Kirjoittaja Aihe: Selluliitti  (Luettu 39069 kertaa)

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
Vs: Selluliitti
« Vastaus #165 : 13.10.09 - klo:10:59 »
Kyllä minä uskon ihan ammattilaista joka on työkseen treenannut huippu urheilijoita,hän myöskin heitä treenatessa vihreä tee valmisteita käytti.Minulle ainakin yksi ja sama mitä tavalliset kadun tallaajat siitä sanoo,50 naisen kokonen ryhmä käytti vihreä tee valmisteita ja tulokset puhuu puolestaa.Minä olin yksi siihen ryhmää kuuluvista.
Jokainen nainen koko tulokset ja on tyytyväisiä.Piste.Jauhakaa siis mitä  jauhatte en vastaa enää kun asiallisiin vihreän teen käyttöön liittyviin juttuihin.

Neriana:
Yli annosta ei voi saada mutta kannattaa noudattaa kapseli paketissa lukevaa ohjetta.
Myös geenit vaikuttaa selluun että jos omalla äidillä on niin luultavasti tyttärelle tulee jossain vaiheessa.
Pilates tunteja on ihan sellasia teho treenejä esim,peppu reidet ja ne tehoo hyvin selluun.
Jooga on myös hyvää ihanan rauhallista ja hallittuja liikkeitä.
Veden juonti kannattaa muistaa aina joka päivä.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #166 : 13.10.09 - klo:11:05 »
^ Jos asiallisesti keskustellaan ja argumentoidaan omia mielipiteitä, niin siitä ei aikuinen ihminen voi ottaa kilareita, jos muut kysyvät lisäkysymyksiä ja mahdollisesti jopa kyseenalaistavat asioita. Sen takia tämä onkin keskustelufoorumi, täällä keskustellaan asioista rauhallisesti ja asianmukaisesti, ei toisia syytellen. Kukaan muu ei ole tässä keskustelussa hiiltynyt kysymyksistä ja argumenteista, jotka ovat mielestäni esitetty aivan asiallisesti.

Edit:

Missä vika jos sellu ei lähde oikealla ruokavaliolla ja liikunnalla?

Selluliitti on rasvaa, joten jos et voi laihduttamalla rasvasoluja pienentää, kun olet jo tarpeeksi pieni, niin niille ei voi tehdä mitään muuta kuin rasvaimulla hajottaa ja poistaa näkyviä soluja. Selluliitin määrä ja ulkonäkö pysyvät vakiona muuten, valitettavasti.
« Viimeksi muokattu: 13.10.09 - klo:11:08 kirjoittanut ellen »

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 13.10.09 - klo:11:14 »
No voihan räkä ;D juu itselle ekat sellut tuli ekojen kuukautisten aikoihin, eli öö.. 11vuotiaana? :D samoin kuin äidillä.. No onneksi tilanne ei ole mikään hälyttävä, mieheltä jos kysytään niin hänestä kyseessä on pikemminkin aivovaurio kuin selluliitti ;) mutta eihän kai kukaan olen omaan ulkonäköönsä täydellisen tyytyväinen..

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #168 : 13.10.09 - klo:11:20 »
 Neriana:
Ei se ainakaan pahene jos vähän treenailee jne...
Omalla äidillä oli myöskin ja tosi vaikeaa oli päästä eroon,ihan hirveän työn teki kuitenkin ja sai pois sellun.
Minulla myös oli tosi hankala saada pois mutta pitkään kun jakso vaan treenata ja pitää huolta ruuasta jne niin tulokset tuli perässä.
Sun kannattaa ottaa kuvat ongelma kohdista ja 6kk päästä otat uudet niin näet itsekkin ootko saanu aikaan muutosta,myös mitta nauhalla mitata niin pysyt hyvin mukana edistyksestä.Itselläni paksu kansio koko laihis ajasta ja kuvat on hyvät muistot niin tietää ainakin millasen työn on tehnyt.Ja hyvin hahmottaa mitkä paikat on saanu hyvin treeniä ja mihin pitäs panostaa jne...

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 13.10.09 - klo:11:29 »
^^ juu kiitos tiedosta mutta mä olen tarpeeksi yhden ihmisen elämälle treenannut ja todennut ettei se auta ;)

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #170 : 13.10.09 - klo:11:32 »
 Neriana:
Itsehän ei näe itseään niin kuin muut näkee sinut.
Omat silmät näkee aina jotain ylinmäärästä muhkuraa siellä tai täällä vaikka oma mies ei näkisikään.
Me naiset ollaan vaan tälläsiä ei koskaan tarpeeksi selluttomia ;D

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 13.10.09 - klo:12:34 »
Tuhlatkaa vaan rahanne sellu rasvoihin,liistereihin ja muihin hömppä juttuihin joista on tieteellisesti tutkittu että nei ei toimi ja jos toimisi ne luokiteltaisiin lääkkeiksi joita saa vain reseptillä.Kannattaa sijoittaa nuo rahat vaikka sali korttiin tai jumppa tunteihin.

Tuhlaan aika varmasti nyt aikaani, mutta päätin silti vielä heittää osani keskusteluun. Kukaan ei ole väittänyt, että sellurasvat ja muut hömpät olisi parempi keino laihduttaa tai poistaa selluliittiä kuin vihreä tee. Ei tarkoitus ole hyökätä sinua tai mielipiteitäsi kohtaan, mutta ajattele asia niin päin, että jos minä kertoisin täällä selluliitin lähtevän juomalla litra maitoa päivässä, niin haluaisit varmasti itsekin perusteluja väitteelle ennen kuin alkaisit juomaan maitoa. Rahat kannattaa sijoittaa puhtaaseen ruokaan ja halutessaan siihen sali/jumppakorttiin, mutta treenatakin voi itsekseen ilmaiseksi.

Neriana, sulla onkin hankalampi tilanne jos selluliitti on perinnöllistä. Sanoit, että olet alipainoinen, mutta tiedätkö kuinka paljon kehonpainostasi on rasvaa? Mulla on yksi kaveri, joka on myös alipainoinen, mutta rasvaprosenttimittauksen mukaan enemmän rasvaa kuin minulla normaalipainoisena. Hän on myöskin ns. päärynämallia ja minä lihon ensin vatsasta joten hänellä kertyy selluliitti reisiin ja takapuoleen ja mulla sitä ei juuri ole. Itse olen huomannut rasvan lähtevän viimeiseksi sieltä minne se ensiksi tulee eli treenatessa mulla kaventuu reidet ja vyötärö kapeimmalta kohdalta tosi nopeasti ja taas alavatsasta on tosi vaikea saada pois se viimeinen "rengas". Se vaatisi älyttömän puhtaan ruokavalion. Mulla on lähtenyt tehokkaimmin rasva sekoittamalla treeniohjelmaan korkeasykkeistä intervallitreeniä (esim. lyhyet sprintit) ja voimatreeniä kehonpainolla ja vastuksella.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 13.10.09 - klo:12:54 »
^^Minulla rasvaprosentti on 18, tiedän sen siitä kun juuri vähän aikaa kävin tarkastuksessa :)

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 13.10.09 - klo:13:10 »
^Huh, nyt pistit pahan. Ei siis rasvaprosentista kiinni  ;D

Löysin aika masentavan artikkelin New Yorkin Timesista, jossa todetaan ettei selluliitille ole "parannuskeinoa". Siinä on tosin paljon muutakin tietoa selluliitista: http://www.nytimes.com/2009/06/25/fashion/25skinintro.html?_r=1&ref=fashion

Edit: Olisiko tässä selitys Nerianan asiaan: "One explanation for a slender woman with cellulite is thin skin and unusually tight connective tissue." ?
« Viimeksi muokattu: 13.10.09 - klo:13:12 kirjoittanut keijukainen »
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 13.10.09 - klo:13:28 »
^ jotain parantamatonta tää kuitenkin on :D No siis niinkuin sanottu, mun elämänlaatu ei tästä mihinkään suuntaan järky, olisi vain mielenkiintoista tietää mitä pahaa olen edellisesssä elämässäni tehnyt että olen tällaisen vitsauksen saanut osakseni :D

sannaofia

• Vieras
« Vastaus #175 : 04.03.10 - klo:16:47 »
Ne joilla on kokemuksia Weledan Birch Cellulite Oilista (tässä ketjussa aiemminkin mainittu), haluaisitteko valaista kuinka riittoisaa kyseinen tökötti on? Jos edesauttaisi jalkoja kesäkuntoon :)

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 05.03.10 - klo:13:38 »
Olen kohta käyttänyt loppuun putelin Weledan Birch Cellulite Oilia ja mielestäni se on yhtä riittoisaa kuin muutkin selluliittivoiteet. Öljy levittyy iholle hyvin, joten pieni määrä riittää. Lisäksi tuoksu on miellyttävä ja öljy antaa reisille kivan hohteen. Mitään mullistavaa muutosta en ole huomannut, mutta reidet näyttävät ehkä pikkuisen kiinteämmiltä ja vähemmän muhkuraisilta.
1b M ii

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 22.06.10 - klo:12:53 »
Höh, oon saanut treenillä sellun aika hyvin pois takapuolesta (tai siis onhan sitä, muttei näy), edes puristamalla ei ilmesty oikein muhkuroita. Mutta tämä vain toisen pakaran osalta, mikä ihme siinä on että toisessa pakarassa näkyy kyllä muhkuja kun jännittää. Pitäiskö mun tehdä kotona jotain täsmäjumppaa tuolle muhkuraiselle puolelle?  ::)

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #178 : 22.06.10 - klo:13:18 »
Jostain syystä lihavillakaan miehillä ei lähes koskaan ole selluliittia, mutta sitä saattaa esiintyä terveellisesti syövillä, kuntosalilla ahkerasti käyvillä laihoilla naisilla. Tästä päätellen selluliitti on todennäköisesti perinnöllistä ja liittyy siihen, miten se rasva on sinne ihonalaiskudokseen järjestäytynyt. Sitä ihonalaiskudoksen rasvaa ei saa kokonaan pois laihduttamallakaan, koska ihminen todennäköisesti kuolee ennen kuin rasva on kokonaan poistunut. Minulla auttaa selluliittiin (ainakin näennäisesti) liikunta, vähähiilihydraattinen ruokavalio, kuivaharjaus ja jääkylmällä vedellä reisien ja pepun suihkuttelu aina kuivaharjauksen jälkeen n. 5min ajan. Silti muhkuroita on jonkin verran reisissä, mutta mies ainakin kuuntelee valitustani silmiään pyöritellen, joten tuskimpa se tilanne kenelläkään teistäkään on niin paha kuin itse kuvittelee. :D Selluliittivoiteisiin en ole sortunut, koska (vaikka kosmetiikkafriikki olenkin) pidän niitä huijauksena.
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
« Vastaus #179 : 22.06.10 - klo:13:47 »
OT: oma päivän pelastukseni silloin, kun alkaa selluliitti mietityttää: Rubensin maineikas maalaus, jossa naiskauneus kulminoituu ylimaallisen ihanaksi: Kolme sulotarta (n. 1635). <3

Copyright © 2010 Museo Nacional del Prado.
« Viimeksi muokattu: 07.04.11 - klo:10:08 kirjoittanut Virus »
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.