Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 330089 kertaa)

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #120 : 13.03.10 - klo:09:37 »
Päivitystä: kävin eilen myös Stockalla, ja Styling Dust on lopussa myös heiltä  ;D. Täydennystä saapuu joskus ensi viikon loppupuolella. Ja näin siis Tampereella.

^ Funissa, kuivashampoon siis pitäisi kuulua Sokoksen valikoimiin, sieltähän Nelliina ja muut blogiin kommentoijat olivat ihmeaineensa noutaneet. Jos siis asut muualla, ei kannata vaipua vielä epätoivoon  ;)
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Myya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #121 : 13.03.10 - klo:18:41 »
jep jep  ;D kummasti oli tyhjä aukko sokkarin hyllyssä klippotekin kohdalla.

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #122 : 15.03.10 - klo:22:55 »
Minä(kin) ostin Klippoteketin kuivashampoon Nelliinan innoittamana viime viikolla. Tapiolan Sokokselta ko. tuote oli loppu, mutta Stockalla oli vielä monta pulloa jäljellä. Sokoksen hinta oli muistaakseni 4,90€ ja Stockan 5,20€.

Tykkään tuotteen raikkaasta tuoksusta ja pullon ulkonäöstä paljon. Hintakaan ei voisi olla opiskelijan lompakolle passelimpi, minä kun olen käyttänyt mm. Toni & Guyn kuivista, jonka hinta pyörii siinä 16-17 euron hujakoilla.

Klippoteketin kuivashampoo antaa ihan erilailla tekstuuria tukkaan kuin mikään muu kokeilemistani tuotteista ja esimerkiksi otsatukan pystyy muotoilemaan uusiksi tämän avulla. Soraääniä aiheuttaa vain se ominaisuus, että jos ylimääräistä tuotetta ei saa harjattua kauttaaltaan hiuksista pois, se kutittaa ainakin minun päänahkaani jonkin verran.

Jos muotoilutuotetta hakee, ei esim. Osiksen Dust-Itia ja tätä voi verrata, tietenkään, keskenään, koska ne ovat koostumuksiltaan tyystin erilaiset. Itse en ole onnistunut käyttämään Dust-Itia säästeliäästi, vaikka joku sitä riittoisaksi kehuikin, mutta minä olenkin sellainen ihminen, joka tupsauttaa suolaakin ruokaan aina liikaa  :D

En ole ehtinyt käyttää Klippoteketia vielä montaa kertaa, mutta ensivaikutelma on hyvä. Toivottavasti tässä korkissa ei ole samaa tyhjenemisvikaa kuin monissa muissa suihkutettavissa kuivashampoissa  ::)
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa eslyn

• Haiven
  • *
« Vastaus #123 : 16.03.10 - klo:19:28 »
Alkoipa kiinnostaa tuo Klippoteket kun sitä niin kaikkialla hehkutetaan. Onko kellään havaintoa löytyiskö Oulun Stockalta? Täytyy varmaan käydä joku päivä metsästämässä tuota kun alkaa Biozell vedellä viimeisiään.
1c F ii

Poissa Tiukukello

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #124 : 16.03.10 - klo:21:08 »
^
Viime viikolla ei ainakaan ollut yhtäkään Klippoteketin kuivashampoota jäljellä, itsekin jäin sitten ilman. :/
Sieltä siis kuitenkin löytyy kys. kuivashampoota.
1bFii APL, hennattu hiuksisto. Hidasta kasvatusta midback:iin..
iHerb-koodi: SIK438

Poissa Myya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #125 : 17.03.10 - klo:09:59 »
jep jep  ;D kummasti oli tyhjä aukko sokkarin hyllyssä klippotekin kohdalla.

Häääh? tänään kävin uudelleen lahden sokkarilla ja nyt oli vedetty koko etikettikin pois kyseisen tuotteen kohdalta. 3+1 päivillä saman merkin lakat on aika kovassa tarjouksessa. ei kai ne vaan meinaa luopua kyseisestä sarjasta..

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #126 : 17.03.10 - klo:14:06 »
Tigin DS on ollut ihana pelastus nyt kun yritän kasvatella hiuksia ja kuluttaa niitä mahdollisimman vähän. Pesen siis hiukset n. 3 päivän välein ja 3. päivänä hiukset ovat jo raskaat ja päätämyöten menevät. DS:in avulla tulee hiuksista ihanan ilmavat ja tuuheammat. Pidän myös siitä mattaisesta jäljestä joka jää hiuksiin. Ihana tuote ja hajuunkin tottuu vähitelllen vaikka en olekaan mikään sitruunaisten tuoksujen ystävä.
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 17.03.10 - klo:15:08 »
^^ Ainakin Hki keskustan sokkarilla tuo klippotekin kuivashampoo oli 3+1 tarjouksessa (3,50 €). Olivat korissa lakkojen ja muotovaahdon kanssa.
1bMii, vaalennettu.

gilrain

• Vieras
« Vastaus #128 : 17.03.10 - klo:15:19 »
Mä oon myös tykästynyt tuohon klippotekin kuivashampooseen. Tuuheuttaa hyvin omaa ohutta tukkaani, tosin aika paljon pitää suihkuttaa että vaikutus näkyy. Mulla on ollut ikuisuuden tarkoitus ostaa Tigin kuivashampoota mutta pihinä ihmisenä jätin sen aina hyllyyn. Toivottavasti klippotekin verisota alkaa saada kohta paremmin kun kaupat täyttää hyllyjään, pakko saada toinen purkki heti kun ensimmäinen loppuu  :)

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #129 : 17.03.10 - klo:19:48 »
^^ Ainakin Hki keskustan sokkarilla tuo klippotekin kuivashampoo oli 3+1 tarjouksessa (3,50 €). Olivat korissa lakkojen ja muotovaahdon kanssa.

Ostin oman Klippotekini tänään myös keskustan Sokokselta, viiden jälkeen tuolla oli ainakin ihan reilusti noita vielä jäljellä. :) Tähän mennessä olen testannut Tigin, Tony&Guyn, Björn Axenin sekä Biozellin kuivashampoot. Kaikki ovat olleet ihan hyviä ja ajavat kyllä asiansa, mutta täydellisen kuivashampoon metsästys on kuitenkin jatkunut. Klippotek vaikuttaa ainakin hinnan/koon puolesta aika sopivalta.

Muutama huono puoli minkä olen kaikissa kuivashampoissa huomannut on niiden kuivattava vaikutus sekä liian voimakas tuoksu. Eli minulla on sen verran lyhyet hiukset, että ainetta menee suihkutettaessa tyven lisäksi myös latvoihin, jotka eivät todellakaan tykkää tuosta. Lisäksi tuntuu, että useimpien tuotteiden suihkuttelun jälkeen saisi tuulettaa koko huoneen, tuoksut jäävat sen verran voimakkaasti ilmaan.
2aMii

Poissa sommarsnö

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #130 : 18.03.10 - klo:18:24 »
Muakin alkoi kovasti kiinnostaa tuo Klippoteket kun Tigi vetelee viimeisiään. Tsekkasin tänään ohikulkiessani Kampin Sokos Emotionin, mutta siellä ei ollut kuin lakkoja. Pitänee vierailla Sokoksella huomenna ja toivoa, että tavaraa on vielä jäljellä! Kuulostaa kyllä erittäin lupaavalta tapaukselta ja hintakin hivelee mieltä. :)

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #131 : 18.03.10 - klo:21:23 »
Mä halusin jo viikonloppuna ostaa Klippoteketin kun Biozell loppui, mutta silloin en onnistunut löytämään kuin testeripakkauksen Helsingin keskustan Stockalta. Ostin sitten uuden Biozellin vaikka en ollut supertyytyväinen siihen, jotakin oli kuitenkin saatava. Tänään nappasin laatikon vikan pakkauksen tuota Klippoteketiä Tapiolan Sokokselta, toivottavasti on hyvä. Ei kai tämä nyt poistumassa ole?
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 19.03.10 - klo:12:19 »
^ Uskoisin, että tämänhetkinen huono saatavuus johtuu vain blogihehkutuksen aikaan saamasta kysyntäpiikistä  ::)

Itsekin siis nappasin tämän keskiviikkona Sokoksen alesta ja tänään testasin pikaisesti ensimmäisen kerran. Mitään mullistavaa en saanut aikaiseksi, mutta hieman toi volyymiä lätsähtäneeseen tyveen ja piilotti pienen rasvoittumisen. Kivalta vaikuttaa  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa sommarsnö

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #133 : 19.03.10 - klo:17:42 »
Voi plääh, eipä löytynyt Klippoteketiä Hki:n keskustan Sokoselta eikä Stockaltakaan enää tänään. :/ Onko kellään havaintoja Hakaniemen Sokoksen tilanteesta? Pohdin, että pitäisikö lähteä tsekkaamaan, mutta enpä sitten jaksanut kun ajattelin että ovat kuitenkin loppu sieltäkin. :P Kunnon massahysteerian kyllä sai yksi pieni blogikirjoitus aikaan. :D Ja mua ärsyttää suunnattomasti myöhäisherännäisyyteni! Noh, metsästys jatkukoon ensi viikolla...

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 19.03.10 - klo:17:53 »
^ Pyörin eilen Hakaniemen Sokoksessa ja pistin merkille, että jäljellä oli vaan niitä pinkkejä hiuslakkoja ja muotovaahtoa, mutta kuivashampoot olivat tehneet kauppansa. En tosin tiedä, että täytetäänkö niitä koreja esimerkiksi päivän päätteessä  ???
1bMii, vaalennettu.