Kirjoittaja Aihe: Sally Hansen  (Luettu 18083 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Sally Hansen
« : 29.01.13 - klo:11:46 »
Päätin aloittaa rohkeasti uuden topicin Sally Hansenin tuotteista.

Sarjahan on nyt rantautunut Suomeen ihan kunnolla, ja tuotteita saa ainakin Anttilasta sekä muistaakseni myös Stokkalta. Sarjassa on laaja valikoima erilaisia värilakkoja, ja kynsienhoitotuotteitakin on moneen junaan.

Itselläni on kokemusta vasta yhdestä sarjan lakasta. Tässä kuvassa on kaksi kerrosta Sally Hansen Complete Manicure -sarjan lakkaa, sävy 419 Hidden Treasure.

Itseäni kiinnostaa erityisesti sarjan kynnenkovettajat, joita on monta erilaista. Onko kellään kokemuksia niistä?

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Sally Hansen
« Vastaus #1 : 05.03.13 - klo:15:59 »
Mulla ei ole kokemusta muusta kuin Sally Hansen Insta-Dri-pikakuivattajasta ja siitä olen kyllä pitänyt todella paljon. Kunhan vain jaksaa ohennella Mavalan lakanohentajalla ennen käyttöä, niin vanhankin pikakuivattajan koostumus pysyy sopivan notkeana, ettei pikakuivattajaa tule kynnelle liian paljon kerralla. Lakka antaa hyvän kiillon ja kuivattaa värilakat kyllä todella nopeasti.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 05.03.13 - klo:16:52 »
Minulla on kokemusta vain parista Sally Hansenin tuotteesta: Insta Dri ja joku Diamond Shine tms. kovettaja / alus-/päällyslakka. Insta Dri oli aluksi liian ohuttaomaan makuuni, mutta nyt kun pullo on n. puolillaan alkaa koostumus olla sopivan paksua. Tuota Diamond-juttua (jonka nimeä en muista) minulla on ollut parikin pulloa. Ensimmäinen oli ihan ok, mutta toinen sai lakat kuplimaan lakkakerroksen paksuudesta riippumatta tai siitä laitoinko sitä kuivan vai kostean lakan päälle.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #3 : 05.03.13 - klo:17:36 »
Insta Dri on osoittautunut oikein toimivaksi tuotteeksi. Kokemusta ei ole muista vastaavista, mutta tämä on ollut täydellinen lisä kynsienhoitoarsenaaliin.  :) Aikaa ja vaivaa säästyy kummasti, kun ei tarvitse olla huolissaan kynsien kuivumisesta!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa candyqueen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #4 : 05.03.13 - klo:18:38 »
Sally Hansenin kynsilakanpoistoaine tuntuu olevan kyllä pelkkää vettä. Ja luvatuista hoitavista ominaisuuksista ei näy jälkeäkään..  ::)
Hiustenkasvatusprojekti: vetyperoksikäsitellyt hiukset naps- ja puhtaalta pöydältä aloitetaan!

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #5 : 08.03.13 - klo:19:00 »
Minäkin heitin juuri pari viikkoa sitten roskiin tuon Diamond shine -päällyslakan, se kupli mullakin kammottavasti.
Raitoja käpälään!

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #6 : 19.03.13 - klo:11:31 »
Mulla on käytössä Insta Dri, ja se on kyllä hyvää pikakuivattajaa. Kuivattaa kohtuullisen nopeasti, ei kutista lakkausta ja tekee kauniin kiillon. Paksuuntumisesta en osaa sanoa, koska olen käyttänyt omaani vasta niin vähän aikaa. Saatavuus on harmillisen huono, ja tilasinkin tämän eBaysta.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Nadyosh

• Vieras
« Vastaus #7 : 20.03.13 - klo:22:13 »
Tykkään, ainakin se punainen 350 Heart to Heart on todella hyvää, kestää hyvännäköisenä kauan eikä jätä niitä himputin punaisia viiruja joka puolelle toisin kuin usea muu eri lakka (en koskaan ole jaksanut alkaa pelleilemään päälyslakkojen kanssa). Ostan kyllä seuraaviakin lakkoja tältä merkiltä.

Poissa Jennq

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #8 : 21.03.13 - klo:23:13 »
Värilakkoja en ole kokeillut, mutta hoitotuotteita kyllä. Säännöllisessä käytössä ovat Diamond Strenght Cuticle + Nail Oil ja Nailgrowth Miracle-kynnenvahvistaja. Kynsinauhaöljy kosteuttaa kivasti, mutta sitä saa todellakin lisätä sen kerran päivässä (tai jopa kaksi), että vaikutukset huomaa. Kynnenvahvistaja taas vaikutti minulla ennen (kun pullo oli erilainen? en ole varma...), mutta nykyään se ei juurikaan tehoa. Auttaa kyllä, kun sitä on kynsissä, mutta heti puhdistuksen jälkeen kynnet katkeilevat yhtä helposti kuin ennenkin.

Ostin kokeiluun Diamond Strenght-kynnenvahvistajan, jota en ole vielä testannut. Pitää toivoa parasta...  ::)
http://lifewithjennq.blogspot.fi
Uusin hiusaiheinen postaus 3.12 TRESemméstä!

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #9 : 23.04.13 - klo:13:40 »
Aikaisemmin oon ostanut eBaysta sitä sinipurkkista kynsinauhojen poistolitkua, se pelittää mielestäni mainiosti kun antaa vaikuttaa hetken, ja kaapii sitten puutikulla möhnän pois  :ts
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Skibistro

• Vieras
« Vastaus #10 : 26.04.13 - klo:07:36 »
Itsellä käytössä Diamond Strength kynsinauhaöljy ja Miracle nail thickener. Tuota kynsinauhaöljyä hieron kynsiin ja kynsinauhoihin iltaisin, ja kyllä on auttanut kosteuttamaan mun aina niin kuivia kynsiä. Nail thickeneriä käytän aina aluslakkana ja välillä yksinäänkin, tämäkin toimii mukavasti ja suojaa hyvin kynsiä. Lisäksi käytössä on välillä Diamond radiance  hand&cuticle polish jolla kuorin kuivia riekaleisia kynsinauhoja. Toimii tosi hyvin ja jättää kynsinauhat tasaisiksi ja kosteutetuiksi. Aion ostaa uuden purtilon, mutta en ole nähnyt paikallisissa kaupoissa. Viimeisenä Diamond Shine alus- ja päällyslakka, olen käyttänyt päällyslakkana ja kyllähän se kiiltää, mutta kuivaa suht hitaasti ja haisee järkyttävän pahalle.

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #11 : 26.04.13 - klo:13:44 »
Lisänä täytyy mainita että tilasin netistä yyber khooleja lepakkokuvioisia SH kynsitarroja - ne eivät olleet samanlaisia kuin aikaisemmin kokeilemani muovihalpikset jotka ainakin mulla vähän ruttaantui, vaan ne ovat oikeasti lakkaa kahden kelmun välissä, joka painetaan kyynteen kiinni ja se jämähtää siihen. Aivan loistavia! Kerrankin on siistit kynsilakkareunat... Niin ja yybermakeet kuviot :ts (miinusta hinnasta.. paketissa on appelsiinipuutikku, viila ja oliko 16 kpl tarroja, joten ei noista saa kuin yhden lakat käsiin, ellei saa jotenkin puolitettua niitä tarroja jos on riittävän lyhkäset kynnet.)

edit. niin noita tarroja on ainakin Anttilassa näkynyt, tosin köyhemmillä valikoimilla...
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Kunis

• Vieras
« Vastaus #12 : 26.04.13 - klo:16:41 »
Olen käyttänyt Insta Drita ja Super Shine-päällyslakkaa jonkun aikaa. Dri on oikeen näppärä, ja tuo SS pidentää kyllä lakan kestoa hyvin, joten sopii kaltaiselleni laiskallelaittautujalle hyvin. Ei siinä kyllä minun käytössä mikään erikoinen kiilto juri päivää pitempää säily, vaan en kaipaisikaan moista. Shinen ostin oikeastaan ihan vahingossa, mutta onhan tuo ihan kiva.

Insta Dri värilakoista olen kokeillut yhtä, enkä pitänyt siitä paksusta pensselistä. Myös lakan jankkius oli huono. Kaikkineen ei siis levittynyt kovin kauniisti. En osta enää.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #13 : 11.05.13 - klo:20:25 »
Kokemuksia uusista Lustre Shine -lakoista?

Ostin Anttilasta sävyn 001 Moonstone, joka näytti pullossa ihanalta, duocrome/helmiäiseltä, jossa vaalealla pohjalla pinkki/vaaleanvihreä flash. Olin kyllä aika pettynyt. Siis tämä vaan ei levity nätisti, raidoittuminen häiritsee. Vaatisi ehkä pari kerrosta aluslakkaa, mutta kun mä en ikinä jaksa turata noiden aluslakkojen kanssa...

Tuomio: Näytti ihanalta pullossa, mutta kynsillä pettymys.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #14 : 11.05.13 - klo:20:41 »
Olen kokeillut sävyä Firefly. Levittyi hyvin raidoittumatta ja efekti näkyi hyvin kynnellä. Lakka myös kesti sen, mitä muutkin lakat, eli n. viikon. Laitoin lakkaa muistaakseni kolme kerrosta, millä sai peittävän lopputuloksen. Alla minulla oli kerros Orlyn Bonderia ja päällä saman merkin Sec 'n dry:a.