Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 330265 kertaa)

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #210 : 02.07.10 - klo:18:20 »
Joo, tupeerauksen alle tuo on kyllä ihan omiaan (samoten Biozell, mutta minusta Klippoteketillä tulee jotenkin pehmeämmät hiukset). Kuivashampoota, pari vetoa Tangle Teezerillä myötäkarvaan ja sitten kevyt tupeeraus ja silotus ja ah, kunnon pallotukka on valmis.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Reeta-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #211 : 03.07.10 - klo:00:24 »
Eka Klippoteket loppui ja korkkasin tänään käyttöön uuden. Parin painalluksen jälkeen ei tuotetta suihkunnut enää olleenkaan ja kuului vaan pelkkää pihinää. Muutamaan kertaan siinä sitten irrottelin suutinta ja painelin ja alkoi lopulta toimiakin. Tosin suihkii edelleen jotenkin epätasaisesti. Välillä ei tahdo tulla mitään ja sitten ykskaks suihkuaakin hullun lailla.  ??? Onko kellään muulla sattunut vastaavanlaista tapausta? 

Mulle kävi niin, että kesken suihkuttelun suutin lakkasi toimimasta. Pihinääkään ei kuulu eikä mitään tule ulos. Puhdistelin korkkia, väänsin, käänsin ja yritin aina suihkia uudestaan, mutta ei sieltä enää mitään tule. Ei edes sitä pihinää. Pullossa on varmaan vielä 2/3 jäljellä ja nyt ärsyttää, kun loppu jää käyttämättä, kun se ei tule ulos sieltä :#. Olen tottunut aiina käytön jälkeen tarkistamaan, ettei suutin jää vuotamaan, eikä tällä pullolla niin ole kertaakaan käynyt.
1a/b F ii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 27.08.10 - klo:14:22 »
Meikäläisenkin Rockaholic Dirty Secret oli sitten tyhjentynyt loman aikana :( Olen koittanut käytön jälkeen kuunnella vuotaako puteli, eikä se koskaan ole vuotanut. Siitä siis ajattelin että mun yksilö ei ole tälläinen viallinen... Kyllä ärsyttää! Tilasin ton BeautyBaysta sillonkuin aerosoleja vielä sai tilattua. Nyt mietinkin mikä kuivashampoo tilalle. Kaveri kehui Toni&Guyta, voispa sitä tai sitten Klippotekia harkita.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

aini

• Vieras
« Vastaus #213 : 27.08.10 - klo:14:29 »
Onko kenelläkään sisäpiirin tietoa saataisko joskus Suomeenkin Tresemmen kuivashamppoot? Youtubessa vilkkuu monessa videossa, ilmeisesti ihan hyviä.

Edit. lähetin heidän suomenkielisen nettisivun kautta kyselyä!
« Viimeksi muokattu: 27.08.10 - klo:17:53 kirjoittanut aini »

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 27.08.10 - klo:15:09 »
Onko kenelläkään sisäpiirin tietoa saataisko joskus Suomeenkin Tresemmen kuivashamppoot? Youtubessa vilkkuu monessa videossa, ilmeisesti ihan hyviä.
Täytyypi koittaa Tallinnassa noita kuikuilla kun olen sinne menossa ensi viikolla. Kiitti vinkistä!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #215 : 04.09.10 - klo:11:06 »
Testasin Rockaholic Dirty Secret -kuivashampoon - ensimmäinen kauhistus oli, että suihku tuli tummaan tukkaani aivan valkoisena! Harjatessa häivyttyi hiukan, mutta tyvi näyttää siti tunkkaiselta. Tunne on on ihan ok puhdas ja tuoksu on kiva, mutta jos tukkani olisi ollut rasvaisempi, en usko että olisi tehonnut samalla tavalla. Ei huono tuote, mutta ei voita Sexyhairin vastaavaa.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 06.09.10 - klo:21:39 »
Ylistäviä kommentteja luettuani ja Rockaholicin tyhjennyttyä päätin kokeilla Klippoteketin kuivashampoota, josta ei kyllä minun lempparia nyt todellakaan tullut, herkullisesta omenantuoksusta huolimatta. Jauhe ei tuntunut kampautuvan oikein kunnolla pois, hiukset jäivät "shampootetusta" kohdasta turhankin jäykiksi ja inhan mattapintaisen tuntuisiksi, kun taas Tigiä ei poiskampaamisen jälkeen tuntunut edes huomaavan. Ei ole tuossa yhtään millään tavalla hiuksia (muuta kuin tuoksun tasolla) raikastava efekti.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 06.09.10 - klo:21:46 »
Monet ovat valitelleen Tigin dirty secretin tyhjentyneen itsekseen. Otin nyt sitten riskin ja ostin tuon paikallisesta kampaamosta, kun sattui eteeni. Ensimmäinen kuivashampooni btw. Olen ollut tähän saakka tyytyväinen tuohon, tosin olen käyttänyt sitä vasta parisen kertaa.

Oma putelini ei ole vielä itsestään tyhjentynyt. En tiedä, onko muiden pulloissa ollut huomaustusta, mutta omassani lukee : "Suihkuta kauttaaltaan hiuksiin reippaalla korkin painalluksella, jotta tuotteen ponne ei jäisi päälle. Tarkista, että suutin on suorassa käytön jälkeen".
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #218 : 07.09.10 - klo:12:36 »
Mä en ole vielä saanut ekaa kuivashampootani, Biozellia, toimimaan kunnolla. Pöh. :( Ei tee rasvaista tyveä juurikaan paremman näköiseksi eikä kuohkeus pysy pitkään. Mutta kokeilut jatkuvat...
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 07.09.10 - klo:13:08 »
Mäkään en ole Biozellillä mitää puhdistavaa efektiä aikaiseksi. Klipoteeket oli ihan hirveää, pää ja koko kylpyhuono oli valkoisen jauhon peitossa eikä harja mennyt tukasta läpi. Tigin hinta on sen verta kova etten ole kokeillut. Mä kaipaan nimenomaan puhdistusta, en tuuheutta/käsiteltävyyttä.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 07.09.10 - klo:13:19 »
Mun kokemukset oli näköjään kadonneet, joten laitetaan uudelleen. Olen käytellyt Biozellia, se puhdistaa ja kohottaa hyvin. Itselläni puhdistuu niin hyvin että hiustenpesun voi siirtää seuraavaan päivään. Klippoteketiä olen käyttänyt melkein yhden pullon, enkä tykkää yhtään. Haju on siedettävä. Tukka jää likaisen oloiseksi, ei toimi tässä päässä yhtään. Klippotek vaikuttaa riittosaimmalta, harmi että Biozell on aika hintavaa pullon kokoon nähden.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #221 : 09.09.10 - klo:07:14 »
Kuivashampoot ovat olleet vähemmällä käytöllä; omistan kyllä Biozellin, jota käytän joskus ja jouluna tyveen lähinnä kampausten pohjaksi. Äsken kuitenkin kaivoin Tigini tuolta laatikon pohjalta taas, ja kyllä tämä ihan mukavaa jälkeä tekee - pärjää taas päivän ihan hyvin. Biozellia en puhdisustarkoitusessa oikein ole viitsinyt käyttää, sillä ei mielestäni siinä aja asiaansa näissä hiuksissa.

Tigille ei ole tapahtunut parissa kuukaudessa mitään - tai siis pullo ei ole tyhjentynyt.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #222 : 09.09.10 - klo:12:23 »
Sain tuossa pari putelia Batisten kuivashamppoota ja innoissani testasin sitä sitten. Teinköhän jotain väärin kun nää hiukset ei näytä/tunnu yhtään sen puhtaammilta? Ravistin pulloa ohjeiden mukaan ja ruikin sitä sinne tänne päähän (semmoisia valkoisia länttejä tuli hiuksiin) ja hieroin päänahkaan. Unohdin kyllä vissiin puoleksi tunniksi ennen kuin aloin kammata sitä jauhetta pois ja lopputulos oli ihan samanlainen kuin ennen koko operaatiota  ???
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #223 : 09.09.10 - klo:12:35 »
Eikös tuo Rockaholicin tyhjentyminen ollut muutenkin vain muutaman erän ongelma? Eli luulisi, että pikkuhiljaa alkaisivat olla ne vialliset erät poissa markkinoilta ja tilalla noita ohjetarralla varustettuja puteleita. :)

Mulla on nyt käytössä Kicksistä ostamani Proffsin kuivashampoo ja siihen tueksi Lee Staffordin Wake Up Call -litku, joka toimii samalla periaatteella kuin kuivashampoo, mutta on tarkoitettu ihan koko kuontalolle, ei vain juurille. Ensimmäinen kokeilu näiden kanssa oli ihan hyvä: tukka tuntui raikkaammalta ja näytti paremmalta. Testailut jatkuvat tänään, koska yritän pidentää pesuväliä mieluiten neljään päivään kuin lyhentää kahteen.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 10.09.10 - klo:20:33 »
Bioxell haisee ihan hirveältä. Niin hirveältä että lahjoitin testatun putun lyhyttukkaiselle kaverille joka oli kiinnostunut kuivashampoosta. Eikä mielestäni juurikaan tehoa, lisäksi jättää harmaata putua jälkeensä. Mieluummin jo pesen otsaosion tukasta erikseen tai elän likaisen tyven kanssa ::)
this too shall pass.