Kirjoittaja Aihe: Selluliitti  (Luettu 39045 kertaa)

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
Vs: Selluliitti
« Vastaus #210 : 17.04.13 - klo:08:59 »
Lilalla oli hyviä pointteja.
Minäkään en usko minkäänlaiseen kuivaharjaukseen. Eikä voiteisiin eikä muihinkaan vippaskonsteihin. Onhan sellu siellä syvällä ihon alla.

Mulla on paljon reisissä selluliittia ja olen huomannut että silloin kun on kylmä, mulla tuppaa eritysesti ne selluiset reidet palelemaan. Ja niihin se kylmyys jotenki jää pidemmäks aikaa vaikka muu kroppa lämpenee.

Pitäisi saada varmaan kohdistettua aineenvaihduntaa sinne reisien alueelle jotenkin?

Mulla on selluliittia vaikka olen ihan hoikka, mulla on varsinki yläkroppa todella tikissä kunnossa ja se tuppaakin helposti treenautumaan sellaiseksi. Samoin keskivartalo. Mutta sitten alakroppa on niinku eri paria muun kropan kanssa. Se on löysä ja selluliittinen.

Poissa Happy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Selluliitti
« Vastaus #211 : 19.10.18 - klo:01:47 »
Mulla on nyt testiluontoinen sellukuuri päällä. Eli, mulla on kuivaharjausharja, kuivakuppauskupit, puinen hieroma"harja", kahta eri sellukreemiä ja kookosöljyä. Niin ja käsipainot squatteja varten.

Mun iltarutiini on usein teen juomista ja sarjojen katselua, siinä samalla tulee usein laitettua vartalovoidetta tai viilattua kynnet. Niin pikkuhiljaa olen lisännyt vaan uusia etappeja kauneusrutiiniin. Otin sitten tosissani kuivakuppini käyttöön ja olenkin lähes joka ilta kupittanut reidet punaisiksi. Suihkupäivinä teen sen suihkussa. Sitä kattelee dekkareita toinen koipi pystyssä kun hinkkaa harjalla tai hieroo puisella hieromajutulla itseään reisien takaa. Se menee jollain automaatiolla. Mulla on sen verran korkea kipukynnys että se ei ärsytä lainkaan vaikka runnoo lujempaakin. Rasvat ja öljyt on enemmänki kotihierontoja varten ja siihen että kuppi liikkuu hyvin iholla. Sit tietty nää perinteiset kahvinpuruilla kuoriminen. Pointti on että mä haluan nähdä onko tällä merkitystä.

Ja täs jonkun aikaa vääntäneenä niin joo. Tai siis, kuivakuppaamisella aloitin ja tein sitä vähemmän säännöllisesti. Mul on tosi selkeä sellu, tosi epäviehättävä sellainen. En ole oikeasti koskaan kehdannut mennä ilman sukkiksia minnekään. Se on jotenkin tosi prominentti ja vaikkei mikään itsetuntoasia niin silti, koen sen erittäin epämiellyttävänä. Ja ihan silmämääräsesti kun oon tutkaillu päivittäin takareisiä ja takamusta, niin ihanku se näyttäis oikeasti paremmalta. Ruokavaliolla on tietty väliä ja koitanki katsoo mitä suuhuni laitan, mulla on jonku verran rasvakudosta niin toki senki tippuminen vaikuttais. Mut ihan tällai tällaisenaan niin siihen nähden tuntuu olevan eroa ja aattelin jos vaan jaksan jatkaa niin eron pitäis olla selkeä.

Emmä voi muuta sanoa että kyl sitä kuppausta suosittelis.