Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 346441 kertaa)

Poissa dhaniwali

• HAIRahtanut
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #15 : 15.03.06 - klo:12:36 »
Mä tuputan joskus puuteria huiskulla jakauksen tienoille jos on kiire ja likaisen näköinen tukka. Auttaa mulla ainakin.  :) Tietysti laitan sitä kyllä tosi vähän.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 31.03.06 - klo:11:46 »
Eilen bongasin Jyväskylän sokokselta tuota Swiss-o-pairin kuivashampoota. On vasta nyt tullut JKL:n Sokoksen valikoimiin, ei nimittäin ennen täällä ollut.. Hintaa tuolla purkilla oli 8,90€ muistaakseni. En kuitenkaan vielä sitä ostanut, kun aloin miettimään jospa se vahingoittaa/kuivattaa hiuksia jotenkin.. Mutta olis se kyllä sen verran iso apu kiireisinä aamuina, että kaipa sen sieltä käyn hakemassa.. Onko muilla juureksilla kokemuksia kyseisestä tuotteesta?

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 31.03.06 - klo:12:23 »
Okei, blondeille kuivashampoo käy, tummahiuksisille ei, mutta mites punapäät? Kokemuksia?

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #18 : 31.03.06 - klo:13:28 »
Okei, blondeille kuivashampoo käy, tummahiuksisille ei, mutta mites punapäät? Kokemuksia?

Minä olen käyttänyt kuivashampoota niin tummahiuksisena kuin punapäänäkin eikä ole ollut minkäänlaista ongelmaa kun käyttää huolellisesti ohjeen mukaan.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 31.03.06 - klo:13:40 »
Minäkin olen saanut sellaisen kuvan, että nuo kuivashampoot sopisivat ohjeen mukaan käytettynä myös tummille hiuksille. Koska se jauhe (vai mitä nyt sitten onkaan), harjataan hiuksista pois, eikä sen pitäisi jäädä näkymään ollenkaan. Itselläni on onneksi ihan vaaleat hiukset, niin ei ole sitä ongelmaa, että jos ei ihan kaikkea saakaan pois kiireessä harjattua, että näyttäisi hilseeltä.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #20 : 01.04.06 - klo:18:05 »
Kyllä tuo jauhe periaatteessa lähtee pois tummista hiuksista kokonaan, mutta koittakaapa huviksenne tummatukkaiset kaataa perunajauhoa päähänne ja harjata ihan kokonaan pois.  ::)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 01.04.06 - klo:22:14 »
Mikä on kuivashampoon pesevä ainesosa?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #22 : 01.04.06 - klo:22:27 »
Mikä on kuivashampoon pesevä ainesosa?

En sanoisi, että siinä mitään kunnollista pesevää aineosaa on, mutta luulen että se on vaan se talkki, joka imee sitä rsvaa itseensä. Vai?
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #23 : 02.08.06 - klo:10:30 »
Mää olen laittanut vauvantalkkia, toimii ainakin vaaleeseen tukkaan. Body Shopilla oli joskus vuonna miekka ja kilpi tosi hyvää kuivashampoota mutta lopettivat senkin, ei näkynyt mustasta päästä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Valerius

• Vieras
« Vastaus #24 : 02.08.06 - klo:10:58 »
Mikäköhän olisi sitten punaiselle tukalle hyvä kuivapesu-kotikonsti? Kun lähiaikoina punaiseksi värjään.
Paprikajauhetta, chiliä?  ;)

Poissa aubergine

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #25 : 02.08.06 - klo:12:24 »
Sebastianin kuivashampoo (Dry Clean Only, between-shampoo hair refresher) on loistava tuote. Ei ole sellainen perinteinen jauhe, vaan suihkittava. Todella kätevä. Tilasin tämän joskus Hairstoresta. Ei näytä enää olevan valikoimissa, toivottavasti ei sentään ole kokonaan lopetettu..

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #26 : 04.01.07 - klo:22:54 »
Mikäköhän olisi sitten punaiselle tukalle hyvä kuivapesu-kotikonsti? Kun lähiaikoina punaiseksi värjään.
Paprikajauhetta, chiliä?  ;)

oletkos sattunut kokeilemaan tuota paprikajauhetta? itsellä ei sitä nyt ole saatavilla että saisi kokeiltua, kiinnostaa kovasti imeekö rasvaa samalla lailla kuin jauhot :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 17.01.07 - klo:10:37 »
Ostin edellisen tyhjenneen purkin tilalle Refectocilin kuivashampoon. Purkki oli hieman erivärinen, olisko se uudistunut? Kuitenkin ehdin käyttää sitä vain kerran, kunnes se meni rikki. Suutin (vai mikä se nyt on) meni tukkoon, eikä ainetta tule ulos ollenkaan. Yritin huuhdella sen kuumalla vedellä ja neulalla puhdistelin sitä. Eipä auttanut, edelleenkään ei toimi. Ja eihän mulla ole kuittiakaan tuosta enää... Mahtavatko vaihtaa kaupassa uuteen ilman kuittia?

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #28 : 17.01.07 - klo:16:57 »
^ lähetä suoraan maahantuojalle se kilometrisen poruviestin kera. Tai pelkkä poruviesti maahantuojan sähköpostiin, ystävällismielin ja surulliseen tyyliin. Tai hajota purkki ja laita muuhun astiaan
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 17.01.07 - klo:17:30 »
^Eihän se sitten oikein toimi, kun siellä on kuitenkin sitä ponnekaasuakin mukana. Ei siis ole pelkkää jauhoa se sisältä kuitenkaan, jotain muitakin ainesosia siellä on seassa.