Kirjoittaja Aihe: Selluliitti  (Luettu 38901 kertaa)

Skibistro

• Vieras
Vs: Selluliitti
« Vastaus #180 : 06.04.11 - klo:21:13 »
Hmm... Hobby Hallilla näkyi olevan jumalattomassa alennuksessa tällainen vekotin. Olisikohan tuosta mihinkään? Uskooko täällä kukaan tai onko kokeillut mitään vastaavaa? Olen viimeisen vuoden aikana lihonut huomattavasti, ja selluni johtuu todennäköisesti juuri siitä, mutta ainahan sitä etsii oikotietä onneen...  :P

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #181 : 02.04.12 - klo:16:22 »
Kylläpä oli ketju tipahtanut, mutta nostellaas. Mulla on aina ollut vähän sellua, karpatessa se katosi ja kun lopetin karppaamisen tuli pahempana takaisin. Mun koivet muistuttaa uimahallimummojen muhkuroita imo 0_0 Siispä kiinnostuin Citydealissa olevasta ultraäänimasiinasta joka lupaa loiventaa muhkuroita. En saanut Skibistron linkkiä uki, olikohan siinä samantyylinen laite? Onko kenelläkään tietoa onko moiset jollakulla toimineet?

Laite lähettää ultraääniaaltoja ja radiotaajuista energiaa, jolla käyttäjä pystyy muotoilemaan vartalon yleisiä rasvakriisipesäkkeitä, kuten lonkkia, reisiä, vatsaa, pakaroita ja olkavarsia. Kotona käytettävän ultraäänilaitteen turvallinen säteily hajottaa rasvasoluja ja selluliittiä ilman sivuvaikutuksia tai kipua. Ihonalaiset muhkurat sulavat kivuttomasti ja kulkeutuvat verenkierron ja maksan kautta ulos kropasta luonnollista kautta.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #182 : 02.04.12 - klo:16:37 »
Mulla on aina ollut vähän sellua, karpatessa se katosi ja kun lopetin karppaamisen tuli pahempana takaisin.

Mulla on aina sellua, jos syön vehnää, aina, ja kerran söin kolme kk vehnää joka päivä, ja mulla oli oikeasti ihan kauheasti sellua, mutta jos en syö vehnää, niin mulla ei ole yhtään sellua.

En oikein tajua millä mysteerillä vehnä aiheuttaa sellua, esim. speltti, ja ruis ei tee mitään. Joskus luulin sen olevan geneettistä, koska mun mummolla, ja äidilläkään ei ole yhtään sellua, mutta toisaalta mun äiti ei syö vehnää melkein yhtään, ja mummo söi aina vaan ohraleipää.

Tuli vaan mieleen tuosta karppauksesta. Samoin en muuten syö sokeria yhtään, vaan vaahterasiirappia, ja melassia. Toisaalta en ole huomannut sokerilla vaikutusta, joskus esim. jouluisin saatan syödä sokeria joka päivä jossain muodossa, eikä se ole aiheuttanut sellua.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
« Vastaus #183 : 02.04.12 - klo:17:45 »
Mullakin on ollut sellua reisissä ja pepussa varmaan murrosiästä lähtien. Nyt pienoisen painonpudotuksen ja treenin tuloksena selluliittia on selvästi vähemmän, mutta en usko pääseväni koskaan siihen pisteeseen, ettei persauksessa tai yläreisissä olisi muhkuraista ihoa. En tiedä onko meillä tuo perinnöllistä, isän puolen naisväki on pyöreämpää sorttia, mutta esim. äidillä ei ole ollut ikinä selluliittia. Selluvoiteita en ole ikinä kokeillut, mutta yritän kyllä joka ilta rasvata reidet pyörivin liikkein, jotta verenkierto vilkastuu.

Luin taannoin japanilaisesta muotilehdestä jonkun kovemman luokan painonpudottajan haastattelun, jossa tyyppi antoi vinkiksi selluliittia vastaan mm. kylmässä vedessä seisoskelun, etenkin jos omistaa kylpyammeen niin alakroppaa pitäisi hauduttaa kylmässä vedessä vissiin tuntikin. Jutussa mainittiin myös, kuinka tärkeää oikea pukeutuminen on selluliitin ehkäisyn kannalta. Eli talvella pitäisi raajat olla ehdottomasti puettuna tarpeeksi lämpimästi. Ilmeisesti tällä on jotain tekemistä verenkierron kanssa? Alkoi ihan kiinnostamaan juttujen todenperäisyys, onko kukaan kuullut samantyylisiä vinkkejä mistään muusta lähteestä? ???

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 02.04.12 - klo:22:06 »
^ Mun PT-kaveri sanoi myös että kireät vaatteet edesauttaa sellun muodostumista. Hän piti joskus jonkun sellunpoisto"kuurin" ja mainitsi oikein erikseen että välttelee kireitä housuja.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 02.04.12 - klo:23:00 »
^^ Mä muistan kun nuorempana äiti aina kaakatti, että pitää olla pitkät kalsarit talvella, tai muuten tulee selluliittiä. Tuon väitteen todenperäisyydestä en sitten tiedä. Mulla on aina ollut selluliittiä, mutta enpä mä tosiaan ole niitä pitkiä kalsareita kovinkaan tunnollisesti käyttänyt. :D
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Paikalla catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #186 : 03.04.12 - klo:07:05 »
^^^^ Tuo Rubensin maalaus on kyllä viehättävä, mutta väkisinkin jään tuijottamaan tuota harsoa joka näyttäisi olevan keskimmäisen tytön pakaroiden välissä?  0_0 ;D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
« Vastaus #187 : 03.04.12 - klo:09:17 »
^^ Täytyykin varmaan ensi talvena ostaa villahousut ja alkaa niitä tunnollisesti käyttämään. Eihän sitä ikinä tiedä jos sellu vaikka maagisesti katoaisikin talven aikana.

Minäkin olen kuullut tuosta kireiden vaatteiden käytön oletetusta yhteydestä selluliitin muodostumiseen, tosin ei ole ikinä tullut käytettyä niin tappokireitä farkkuja edes nuorempana, että se selittäisi mun muhkuraiset reiteni ;D.

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #188 : 03.04.12 - klo:14:00 »
Just vähän aikaa sitten luin cheeseslaven sivulta siitä miten jotkut vannoo, että kireät alushousut aiheuttaa niille selluliittia, ja se olisi korjaantunut vaihtamalla löysiin alushousuihin, tai stringeihin.

Mä en voi sietää kireitä alkkareita (TMI  :D ) ehkä sen takia en kärsi selluliitistä, mutta minkä takia se vehnä sitten aiheuttaa sitä, voisko vehnäkin jotenkin huonontaa verenkiertoa?
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
« Vastaus #189 : 03.04.12 - klo:14:28 »
Tuo Rubensin maalaus on kyllä viehättävä, mutta väkisinkin jään tuijottamaan tuota harsoa joka näyttäisi olevan keskimmäisen tytön pakaroiden välissä?  0_0 ;D

Sehän on pientä verrattuna siihen, missä harson toinen pää on. ;D
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #190 : 06.04.12 - klo:10:17 »
^ Mun PT-kaveri sanoi myös että kireät vaatteet edesauttaa sellun muodostumista. Hän piti joskus jonkun sellunpoisto"kuurin" ja mainitsi oikein erikseen että välttelee kireitä housuja.

Esimerkiksi kireät alushousut estävät imunesteen kiertoa ja jos oletetaan, että elimistön kuona-aine aiheuttaa sellua niin kyllähän siinä järkeä on. Keholle on hyväksi, jos veren lisäksi imunesteet kiertävät. Ei turvota ja elimistön oma puolustus pysyy hyvässä kunnossa. Reseptiksi kirjoittaisin: lymfahierontaa, lycraa sisältäviä vaatteita, liikuntaa, päälläseisontaa  :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 13.04.12 - klo:22:36 »
^Lymfahieronta kuulostaa kokeilemisen arvoiselta, mutta tekeekö kosmetologit sitä vai kuka?

Onko joku kokeillut Lumenen pinkissä tuubissa olevaa sellulliittiseerumia? Onko yhtä tyhjän kanssa?

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #192 : 14.04.12 - klo:10:58 »
Nuorempana suhtauduin selluliittiin vakavammin ja käytin voidetta sekä ostin jopa hieromakoneen. Hieromakonetta käytin tunnollisesti jonkin aikaa. Arvelin nimittäin hieromisen aiheuttavan pintaverisuonille vaurioita. Ainakin punaisia viiruja alkoi näkyä enemmän iholla. Hierominen loppui siihen. Kone on siis tyhjänpanttina. Mahtaakohan enää edes toimia?

Yhteen aikaan olin myös kiinnostunut aromaterapiasta ja hieroin selluliittialueita joka päivä. Käytin perusöljyyn muutaman tipan männyn ja katajan eteerisiä öljyjä. Ne saivatkin nesteet liikkeelle. Iho näytti sileämmältä, eikä ainakaan ollut kuiva, kuten tavallisesti. Herkkäihoisen täytyy olla varovainen eteeristen öljyjen kanssa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Retro

• Vieras
« Vastaus #193 : 14.04.12 - klo:12:03 »
Onko joku kokeillut Lumenen pinkissä tuubissa olevaa sellulliittiseerumia? Onko yhtä tyhjän kanssa?
Mulla on tämä käytössä parhaillaan. Mitään varsinaisia ihmeitä ei ole tapahtunut, mutta iho tuntuu sileämmältä. Hiukan tapahtumisen tunnetta luo se, että ainakin mulla tuo kuumottelee vähän levityksen jälkeen, mitä esim. Lumenen Koivu&Hunaja-seerumi ei tehnyt. Mulla ei kyllä mitään suurta uskoa näihin seerumeihin ja vaikutuksiin ole, mutta jostain syystä menen joka kevät samaan halpaan ja ostan uutuus-selluseerumin tai kiinteyttävän vartalovoiteen...  ;D

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 14.04.12 - klo:12:15 »
^Mä en oo vielä koskaan kokeillut mitään selluseerumia, mutta nyt haluaisin kokeilla. Mille tuo Lumene tuoksuu? Oliko se joku 5-6€?