Kirjoittaja Aihe: Selluliitti  (Luettu 38948 kertaa)

Poissa d&c

• HAIRahtanut
Vs: Selluliitti
« Vastaus #60 : 05.12.07 - klo:19:09 »
Ostin Garnierin Bodytonic Anti-Water Body-geeliä, joka lupaa auttaa turvotukseen ja selluliittiin.
Mie en oikeasti edes usko tuohon, mutta aion testata - tuleepahan jotain voidetta laitettua iholle. ;)
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #61 : 10.12.07 - klo:09:39 »
Olen selluliittivoiteiden uhri. Ne vaan tekee ihosta paremman näköisen ja tuntuisen, vaikka selluliitti ei häviä minnekään. Ja aina voi toivoa, että jos sittenkin... ;D No joo, haluisin eroon tästä hyllyvästä pyllystä ja muhkuraisista reisistä, mutta eihän siihen mikään auta täydellisesti. Olen jo liittynyt Rantakuntoon 2008 -ketjuun, joten taistelu alkakoon!
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 03.01.08 - klo:22:07 »
Ajattelin vähän nostella tätä ketjua ja alkaa valmistautua kesään, vaikka ketjun alku sivuilla selluliittivoiteiden tehoa kritisoitiinkin. Mä oon etsinyt kohtuu hintaista selluliittivoidetta tästä kylä pahaisesta ja täällä on todella huono valikoima. Lumenet ja lorealit löytyy mutta kaipaisin jotain tehokkaanpaa (ainakin mielikuviltaan). Vichyllä oli joskus joku voide mutta täällä se ei ainakaan kuulu apteekkien valikoimiin. Roc:in voide oli poistomyynnissä ja ostin viimeisen pullon pois. Lisäksi ostin Clarinsin Total body lift:n, koska se oli s-korttitarjouksessa; normaalihinnalla tulee tuskin ostettua. Tuo Clarinsin voide viilentää hassusti ja tuntuu siksi tehokkaalta. Plussaa nopeasta imeytymisestä.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #63 : 04.01.08 - klo:09:56 »
Mä aloitin toissapäivänä kuivaharjauksen. Käytössä on sellainen "keskikova" perusharja. Tuo harja ei riko ihoa, mutta laittaa hyvin veren kiertämään, kun harjaa. Olen nyt tehnyt aamuin illoin sellaisen parin minuutin pikaharjauksen. Jostain luin, että paras tulos tulee, kun jaksaa 5 min harjata aamuin illoin.

Olen käyttänyt lisäksi noin kuukauden ajan Garnierin Body Tonic Anti-Cellulite-geeliä, joka myös viilentää. Mielestäni pepun iho näyttää paremmalle, mutta toisaalta liikun paljon, olen alkanut kuoria ihoa ja käyttää Nivean kosteuttavaa vartalovoidetta, joten iho varmasti näyttää muutenkin paremmalle. :) Ennen en edes rasvannut ihoani - korkeintaan jollakin body lotionilla.  ;)
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 03.04.08 - klo:21:42 »
Siiränpä kysymyksen tänne kun en saanut YR-ketjussa vastausta...

Eli ostin juuri elämäni ensimmäisen selluliittiseerumin jonka mukana tuli nystyräinen hieroma"harja", mutta kun putelissa ei lue mitään ohjeita aineen käytöstä niin nyt vähän ihmettelen että mitenkä kauan tuota ainetta on tarkoitus hieroa ihoon? Riittääkö että hieroo sen aikaa kunnes voide on imeytynyt, vai ennemminkin joku 10-15 min? Ja laitetaanko selluliittivoiteita vain kerran päivässä vai useammin?

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 03.04.08 - klo:21:53 »
^ en oo itse kyseistä tuotetta käyttänyt mutta itse käyttäisin kunnes on imeytynyt. Muistaakseni lorkun selluputelissa luki että 1-2krt/päivässä pitäis käyttää, kahdella saa varmaan "paremman" tuloksen.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa porsas

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #66 : 04.04.08 - klo:13:40 »
Täälläkin yksi selluliitistä kärsivä. Olen huomannut että parhaat lääkkeet selluliittiin on kuivaharjaus, kaiken maailman voiteet (mulla ainakin ihan selvä lumevaikutus tulee kun tarpeeksi yritän uskoa niiden tehoon) ja poikaystävä joka jaksaa hehkuttaa sun sellupeppua maailman parhaaksi  ;D
Ruokavalion muutosta en kyllä ole kokeillut. Hiilihydraattien vähentäminen toisaalta kiinnostaisi, mutta olen hulluna leipään ja sitäpaitsi olen kasvissyöjä joten menisi ehkä vähän liian hankalaksi.

kesätyttö

• Vieras
« Vastaus #67 : 13.04.08 - klo:19:30 »
Clarinsilta on tullut nyt sellain muhkuroiden muokkaustippa:) Body Shaping Supplement, missä on sellaisia kasviuutteita, jotka vaikuttavat myös selluliittiin! Tämä on semmoinen vähän öljymäinen tuote, jonka voi lisätä ihan minkä tahansa oman vartalovoiteen sekaan, jolloin se muuttuu muokkaavaksi vartalovoiteeksi! Tästä tulee mun salainen ase rantakunnon saavuttamiseksi;) Tätähän voisi lisätä vaikka jonkin selluliittivoiteen sekaan niin saa kunnon tehohoitoa nää mun muhkurat! Kokeilin myös Biothermin uutta selluliittikuorintaa, tuntui supertehokkaalta ennen selluliittivoiteen levittämistä. Sitten pakkotungen rantaohjelmaani myös reilusti pakaroita muokkaavaa liikuntaa ja vedenjuontia, vaikka tuo vedenjuonnin teho perustuu kai siihen että se turvottaa kudoksia, jolloin selluliitti ei näy niin hyvin, vaikka onkin yhä siellä. Kuitenkin, taistelu alkakoon!! :)

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #68 : 14.04.08 - klo:16:25 »
^ Täytyy mainita, että tuon tipan lisääminen selluliittivoiteeseen ei kannata, koska siitä voiteesta ei tule yhtään sen tehokkaampaa, Clarinsin edustaja on kertonut.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 14.04.08 - klo:16:58 »
Itsellä ollut Garnierin jotain, Lorealin voidetta ja jotain ihme vaahtoa mutta en muista oliko nivean vaiko lumenen...

Enivei, eipä ole kauheasti mitään tuloksia näkynyt..
Paras mitä olen kokeillut oli Vichyn joku Slim juttu, mutta sitä ei saa suomesta  :-\

Tällä hetkellä Roc.in voidetta. Sekoittelen sitä ihan tavalliseen Nivea Softiin.. Tulee minusta ainakin ihanan pehmeä iho ja paljon sileämpi. Itseasiassa pelkällä Nivea Softilla saa selvästi paremman tuloksen kuin yhdelläkään sellu voiteella  ::)

Ja itsellä kyllä todella tuota sellua löytyy..

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #70 : 15.04.08 - klo:13:44 »
Onko kukaan testannut Nivean uutuus-tuotetta My Silhouette-nimistä voidetta? Kiinnostaisi kokeilla, tosin en usko että minkään selluliittivoiteen avulla pystyisi näkyvästi laihtumaan, mutta olisi kiva saada ihon kimmoisuutta paremmaksi - kun tuo bikinikausikin lähestyy uhkaavasti   :D

Tuossa vielä mielenkiintoinen testi eri voiteilla:
http://plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/kauneus/selluliittigeelit-testissa
« Viimeksi muokattu: 15.04.08 - klo:13:47 kirjoittanut Kevätperhonen** »

kesätyttö

• Vieras
« Vastaus #71 : 15.04.08 - klo:14:44 »
^ Täytyy mainita, että tuon tipan lisääminen selluliittivoiteeseen ei kannata, koska siitä voiteesta ei tule yhtään sen tehokkaampaa, Clarinsin edustaja on kertonut.

Niin tuotteessa lukeekin että ei kannata sekoittaa Clarinsin selluliittivoiteiden kanssa, koska niissä on jo suurin mahdollinen määrä vaikuttavia aineita, eli toisinsanoen käytetty varmasti samoja raaka-aineita kuin tipassa. Voi varmaan kuitenkin lisätä toisen merkin selluliittivoiteeseen/laihdutusvoiteeseen, koska eri merkit käyttävät eri raaka-aineyhdistelmiä.

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #72 : 15.04.08 - klo:14:55 »
Kaikki mun kokeilemat selluliittivoiteet ovat olleet ihan p....stä. Kokeilussa on viime vuosina olleet mm. Lorealin ja Garnierin ne "perusselluliittivoiteet" ja joskus aiemmin on ollut jotain muitakin, Lumenea ja Yves Rocheria. Se noille on yhteistä, että heti levityksen jälkeen ovat aiheuttaneet sellaista mitä lie (kuivattavaa?) kiristystä iholla, joten se iho on tilapäisesti voinut tuntua sileämmältä, mutta mitkään ihonalaiset rasvapallukat tuskin ovat mihinkään siitä liikahtaneet. Kuivaharjaajaksi musta ei ole, kun se vaan ei toimintana jaksa innoittaa.

Parhain keino selluliittia vastaan on mun kohdalla ainakin liikunta, mutta ei sekään reippaalla teholla 3-6 krt viikossa auta kaikkeen. En mä usko että mun kohdalla kunnolla auttais mikään muu kuin kirurgin veitsi ja rasvaimuletku, sen verran huonot geenit taitaa olla.  :'( Mitään voiteita en meinaa enää kokeilla, koska en mä pysty käsittämään, että minkä maagisen ratkaisun ne voisi tähän tuoda. Peruskosteusvoidetta käytän kropalla 1-2 krt/vrk jokaisen suihkun jälkeen.

Miksei muuten täällä voisi olla joku liikunta/ravinto/elämäntapaketjukin? Tai onko?

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 16.04.08 - klo:14:20 »
Minulla ruokavalio vaikuttaa tosi paljon siihen miten paljon sellua näkyy; jos olen pari viikkoa mussuttanut karkkia ja sokeria niin reidet ovat ihanan muhkuraiset. :-X ja kyllä, sen vaikutuksen huomaa jo viikossa...
Onneksi tämä sama aikataulu pätee myös muhkuroiden tasoittumiseen; karppiruokavalio  silottaa reidet ihan parissa viikossa huomattavasti, juon myös karpatessa enemmän vettä kuin normaalista joten silläkin taitaa olla vaikutusta.

Ajattelinkin mennä aika karpisti nyt loppukevään niin on sitten kivempi näyttäytyä shortseissa ja hameissa kesällä.

Mihinkään voiteisiin en oikein jaksa uskoa; mieluummin sitten kuivaharjausta ja tavallista, paksua voidetta.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 23.04.08 - klo:07:17 »
Hmm.. On tässä tullut pidettyä taukoa reenailusta ja ajattelin että voisihan sitä jotain taas vähän tehdä.. Olen vaan sellainen mato, että kun töistä pääseen niin haluan mennä rauhassa koiran kanssa ulos ja nauttia vapaa-ajasta..

Olen aina käynyt salilla jossa ohjattuja tunteja, tuo itsenäinen treenaus on aina minun kohdalla vähän niin ja näin  ;D
Mutta toisaalta, salikortti on sen 68e/kk ja sinne on pitkä matka.. Lähisali 43e/kk ja kävellen menee 5-8min..
eikä tarvitsisi niin kauheasti huhkia muutenkaan.. Vain vähän jalkaprässiä ja vatsanseutua.. Tuonne voi juostakkin..
Askelkyykkyjä voi tehdä himassakin..

Itselläni on vain vähän sellainen juttu tuon sellun kanssa, että kun treenaan, se näkyy jopa enemmän.. En tiedä miksi, mutta lihasten kasvu on jollain lailla todella "räjähdysmäistä." Löytyy paljon arpia reisistä ja olkapäistä jossa iho ei ole venynyt tarpeeksi kun lihakset ovat kasvaneet. Teen aina suht pienillä painoilla.

Siksi olen alkanut välttelemään treenausta, koska muuten farkut eivät mahdu enää jalkaan   :D

Ajattelin tänään ostaa tuota Nivean My Silhouette voidetta.. En usko noihin ja olen kokeillut vaikka mitä.. Mutta edes vähän ihoa kiinteyttämään.. Kukaan kokeillut??