Kirjoittaja Aihe: Selluliitti  (Luettu 38946 kertaa)

Poissa Eydie

• Tukkaguru
Vs: Selluliitti
« Vastaus #45 : 26.11.06 - klo:10:39 »
Mä luin noista karppauksen hyödyistä karppaajasivustolta. Moni siellä kehui selluliitin vähentyneen karpatessa. Toivottavasti toi pitää paikkansa. Mulla ainakin eron huomaisi, kun alkutilanne on inhottava. Katotaan sitten keväällä onko parannusta tapahtunut jaloissa ja pyllyssä.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 15.03.07 - klo:13:51 »
^Mä en tiedä johtuuko karppailusta, ruunsaasta vedenjuonnista vai liikunnasta, mutta mun selluliitti on vähentynyt ihan silmissä!!  ;D  :-* Nyt oon kyllä iloinen. Ei mulla sitä aiemmin ihan hirveesti ollut, mutta kyllä se reisissä ja pakaroissa jonkin verran näkyi. Nyt ei näy läheskään niin paljoa! Olen tosiaan siirtynyt karpihtavaan ruokavalioon (peruna, riisi, pasta, leipä pois). Ja vettä juon pari litraa päivässä ja liikuntaa harrastan useamman kerran viikossa. Mä en ennen ees uskonu, et voisin päästä tästä vaivasta eroon..

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #47 : 24.03.07 - klo:14:09 »
Joku joskus kirjoitti, että Louis Widmerin silmänympärysvoiteessa olisi sellainen ainesosa, jota käytetään myös arpien hoitoon:
http://www.louis-widmer.fi/002lwd_02020208_fi.htm
Toimivuudesta en sitten tiedä ;)

Mä käytin tuota aknearpiin joskus. Monta kuukautta siihen meni, mutta vaalensi tummemmat arvet muun ihon värisiksi. Epätasaisuuteen ei vaikuttanut mitenkään.

Takaisin itse aiheeseen eli mulla on kamalat muhkurat pepussa. Ennen ne näkyi vaan lihaksia jännitettäessä, mutta viime vuosina ruvenneet olemaan näkyvillä aina. Ärsyttää. Rocin voide ei ainakaan ole auttanut. Kannattaisikohan kokeilla jotakin kosmetologien hoitoja?
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #48 : 26.03.07 - klo:21:15 »
Jotkut ovat saaneet avun kovasta treenauksesta ja CLA-valmisteesta. Yksinään ei taida nuo pillerit auttaa, mutta treenauksen ja kunnollisen ruokavalion ohella niistä on ollut joillekin hyötyä. Itse en ole (vielä ainakaan) kokeillut. Rasvaimuhan on sitten oikeasti ainut, joka auttaa, mutta siihen ei taida olla monellakaan rahkeita, haluja tai taloudellista mahdollisuutta ;D

Poissa Essi

• Hiushörhö
« Vastaus #49 : 27.03.07 - klo:23:07 »
Rasvaimuhan on sitten oikeasti ainut, joka auttaa, mutta siihen ei taida olla monellakaan rahkeita, haluja tai taloudellista mahdollisuutta ;D

Paitsi että rasvaimu saattaa jopa pahentaa muhkuraisuutta, koska rasvaa ei rasvaimulla pystytä poistamaan tasaisesti, ja imutuloksen epätasaisuus saattaa tehdä selluliitin vain näkyvämmäksi. ;)
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 29.03.07 - klo:01:54 »
Mulla on karppaaminen auttanut tosi hyvin selluliittiin. Sokerin poisjättäminen ja runsas veden juonti taitaa olla suurin syy ihon silenemiseen, samoin runsaampi rasvankäyttö on siloittanut ja pehmentänyt ihoa.
Selluvoiteisiin en oikein jaksa uskoa, ruokavalio ja liikunta taitavat olla ne keinot jotka tepsii tehokkaimmin.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 29.03.07 - klo:11:05 »
^Kiva, että joku muukin on huomannut karppauksen vaikutuksen selluliitin vähenemiseen!  :D Ehkä en sitten ole kuvitellut koko juttua.. Mustakin kun tuntuu, että selluliitti on vähentynyt ihan nähtävästi karppauksen myötä.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #52 : 29.03.07 - klo:16:11 »
Rasvaimuhan on sitten oikeasti ainut, joka auttaa, mutta siihen ei taida olla monellakaan rahkeita, haluja tai taloudellista mahdollisuutta ;D
Paitsi että rasvaimu saattaa jopa pahentaa muhkuraisuutta, koska rasvaa ei rasvaimulla pystytä poistamaan tasaisesti, ja imutuloksen epätasaisuus saattaa tehdä selluliitin vain näkyvämmäksi. ;)

No voi kökön kökkö, mie luulin, että siitä rasvaimusta tulis mun pelastaja ;)

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 02.10.07 - klo:11:56 »
Käykö kuivaharjaukseen sellainen kuorintahanska? Ostin vapaa valinnasta sellaisen siinä luki päällä kuorintahanska käytettävä suihkussa saippuan kanssa edistämään verenkiertoa. Kokeilin iholle kuivilteen ni onhan se vähän karhea mutta jos ei paina kovaa ni ihan hyvältä se tuntu. Veisköhän samanasian ::)

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #54 : 02.10.07 - klo:13:52 »
^Ajaa saman asian... Vartalohoidoissakin usein tuo kuivaharjaus tehdään tuolla "kuorintahanskalla".
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #55 : 12.10.07 - klo:16:58 »
Minullakin on selluliittia ollut jo teini-iän alkuajoista saakka lähinnä reiden takaosissa ja takapuolessa, ei onneksi kovin paljoa, mutta kuitenkin. Olen kokeillut liikuntaa, ruokavalion muutosta ja kuivaharjausta, ja ainoa toimiva keino on minullakin ollut tuo karppaus. Ei sekään ihan kokonaan muhkuroita poistanut, mutta kyllä silotti jalkoja selvästi.  :)
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #56 : 13.10.07 - klo:10:36 »
Mulle ilmestyi selluliitti lääkekuurin myötä. Nyt kuuri on loppunut mutta osa selluliitista löytyy vielä, tosin ei enää kovin näkyvänä. Opettelen tässä nyt juomaan vettä ja olen taas päässyt takaisin normaaleihin liikuntarutiineihini, pilates ja jooga auttaa aika paljon. Ja ostinhan minä Lorealin selluliittigeelin, ihan hyvältä vaikuttaa kunhan vielä rupean karkkilakkoon. :)
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Luonnonystävä

• Vieras
« Vastaus #57 : 15.10.07 - klo:10:17 »
Vai karppaus olis siis vastaus tähän pirulliseen ongelmaan. Mulla on ollu selluliittia jo teiniajasta asti. Ja vuosien aikana vain lisääntyny, vaikka olen aktiivinen liikkuja. Täytyy tutustua tuohon karppaukseen vielä tarkemmin, nuo kommentit karppausfoorumilla kyllä tekivät vaikutuksen... Ja minä kun olen luullu ettei tätä saa millään pois. :-\

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #58 : 04.12.07 - klo:10:26 »
Mulla on tullut oikeaan pakaraan kunnon möykky - hyi.  :o
En vain tiedä, voiko hiilarit oikeasti kertyä selluliittinä, jos paino muuten pysyy samana?
Tuo voisi olla syynä ongelmaani, kun niitä oon lisännyt ruokavalioon viime aikoina.
Liikun paljon, paino on normaali ja lihaksiakin on. Ehkä pitäisi aloittaa kuivaharjaus, kuorinta ja kunnon vartalovoiteen käyttö ja äkkiä!
I wake up, it's a bad dream,

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 04.12.07 - klo:23:37 »
Yllättävän hyvin mulla on tehonnut harjaus suihkussa ja kosteusvoide.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977