Kirjoittaja Aihe: Selluliitti  (Luettu 39068 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Selluliitti
« Vastaus #105 : 09.10.08 - klo:22:11 »
Onko muuten jotain haittaa jos sellua hieroo oikeen kunnolla? Olen ymmärtänyt että sellu olisi tulehtunutta kudosta, ja mietin että eihän tulehtunutta aluettakaan saa lähteä sörkkimään ettei tulehdus leviä? Onko mun päätelmät nyt ihan hölmöjä?  ???

Eikai tuosta mitään haittaa ole, hierontahan vaan tekee hyvää kun selluliitti kuitenkin on niitä "rasvasolukasoja" jotka ovat siis yhteen muhkuraisesti klimppaantuneita ja puristuneita rasvasoluja, ja hieronta puolestaan auttaa hajoittamaan näitä kertymiä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 10.10.08 - klo:09:03 »
Olen nyt muutamia kertoja hieronut takamusta, ensin kuivaharjannut karkealla hanskalla sitten rasvannut ja hieronut tuolla nystyräsydeemillä.. Luulen että tuo nystyrä harja toimii minulla hippasen paremmin.

Minulla ei nimenomaan ole appelsiini ihoa, vaan iho on itsessään kauniin tasainen. Appelsiini ihoon tuo karkea hanska toimii varmasti paremmin, mutta syvällä oleviin muhkuroihin en usko sen tehoavan.

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #107 : 10.10.08 - klo:12:14 »
Mun taytyy kanssa suositella kanssa selluvoidetta, nimittain Biothermin  Celluli Choc Dimpled Skin Smoothing Geelia. Ostin taman itseasiassa  tyopaikan kylpylareissua varten ja kaytin pari kuukautta sitten koko tuubin kayttaen ongelmapaikkoihin aamuin ja illoin. Iho tasoittui (miehenkin mielesta) paljon. Oli toisaalta aika turhauttavaa saada tuloksia noin "helposti" kun on kaynyt salilla ja juoksemassa useampaan kertaan viikkossa ilman tuloksia...
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #108 : 12.10.08 - klo:17:18 »
Mun taytyy kanssa suositella kanssa selluvoidetta, nimittain Biothermin  Celluli Choc Dimpled Skin Smoothing Geelia. Ostin taman itseasiassa  tyopaikan kylpylareissua varten ja kaytin pari kuukautta sitten koko tuubin kayttaen ongelmapaikkoihin aamuin ja illoin. Iho tasoittui (miehenkin mielesta) paljon. Oli toisaalta aika turhauttavaa saada tuloksia noin "helposti" kun on kaynyt salilla ja juoksemassa useampaan kertaan viikkossa ilman tuloksia...

Paljonkohan kyseinen tökötti maksaa? Ja pitääkö käyttää jatkuvasti, eli palaako ongelmat jos lopettaa tuotteen käytön?
Itselläni ei nyt niin näkyviä muhkuroita ole, mutta pientä tasoitusta olisi mukava saada tietyille alueilla (:

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
« Vastaus #109 : 12.10.08 - klo:19:20 »
Kävin joskus jossain mielenhäiriössä semmoisissa järkkykalliissa selluliittilämpöhoidoissa. Se oli mukavaa kaikin puolin ja iho oli ihanan sileä pinnaltaan aina sen jälkeen, mutta selluliittiä ei kyllä lähtenyt grammaakaan. :D
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #110 : 12.10.08 - klo:20:18 »
Tuli tuosta hoidosta mieleeni oma vuoden parin takainen aromaterapiakäynti. Menin siis ainoastaan hierontaan rentoutumaan koska olin tosi huonossa kondiksessa (kova stressiputki ja kehokin ihan superjännittynyt). Hieronta oli juuri sopivaa mulle, ei liian kovaa repimistä. Ja ne aromaattiset tuoksut...:-*  Hieronta kesti n 1½h ja oli kyllä uudestisyntynyt olo sen jälkeen. Jo saman päivän iltana muistan huomanneeni että mihin mun sellarit katosi :o Ei ne ihan täydellisesti olleeet poissa, mutta näkyvistä oli kadonnut ehkä noin 70%. Ja siis mulla oli niihin aikoihin tosi huono olla ja painoakin kymmenisen kiloa enemmän kuin nyt. Nykyään oon paremmassa kunnossa ja selluakin enää marginaalisesti näkyvissä. Tosin siskon mielestä mulla ei ole ollenkaan ::)
Kävin samalla aromahierojalla muutama vko sitten, ja meinaan mennä kohtapuoliin vielä uudestaan. Se on kyllä todellista hemmottelua mulle...
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #111 : 14.10.08 - klo:09:57 »
Olen nyt viikon(?) hieronut tuolla The Body Shopin nystyräläpyskällä lorealin kiinteyttävän vartalovoiteen kanssa ja ero on todella huomattava! En voi uskoa että näin lyhyessä ajassa on tapahtunut niin suuri muutos. Ennenhän minulla oli reisissä ja takapuolessa sellua joka näkyi kun seisoin ihan tavallisesti, onko se nyt sitä 2 asteen selluliittia(?).

Nyt kun seison tavallisesti niin ei näy yhtäkään muhkuraa. Tottakai jos pakaroita kipristää niin silloin näkyy mutta normioloissa ei ollenkaan :D Mies on auttanut tässä projektissa tosi paljon, oli kyllä sitä mieltä ettei itse nää mitään pahkuroita mutta kiltisti se on hieronut ainakin joka toinen päivä ;D

Suosittelen kokeilemaan, sillä itse olen liikkunut paljon, kituuttanut ruuasta jne. Olen elänyt tämän kanssa ainakin sen 8 vuotta ja mikään ei ole auttanut. Vaikea uskoa että 5min hieronnalla olen saanut enemmän aikaan kun 8 vuoden liikunnalla ja ruuansäännöstelyllä ynnä muilla ihme tableteilla ja dieteillä.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #112 : 14.10.08 - klo:11:50 »
^ Tosi kiva kuulla että noin hyvin toimii, ja olet saanut tuloksia! Tuli tosi iloinen mieli sun puolesta :) Tosin en usko että se liikkuminen ja riittävä/sopiva ravintokaan tuossa on haitaksi ollut  ;)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 14.10.08 - klo:12:20 »
En ole nyt siis liikkunut tai tehnyt mitään yli puoleen vuoteen sillä luovutin totaalisti. Kropasta katosi kaikki muodot mutta sellut vaan pysyi. Siksi lopetin liikunnan. Eli sillä tuskin on nyt tämän kanssa mitään vaikutusta ja ero on niin huomattava juuri nyt tuon hieronnan aloittamisen jälkeen. On kyllä ihan sen ansiota :)

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #114 : 14.10.08 - klo:13:46 »
vanillacherry,muistaakseni ostin tuon Biothermin alennusmyyntien aikaan n.30eurolla. Normihinta lienee korkeampi, mutta luultavasti netista tilaamalla saa halvemmalla hankittua. Purkki on suht iso (200ml) ja kestaa melko pitkaan kaytossa. Itse kaytin aika runsaalla kadella purkin loppuun aamuin illoin kun kylpylamatka hirvitti mielessa...  Mutta siis kayton lopettamisen jalkeen iho on pysynyt sileana, varmasti tosi tapauskohtaista mutta mulla ei ole ollut tarvetta kayttaa jatkuvasti.

Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #115 : 14.10.08 - klo:14:09 »
^^ Okei, no mutta ihan loistavaa sitten että noin "helpolla" toimii! Yksilöllisyys on kirouksen ohella siunaus  ;D

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 23.10.08 - klo:12:25 »
Ostin kaksi sellaista "suihkuhanskaa" eli sellaista kuorivaa ja tuon body shopin kaksi puolisen hieroma läpyskän. Toisella puolella siinä on isot nystyrät ja toisella pienet, vähän kuin harja.

Onkohan tuommoista Nerianan kirjoittamaa hierontaharjaa missään muualla myynnissä kun body shopissa? Etsin citymarketista mutta en löytänyt sieltä. Tarjoustalossa?

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 23.10.08 - klo:12:50 »
Ei varmaan, sillä minäkin etsin ensin kaikista muista paikoista, en halunnut maksaa sitä 9euroa  ::) kävin prismassa, anttilassa, tarjoustalossa, cittarissa, stoccalla.. Missään ei ollut mitään tuohon viittaavaakaan.

Kuulumisia;
Olen hiukan lipsunut tästä hieromisesta ja tällä viikolla en ole tehnyt hierontaa varmaan 4 päivään.. Harmittaa sillä tulihan noista maksettua ja säännöllisyydellä saa varmasti eniten niitä tuloksia. On ollut iltaisin vain niin kiire ja kauhea väsymys että ei olisi suoraan sanottuna voinut vähempää kiinnostaa.
Yritän tänään taas hieroa vähän perusteellisemmin, tai jos mies suostuisi.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 30.10.08 - klo:17:28 »
Löysin sokokselta cailapin hierontaharjan 5,90e. Se näyttää vähän samalta kun Nerianan body shopista ostama. Kävin ensin body shopissa mutta en löytänyt sieltä muuta kuin sellaisen valkoisen ison pyöreän harjan mikä olisi maksanut 15.50, mutta iski piheys päälle. Toi cailapin harja on puinen. Varmaan ihan toimiva.

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
« Vastaus #119 : 31.10.08 - klo:13:06 »
Tutkailin tässä toissa päivänä peräpuoltani, ja jummi! :o Multa on melkein kaikki selluliitit lähteneet! Oon vasta muutaman kuukauden harrastanut säännöllisesti liikuntaa ja paino on pudonnut muutaman kilon. Etenkin ratsastus tuntuu olevan tehokasta; se hakkaa kaikki muhkurat armotta sileiksi. ;D
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.