Kirjoittaja Aihe: Sally Hansen  (Luettu 18082 kertaa)

Poissa crema

• Hiushörhö
Vs: Sally Hansen
« Vastaus #15 : 21.05.13 - klo:18:41 »
Mulla on Insta Dry pikakuivattajalakka, ja selkeästi oma suosikki näistä. Peittosi omassa käytössä esim OPIn vastaavan. Sally Hansen kestää ikuisuuksia, OPI kuivahti pulloon aika pikapikaa. SH on kans sopivan ohut ja levittyy helposti.

Mulla on kanssa SH Gel Cuticle Remover, joka tuntuu toimivan aika hyvin, mutta vertailupohjaa muihin vastaaviin tuotteisiin minulla ei kyllä ole... Double Duty pohja- ja päällyslakka on ihan OK, ei mikään erikoisen ihmeellinen. Nail Polish Remover (asetoniton) löytyy kans - ihan hyvä peruskynsilakanpoistoaine. Ei ainakaan vahingoittanut tai kuivettanut kynsiä kuten jotkut muut poistoaineet.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #16 : 16.11.13 - klo:22:23 »
Mistä ihmeestä enää löytää InstaDrin? Olen aiemman pulloni ostanut Anttilasta, mutta siellä ei ole ollut pikakuivattajaa tarjolla enää pitkiin aikoihin ja olen yrittänyt venyttää pullon jämää lakanohentajalla, joka tuntuu vaikuttavan pikakuivattavan lakan ominaisuuksiin ja pysyvyyteen. Pitääkö mun ostaa pikakuivattaja netistä?
« Viimeksi muokattu: 19.11.13 - klo:11:33 kirjoittanut ellen »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #17 : 17.11.13 - klo:00:55 »
Ei ole enää kai Suomen valikoimissa ollenkaan. FeelUniquesta ostin omani vuosi sitten, ei ainakaan ole liian kallis.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #18 : 19.11.13 - klo:11:32 »
^ Kiitos ostopaikkavinkistä :) . Ostan seuraavan pulloni sitten FeelUniquesta, sillä InstaDri on parhain käyttämäni pikakuivattava lakka.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 28.11.13 - klo:11:15 »
Sally Hansenin Diamond Flash pikakuivattaja on todella hyvää, olen kahden kokeilun perusteella oikein tyytyväinen.
Olen käyttänyt aikaisemmin Seche Viteä (1/3 kuivui käyttökelvottomaksi, kutistuu), Mavalaa (1/4 pullosta kuivui käyttökelvotomaksi, kutistuu) ja Orlyä joka on toistaiseksi ollut suosikkini. Tämä Sallyn kuivattaja nousee ainakin samalle viivalle kuin Orly.
Raitoja käpälään!

Nakke N.

• Vieras
« Vastaus #20 : 14.01.14 - klo:22:39 »
Minulla on Diamond Shine -alus/päällyslakka ja parin kerran jälkeen olen ainakin toistaiseksi ihan tyytyväinen. Olen laittanut Lumenen lakkaa alle pari kerrosta ja tätä yhden kerroksen päälle. Ei ole alkanut mikään kuplimaan.

Sen sijaan aiemmin alennuksesta ostamani InstaDri-värilakka on pysyvyydeltään onneton (ainakin ilman päällyslakkaa). Väri 'Rose-a-go-go' on kyllä ihan mahtava ja levittyy tasaisesti ja peittävästi jo yhdelläkin kerroksella (laitan yleensä kuitenkin kaksi). Sen vuoksi harmittaakin huono pysyvyys, kun sävy on niin nätti.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #21 : 23.01.14 - klo:23:58 »
Insta-Dri on kyllä paras kokeilemani päällyslakka! Sen lisäksi että se oikeasti kuivaa ja kuivattaa paksutkin värilakkakerrokset nopeasti, se on todella kestävä, enkä ole sille kiillolle löytänyt vertaista. Toisaalta olisi kiva kokeilla vastaavilla ominaisuuksilla varustettua lakkaa vähemmällä kiillolla välillä. :)

Onko kellään ideaa mistä Sally Hansenin lakkoja saisi ostettua suht edullisesti? Suomihinnat ovat aivan karseat, ja vaikka sen siitä aivan loistavasta ja todella riittoisasta pikakuivattavasta päällyslakasta mielellään maksankin sillä koen laadun vastaavan jopa meidän hintoja, niin kaikki ihanat väri- ja efektilakat jää kyllä hankkimatta. Niille ei kuitenkaan ole aivan samanlaista laatuvaatimusta, eikä käyttökertoja tule samaan tapaan kuin päällyslakalle.
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 24.01.14 - klo:21:53 »
Mä tarvitsisin kunnollisen, eli oikeasti kovettuvan, 3-free-päällyslakan. Essien ja Lumenen eivät oikein "toimita". Sally Hansenin jenkkisivuilla on esillä uutuudet Big Shiny Top Coat ja Big Matte Top Coat. En löydä vielä mistään järkevästä paikasta näitä. Onko kellään hajua? Ärsyttää, kun kaikella kestää vuosia rantautua näille hoodeille.
1cFii, oma väri.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #23 : 11.07.14 - klo:21:56 »
Ostin Diamond Flash -päällyslakan Anttilasta, ja tää on kyllä surkeinta päällyslakkaa mitä oon ikinä kokeillut.  >:(

Ensinnäkin, tää lohkeilee jo seuraavan päivänä. Eli lakka ei pysy. Normaalisti hyvin pysyvätkin lakat alkavat lohkeilla, kun tätä laittaa päälle.

Toisekseen, tää paksuuntuu venyväksi liimaksi parissa viikossa. Ekan viikon lakka oli juoksevaa, mutta nyt, parin viikon kuluttua, lakka on jo paksuuntunut venyväksi liisteriksi, jota ei saa levittymään tasaisesti millään.

Kolmanneksi, seurauksena tuosta paksuuntumisesta, tää alkaa kuplia. Eli lakkauksen pinnasta tulee aivan röpöliäinen.

Älkää tuhlatko rahojanne tähän!

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #24 : 18.07.14 - klo:16:07 »
^ Noh, kui se nyt sillai  ;) Mulla on oma ollut vajaa puolisen vuotta käytössä ja hyvin on toiminut, ei ole vielä niin lopussakaan että liimaantuu.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #25 : 19.09.15 - klo:09:11 »
Suosittelen miracle gel- lakkaa! <3 lupaa pysyä joka 14 vrk hyvänä. Mulla on musta värilakka ja se päällysgeeli. Nyt kolmatta pvää kynsissä. Kaks isoa lohkeamaa tuli kyllä,jotka korjasin. Voi johtua siitä, etten laittanu epähuomiossa eka kerralla ku yhden kerroksen värilakkaa ... Muuten vaikuttaa kestävältä, tykkääm!
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 19.09.15 - klo:11:46 »
Mulla on tuo Diamond Shine päällyslakka ja mulla se ei kupli mutta jotenkin vetää allaolevaa värilakkaa mukaansa niin että siihen jää jäljet, vaikka olisin antanut sen värilakan kuivua niin kauan että se tuntuu ns. kosketuskuivalta. ??? Että ei jatkoon minullakaan.

edit. Ja tuota Insta-Drita ei näköjään pysty enää tilaamaan FeelUniquesta "due to shipping restrictions". Höh.
« Viimeksi muokattu: 19.09.15 - klo:11:50 kirjoittanut ZombieQueen »
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #27 : 11.12.15 - klo:16:53 »
Insta Dri vihdoin kokeiltu, ja täytyy sanoa että on kaiken hypetyksen arvoinen. Tosi toimiva ja oikeasti lakat nopeasti kuivattava päällyslakka, joka antaa upean kiillon. Aika näyttää, kuivahtaako tämä pulloonsa kuten usein pikakuivattajien kanssa käy. Ainakin toistaikseksi koostumus on pysynyt mukavan notkeana.
Vahva suositus!  :ts