Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 348061 kertaa)

Poissa eslyn

• Haiven
  • *
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #135 : 19.03.10 - klo:20:51 »
Onko kellään kokemuksia 4R:n "hiuspuuterista": http://www.miraculos.fi/node/152?
En löydä tuosta oikein muuta tietoa kuin että on aerosoli.

Minä ostin tänään kampaamoreissulla tuon 4R hiuspuuterin, kun Biozell loppui enkä tuota Klippoteketiäkään tähän hätään mistään löytänyt. Vielä en ole ehtinyt testaamaan, mutta pitää raportoida kunhan kokeilen.  :)
1c F ii

Poissa sommarsnö

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #136 : 19.03.10 - klo:23:37 »
^ Pyörin eilen Hakaniemen Sokoksessa ja pistin merkille, että jäljellä oli vaan niitä pinkkejä hiuslakkoja ja muotovaahtoa, mutta kuivashampoot olivat tehneet kauppansa. En tosin tiedä, että täytetäänkö niitä koreja esimerkiksi päivän päätteessä  ???

Keskustan Sokoksella oli ainakin kuivashampoon hintakyltin päälle liimattu "myyty"-tarra, eli niillä tuskin on enää mitään millä täytellä korejaan. :[ Tuskinpa mun kannattaa Hakikseenkaan sitten raahautua. Hmmh, mistähän sen putelin saisi, meinaa nyt ruveta ihan toden teolla vaivaamaan. ;D Tigikin vetelee uhkaavasti viimeisiään...

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #137 : 20.03.10 - klo:09:55 »
Liityn myös Klippoteketin metsästäjiin, koska Björn Axenini alkaa olla lopussa. Tykkään siitä tosi paljon, toimii hyvin ja tuoksukin on ihana! Mulla on myös Osiksen dust-it, joka antaa ehkä vähän isomman tuloksen, mutta sitä on paljon vaikeampi käyttää.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

mirva

• Vieras
« Vastaus #138 : 21.03.10 - klo:16:51 »
On kuulkaas tsibut väreissäkin valinnanvaraa =)
http://www.bumbleandbumble.com/product/mpp.tmpl?CATEGORY_ID=CAT72   <3

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 05.04.10 - klo:16:42 »
Minäkin hankin Klippoteketin kuivashampoon Nelliinan innoittamana ja olen tuotteeseen todella tyytyväinen! Kuivashampoo on otsatukan pelastus jos ei halua pestä tukkaa joka päivä. Kosmetiikkamyyjänä työskentelevä ystäväni kertoi, että Klippoteketin kuivashampoista tehdään varauksia ja loput purkit menevät kaupan saman tien. Taitaa pulju olla kiitollinen Nelliinalle vai liekö tuotetta kehuttu muuallakin :)

Poissa Camilla

• HAIRahtanut
  • Clueless
« Vastaus #140 : 07.04.10 - klo:20:58 »
Muutama huono puoli minkä olen kaikissa kuivashampoissa huomannut on niiden kuivattava vaikutus sekä liian voimakas tuoksu. Eli minulla on sen verran lyhyet hiukset, että ainetta menee suihkutettaessa tyven lisäksi myös latvoihin, jotka eivät todellakaan tykkää tuosta. Lisäksi tuntuu, että useimpien tuotteiden suihkuttelun jälkeen saisi tuulettaa koko huoneen, tuoksut jäävat sen verran voimakkaasti ilmaan.

Tätä olin tulossa kysymään! Eli minulla on blondatut, ja melko kuivat hiukset. Näitä ei onneksi tarvitse ihan päivittäin pestä, mutta usein toivon, että väsyneenä aamuna vain tuprauttaa hiuksiin jotain.
Onko kaikilla kuivashampoilla kuivattava vaikutus? Onko niksejä siihen, ettei ainetta menisi latvoihin?
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 08.04.10 - klo:00:31 »
^ Kyllähän ne kaikki kuivattaa voi. Itse olen käyttänyt marketin Biozellia viime aikoina melko useinkin, mutta mitään negatiivista en ole huomannut (vaikka kuiva tukka mulla onkin). Yhtään pidemmällä tukalla ainakin tuota Biozelliä on tosi helppo suihkuttaa vain tyveen.

Olen nyt testaillut kuivashampoona kaakaojauhetta, Osiksen Dust Itia (vaikkei kuivashampoo olekaan), Lushin Dusting powderia ja tuota Biozellia. Biozell on ehdottomasti helpoin käyttää koska on suihke, mutta Lush (Siilky underwear) on toiminut moitteetta myös. Dust It on ihan kiva toisen tukkapäivän muotoilija joka samalla imee rasvaa, eli pienimuotoisesti toimii kuivashampoona sekin. Lushia tuskin kantsii kuivashampooksi hankkia, mutta jos Dusting powder hyllystä löytyy (tai sen haluaa muuhunkin tarkoitukseen hankkia) niin kannattaa kokeilla myös kuivashampoona. Kaakaojauhe toimii ihan kivasti, mutta en kestänyt sitä hajua.

Tekisi mieli testata Tigiä, lähinnä tuoksun vuoksi, mutta toisaalta en pidä kuivashampoota Tigin hinnan arvoisena tuotteena.. Klippoteket tulee varmasti vielä testattua, jos sen jostain käsiini saan. :)
So it goes.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 09.04.10 - klo:19:33 »
Vink vink. Klippoteketin kuivashampoo tulee tarjoukseen Stockan hulluille päiville (3,20e) keskiviikkona.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #143 : 09.04.10 - klo:20:04 »
Onko olemassa hajusteetonta kuivashampoota tai jotain hyvin hyvin miedon tuoksuista sellaista, joka ei kävis henkeen?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

|Piija

• Vieras
« Vastaus #144 : 12.04.10 - klo:20:11 »
Eipä ole Klippotekin suosio turhaa, ostin tänään itselleni Sokokselta oman pullon ja olen aivan rakastununut! TÄYDELLINEN.   :l

hedgehog

• Vieras
« Vastaus #145 : 12.04.10 - klo:21:24 »
Mä olen kokeillut Swiss-O-Paria, Biozelliä, Tigiä ja Klippoteketiä ja Klippoteket on mielestäni ehdottomasti paras valinta. Ja myös tuoksuu hyvälle, omenalle.Tigistä tykkäsin myös, mutta koska yhtä hyvää saa paljon halvemmallakin, niin ostan sitte sitä. (Tigin pullo tosin olisi kivemman näköinen esillä pidettävänä, mulla kun nää purnukat ei enää mahdu kaappiin...) Biozelliä en ehkä lähtisi suosttelemaan, ei sopinut ainakaan minun mustille hiuksilleni ja hiukset näytti käsittelyn jälkeen juurikin siltä että niihin olisi sumutettu kuivashampoota...

Poissa sommarsnö

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #146 : 13.04.10 - klo:01:20 »
^^ Mäkin pääsin vihdoin käsiksi Klippoteketiin. :) Koeajoin tänään ja on kyllä harvinaisen hyvää tavaraa! Tosi freesi ja töpäkän kuohkea kuontalo tuli. :-*
Kaksi pientä seikkaa vain mietityttää. Ensinnäkin, kuuluuko tuon putelin pitää ravistaessa hirveää mekkalaa, vai onko mun yksilössä jotkut sisäosaset irrallaan? Toinen hämäävä juttu on haju, joka oli ensin suihkiessa ihan superällö, mutta muuttui sitten kyllä ajan kanssa sellaiseksi perusraikkaaksi kuivashampootuoksuksi. Miten muut käyttäjät kuvailisivat (ensi)hajua, kuvittelinko vain sen olevan jotenkin tosi outo? Vai olenkohan onnistunut hankkimaan jonkun maanantaikappaleen..?

Eipä noilla niin suurta merkitystä ole, kun itse tuote tekee sen minkä pitää ja vielä ylimääräistäkin. Kiinnostaa vain tietää kuuluvatko moiset ominaisuudet asiaan vaiko eivät. :) Joka tapauksessa aion siirtyä tämän kuivashampoon vakkarikäyttäjäksi!

|Piija

• Vieras
« Vastaus #147 : 13.04.10 - klo:08:19 »
^ Se pullo pitää kauheaa kilinää sillä siellä ne ravistettaessa pitääkin liikkua jotain, eli ihan normaali kappale.  ;D Omasta mielestä itselläni tuo tuoksuu sellaiselle hedelmäiselle tms.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 13.04.10 - klo:10:31 »
^^ Minäkin olen vähän hämilläni tuosta tuoksusta. Alkuun töksähtää nenään outona, mutta muuttuu sitten kivan raikkaaksi.  ::)
1bMii, vaalennettu.

Poissa sommarsnö

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #149 : 13.04.10 - klo:11:04 »
^&^^ Kiitokset! Mitä ilmeisimmin mun törpelö on siis täysin normaali, hyvä niin! Tolla ravistelukilinällä onkin kiva herätellä ihmisiä aamuisin (kokeilin jo eilen, onnistui hyvin). ;D