Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 357248 kertaa)

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #165 : 17.04.10 - klo:23:25 »

^Feelunique ei vaan toimita aerosoleja Suomeen joten tuota ei pysty sieltä tilaamaan  :(
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 17.04.10 - klo:23:36 »
^ ...no niinhän se olikin, mä mietin jo että mikä tässä kuviossa mättää ;D Älkää olko vihasia mulle, nukuin viime yönä alle viis tuntia ja tänään olin yhdeksän tuntia töissä, aivo ei toimi...
Vaalean kuparinen lob, hiuskriisi

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 18.04.10 - klo:01:21 »
Nappasin Stockalta kokeiluun Klippoteketin kuivashampoon ja ensimmäisen käyttökerran perusteella tuntuu pelittävän tässä tukassa oikein mainiosti. Tää on mun eka kuivashampookokeilu, eli muihin vastaaviin en osaa verrata. Mun tummanvaalean tukan väriä toi ei muuttanut, ei näkynyt millään tapaa, paitsi poisti kokonaan rasvaisuuden tyvestä. Suihkin ihan vähän vaan jakauksittain käsivarren etäisyydeltä ja harjasin läpi. Tosin tyvi ei alkujaankaan ollut hirmu rasvainen. Erittäin positiivista, etten saanut ainakaan vielä mitään allergiareaktioita, vaikka hajustetta onkin mukana.

Toivon, että tämän avulla saan pesuväliä pidennettyä kahteen tai kolmeen kertaan viikossa, kun tähän asti oon joutunut pesemään päivittäin. Perhanan ehkäisypillereiden jälkeen mulla vasta alkoi päänahka rasvoittumaan vuorokaudessa ja päivittäinen pesu tietysti pitää kierteessä. On tässä oltu nelisen vuotta luomulinjalla, joten ois jo aikakin saada suihkurutiinit ennalleen.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Tanya

• Hiushörhö
« Vastaus #168 : 20.04.10 - klo:10:45 »
Ärsyttävää kun haluisin jo kokeilla tuota Klippotekia mut vieläkään en oo sitä saanu käsiini. Hyllyt ollu vaan tyhjää täynnä. :( Toivottavasti toi buumi kohta helpottaa, että saisin itsekin jo sen kokeiluun...
1cFii

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
« Vastaus #169 : 20.04.10 - klo:15:04 »
Lainaus
Ärsyttävää kun haluisin jo kokeilla tuota Klippotekia mut vieläkään en oo sitä saanu käsiini. Hyllyt ollu vaan tyhjää täynnä.  Toivottavasti toi buumi kohta helpottaa, että saisin itsekin jo sen kokeiluun...

Sama vika täälläkin, Stockallakin kävin etsimässä mutta loppu olivat.  :(
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.

Poissa Myya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #170 : 21.04.10 - klo:13:24 »
Muutaman kerran olen ehtinyt kokeilemaan klippotekia ja olen tosi tyytyväinen! kohottaa hiuksia tyvestä todella hyvin, melkeimpä paremmin kuin varsinainen tyvikohottaja  :D Haju on aika pistävä mutta onneksi se haihtuu äkkiä pois. (tai sitten siihen vain tottuu:) onko kukaan ehtinyt käyttää tätä viellä niin kauaa että tietäisi onko se kuinka riittoisaa?

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #171 : 23.04.10 - klo:17:53 »
Mä en jotenkin ole hulluna Klippotekiin. Se tekee semipuhtaan näköiset hiukset, mutta niistä tulee todella likaisen tuntuiset. En ole hirveästi muita kuivashampoita käyttänyt mutta muistaakseni Biozell ei ihan tuollaista tehnyt kuitenkaan.
iHerb alekoodi: FEW484

kultanen

• Vieras
« Vastaus #172 : 23.04.10 - klo:18:34 »
Millaisessa purkissa Klippoteketia myydään. En jotenkin ole koskaan onnistunut löytämään sitä mistään. Missä päin esim. Helsingin Stockalla sitä olisi?

|Piija

• Vieras
« Vastaus #173 : 23.04.10 - klo:18:48 »

aini

• Vieras
« Vastaus #174 : 24.04.10 - klo:11:06 »
Millaisessa purkissa Klippoteketia myydään. En jotenkin ole koskaan onnistunut löytämään sitä mistään. Missä päin esim. Helsingin Stockalla sitä olisi?

Stockalla kaikki Klippoteketin muotoilutuotteet on samalla hyllyllä, vieressä muut mm. Garnierin muotoilutuotteet. Samalla takaseinällä kuin hiusvärit ja saippuat.

Poissa eslyn

• Haiven
  • *
« Vastaus #175 : 24.04.10 - klo:13:10 »
Aargh, en ole vieläkään saanut tuota Klippoteketiä käsiini. Stockalla olen käynyt usein vaanimassa, josko niitä olisi hyllyssä, mutta joka kerta on ollut kuivashampoon kohdalta hylly tyhjää täynnä. :( Noh, toivottavasti vielä joku kerta onnistaisi. Olen ollut suhteellisen tyytyväinen tuohon KC Professionalin 4R hiuspuuteriin, mutta tietysti halvempi vaihtoehto kiinnostaisi, etenkin jos se sattuisi olemaan vielä parempaa.
1c F ii

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 25.04.10 - klo:17:25 »
Löytyihän sitä Biozelliä vihdoin, Anttilasta tarttui purkki matkaan :) Törkeän pienihän tuo on, hintaa 4,40€, mutta jos tuolla saa pesuväliä yhtään pidennettyä ja värin kestoa parannettua, niin on hintansa väärtiä.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 25.04.10 - klo:17:51 »
Oonkohan kuvitellut omiani, vai löytyykö Seppälän valikoimista kenties kuivashampoota?

Entä onko kellään kokemusta tästä Kloranen kuivashampoosta? Haulla löytyi vain muutamia kommentteja, eli jos joku on kokeillut niin kuulisin mielelläni lisää kokemuksia. :)
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #178 : 25.04.10 - klo:17:59 »
^ Seppälä myy tietääkseni Proffs-sarjaa, johon kuuluu myös kuivashampoo.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #179 : 25.04.10 - klo:20:31 »
^Mulla on nyt käytössä tuo Proffs ja taitaa purkki lentää roskiin ennen kuin loppuu, tuo on mun hiuksille niin huonoa että ei tee edes mieli käyttää. Mulla jää tuosta aina valkeaa töhnää juuriin ja sitten näyttää kuin olisi jotain hilsettä tai vastaavaa. Lisäksi sitä ei saa kampaamalla tai harjaamalla veke edes. Ei tunnu raikastavan hiuksia yhtä hyvin kuin aiemmin omistamani Swiss O Parin kuivashampoo ja hajukin on kökkö. Eli ei muuta hyvää sanottavaa kuin että purkki on söpön pinkki ja hinta alhainen.

Käyttöönottoa odottavat Klippoteketin kuivashampoo ja Tigin Rockaholic.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.