Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 350852 kertaa)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #195 : 04.06.10 - klo:00:57 »
Olen kokeillut Tigin Rockaholicia, Klippoteketiä ja Björn Axenia, ja näistä mielestäni paras on BA, toisena Klippoteket ja viimeisenä Tigi, jos haetaan muotoilevaa ominaisuutta. Puhdistuksesta en osaa niin hyvin sanoa, koska yleensä pesen hiukset joka aamu, enkä ole tarvinnut kuivashampoon puhdistavaa ominaisuutta kuin parin aamupäivän ajan ja silloinkin hiukset ovat olleet ponnarilla. Valkoisia hiutaleita ei ole näkynyt, mutta toisaalta mulla on vaaleat hiukset.

Mikäli Klippoteket tuntuu yhtään sopivalta jatkossa (pullo on ollut mulla vasta pari päivää), niin ostan varmaan sitä halvan hinnan vuoksi. Tuoksukin miellyttää, mutta toisaalta sama juttu on Björ Axenin kanssa.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 13.06.10 - klo:15:02 »
Oon koukussa klippoteketin kuivasampooseen, mutta aloin miettimään uskaltaakohan sitä käyttää joka toinen päivä. Onko jollakin kuivasampoota pitempään käyttäneellä kokemuksia, että se olisi alkanut kerrostumaan hiukseen? Ajattelin kyllä nyt pestä tiheämpään syväpuhdistavalla, mutta silti mietityttää alkaako kuivasampoo usein käytettynä kerrostumaan.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #197 : 13.06.10 - klo:15:38 »
^ Ei ainakaan mulla, käytän joka toinen päivä ja oon käyttänyt muutaman vuoden ajan.
Klippoteketiä ostin eilen ja se on mahtavaa! Onneksi löysin Maxista kun meidän Sokos on ollut muutaman viikon ei-oota.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #198 : 13.06.10 - klo:17:16 »
Sain tänään aikaiseksi vihdoin kokeilla pari kuukautta sitten ostamaani Klippoteketin kuivashampoota. Tukka oli kyllä valmiiksi jo aika "laaja" edellispäiväisestä Sitrionellan Brunette-palan testailusta, mutta se selvästi kuitenkin raikasti hiuspohjaa ja teki rakennetta. Tätä tosiaan voisi jonain lättäpäivänä ihan käyttääkin ja ehdottomasti kampauksien pohjana. Tuoksu oli aika mukavan omenainen, enkä ainakaan huomannut, että olisi jättänyt tummaan tukkaan silminnähtävää valkoista. Tosin hius jää sameaksi, mutta sitä näillä kuivashampoilla ja varsinkin muotoilevilla taidetaan hakeakin. Ajattelin jo, että täytyy pistää samantien kiertoon, mutta taidan kuitenkin pitää itselläni!
« Viimeksi muokattu: 13.06.10 - klo:23:56 kirjoittanut Hermione »
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Tanya

• Hiushörhö
« Vastaus #199 : 13.06.10 - klo:22:29 »
Mä tykkään kans tosta Klippotekistä. Vihdoin sain sen jopa käsiini ku aina se oli loppu kaupasta. Vasta pari kertaa tosin oon sitä käyttäny, mutta on tosiaan pelastanu tukan niinä aamuina kun hiukset on ollu jo rasvaisen näköiset. Tuoksu on kans mun mieleen. Mut jotenki tuntuu suihkittaessa, että se tulee pullosta vähän liian suurella paineella. Tai voi olla myöski et suihkutan sitä liian läheltä. Mäkin olen huomannut et se samentaa vähän hiuksia, mutta ei kyllä mitenkään liian häiritsevästi. Jää kyllä vakkarikäyttöön tämä tuote :)
1cFii

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #200 : 13.06.10 - klo:23:31 »
Hyvä, ettei oo kerrostumiskokemuksia Klippoteketistä. Mulla ei riitä mielenkiinto pestä hiuksia joka päivä ja kiitettävästi kuivashampoo pelastaa sen toisen päivän tukan ja joskus kolmannenkin. Testaan ylihuomenna kuivashampoota lettikampauksen pohjalle. Sillä saa varmaan mukavasti rakennetta kun en tykkää liruleteistä  :).

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #201 : 30.06.10 - klo:19:05 »
Liityn Klippoteket-hehkuttajien kerhoon, muutaman käyttökerran jälkeen vaikuttaa loistotuotteelta. Tuo toimii niinkuin kuivashampoon pitääkin eli poistaa hyvin rasvaisuutta ja antaa volyymia, lisäplussaa hyvästä tuoksusta ja söpöstä pullosta.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 30.06.10 - klo:19:25 »
Oonko ainoa jolla tuo Klippoteket aiheuttaa ihan älytöntä yskimistä? Tuntuu että se aine menee kurkkuun ja henki loppuu. On muuten kelpo kamaa ja suhteessa edullisempaa kuin esim. Biozell, niin oon sitten kärvistelly siitä huolimatta. Tosin varmaan kokeilen jotain muuta merkkiä kun tuo puteli loppuu.

edit kirjotusvihre
« Viimeksi muokattu: 01.07.10 - klo:15:27 kirjoittanut Luurankka »
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 01.07.10 - klo:10:02 »
^Ei niinkään yskimistä, mutta jonkinasteista hengenahdistusta. Pystyn käyttämään kuitenkin, kun tuuletan hyvin suihkausten jälkeen.

Eiffe kyseli kerrostumisesta. Mulla jäi kuivashampoon käyttö vähemmälle, koska huomasin sen kerrostuvan inhasti. Olin käyttänyt Klippoteketia pari suihkausta joka toinen päivä ja pessyt normaalisti Sitrionellan Hamppu-turve-palalla. Tuon palan kanssa valkoista jauhoa ei saa tukasta irti millään, vaan on pestävä aina sulfaatillisella aineella kunnolla hieroen kuivashampoopäivän jälkeen. Tuo kerrostuminen paitsi näkyi harmaantumisena myös tuntui veltostumisena.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #204 : 01.07.10 - klo:11:34 »
Mä oon muutaman kerran sitä klippoteketin kuivashampoota käyttäny ja tosi kätevä kyllä on, mutta inhottaa kun jää sitä valkoista purua hiuksiin. Sitten näyttää siltä kuin olis hilsettä. Ehkä jotain, joka on ruskeeta tummille hiuksille vois koittaa mutta en kyllä uutta hanki ku toi on loppu.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #205 : 01.07.10 - klo:11:57 »
Oonko ainoa jolla tuo Klippoteket aiheuttaa ihan älytöntä yskimistä? Tuntuu että se aine menee kurkkuun ja henki loppuu. On muuten kelpo kamaa ja suhteessa edullisempaa kuin esim. Biozell, niin oon sitten kärvistelly siitä huolimatta. Tosin varmaan kokeilin jotain muuta merkkiä kun tuo puteli loppuu.

Mä pidätän hengitystä suihkimisen ajan ja juoksen sitten äkkiä toiseen huoneeseen hengittämään. :D Eli joo, ei puhettakaan siitä, että siinä suihkepilvessä voisi hengittää, ottaa henkeen tosi helposti, vaikka ei nyt varsinaisesti mua yskitä kuitenkaan. En oo kokeillut muita merkkejä kuin Klippoa, eli en tiedä, onko noissa eroja.

Muuten tuo Klippoteketin aine on ihan kelpoa, mutta haju on kyllä karmiva, ja haiskahtaa vielä tuntienkin päästä.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #206 : 01.07.10 - klo:16:01 »
Mulla ei oo kyllä mitään hengenahdistusta ilmennyt Klippoteketin kanssa. Teen niin että nostelen päällimmäisiä hiuksia ja suihkin ihan hiusten tyveen tosi vähän kerrallaan ja pöyhin sitten sormilla, ja ei se kyllä hengitysilmaan kauheasti tuolla tyylillä leviä. Tai siis mä en ainakaan huomaa mitään.

Tykkään Klippoteketista paljon enemmän kuin Tigin Dirty Secretistä. Dirty Secret on mun mielestä enemmän nimenomaan kuivashampoo, kun taas Klippoteket on enemmän tuuheuttava muotoilutuote (vaikka kyllähän silläkin toki saa hiukset raikastettua aika hyvin). Tuoksukin on jotenkin paljon kivempi kuin Tigissä. Mutta voin kyllä kuvitella että tummissa hiuksissa saattaa valkoisuus näkyä, kun mullakin vaaleanruskeassa juurikasvussa näkyy jos ainetta menee paljon samaan kohtaan. Tigi jätti vähemmän jälkiä.

Mulla on ollut tuo Klippoteket käytössä nyt muutaman viikon (oon käyttänyt ehkä kolmena päivänä viikossa), enkä oo huomannut mitään hiuksiin kasautumista (oon pessyt vaihtelevasti Tigin Superstarilla ja EHS:n mustikkashampoolla).

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 02.07.10 - klo:13:50 »
Eka Klippoteket loppui ja korkkasin tänään käyttöön uuden. Parin painalluksen jälkeen ei tuotetta suihkunnut enää olleenkaan ja kuului vaan pelkkää pihinää. Muutamaan kertaan siinä sitten irrottelin suutinta ja painelin ja alkoi lopulta toimiakin. Tosin suihkii edelleen jotenkin epätasaisesti. Välillä ei tahdo tulla mitään ja sitten ykskaks suihkuaakin hullun lailla.  ??? Onko kellään muulla sattunut vastaavanlaista tapausta? 
1bMii, vaalennettu.

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #208 : 02.07.10 - klo:14:04 »
^ Olisko mahdollista, että suutin olis tukossa? Hiuslakkapullojen kanssa käy tuota jatkuvasti, ja siihenhän auttaa yleensä lämpimän veden alla puhdistaminen. Jos joku sankari on vaikka kokeillut ostamaasi pulloa kaupassa aikoja sitten, ja suuttimeen olisi ehtinyt jämähtää ainetta? Kuivashampoo ei vaikuta kyllä yhtä jämähtävältä kuin hiuslakka, mutta kannattaa varmaan kuitenkin kokeilla lämmintä vesipesua suuttimelle. :)

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #209 : 02.07.10 - klo:14:24 »
Itsekin hankin Klippotekin, kun sitä niin kovasti kehuttiin. Se toimii mainiosti rasvaisuuden poistajana ja pidän todella paljon tuoksusta, mutta minulla on mustat hiukset ja tuo jää todellakin näkymään hiuksiin. Hiukset näyttävät ihan pölyisiltä ja harmahtavilta. Eli tulee käytettyä melko harvoin. Onneksi poikaystäväni kokeili tuota myös ja tykästyi kovasti.

Mutta kokeilin tuota kerran tupeerauksen alle karheuttamaan hiusta ja siitä se toimi erinomaisesti. :)
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com