Kirjoittaja Aihe: Selluliitti  (Luettu 38842 kertaa)

Euphoria

• Vieras
Vs: Selluliitti
« Vastaus #15 : 26.02.06 - klo:10:13 »
Kauheinta selluliittivoidetta, mitä olen käyttänyt on Lancomen Aroma Fit. Se haisee NIIN hirveälle ja levityksen jälkeen haju jää tuntikausiksi iholle.  :-X Meninpä ostamaan saman sarjan rintoja kiinteyttävän voiteenkin ja sekin haisee ythä kamalalle. Siitä on jo aikaa, kun nuo olen ostanut ja makaavat käyttämättöminä laatikon pohjalla. Lumenen tuotteita olen silloin tällöin käytellyt ja niiden tuoksu on parempi.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 26.02.06 - klo:21:04 »
Lisäät tähän ketjuun kysymyksen: Auttaako raskausarpiin oikeasti mikään? Jo tulleisiin, ei ehkäisyyn. Häipyykö ne yhtään laihtuessa?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #18 : 26.02.06 - klo:21:08 »
Eivät kai raskaus arvet sen paremmin lähde mihinkään kuin muutkaan arvet. Ajan myötä haalistuvat, toisilla paremmin kuin toisilla. Laihtumalla ne eivät mihinkään katoa kun kerran ovat tulleet.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

~vail~

• Vieras
« Vastaus #19 : 26.02.06 - klo:21:18 »
Lisäät tähän ketjuun kysymyksen: Auttaako raskausarpiin oikeasti mikään? Jo tulleisiin, ei ehkäisyyn. Häipyykö ne yhtään laihtuessa?

Aika, eli haalistuvat kyllä. Mitä nuorempi on, sitä paremmin palautuu olen huomannut. Ja laihtuessa tietenkin näkyvät vähemmän, pienenevät tavallaan. Kuorinta saa ihon tuntumaan paremmalta ja tasaisemmalta, en tiedä sitten paljonko vaikuttaa oikeasti siihen näkymään...

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #20 : 26.02.06 - klo:21:21 »
Ei tuo laihduttaminen niitä arpia oikeasti mitenkään pienennä muuten kuin siltä osin, että mitä enemmän on tavaraa alla, niin sitä venyneemmäksi iho menee ja sitä leveämpänä arpi näkyy ja kun iho menee laihtuessa "kasaan" saattaa arpi näkyä vähemmän. Mutta aika harvalta nuo oikeasti katoavat. Itse taisin saada raskausarpeni joskus murrosiässä kun muotoja alkoi tulla, eli varmaan siinä reilut viiisi vuotta sitten ja pysyvät kyllä edelleen.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

~vail~

• Vieras
« Vastaus #21 : 26.02.06 - klo:21:34 »
Ei tuo laihduttaminen niitä arpia oikeasti mitenkään pienennä muuten kuin siltä osin, että mitä enemmän on tavaraa alla, niin sitä venyneemmäksi iho menee ja sitä leveämpänä arpi näkyy ja kun iho menee laihtuessa "kasaan" saattaa arpi näkyä vähemmän.

En tiedä onko mulla sitten niin nuori iho vielä, mutta mun iho ei ainakaan ole mitenkään "mennyt kasaan" tai rullautunut raskauden jälkeen laihtuessa. Siis iho on ihan kiinteä ja pinkeä - ja arvet selkeästi pienempiä verrattuna siihen kun suurinpiirtein napa paukkui kun masu oli suurenmoinen :D

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #22 : 26.02.06 - klo:21:41 »
Siis juuri tuota ilmiötä tarkoitin, että kun iho on esim. juuri raskauden aikana todella venytetynä, näkyvät arvetkin varsin leveinä ja kun iho väkisinkin menee kasaan sen jälkeen eikä jaa roikkumaan sellaisena tyhjänä pussina ja iho pingoitettuna, näyttävät arvetkin pienemmilta. :)

~vail~

• Vieras
« Vastaus #23 : 26.02.06 - klo:21:50 »
Hyvä joo, mä säikähdin että me puhutaan siitä (olemattomasta ???) ilmiöstä kun rajun laihtumisen jälkeen iho jäisi pussittamaan siihen entisen rasvan paikalle - että siinä tilanteessa arvet jäisivät joihinkin ruttuihin pieninä piiloon :D

Mutta taitaa se iho aika hyvin mukautua laihdutukseen, vai miten on? Ainakin noissa real-tv laihdutuksissa ihmiset saavat itsensä tosi hyvään kuntoon eikä mitään pussittamisia ole. Kun tosielämässä monet reilusti ylipainoiset perustelevat että eivät halua laihduttaa kun koko kruppi alkaisi heidän uskoakseen löysästi roikkua...

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #24 : 26.02.06 - klo:21:54 »
Puhuimme siis samasta. :)
Eikös se ole niin, että jos laihdutus tapahtuu liaan nopeasti, saattaa iho jäädä pussittamaan löysänä, mutta hitaammalla tahdilla iho kiinteytyy mukana. Mutta siis ainakin minä näen niissä kohdissa ihoa venyttämällä selkeät viivat, joissa nyt muuten näkyy vain ohuen ohut viiru ihon ollessa normaalina.

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #25 : 26.02.06 - klo:22:19 »
Joku joskus kirjoitti, että Louis Widmerin silmänympärysvoiteessa olisi sellainen ainesosa, jota käytetään myös arpien hoitoon:
http://www.louis-widmer.fi/002lwd_02020208_fi.htm
Toimivuudesta en sitten tiedä ;)
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 26.02.06 - klo:22:20 »
Ja olisi varmaan aika nasevan hintaista laajojen alueiden päivittäiseen rasvailuun, ilman varmoja tuloksia :D

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #27 : 26.02.06 - klo:23:29 »
Ja olisi varmaan aika nasevan hintaista laajojen alueiden päivittäiseen rasvailuun, ilman varmoja tuloksia :D
Purkki päivässä ;D. Ajattelin itse koettaa jossain välissä kevyisiin kasvoarpiin, josko siitä olisi hyötyä.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #28 : 27.02.06 - klo:02:50 »
Hmmm. Musta selluliitti on vitsi. Mä olen tosi hoikka 17v. ja on mullakin selluliittia. Sehän on rasvakudosta jota on kaikilla. Tietysti se rasvakudoksen määrästä riippuen näkyy paremmin, mutta siis sitä on kaikilla ja siihen ei mikään auta. Avokillakin on ja se on sentään lihaksikas urheilija.
Mä tunsin itseni ihan seepraksi raskausarpieni kanssa raskauden aikana, mutta kun turvotus hävisi reisistä raskauden jälkeen niin ne raskausarvet on ihan minimaalisia, tosi ohuita ja pienenpieniä.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Lara

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #29 : 27.02.06 - klo:07:48 »
Mulla on ihan nuoresta tytöstä asti ollu selluliittiä. Kaikki voiteet, kuivaharjaukset, säännölliset liikunnat ja hieronnat oikeen hierojalla on kokeiltu ilman tulosta. Ainut mikä auttoi mulla oli täydellinen ruokavalion siistiminen. Sellu lähti ihan silmissä sen puolen vuoden aikana, kun söin puhtaasti. Valio vaan oli niin askeettinen, että on nyt taas palannu vanhaksi entiseksi

Jätin siis hiilarit pois muualta paitsi kasviksia meni kilo päivässä ja paljon hyvää lihaa, munia  ja monipuolisesti paljon rasvaa. Niin ja kesäaikaan tietty suomalaisia marjoja. Kyllä oli tosi paljon parempi olo tolloin muutonkin. Ajattelin, että kun saan tän stressaavan koulun tästä pois ni vois alkaa taas syömään hyvin.