Kirjoittaja Aihe: Selluliitti  (Luettu 39073 kertaa)

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
Vs: Selluliitti
« Vastaus #120 : 16.04.09 - klo:07:21 »
Voi äh, huomasin pari päivää sitten ensimmäiset selluliittimuhkurat reisissäni. Pari kuukautta sitten niitä ei siellä ollut, siitä olen ihan varma. Tästä hätääntyneenä kävin ostamassa elämäni ensimmäisen selluliittivoiteen (johon suhtaudun hyvin skeptisesti). Lisäksi aion lisätä liikuntaa, veden juontia ja kuivaharjausta. Noista muhkuista on päästävä eroon ja pian.

Ja mies kehtasi vielä väittää ettei mulla ole selluliittia. Esittelin sille muhkuroitani ja se ei muka huomannut niitä. Miten se osaakin olla niin ärsyttävän ihana.
1b M ii

Poissa Kuririn

• HAIRahtanut
« Vastaus #121 : 18.05.09 - klo:12:45 »
Ostin eilen Garnierin selluliittigeelin, kun havahduin huomaamaan järkyttävät muhkurat takareisissäni. Tämä on eka sellulliittivoiteeni, joten odotan tuloksia kiinnostuksella. Putelin pakkauksessa mainostetaan, että koehenkilöillä reidet, vatsa ja takamus kapenivat 1,9 cm 4 viikossa. (Mitenköhän tuo 1,9 cm pitäisi tulkita? Joka paikasta tuon verran vai kaikki mitat yhteenlaskettuna..?)  Tieteen nimissä valokuvasin jalkani, jotta voi seurata kehitystä...  ;)

Edit. Kiitos tiedosta Lene! Aika harhaanjohtavaa mainontaa, mutta toivossa on tietysti hyvä elää.  ::)
« Viimeksi muokattu: 18.05.09 - klo:14:35 kirjoittanut Kuririn »

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #122 : 18.05.09 - klo:13:17 »
^Lueskelin jokin aika sitten artikkelia jossa oli selostettu selluvoiteiden tehoa, lupauksia ja mainoskikkoja. Tuo "1.9cm 4 vkossa" tarkoittaa todellakin sitä että kaikista noista edellämainituista kohdista YHTEENSÄ oli lähtenyt tai luvattiin lähtevän.
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 18.05.09 - klo:17:14 »
Ja tuollaiset muutaman millin heitot saa ihan vaan mittaa kiristämällä hiukan enemmän kuin aijemmin.  ::)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #124 : 18.05.09 - klo:22:22 »
^ Ja mitat voi heittää vuorokaudenajasta riippuen, nestettä kun kertyy monilla päivän mittaan. Itse ainakin olen hoikimmillani, vai pitäiskö sanoa vähiten läskeimmilläni, aamuisin :D. Eli kyllä noita tuloksia saa varmasti ihan kivasti manipuloitua. Ja oliko vielä pikkuprintti, että käytetään yhdessä ruokavalion ja liikunnan kanssa. Jos oli niin siten on sitten testattavienkin tullut toimia.

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #125 : 19.05.09 - klo:18:39 »
^Mullakin on sama juttu. Huomattava ero kun katson itseäni aamulla peilistä ja illalla peilistä. Aamuisin näytän kropaltani hoikemmalta, mutta illalla näytän aina mielestäni vähän pullukalta :D

.Mua ärsyttää ihan mielettömästi nämä pikkumuhkurat mitä olen huomannut lähiaikoina pepussa ja vähän reisissä. Ei ne kaikissa valoissa näy, mutta vessan keinovalossa tulevat esiin.

Liikuntaa harrastan joka päivä ja vettä käytän sopivan paljon muutenkin, joten niistä ei ole ollut apua mutta tuota ruokavaliota  pitäs vissiin vähän muokata..

Jotain voidetta voisin kokeilla, jos tulisi yhtään parempi fiilis, vaikka epäilenkin että eivät toimi..

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #126 : 03.06.09 - klo:09:23 »
Työkaveri kävi luontaistuotekoulutuksessa ja siellä kehuttiin Pascoe-emäsjauheen vaikutusta aineenvaihduntaan ja yleiseen hyvinvointiin suolistossa ja kehossa. On myös tullut todella hyvää palautetta selluliitin vähenemisestä, kun tätä jauhetta on alkanut käyttämään säännöllisesti. Ostin nyt sitten kokeiluun, miulla ainakin olisi mistä vähentää, toisen asteen selluliittia reidet ympäriinsä. Toivon jauheen auttavan myös vatsaongelmiini ja aineenvaihduntaan yleisesti, joten ihan hömppänä en tätä pidä. Onko muilla kokemuksia? Tässä linkki tuotteeseen: http://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/3766/Pascoe-Emasjauhe
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #127 : 03.06.09 - klo:17:10 »
Mulla on ollu 1 ja 2 asteen selluliittia teini-iästä asti, vaikka silloin olin alipainonen ja liikuin tosi paljon. Tällä hetkellä 2-laatua on pepussa ja reisissä ja 1-laatua pohkeissa, leuan alla, selässä ja käsivarsissa vaikka olen normaalipainoinen. Mun ylipainoisella äitillä ja siskolla sitä näyttää olevan lähes joka paikassa eli perimää voi syyttää. Ja huonoa pintaverenkiertoa. Mitä enemmän ikää tulee, sitä vähemmän jaksaa stressata, koska ei se kuitenkaan mihinkään lähde.

Hävityskeinoista:
Kuivaharjaus: saattaa olla tehokasta, mutta mun iho kestää sitä maks kerta viikossa, mikä ei vaikuta
Voiteet: ihosta tulee ihanan pehmee, jos käyttää ensin selluliittigeeliä ja sitten kosteusvoidetta, ei muuta
Kuorinta: ihosta tulee ihanan pehmee, ei muuta
Liikunta: seisomatyö 8 h/päivässä auttaa jonkin verran, samoin tuntikausia kestävä rikkaruohojen kitkentä auttaa väliaikaisesti, muuten ei vaikutusta
Vedenjuonti: saa ravata jatkuvasti vessassa, ei muuta

Tällä hetkellä kokeilussa Dermosilin kiinteyttävä geeli ihan varmuuden vuoksi  ;D tykkään myös Korresin tuotteista.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 04.06.09 - klo:06:37 »
Olen nyt puolitoista kuukautta juonut runsaasti vettä, kuivaharjannut ihoa aina kun olen jaksanut ja lätrännyt Lumenen selluliittiseerumilla vähintään kerran päivässä. Liikuntaa olen myös yrittänyt lisätä, tosin heikolla menestyksellä. Ilokseni selluliitti on vähentynyt huomattavasti. Reisien muhkurat ovat madaltuneet ja peilistä näkyy sileämpi takamus, joka myös tuntuu selvästi kiinteämmältä. Lähtötilanne oli siis se, että mulla oli reisissä ja pepussa runsaasti 1 asteen selluliittia ja jonkin verran 2 asteen muhkuroita. Nyt jäljellä on pääasiassa 1 asteen selluliittia.

Aion nyt jatkaa samaa rataa ja tosissaan lisätä liikuntaa, sillä se taitaa loppujen lopuksi olla kaikkein tehokkain "lääke" tähän vaivaan.
1b M ii

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 09.06.09 - klo:19:41 »
Pah. Mulla  liikunta pahensi selluliittiongelmia. Takamuksessa ja pakaran alla reisissä on 2 asteen sellua mikä näkyy kun seisoo. Todella pahannäköstä vielä "sovituskoppivalossa". Lisäksi mahassa on kait 1 asteen sellua, kun tekee liikkeitä missä nahka "menee kurtulle" näkyy jotain röpöä.

Liikunnan lisääminen on tehnyt sen, että etu-ja takareidet sekä pakarat ovat kiinteytyneet ja lihakset tulleet "näkyviin". Nyt rasvakudos ja sellu näkyy irtonaisena lihasten päällä. Takareidessä näkyy ihan aidosti RAJA, missä rasvakudos on. Lisäksi nyt rasvakudoskin on jotenkin tiivistynyt ja samalla sellu näkyy paremmin. Myös mahan rasva on mielestäni tiivistynyt nimen omaan navan alle muualta  ;D

Mun logiikalla pitäs alkaa harrastaa pitkäkestoista rasvanpolttoliikuntaa  >:D Pilates, sauvakävely ja pyöräily kuuluvat nykyiseen liikuntaohjelmaani.

Olen nyt etsiskellyt sitä Cailapin puista nystyrätsydeemiä, ei löydy mistään! Täällä on tosin vaan Anttila, Cittari ja Prisma sekä Emotion. Olisko Sokoksella niitä? Mikähän voide siihen sopisi mukaan. Itte en niin perusta selluseerumeista, joskus käytin Dermosilia...

« Viimeksi muokattu: 09.06.09 - klo:19:44 kirjoittanut Katariina »
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 10.06.09 - klo:18:31 »
^ Mä ainakin löysin sokokselta cailapin puisen nystyräharjan. Harmi vaan en ole huomannut mitään vaikutusta vaikka joka päivä 2 kk ajan olen sillä harjaillut  :-\

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 10.06.09 - klo:18:58 »
^ Jaa, täytyy katsastaa Lahden sokos perjantaina. En usko että mullakaan sinänsä vaikuttaa. Mut aina on yritettävä  :ts
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #132 : 15.06.09 - klo:10:23 »
Mä muistan kuulleeni chili selluliittivoiteesta joka kihelmöi iholla. Löysin tämän http://www.bernardcassiere.fi/?a=vartalonhoito&b=geeli Onko muilla sarjoilla chili selluliitti tuotteita?

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 15.06.09 - klo:10:25 »
Mä olen miettinyt jo pitkään, että minulla on toisessa jalassa ja pakarassa huomattavasti enemmän selluliittia kuin toisessa. Muutenkin toinen pakara tuntuu isommalta kuin toinen. Yritän aina ottaa sen treenatessa huomioon, mutta ei oikein tuota tulosta.. Luulen, että käytän toista jalkaa eri tavalla ihan normaalissa elämässä kuin toista.. Tiedän että kuulostaa tyhmältä mutta tämä on todellinen ongelma ja häiritsee minua itseäni ihan kauheasti.

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #134 : 15.06.09 - klo:20:51 »
Täällä käytössä Weledan koivu-selluliittiöljy ja nystyräharja tulossa, saapas nähdä onko niistä apua. Tähän mennessä selkein saavutettu tulos on muutama ihottumaläntti takareisissä. Huoh. Mutta öljy tuoksuu kyllä ihanalle! Pascoe-emäsjauhekin on jo hankittu - ei tässä yrityksen puutteesta ainakaan ole kyse  :D

Riiassa kävin selluliittihieronnassa, jossa melkein tunti jynssättiin reisiä edestä ja takaa. Pitäisi kuulemma ottaa 10 kerran sarjana, mutta mielestäni jo yksi kerta sai jotakin aikaan!
« Viimeksi muokattu: 15.06.09 - klo:21:02 kirjoittanut Salvia »