Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 351086 kertaa)

Poissa Kronia

• Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #225 : 10.09.10 - klo:20:42 »
Ostin jokunen päivä sitten Klippoteketin kuivashampoon ja oon rakastunut  <3 Haisee hyvältä ja toimii loistavasti siihen tarkoitukseen, johon kuivashampoota tarvitsenkin, eli liiskaisen etutukan raikastukseen. Tykkään kyllä melkeen laittaa sitä ihan puhtaaseenkin etutukkaan, koska se antaa niin kivasti rakennetta. Mun etutukka kun on suoristuksen jälkeen omaan makuun joskus liiankin liukas luiru. Jännä juttu myös se, että huolimatta tummasta väristä, ei tukka ole näyttänyt jauhoiselta.

Ainoa huono puoli on tosiaan se, että aineen suihkimisen aikana täytyy pidättää hengitystä ja sen jälkeen mennä toiseen huoneeseen hengittämään.
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #226 : 16.09.10 - klo:08:44 »
Testasin Rockaholic Dirty Secret -kuivashampoon - ensimmäinen kauhistus oli, että suihku tuli tummaan tukkaani aivan valkoisena! Harjatessa häivyttyi hiukan, mutta tyvi näyttää siti tunkkaiselta. Tunne on on ihan ok puhdas ja tuoksu on kiva, mutta jos tukkani olisi ollut rasvaisempi, en usko että olisi tehonnut samalla tavalla. Ei huono tuote, mutta ei voita Sexyhairin vastaavaa.

Lainaanpas hieman itseäni, mielipide on nimittäin hieman pidemmässä käytössä muuttunut. Dirty Secretin kanssa piti löytää oikea annostelu, sekä harjata tukka suihkuttamisen jälkeen huomattavasti huolellisemmin - johan alkoi toimia. Tämä on omiaan mikäli ei kaipaa kovin tanakkaa volyymia kuivashampoolta, vaan silotellumpaa lookia. Tuote ei myöskään tunnu niin hiuspohjaa kuivattavalta, mitä toinen käyttämäni Sexyhair - tosin SH onkin sitten tehokkaampi liimalettiin. Dirty Secret nousi kuitenkin rinnalle suosikiksi käyttöön, niitä vähän vähemmän likaisia päiviä varten.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #227 : 16.09.10 - klo:16:35 »
Osaako joku vähän vinkata Biozellin annostelusta? En vieläkään ole onnistunut saamaan sillä rasvaista tyveä siistimmäksi. Pitääkö sitä laittaa jotenkin tosi paljon tai onko muita kikkoja?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Bosbon

• Haiven
  • *
« Vastaus #228 : 21.09.10 - klo:10:43 »
Tykkään kyllä melkeen laittaa sitä ihan puhtaaseenkin etutukkaan, koska se antaa niin kivasti rakennetta. - -

Ainoa huono puoli on tosiaan se, että aineen suihkimisen aikana täytyy pidättää hengitystä ja sen jälkeen mennä toiseen huoneeseen hengittämään.

Mulla on ihan samat mielipiteet Klippoteketin kuivasampoosta! Tuo hengenahdistus oli yllättävä reaktio, kun en muista mistään muusta tuotteesta vastaavaa tapahtuneen. Mutta tuote muuten on niin hyvä, että kestän tämän.

Osiksen Dust it on jäänyt mulla vähälle käytölle. Se saa oman ei-niin-tuuhean hiuksistoni helposti klähmäsen tuntuiseksi. Voisin myydä tuotteen eteenpäin eli jos jotakuta kiinnostaa, laita yksäriä.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #229 : 21.09.10 - klo:13:04 »
^Minä olen saanut Biozellilla tukehtumisentunteen aiheutettua. Paikkaa on pakko vaihtaa, samaan paikkaan ei voi jäädä. Siksi suihkin nykyään aina vessassa/parvekkeella/tms.
1bMii  BSL

Poissa Nipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #230 : 21.09.10 - klo:17:29 »
Osaako joku vähän vinkata Biozellin annostelusta? En vieläkään ole onnistunut saamaan sillä rasvaista tyveä siistimmäksi. Pitääkö sitä laittaa jotenkin tosi paljon tai onko muita kikkoja?

Omiin vaaleisiin, suht hentoihin hiuksiini en ole saanut Biozellista kyllä mitään apua. Olen kokeillut laittaa vähän ja sitten vähän enemmän, mutta yhtä rasvaisen näköiseksi jää. Kuivashampoolta haen ensisijaisesti juuri apua rasvaisen tyven piilottamiseen ja vasta sen jälkeen tuomaan rakennetta ja tuuheutta. Ja tosiaan se haju on niin voimakas, että tuntuu tukehtuvan. Täysin hukkaan meni minulla siis kyseinen tuote.

Seuraavaksi hankintalistalla onkin täälläkin paljon kehuttu Klippoteket.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #231 : 22.09.10 - klo:11:08 »
^
Joo mulla taitaa olla sama edessä. :(
1bMii  BSL

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #232 : 22.09.10 - klo:11:24 »
Täältä löytyy myös yksi Klippoteket-rakkaustarina.

Ihana tuoksu ja todella toimii. mietin vaan että mitäköhän päänahka tykkää tuosta pidemmän päälle käytettynä? Saattaa olla aika kuivattavaa.

Tällä tällainen "päivässä rasvaletti" tapaus saa kasvatettua hieman pesuväliä eikä talvella toivottavast itartte heilua enää märällä tukalla pakkasessa kun aamulähmän saa tällä kivasti pois.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa hilpsu

• HAIRahtanut
« Vastaus #233 : 23.09.10 - klo:19:23 »
Huoh, mun hiuksissa on varmaan jotain vikaa  ::). Olen testannut nyt Klippoteketin ja Biozellin kuivashampoot, mutta ei näistä kumpikaan tee yhtään mitään. Ärsyttää kun toimiessaan kunnolla olisivat pelastuksia moneen kiire- ja laiskuuspäivään, mutta ei se rasvainen ulkonäkö vaan katoa. Tuuheuttavasta vaikutuksesta en viitsi edes alkaa räpättämään  >:(.

Kuvittelen käyttäneeni näitä kaikkien tieteen ja taiteen sääntöjen mukaan, mutta olisiko jollain hihassa vielä jotain ässää?

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
  • My circus, My monkeys
« Vastaus #234 : 23.09.10 - klo:19:27 »
Hätäpäissäni kokeilin pahuuttani maissitärkkelystä kun en muutakaan löytänyt ja  "puhdasta" tuli ja volyymia ;D
1b Fii

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #235 : 25.09.10 - klo:11:36 »
^
Maissitärkkelys on munkin "luottotuote"  ;D
1bMii  BSL

aini

• Vieras
« Vastaus #236 : 26.09.10 - klo:19:22 »
Oon käytellyt tässä Proffsin kuivashampoota ja pitää kyllä sanoa, että tykkään tästä huomattavasti enemmän kuin Klippoteketin vastaavasta. Tuoksu on suht samanlainen, ei ehkä niin voimakas mutta tämä ei jätä tummia hiuksia niin valkoisiksi kuin Klippoteket. Antaa tosi paljon rakennetta hiuksiin ja poistaa hyvin rasvaisuutta. Saas nähdä mitä tämä on sitten verrattuna Batisten kuivashampooseen kun se mulle saapuu.

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #237 : 26.10.10 - klo:16:10 »
^ Ostin myös tänään tuon Profssin, ja siedän tämän tuoksua (lähes hajuton) huomattavasti paremmin Klippoteketin shampooseen verrattuna. Mutta tyveä ei sitten kohota yhtä hyvin kuin Klippis  :-\

Vielä sen Biozellin voisin jossain vaiheessa testata. (Vai onko vielä joitakin muunkin merkkisiä, suurinpiirtein samaan hintaluokkaan - n. 5e - sijoittuvia kuivashampoita?)
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #238 : 09.11.10 - klo:15:10 »
Kauneus&Terveys -lehdessä oli Four Reasonsin kuivashampoo saanut hyvät arvostelut. Purkissa taitaa tosin lukea hair powder, mutta toimii ilmeisesti kuivashampoon tapaan. Onko kukaan kokeillut tuota, millainen tuoksu mahtaa olla? Klippotekin tuoksu on itselle ihan liian voimakas, joten jotain parempaa pitäisi löytää taas tilalle.
2aMii

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 09.11.10 - klo:16:04 »
Minä olen kokeillut Lee Staffordin kuivashampoota. Se ei mielestäni tehnyt oikein mitään. Kesällä ostin Björn Axenin Style-sarjan hiuspuuterin, sellaisena sitä pidettiin Vecko Revynin sivulla olleessa testissä. Huh, miten se tuoksuu voimakkaalle! Käytän sitä vain harvoin. Toimivin "kuivashampoo" minulla on ollut tavallinen talkki  :ts.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)