Kirjoittaja Aihe: Selluliitti  (Luettu 39125 kertaa)

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Selluliitti
« Vastaus #30 : 27.02.06 - klo:10:10 »
Hmmm. Musta selluliitti on vitsi. Mä olen tosi hoikka 17v. ja on mullakin selluliittia. Sehän on rasvakudosta jota on kaikilla. Tietysti se rasvakudoksen määrästä riippuen näkyy paremmin, mutta siis sitä on kaikilla ja siihen ei mikään auta. Avokillakin on ja se on sentään lihaksikas urheilija.

Se näkyminen riippuu myös ihon paksuudesta. Miehillä on naisia paksumpi iho, joten heillä nuo rasvamuhkurat eivät näy yhtä selvästi.

Mullakin on raskausarpia lantiolla, mutta mitäs noista. :)
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"

Poissa Angus

• Hiushörhö
« Vastaus #31 : 27.02.06 - klo:13:30 »
Minulla n myöskin lapsuudesta saakka näkyvää selluliittia sekä takamuksessa että säärissä. Se ei ole lähtenyt hyvällä ruualla, liikunnalla, voiteilla, kuivaharjauksella, kuorinnoilla ym. Minule sanottiin sen olevan geneettistä perintöä. No suuret kiitokset suvulleni >:(
Hiukset: 2a M ii

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #32 : 27.02.06 - klo:13:33 »
No suuret kiitokset suvulleni >:(
Kovasti kiittelen minäkin sukuani ja lähinnä äitiäni.

Tosiaan, myös minun salilla paljon käyvälle ahkerasti treenavalle kullalleni on viimeaikoina ilmestynyt selluliittia. Vahingoniloinenko? Ehei.  ;D
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #33 : 19.11.06 - klo:17:21 »
Täältähän löyty näinkin kaukaa topic selluliitista :) No, todettakoon, että olen onnellisessa asemassa, eikä minulla sitä näkyvää selluliittia ole. Kaikillahan sitä tosiaan on, niinkuin Tarhatyyli tuolla totesi, mutta toisilla näkyy paremmin, toisilla huonommin. Jostain joskus joku (tyypillinen fraasi) sanoi, että kun muistaa nauttia runsaasti vettä, pitää ihonkin sellun osalta timmimpänä?? Tiedä sitten oisko perää, itte juon vettä litratolkuittain per pvä.

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #34 : 19.11.06 - klo:18:29 »
Plääh, mulla on ollut selluliittiä varmaan 12-vuotiaasta lähtien. Olin murrosiässä vielä ihan tikku, mutta aina oli selluliittiä. Nytkin sitä löytyy reisistä aika paljon (ja painoa on tullut kyllä lisää). Sovituskopin valot varsinkin paljastavat KAIKEN :-\ Mutta en usko että siitä koskaan lopullisesti pääsisin eroon, suvun naisilla on kaikilla muhkuraa vaikka pari todella tiukkaa himotreenaajaakin löytyy.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #35 : 20.11.06 - klo:12:30 »
Mulla on sellaista kunnolla näkyvää selluliittia, harmittaa ihan älyttömästi.  >:( Vettä juon noin 2,5l päivässä ja liikuntaa harrastan jonkin verran eikä mitään muutosta parempaan ole tapahtunut. Selluliittivoiteita tulee kokeiltua aina säännöllisin väliajoin tuubin, parin verran kun käy kypsyttämään oikein todella nuo selluliitit mutta eipä niistä ole apua ollut.  :( Laihtuminenkaan ei auta noihin muhkuroihin. Pitänee vain tyytyä vallitsevaan asiantilaan ja koettaa olla murehtimatta noita.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #36 : 20.11.06 - klo:12:51 »
^täytyy sanoa, että mun pikkusiskollani, joka on ikänsä harrastanut kilpatason hiihtoa ja on hoikkanen + pieni kun mikä, on kans takareisissä selluliittia. Eli eipä sille vissiin mitään mahda, jos perimäkin antaa periksi..  :-\

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #37 : 21.11.06 - klo:17:10 »
Muhkuroita löytyy minultakin. Joskus olen kokeillut selluliittivoiteita, mutta eipähän niistä mitään apua ole ollut. Keskityn mieluummin kosteuttamaan ihoa kosteusvoiteella, koska kuivuus on minulla pahempi peikko kuin muhkurat. Muhkuroita löytyy jopa Kate Mossilta.  ;)

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 21.11.06 - klo:17:12 »
Täällä myös hyllyvä sellupylly ja -reidet, vaikka olenkin hoikka ja hentoinen. Liikkuminen on viime vuosina jäänyt vähemmälle, mutta sellua on kyllä ollut murrosiästä asti.

Mietin kesällä jopa niiden sellaisten kuppauskuppien tilaamista, jotta olisi voinut kokeilla toimiiko ne oikeasti. Sitten ajattelin että olkoon hömpötykset.

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 21.11.06 - klo:17:23 »
Mulla on selluliitia juuri sen verran kuin keski-ikäisillä tädeillä näkyy uimarannoilla kesäisin. Lisäksi ihoni on atooppinen ja tämä on lisännyt ihon epätasaisuutta aina. Mun jalat on kauheat. Mä en voi sille mitään, mutta mua harmittaa aina vietävästi, kun vähäisestä selluliitista "kärsivä" valittaa. Siis sellainen tyyppi, jolla on pari hieman ehkä erottuvaa kuoppaa. Silloin alkaa lähinnä itkettämään.

Jaloistani huolimatta olen päättänyt, että uimarannalla en rupea niitä peittämään. Hitot selluliitista, kun sille ei kerran mitään voi. Jos joku haluaa tuijottaa mun perunapeltopyllyäni, ni katsokoon  >:(

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 22.11.06 - klo:12:17 »
Eihän tuo selluliitti valitettavasti laihtumalla lähde, jos sitä on. Joissain tapauksissahan laihtuminen tuo selluliittia enemmän esiin  :-[ Mullakin sitä on jonkin verran, ei onneksi kovin näkyvää. Veden juonti ja pitkäkestoinen liikunta tohon auttaa varaan parhaiten. Koskaan en ole selluliittivoiteita käyttänyt, en usko niihin tippaakaan  ;D

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #41 : 23.11.06 - klo:09:09 »
Mullakaan ei ole näkyvää selluliittiä. Äidilläni ja tämän siskoilla sekä äidin äidillä sitä on, joten geeneissä pitäisi olla. Harrastan liikuntaa päivittäin. Jumppien ja kamppailulajitreenien lisäksi teen pitkiä kävelylenkkejä matalalla sykkeellä. Syön terveellisesti (ei sokereita ja turhia hiilareita) ja juon kaksi litraa vettä päivässä. Käytän vartalovoiteena aivan ihanaa Garnier Bodytonicia. Kosteuttaa hyvin, imeytyy sekunnissa ja saa ihon näyttämään hyvältä.

Syön Tonalin-valmistetta, joka "polttaa rasvaa ja kiinteyttää". Tuotteessa on korkea CLA-pitoisuus ja uskon sen vaikuttavan kropan kuntoon.

Selluliittiä on toisilla enemmän kuin toisilla, mutta sitä voi vähentää. Kehonrakennukseen ja fitness-harjoitteluun liittyvällä foorumilla pakkotoisto.com on kuvia harjottelun ja ruokavalion vaikutuksesta kehoon. Siellä on todellisia muodonmuutoksia sellureisistä kiinteiksi lihaksiksi.

Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #42 : 23.11.06 - klo:10:44 »
Mä oon mielestäni ihan yhtä isoa muhkuraa, joten ajattelin kokeilla seuraavanlaista taistelua: paljon liikuntaa, hirveästi vettä, vähän sokeria ja pari Biothermin selluliitin hoitoon tarkoitettua voidetta (toinen tosin enemmän turvotuksen poistoon). Ja tietty paljon jumppaa, peppu pitää saada nyt kuosiin!

E.Lo

• Vieras
« Vastaus #43 : 25.11.06 - klo:21:32 »
Minulla on sellulittia vain vatsassa (luitte oikein) ja sain sitä melko tehokkaasti tasoitettua sillä Garnierin body whatever lotionilla. Keltainen tuubi. Käytin sitä orjallisesti aamuin illoin ongelmakohtaan kuukauden ajan ja kyllä se tehosi varsin hienosti vaikkei kaikkea selluliittia poistanutkaan. Tarpeeksi kuitenkin että huomasin selvän eron. Huono juttu vaan että heti tuloksia saatuani lopetin geelin käytön ja selluliitti tuli takaisin. Eli sitä pitäisi ilmeisesti olla hieromassa kroppaan jatkuvasti että tulos säilyy..  :-\

Kokeilin myös saman sarjan roll on -tuotetta mutten huomannut minkäänlaista eroa.

Poissa Aurelle

• HAIRahtanut
« Vastaus #44 : 26.11.06 - klo:09:53 »
Minulla selluliitti (ainakin näkyvä) lähti karppauksen myötä. Jalat oli huomattavasti nätimmän näköiset, kun söin vähemmän hiilareita. Nyt olen lisännyt hiilareiden saantia, ja sellua on tullut myös... Leipää en voi syödä enää ollenkaan, se menee heti jalkoihin muhkuroiksi...