Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 350978 kertaa)

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #150 : 14.04.10 - klo:19:42 »
Vink vink. Klippoteketin kuivashampoo tulee tarjoukseen Stockan hulluille päiville (3,20e) keskiviikkona.

Tuli ja meni  :D Oli loppunut jo ennen puolta päivää, kun kävin kääntymässä...
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #151 : 14.04.10 - klo:20:43 »
Syynä tähän saattavat olla tällaiset hamsterit, kuten minä, jotka hamstrasivat kyseistä kuivashampoota 4 kappaletta kymmenen maissa  ::)  Mutta siis täytyy myös mainita, että niitä kuivashampoita saattoi kyllä olla siellä vielä kahdeltatoistakin, mutta ne oli vaan niin tyhmästi järjestelty siihen pöytään, että ne jäi sellaisen pieniä lakkapulloja täynnä olleen levyn alle eikä niitä saanu sieltä pois ilman, että ne lakkapullot lentelivät. Ja siis niitä ei näkynyt sieltä alta. Mainitsin kyllä asiasta eräälle työntekijälle joka lupasi järjestää ne uudelleen, mutta kun tunnin päästä kuljin uudelleen paikan ohi oli asetelma ennallaan  :-[  Alle jäi varmaan ainakin 30 pulloa.

hedgehog

• Vieras
« Vastaus #152 : 14.04.10 - klo:20:59 »
Kävin viiden jälkeen Stockalla ja sekä Tigin että Klippoteketin kuivashampoot oli myyty loppuun. Ehtikö kukaan näkemään millaista hintaa Tigistä pyydettiin?

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #153 : 14.04.10 - klo:21:06 »
15 €. Nappasin yhden sellaisenkin kun en oo tuota vielä kokeillut.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 14.04.10 - klo:22:35 »
Pöh, kävin toiveikkaana iltasella Stockalla muka hakemassa sitä Klippoteketiä testiin kun halvalla olisi saanut, mutta eipä saanutkaan  >:D Kuivashampoon kokeileminen kiinnostaisi suuresti, vaan kaipa tuota ehtii ja ei tuolla kai ihan hirveä hinta ole normaalistikaan, vai onko...? En tajunnut tarkistaa.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #155 : 14.04.10 - klo:22:41 »
Huh huh, itse hamstrasin varastoon vain yhden :D Normihinta on 5,20 euroa.

En ole Tigiä edes kokeillut ja tuskin tulen kokeilemaankaan, on niin kallista.

|Piija

• Vieras
« Vastaus #156 : 15.04.10 - klo:09:42 »
Kuivashampoon kokeileminen kiinnostaisi suuresti, vaan kaipa tuota ehtii ja ei tuolla kai ihan hirveä hinta ole normaalistikaan, vai onko...?

Hinta liikkuu pitkälti 4,90-5,20€ välillä. Omani ostin 4,90€. Itselläni tuo jättää aika mattapintaiseksi hiukset ja vaalentaa hieman eli en tiedä kuinka tummille hiuksille sopii ( punaiset täällä siis ). Muutoin mahtava tuote!

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #157 : 15.04.10 - klo:20:25 »
Mulla on mustat hiukset ja mokoma Klippoteket meinasi pilata koko päivän. Hiukset kyllä näyttivät puhtaammilta ja tuuheilta, mutta päänahkaan ja hiusten tyveen jäi valkoista jauhetta. Tiheäpiikkisellä kammalla yritin hyvän tovin saada jauhetta pois, mutta ei lähtenyt. Kampa meni ihan töhnäiseksi siitä valkoisesta moskasta, mitä yritin pestä siitä pois. Päädyin sitten kastelemaan tukkaani siinä toivossa ettei tyvi näyttäisi valkoiselta.

Tigin Rockaholic(?) kuivashampoo oli ihan hyvä, mutta pullo tyhjeni alta aikayksikön vaikka miten päin yritin sitä säilyttää.
« Viimeksi muokattu: 15.04.10 - klo:20:28 kirjoittanut Mustikka »
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 15.04.10 - klo:20:28 »
^ Myy mulle sun Klippoteket ;D! Siis jos et halua käyttää sitä. En ehtinyt saamaan omaani Stokkalta, mutta meninkin sinne vasta tänään, olis pitänyt tietää, että ne meni jo eilen...

hedgehog

• Vieras
« Vastaus #159 : 15.04.10 - klo:21:05 »
Nyt enemmän Klippoteketiä käytettyäni olen tullut siihen tulokseen ettei se olekaan ihan niin hyvää kuin aluksi luulin. Pullosta tulee ainetta hirveän paljon kerrallaan ja se jää mustiin hiuksiin harmaaksi hienoksi hilseeksi. Taidan palata takaisin Tigiin, se vaikutti hienojakoisemmalta.

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #160 : 15.04.10 - klo:21:16 »
Elämäni ensimmäinen kuivashampoo, Big Sexy Hair Volumizing Dry Shampoo, on nyt ollut käytössä kuukauden päivät, ja olen kyllä vakuuttunut. Jopa ihan liimarasvainen tyvi (hiuspohjani rasvoittu todella nopeaa ja pesen hiukset yleensä päivittäin) saa freesin ilmeen ja kohoaakin kivasti - parasta on, että se näyttää hyvältä joskus vielä seuraavanakin päivänä lisäämättä tuotetta! Tukkani on melkein musta, mutta suihke on todella hienojakoista ja väritöntä - vaikka pieni määräkin jo riittää olen joskus onnistunut suihkimaan sitä reilumminkin, eikä siltikään tuote näy tukassa mitenkään. Puteli on matkakoko, mutta vaikuttaa äärimmäisen riittoisalta. En voi vertailla muihin kuivashamposiin, mutta kiva olisi kuulla jos joku muukin on testannut - mitä eroa esim. Tigin vastaavaan.

edit. linkki tuoteinfoon, http://www.sexyhair.com/volumizing_dry_shampoo.htm

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 15.04.10 - klo:21:19 »
^Hei tuohan kuulostaa lupaavalta! Mistä ja mihin hintaan about tuota saapi?
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #162 : 15.04.10 - klo:21:53 »
Suomesta saa vain kampaamoista tai suoraan maahantuojalta, hinta täysikokoisessa (150ml) on muistaakseni parin kympin luokkaa - ei siis halpaa, mutta vaikuttaa siltä että tästä matkakokoisestakin riittää vielä piiitkään. Löytyy myös juuresten suosimista UK-nettikaupoista.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #163 : 17.04.10 - klo:22:57 »
Mulla on ollut käytössä Toni & Guy:n kuivashampoo ja en oikein tiedä mitä mieltä olisin siitä. Periaatteessa se kai hieman poistaa rasvaisuutta, mutta mulla on sen verran ohuet hiukset, että eipä se kauheasti tee niitä puhtaamman näköisiksi tai oloisiksi. Plussaa siitä, että mun mielestä tämä ei näy hiuksissa ollenkaan.

Tekisi mieli ehkä kokeilla jotain toistakin, jos tämä ei vain ole se paras mahdollinen mulle. Tai sitten kuivashampoot ei vain sovi kovin ohuille hiuksille tai multa on annostus vielä hakusessa.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 17.04.10 - klo:23:13 »
Tuo Sexy Hairin kuivashampoo näyttää olevan Feel Uniquessa 11,50 puntaa, eli ei paha! Tuutikuun kokemusten perusteella tekisi kyllä mieli nyt itsekin kokeilla, kun tuo oma Proffs otti ja loppui.
Vaalean kuparinen lob, hiuskriisi