Kirjoittaja Aihe: Selluliitti  (Luettu 39061 kertaa)

Poissa Sanna

• Tukkaguru
Selluliitti
« : 24.02.06 - klo:14:26 »
Onko selluliitin torjuntaan tullut viime aikoina mitään uusia ja mullistavia keksintöjä? Tai onko kenelläkään tiedossa MITÄÄN kikkaa, joka oikeasti auttaisi selluliittiin, muuta kuin laihduttaminen (joka sekään ei välttämättä auta)? Joskus vuosi sitten oli kuuminta hottia Lorealin selluliittigeeli, ja itsekin sitä käyttelin. En tiedä, oliko siitä mitään apua, koska en jaksanut kovin pitkään käyttää säännöllisesti. Ihmeitä se ei ainakaan tehnyt.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
Vs: Selluliitti
« Vastaus #1 : 24.02.06 - klo:15:44 »
En tiedä onko millään geeleillä tai voiteilla mitään mullistavaa vaikutusta, mutta kuivahieronta sydämeen päin pyöröliikkeillä on ainakin minkä pitäisi auttaa koska kiihdyttää verenkiertoa ja saa nesteet ja kuona-aineet liikkeelle. Tässä samassa yhteydessä voi käyttää niitä geelejä ja kiinteyttäviä voiteita. Tietenkin nämä tylsät terveelliset elämäntavat, kevyt liikunta ja runsas vedenjuonti auttavat..
En oikein usko että millään muulla saa tulosta aikaan kuin hieronnalla ja terveellisillä elämäntavoilla. Laihduttaminenhan saattaa joskus tuoda vain enemmän esille tuota ongelmaa.
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 24.02.06 - klo:16:30 »
Ikävää testattua faktaa:
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/322
Mutta kyllähän riittävä rasvaus ja hieronta ainakin ihon pintaa siloittaa.
this too shall pass.

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 24.02.06 - klo:16:57 »

Joo, tästä L'Orealin selluliittivoiteesta (oli kyllä ennen vähän eri näköinen paketti) kohistiin pari vuotta sitten, kun jonkun tutkimuksen mukaan oli ihan oikeesti auttanut. Tuunustan, että mäkin sorruin sitä ostamaan ja vielä kaksin kappalein. Kun tämä tutkimustulos Hesarissa julkaistiin, niin monista Helsingin kaupoista voide loppui samana päivänä. Kyllä me naiset ollaan...

No eihän se mitään tietenkään auttanut ja toinen puteli lojuu vielä avaamattomana tuolla mun kaapissa. Jäi vielä sellaiseksi inhottavan kosteaksi jalkoihin. En sorru enää selluliittivoiteisiin.
1bFi

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #4 : 24.02.06 - klo:23:20 »
Eikai tuossa mitään kovin mullistavaa keksintöä ole vielä saatu, ikävä kyllä.  :-\ Veden juontia, liikuntaa ja kuorintaa/kuivaharjausta säännöllisesti sekä terveellinen ruokavalio, niin tylsää kuin tuo onkin.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa alley

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #5 : 25.02.06 - klo:00:50 »
Joillekin on tullut hyviä tuloksia Cellesse-laitteella, itselläni ei tästä kokemusta.

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #6 : 25.02.06 - klo:00:57 »
Joillekin on tullut hyviä tuloksia Cellesse-laitteella, itselläni ei tästä kokemusta.

Vieläkö niitä jostain saa?  ???

Poissa alley

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #7 : 25.02.06 - klo:01:14 »
^ Ainakin huuto.netissä on melko usein myynnissä. En tiedä löytyykö  enää kaupoista.  ???

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #8 : 25.02.06 - klo:08:38 »
Mä muistelisin että kahvin ja varmaan sitten myös teen? juontia kannattaisi vähentää. Jotain pahaa se kahvi teki, oiskohan se kerryttänyt kuona-aineita... Nestettähän se ainakin poistaa vähän turhankin kanssa, että sopisi kyllä tuo kuona-aineiden kertyminen sen puolesta. Yhtä kahvikuppia kohden pitäisi juoda yksi ylimääräinen lasillinen vettä, jota muutoinkin pitäisi juoda 1,5-2l/pvä.

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 25.02.06 - klo:10:14 »
Mä muistelisin, että jossain oli juttua siitä, että kofeiini sitoo selluliittia. Eli kahvin ja teen lisäksi myös Coca-Cola ja Pepsi aiheuttaisivat selluliitia. Mä juon teetä ja kolajuomia todella paljon ja mulla on valtavasti selluliittia. Toi kuulostais mun korvaan ainakin ihan uskottavalta. Harmi, kun ei pysty olemaan ilman teetä ja limppareita. Pitäis yrittää sirtyä edes Jaffaan.

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #10 : 25.02.06 - klo:10:39 »
Mä muistelisin, että jossain oli juttua siitä, että kofeiini sitoo selluliittia.
Mä taas muistelisin päinvastoin, että monissa sellutuotteissa kofeiini nimenomaan on vaikuttavana aineena.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #11 : 25.02.06 - klo:10:41 »
Musta on ihan hullu ajatus, että mikään voidemömmö tehoais selluliittiin, tai siis appelsiini-ihoon. Appelsiini-ihohan on rasvakudosta (lue läskiä), joka on puristuksissa muiden sidekudosten seassa, siitä siis se muhkuraisuus. Ehkä ne voiteet saattaa silottaa ihoa ja vähän parantaa pintaverenkiertoa, mutta ei ne sitä rasvaa sulata mihinkään. Jos ylipainoa löytyy, voi painon tiputtaminen vähentää myös appelsiini-ihoa, mutta appelsiini-ihoa voi olla myös laihoilla (kuten mulla, paljon). Mitä paremmassa kunnossa lihakset on, sitä vähemmän rumalta ne muhkurat näyttävät, joten kantsii jumpata paljon. Ja aina voi lohduttautua sillä, että se on ihan normaalia naisille, kun meillä tuota rasvaa kuuluu olla elimistössä enemmän kuin miehillä.  :)

Oikeestihan selluliitti on ihon sidekudoskerroksen tulehdus, jolla ei oo mitään tekemistä rasvan kanssa. Äidillä oli kerran selluliitti pohkeessa ja se oli niin kipeä, että muistaakseni äippä oli pari viikkoo sairaslomalla, kun ei pystynyt kävelemään lainkaan.
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #12 : 25.02.06 - klo:10:55 »
Onhan noita muhkuroita, vaikken mikään lihava olekaan. Mitään voiteita en jaksa käyttää, sillä en usko niihin. Kosteusvoidetta vain käytän. Cellesse- hieromalaite minulla on, mutten ole käyttänyt sitä pitkään aikaan. Tuntui tekevän sellaisia rumia punaisia pintaverisuonia jalkojen iholle.

Poissa Essi

• Hiushörhö
« Vastaus #13 : 25.02.06 - klo:13:15 »
Tuosta kofeiinista.. Muistelisin lukeneeni jostain, että kofeiini tekee selluliitille hyvää nimenomaan ulkoisesti, mutta sisäisesti nautittuna taas ei. Eli kahvi suositeltiin vaihtamaan vihreään teehen (vaikka onhan siinäkin jonkun verran kofeiinia). Mutta vihreä tee poistaa tehokkaasti nestettä ja sisältää paljon antioksidantteja, jotka auttavat suojaamaan kehoa ns. hapetusstressiltä, joka taas johtaa selluliitin syntymiseen.
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #14 : 25.02.06 - klo:21:41 »
Mäkin ostin sillon ton Lorealin voiteen, lähinnä lumoutuneena siitä mainoksen hyväkroppaisesta naisesta ;D Oli ihan kauheeta, iho jäi ihan tahmeaksi. En meinannut saada sukkahousujakaan jalkaan sen jälkeen, vaikka illalla rasvasin ja aamulla koitin pukea ::) Se Lumenen versio ainakin kosteutti hyvin ja tuoksui ihanalta :) Garnierin selluliittivoiteita sain joskus ilmaiseksi muotimessuilta, yhden purkin käytin mutta ei niitä oikein jaksa lähmiä kun mukavampi tuntu jää normaalista voiteesta, noi on niin tahmaisia. Garnierkin lupaa parin sentin lähtemistä, en oikeastaan usko noihin, mutta enpä mä niitä voiteita aamuin illoin olekaan lappaamassa että ne tehois. Jossain verailuissa ROC oli saanut hyvät pisteet, niitähän on pitkään saanut 2 1:n hinnalla mutta eipä noi muhkurat niin paljon häiritse että kävisin panostamaan. Veden juominen ja liikkuminen auttaa, ja tosiaan noi kaikki lisäaineet (joita limuissaKIN on kamalasti) jää myrkkyinä tonne tukkimaan ja siten aiheuttaa selluliittiä. Nimim. PepsiMax-addikti ::)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com