Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 330482 kertaa)

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #180 : 25.04.10 - klo:21:22 »
Entä onko kellään kokemusta tästä Kloranen kuivashampoosta? Haulla löytyi vain muutamia kommentteja, eli jos joku on kokeillut niin kuulisin mielelläni lisää kokemuksia. :)

Minä olen kokeillut tuota joskus, mutta tuotteen hankalan annostelun takia on jäänyt viime aikoina käyttämättä. Löysin netistä kahta erilaista versiota tuotteesta (http://www.vaivaton.com/joy/147568), minulla on tuo ylimmän kuvan pullo ja siinä jauhetta tulee pullosta kun suuttimen kääntää näkyviin ja painaa pullosta. En ole vielä ainakaan oppinut miten tuolta saisi sopivan määrän ainetta ulos, yleensä pöllähtää ihan liikaa kerralla tai sitten ei tule mitään. Tuota suihkepulloa voisin itsekin seuravaaksi kokeilla.
« Viimeksi muokattu: 25.04.10 - klo:21:24 kirjoittanut Winnie »
2aMii

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #181 : 27.04.10 - klo:13:55 »
Nyt tuota hypetettyä Klippoteketin Styling Dustia näytti olevan monen monta pullollista (Treen) Sokkarin hyllyssä, oikein kahdella hyllyllä päällekäin... Jospa nyt ovat alkaneet varautua menekkiin myös muissa tavarataloissa  ;)
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 28.04.10 - klo:09:25 »
^Siis tuota Styling Dustiako se hehkutettu Klippoteket on? Miten mie olin jossain ihan muussa käsityksessä :P Näin noitakin jossain kaupassa taannoin, ajattelin vielä että varmaan huomattavasti epäkätevämpää kuin suihke. Hmh, saa nähdä pitääkö sitäkin testata vielä joku kaunis päivä.

Biozell testattu. Kyllä sillä aika liimaletin saa näemmä pelastettua 0_0 Otin illalla aikamoisen riskin enkä pessyt hiuksia tallilla käynnin (eli kypärän alla hautumisen) jälkeen, eivät vielä illalla edes tuntuneet kovin pahoilta mutta aamulla tilanne oli jo jotain aivan muuta...  :-X Etenkin sivuilta oli ihan liisterissä, mutta ei muuten ole enää! Mieskin kysyi, missä ihmeen välissä ehdin pestä hiukset, eli on tuolla joku vaikutus :D Ei tuo kyllä kovin riittoisaa liene tosiaan...
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #183 : 28.04.10 - klo:09:37 »
Antur, Klippoteketin kuivashampoon koko nimi on Styling Dust Spray (Dry Shampoo bonus effect) ja pullo on vaaleanpunainen 200ml aerosolipullo.
1c F ii

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 28.04.10 - klo:09:44 »
Okei, yhdistin tuon nimen sellaiseen ei-spraypurkkiin jollaisia ainakin mielestäni näin Stockalla (kai). Muotoilupuuteri taisi lukea hintalapussa hyllyn reunassa. Mitäs tavaraa se sitten lienee, vastaavaa mutta purkkimuodossa? ::) Kuivashampoon hintalappu oli siinä vieressä, mutta itse purkkeja en ole onnistunut näkemään.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #185 : 30.04.10 - klo:14:43 »
Klippoteketiä oli ainakin Tammiston Tarjoustalossa hylly täynnä  ;) Biozelliin pettyneenä omanikin ostin.

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 30.04.10 - klo:19:23 »
Ostin huhtikuun Trendin, koska se mainosti olevansa "Suuri hiusnumero". Löysin sivulta 112 aika hämmentävää informaatiota. Trendin tyyliguru Milla vastaa siellä kysymyksiin ja häneltä oli kysytty seuraavaa:

"Minulla on kuivuuteen taipuvaiset hiukset, ja tuntuu, että kuivashampoon käyttö kuivattaa niitä entisestään. Pitääkö havainto paikkansa, vai kuvittelenko vain?"

Milla vastaa:

"Ripottelet päähäsi jauhetta, jonka kuuluu tehdä hiuksista matat ja karheat eli kuivat. Miltä kuvittelit kutriesi tuntuvan? Kuivashampoo on ennen kaikkea muotoilutuote, eivätkä muotoilutuotteet kuivata hiuksia."

???

Öh... Mä olen luullut että kuivashampoo on kuivashampoota eikä ensisijaisesti jotain muotoilujauhetta, jonka säilytysastiassa vain sattuu lukemaan shampoo. Onko multa mennyt jotain oleellista ohi? En ole käyttänyt koskaan kuivashampoota, tunnustan sen, joten omakohtaista kokemusta ei ole. Nyt meni polla hiukkasen sekaisin. Sekoileeko Trendi vai onko tuossa perää?
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #187 : 30.04.10 - klo:21:13 »
"Ripottelet päähäsi jauhetta, jonka kuuluu tehdä hiuksista matat ja karheat eli kuivat. Miltä kuvittelit kutriesi tuntuvan? Kuivashampoo on ennen kaikkea muotoilutuote, eivätkä muotoilutuotteet kuivata hiuksia."

Minusta kaksi ensimmäistä lausetta ovat ihan ristiriidassa viimeisen lauseen kanssa...

Siis tottakai rasvaisuutta hiuksista imemään tehty tuote saattaa tuntua kuivalta, mutta päänahkaahan sillä "puhdistetaan" eikä hiuksia.

Kyllä minä ainakin ihan selkeästi jakaisin kuivashampoot ja "styling powderit" erikseen. Kuivahsampoot tekevät vain puhtaan tukan kun taas muotoilupuuterit antavat sitä tukeakin. Siksi itse tykkään enemmän juuri muotoilupuutereista (esim. Björn Axen Styling Powder), jotka ottavat pois rasvaisuutta, mutta antavat samalla ryhtiä tyveen reilusti.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #188 : 30.04.10 - klo:23:18 »

Minusta kaksi ensimmäistä lausetta ovat ihan ristiriidassa viimeisen lauseen kanssa...

Samaa katselin. Sitä paitsi muotoilutuotteissahan on usein kuivattavaa alkoholia yms, joten miten muka muotoilutuotteet eivät voisi kuivattaa hiuksia?  ???

Kuivashampoo ei minustakaan ole ennen kaikkea muotoilutuote, vaan pääasiassa tarkoitettu rasvaisuuden poistamiseen päänahasta/hiusten tyvestä. Jotkut kuivashampoot tuntuvat vähän tuovan sitä ryhtiä tyveenkin, mutta ei se niiden varsinainen tehtävä mun käsittääkseni ole. Samaa mieltä siis Stationeryn kanssa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 02.05.10 - klo:16:56 »
Ihmettelin kans samaa neuvoa. Kuivahsampoostahan tulee mun mielestä just sellaset karheat hiukset. Tais mennä kirjottajalla ajatus sekasin.  ;D

Itse olen harmitellut ettei Suomesta saa kuivashampoista halpaa markettiversiota, tyyliin Batiste joka maksaa jotain 2 puntaa.

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #190 : 02.05.10 - klo:19:47 »
Entä onko kellään kokemusta tästä Kloranen kuivashampoosta? Haulla löytyi vain muutamia kommentteja, eli jos joku on kokeillut niin kuulisin mielelläni lisää kokemuksia. :)

Minä olen kokeillut. Siinä on jännä tuo annostelumekanismi, eli pulloa puristamalla pölisee kevyesti jauhetta. En osaa käyttää sitä aina kovin tasaisesti, joten oon annostellut välillä käsien kauttakin. Ihan ok tuote muutoin, riittoisa, ei tuoksu paljon millekään ja lopputulos on hyvä. Itselläni on vaaleat hiukset, joten en tiedä harmaannuttaisiko tummempaa tukkaa.

kultanen

• Vieras
« Vastaus #191 : 08.05.10 - klo:11:23 »
Kiitos Klippoteket-vinkkejä antaneille! Nyt sitten löytyi. Olen jotenkin aiemmin etsinyt sieltä shampoohyllystä. Pari kertaa olen testannut ja vertailukohtana on Tigin rockaholic. Toimivat molemmat yhtä hyvin ja suurin ero onkin se, että Klippoteket maksaa n. 1/4 Rockaholicin hinnasta.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #192 : 08.05.10 - klo:11:38 »
Siis argh, minkä ihmeen takia pohjoisesta ei tota Klippoteketin kuivista löydy??? Muita Klippoteketin tuotteita kyllä, muttei tota. Mulla alkaa mennä niin hermot ku ravaan monen eri kaupungin kaikki tavaratalot läpi... :/ Toi kuiviksen pullo on kyllä mun mielestäni uudemman ja tyylikkäämmän näköinen kuin muut Klippoteketin tuotteet, onkohan ulkoasua uudistettu muiltakin osin?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Reeta-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #193 : 09.05.10 - klo:00:45 »
Siis argh, minkä ihmeen takia pohjoisesta ei tota Klippoteketin kuivista löydy??? Muita Klippoteketin tuotteita kyllä, muttei tota. Mulla alkaa mennä niin hermot ku ravaan monen eri kaupungin kaikki tavaratalot läpi... :/ Toi kuiviksen pullo on kyllä mun mielestäni uudemman ja tyylikkäämmän näköinen kuin muut Klippoteketin tuotteet, onkohan ulkoasua uudistettu muiltakin osin?

Miten pohjoisesta olet? Oulusta löysin tuota Klippoteket kuivashampoota Tokmannilta. Summassa otin ja päätin testata ja onneksi täältä löytyi vielä kehujakin ko. tuotteelle :).
1a/b F ii

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 10.05.10 - klo:13:05 »
Otin vähän epäilyksellä oman Rockaholicini matkalle repun pohjalle mukaan, koitin vielä ennen lähtöä tarkistaa, onko se sumutinosa suorassa, kuuluuko pihinää, ettei vaan tyhjenisi kun vähän oli sellainen haisu, että niin voisi käydä.

Eiköhän repussa haissut sitten perillä greipihtävältä ja putelikin tuntui pahaenteisen tyhjältä.  >:(

Seuraavalla Tokmannin-reissulla pitää varmaan hakea sitä Klippoteketiä.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.