Kirjoittaja Aihe: Selluliitti  (Luettu 39071 kertaa)

Poissa amelié

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Selluliitti
« Vastaus #135 : 16.06.09 - klo:11:06 »
Mäki yritän taas ryhdistäytyä tän asian kanssa. Viime vuonna pääsi vähä kertyy painoo lopputyötä vääntäessä ja tänä vuonna onki ollu kova kuntokuuri, jonka aikana on mahan ja reisien ympärysmitasta lähteny muutamia senttejä ja lantiolta 5! :T. Iho on myös sileytyny samalla, mutta jotain pitäis vielä tehdä. Huomaan täälläki mainitun ilmiön että kasvaneiden lihasten päällä se epätasasuus jotenki korostuu..
Nyt oon liikunnan ja ruokavalion lisäksi ottanu käyttöön Rocin voiteen ja tuon Pascoe jauheen. Toi jauhe on kaapissa seisonut jo jonkin aikaa mutta kammoan sen makua niin etten ole pystynyt käyttämään. Nyt keksin ottaa sen heti hampaiden pesun jälkeen niin suussa on vielä tahnan maku, näin se maku ei nouse häiritseväksi.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 16.06.09 - klo:11:23 »
Kaikki sanoo et toi pascoe maistuu pahalle mutta minä tai mies ei kumpikaan maisteta mitään

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 16.06.09 - klo:15:56 »
^ Sama meillä, ei mekään miehen kanssa maisteta siinä mitään. Mutta loppuosa liukenee vähän huonosti, jos ei välissä sekoita, joten on jauhomaista.
1b M ii

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #138 : 17.06.09 - klo:22:52 »
Juotteko te tuota Pascoeta ihan veteen sekoitettuna vai blandaatteko sitä johonkin muuhun?

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 17.06.09 - klo:23:14 »
^Veteen, ohjeen mukaan pitäisi olla ruumiinlämpöistä vielä, mutta kyllä mä ihan kylmään veteen sekoitettuna silti tuon "nautin" aamulla tyhjään mahaan.
1b M ii

Poissa katajainen

• HAIRahtanut
  • Utelias pupu
« Vastaus #140 : 01.07.09 - klo:22:16 »
Onko kellään kokemusta kuivakuppauksesta/imukuppihieronnasta? Sain siskoltani lahjaksi sellaiset luonnonkumiset kuppausvälineet ja olen nyt käyttänyt niitä kolme päivää. Olen lukenut niiden saavan ihmeitä aikaan sellun ja nesteen poistossa. Kolmessa päivässä ei ole vielä mitään näkyviä muutoksia tapahtunut, mutta iho on kyllä aivan taivaallisen pehmeä, johtuen varmaan runsaasta rasvan käytöstä ja luulen, että kuppaus myös kuorii ihoa kevyesti.
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #141 : 01.07.09 - klo:22:37 »
On tuo Pascoe kamalaa evästä! Se ei oikeastaan maistu pahalle, mutta jälkihönkäys on ällöttävä. Ihan pakko ottaa jotain mehua perään ennen kuin hengittelee.

^ Kuivakuppauksesta ei ole kokemusta, mutta kiinnostusta sitäkin enemmän. Raportoithan, katajainen, tuloksista!

Poissa katajainen

• HAIRahtanut
  • Utelias pupu
« Vastaus #142 : 01.07.09 - klo:22:55 »
^Tulen raportoimaan parin viikon päästä :) ärsyttävä puoli on kamalasti lisääntynyt pissalla käynti ja en viellä hallitse tekniikkaa täysin mistä johtuen takamuksessa on erehdyttävästi fritsuja muistuttavia verenpurkaumia  ;D

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #143 : 22.07.09 - klo:13:08 »
Viime kirjoitukseni jälkeen olen yhä lisännyt liikuntaa, kuivaharjannut ihoa aina kun olen muistanut/jaksanut, sekä juonut vettä runsaasti. Ehkä jotain pientä parannusta on huomattavissa, ainakin peppu on kiinteytynyt rutkasti ja iho näyttää sileämmältä. Myös reidet ovat tiukentuneet, mutta pikkumuhkurat eivät ole hirveästi tasoittuneet. Mutta ei se haittaa, ei ne näy kun tarpeeksi kirkkaassa valaistuksessa sellaisena kevyesti aaltoilevana tuossa pinnalla.
Mitään voiteita en ole vielä ostanut, mutta silmäilin Emotionissa Lumenen selluliittiseerumia, se vähän houkuttelisi. Tehosta en sitten tiedä.
Ei tässä nyt vielä mitään katastrofia sentään ole. Poikaystävä ei edes huomaa minun muhkuja. Kuulemma kuvittelen  ::)

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 22.07.09 - klo:14:11 »
Olen nyt käyttänyt Pascoeta reilun viikon verran. Ei maistu millekään, joten menee helposti alas. Ohjeesta en löytänyt muuta kuin annostusohjeen, eli 1 tl päivässä veteen sekoitettuna. Vedenlämmöstä ei ollut mitään mainintaa. Olen nyt noudattanut tämän ketjun ohjeita, eli aamulla tyhjään vatsaan ja kehonlämpöiseen veteen sekoitettuna. Toivotaan parasta.

Kuivaharjaus on jäänyt vähemmälle. Tilasin Weledan selluliittiöljyn, jonka mukana tullut nystyräharja on osoittautunut todella kivaksi ja tehokkaaksi. Miellyttävämpi käyttää kuin kuivaharjausharja. Nystyräharja hieroo mukavasti ja tuntuu paljon tehokkaammalta. Olen nyt käynyt reidet ja pepun läpi kaksi kertaa vuorokaudessa ja iho tuntuu paljon sileämmältä ja napakammalta.

Lumenen selluliittiseerumi on melkein loppu. Kuten Lumene-ketjussa jo hehkutinkin, tykkään siitä kovasti. Tuoksu on piristävä ja kevyt voide imeytyy supernopeasti. Tehosta en osaa sanoa, mutta tuntuu kivalta iholla. Ostan varmasti lisää, kunhan saan Weledan selluliittiöljyn käytettyä.
1b M ii

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #145 : 24.07.09 - klo:10:34 »
Ei oo ihan turha tuote tuo Pascoe-jauhe :) Miulta selluliitti on vähentynyt reiden takaosasta, ei nyt niin radikaalista, mutta on kuitenkin muhkurat vähän silottuneet! Ja pelkän jauheen ansiosta, en nimittäin ole liikkunut tai muuttanut ruokavaliota. Tuloksia alkoi näkymään 4-5 viikon käytön jälkeen, ehdottomasti aion jatkaa käyttämistä.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa HMK

• Haiven
  • *
« Vastaus #146 : 24.07.09 - klo:21:09 »
Huomasin mökkilomalta palattuani että selluliitit ovat kuin vahingossa siloittuneet yllättävän paljon. (2 vkossa! :o)Kotioloissa tulee liikuttua säännöllisesti esim. erilaisissa jumpissa, mutta ruokavalio on vähän sieltä tännepäin. Normaalipainossa kuitenkin olen. Mökillä liikkuminen oli enemmänkin hyötyliikuntaa, mutta päätimme miehen kanssa pitää kahden viikon "puhdistuskuurin". Söimme pääasiassa salaattia, kasviksia ja lihaa ja joimme enimmäkseen vettä. Toki joka päivä tuli myös saunottua vähintään kerran ja pulahdettua useamman kerran järveen.
Nyt täytyy koittaa vältellä sokeria ja turhia hiilareita myös kotona ja lisätä kylmät suihkut ohjelmaan. Luulenpa että myös runsaalla vedenjuonnilla oli merkittävä osuus. Kova innostus päällä, mihinkähän tässä vielä pääseekään kun tähän yhdistää vielä kuivaharjauksen ja mahdollisesti voiteetkin..  :)

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #147 : 27.07.09 - klo:16:50 »
Valittelin tuossa aiemmin takareisiini tullutta ihottumaa, jonka arvelin johtuvan Weledan koivu-selluliittiöljystä. Ihottuma häipyi, vaikka olen jatkanut öljyn käyttöä. Oli siis jotakin muuta.

Nystyräharja on tosi hyvä, sillä voi hinkata pitempään kuin tavallisella harjalla. Käytänkin tavallista harjaa aamuisin koko kehon kuivaharjaukseen ja nystyrää iltaisin öljyn kanssa kriittisiin kohtiin (= reidet ja pehva). Öljyä laitan aamuisin, jos ei ole erityistä menoa, muuten käytän lavera(e?)n kiinteyttävää vartalovoidetta, joka ihan totta huijaa välillä minutkin luulemaan, että jotain on tapahtunut  :D

Weledan tilaan iherbistä, siellä 100 ml maksaa 16,49$ eli tulee postikuluineenkin (vielä perjantaihin asti 4$) halvemmaksi kuin Suomesta.

Poissa katajainen

• HAIRahtanut
  • Utelias pupu
« Vastaus #148 : 08.08.09 - klo:23:58 »
Nyt voisin tulla tänne raportoimaan mitä ihmeitä kuivakuppaus on saanut aikaan. Aluksi jaksoin sitä tehdä päivittäin reilun viikon ajan, mutta sitten tuli lomareissuja sun muuta ja siitä lähtien olen tehnyt epäsäännöllisesti ehkä 4-5 kertaa viikkoon. Tämän lisäksi olen tuota pascoe-jauhetta ottanut nyt pari viikkoa. Täytyy kyllä sanoa, että eron huomaa aivan selvästi. Ennen minulla oli kunnon eto-sellut persiissä sekä taka- ja eturesiinkin alkoi uhkaavasti ilmestyä, nyt on enää todella heikosti huomattavissa näiltä alueilta eikä lihasta jännittäessäkään näy niin pahasti. En tietysti osaa sanoa johtuuko kuppauksesta vai lisääntyneestä liikunnasta ja veden juonnista, mutta selvää on, että ei se selluliitti olekaan kroonista  ;D

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 12.08.09 - klo:08:38 »
Pascoesta on nyt monessa ketjussa, mutta kysytään vaikka täällä, kun sellunsulattajaksi tuota kaavailin kokeilla. Miten te Pascoen käyttäjät, aloitteko käyttämään tuotetta riippumatta siitä mitä ph-liuskat näytti vai teittekö testejä ollenkaan? Mä ostin tuon paketin ja testailin ph:ta. Illalla testi näytti tummansinistä 8,0 eli valmiiksi jo emäksisistä ja aamulla oli sentään vähän happaman puolella. Mietin vaan, jos on jo valmiiksi emäksinen, niin kannattaako tuota käyttää? Jos liika happamuus on pahasta, niin kai sitten liika emäksisyyskin? Vai vaikuttaako tuo jauhe enemmän tasapainottavasti?