivä vuodesta, joten jatkan tuotteen kehumista kun olen kokeillut sitä useamman kerran :)

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 31.05.14 - klo:13:05 »
Toistaiseksi olen iherbin hiustuotteista testannut vain Nature's Gaten hennahoitiksen, joka oli aivan mahtavaa omalle tukalleni. Hiuksista tuli jämäkän oloiset, kiiltävät ja pörröttömät; luonnonkihara/laineikas tukka näytti kivalta jopa ilman mitään muotoilua. Ainoa miinus on ihan järkyttävän voimakas yrttiparfyymimainen haju, joka tuntuu jopa kirvelevän vähän silmiä (en yleensä saa oireita hiustuotteista, vaikka muuten olen herkistynyt hajusteille). Hiuksissa haju ei enää häirinnyt pesun jälkeen, mutta hajun takia inhotti käyttää hoitoainetta. Tomivuuden puolesta tekisi ehdottomasti mieli ostaa hoitista lisää, mutta hajun takia  saattoi jäädä ainoaksi pulloksi...

Osaako joku, joka on tuosta hoitiksesta tykännyt, suositella jotain muuta iherbin hoitoainetta, joka olisi toiminut yhtä hyvin?
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #95 : 07.06.14 - klo:11:20 »
Taisin löytää uuden rakkauden Alban Mango-hoitoaineen rinnalle:

Jason Natural Aloe Vera-hoitoaine  <3

Hain jotain oikein siloittavaa hoitoainetta ja sen kyllä sainkin! Pesukokemus oli tosi hyvä, hoitoaine selvitti ja siloitti niin hyvin, että täytyi oikeasti varoa ettei liukastu kun ainetta huuhtelee. Hiukset oli helppo kammata ja seuraavana päivänä ovat yhä edelleen liukkaat ja kiiltävät, myös kosteutetut  <3 Koostumus kermainen ja riittoisa, helppo levittää. Tuoksu ei ole ihan mieleeni, on hyvin perinteinen aloe vera, mutta en anna sen haitata.

Suosittelen luonnonkiharalle/ -lainekkaalle hiukselle, joka on helposti kuivan näköinen ja pörröinen. En pidä hoitoainetta kovinkaan raskaana kuitenkaan, mutta en osaa kunnolla arvioida olisiko tällä ohuessa hiuksessa liian latistava vaikutus. Koska tekee hiuksista liukkaat, voi hiusten muotoilu ja kampaukset olla haastavaa. Itselläni on korkeintaan aaltoilevat hiukset, mutta kaikki värjääminen on tehnyt niistä melko pörröiset ja kuivat. Kuukauden takainen hennaaminen vielä lisäsi karheutta (vaikka toi myös kiiltoa), joten todella tarvitsin kosteutusta ja siloitusta.  :-*
« Viimeksi muokattu: 07.06.14 - klo:11:23 kirjoittanut miolla »

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 07.06.14 - klo:12:22 »
^Tuo on myös minun suosikkini. INCI on hyvä. Silottaa ja tekee hiukset pehmeän tuntuisiksi, ja koostumus on suht. paksu eikä mikään liru. Hyvä hoitoaine kuivalle ja käsitellylle hiukselle.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 07.06.14 - klo:12:49 »
Pitääpä seuraavan kerran tilata ja kokeilla tuota Jason Naturalin Aloe Veeraa :)

Noin viikon käytön jälkeen olen vielä erittäin tyytyväinen yllä mainitsemaani Surya Color Fixation leave-in hoitikseen. Voin laittaa sitä hiuksiin runsaammikin, mutta kuivuttuaan ei siltikään tunnu lähmäiseltä, mutta silottaa tosi reippaasti.

Ja siinä on ainutlaatuinen ominaisuus: voin laittaa sitä jopa kuivaan luonnonkiharaan tukkaan, ja silottava ominaisuus toimii silti! Tämä on ihan ainutlaatuista, koska joudun aina laittamaan jätettävät hoitikset märkään tai kosteaan tukkaan. Jos hius on ehtinyt kuivua, se on pörrö kuiva takkukasa kuin Röllillä, eikä mikään hoitis enää siihen tartu, vaan sitten hius on pörrö JA lähmäinen. Mutta ei tämän kanssa.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 07.08.14 - klo:23:16 »
^Mä oon ihan rakastunut Surya Brasilin tuotteisiin, ainoa selkeästi onnistunut iHerb-ostos tähän asti... Maskin aion tilata seuraavana, ehkä peräti shampoonkin. Se perus hoitoaine tuosta color fixation-sarjasta mulla on ollut, äärimmäisen paksua ja saa tehdä töitä että tulee purkista ulos, pullo ei ole kovin suuri mutta pieni määrä riittää jopa sellaiselle tukalle joka imee hoitoainetta pohjattomasti, tuntuu toimivan ainakin tälle karhealle pörrölle hyvin, tekee pehmeäksi ja silkoisaksi ja kiiltäväksi mutta ei ikävän lähmäiseksi tmv. toimii hoitissekoituksissa myös, eikä ole edes kamalan tuoksuinen niinkuin jotkut vst. sarjat on. En ole tosin joka pesussa käyttänyt, kun jostain syystä olen päättänyt "säästellä" sitä erityistilanteisiin +tuoksu ei itseä miellytä niin paljoa että haluaisin tukan tuoksuvan jatkuvasti sille.

Olin jostain lukenut hyviä arvosteluista tuosta sarjasta, ja tähän astiset kokemukset hoitoaineen kohdalla vaan positiivisia, nyt tuli eilen paketti missä tuo leave-in, pari niitä pikkupurkkeja hoitsikkaa ja sitten Neutral Henna Powder, jonka ostin lähinnä tukan kuntoutusta ja kaverin afron virkistämistä ajatellen testiin. En ole vielä ehtinyt kokeilemaan, mutta vedin karheimpiin kohtiin kuivaan tukkaan tuota jätettävää, ja hyvältä tuntui eikä mennyt likaisen näköiseksi, latvoista tuli paremman näköiset, silkoiset ja ne asettuikin jotenkin, joten varmasti toimii käyttötarkoituksessaan hyvin.

Mä luulen että mulla toisinaan tukka käyttäytyy vähän samalla tavalla kuin Kalevalattaren, ainakin mitä tuohon kuivana pörrönä ja lähmäisenä olemiseen tulee. :) Mulla ei tosin varsinaisesti kihara ole, selkeästi taipuisa etenkin hyväkuntoisena (silloin saa puristeltua kyllä kiharallekin), muuten suorahkoa/taipuisaa.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 08.08.14 - klo:06:55 »
Mä joudun vielä odottelemaan, että pääsen testaamaan noita muita Surya Brasil -tuotteita. Mulla on tällä hetkellä vielä kahta eri shampoota ja hoitsikkaa iHerbistä, sitten vielä Herbinaa, tervashampoota ja olikohan meillä jotan muutakin. Olen vain koittanut luvata itselleni, että en tilaa uusia ennen kuin saan vanhoja käytettyä pois  ;D

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 08.08.14 - klo:10:08 »
Jason natural aloe vera hoitis toimii mun hiuksissa hyvin, muttei täydellisesti.
On sopivan paksua ja tuntuu kosteuttavalta ja hiuksia pehmittävältä. Ei valitettavasti kuitenkaan ole yhtä silottava kuin esim. mun iHerb-suosikki Giovanni Smooth as silk hoitoaine.
Aloe vera hoitista olen pääasiallisesti käyttänyt CO-pesussa mutta välillä myös tavallisena hoitoaineena, ja kuukaudessa pullo onkin vajunnut jo melkein puoliväliin. Ehdottomasti tämän käytän loppuun, mutta koska hoitoaineelta nimenomaan kaipaan enemmän silottavuutta, niin tuon yhdenkin puutteen vuoksi tämä tuskin päätyy uudelleen mun ostoskoriin.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 09.08.14 - klo:07:45 »
^Toimiiko tuo Giovanni Smooth As Silk hoitoaine sulla myös CO-pesussa? Voisi olla kokeilemisen arvoinen sekin, jos silottaa paremmin. Tosin hoitiksia löytyy kaapista, mutta silti...  :)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 09.08.14 - klo:09:53 »
^ Joo toimii kyllä. Mutta säännöllistä CO-pesua varten sen pullon koko 250 ml on harmittavan pieni, kun jatkuvasti saisin olla ostamassa lisää :) Siksi itse ennemmin suosisin jotain isommassa pullossa myytävää hoitista.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #103 : 12.08.14 - klo:18:24 »
Niin voiko joku nyt vielä selventää onko vai eikö tämä Alba Botanican Natural Hawaiian Body Builder Mango hoitsikka ihan eri tuote kuin se AB mango hoitsikka, jota monet joskus kehui? :o
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 13.08.14 - klo:14:04 »
Mä oon nyt muutaman kerran käyttänyt tuota Suryan leave-inia, ja voin kertoa että... JEEE!!! Yleensä saan iskeä vaikka kuinka montaa tököttiä päähän, suihkutettavat, voidemaiset jätettävät ja silkkitipat tmv. (pidennys ja omat latvat on aika kenkut), mutta tuon kanssa pärjää yksinäänkin, ja voi surutta laittaa myös kuivaan tukkaan... saattaa hieman antaa oudon ja lähmäisen tunteen alkuun, mutta on sit tasoittunut ajan myötä jos kuivaan laittaa. Tän avulla omakin hius jaksaa kääntyä eikä latvat jää korppuisen tuntuisiksi vaan suht pehmeiksi, toisinaan kyllä tuntuu että vaatisi jotain tippaa perään, mutta oon nyt nämä kokeilukerrat halunnut testata ilman niitä että näkee miten se todella käyttäytyy.

Mutta omasta puolesta voin suositela tuota kyllä, ainakin tällaiselle karkeahkolle ja himppa hankalalle tukalle (ja myös pidennykselle) :) Tuoksukin aika miellyttävä.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.