Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 337340 kertaa)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #240 : 26.11.10 - klo:15:36 »
Mulla on käytössä nyt Klippoteketin kuivashampoo ja tykkään siitä ihan älyttömän paljon. Antaa rakennetta ja poistaa turhan rasvan hiusjuurista. Lisäksi ei näytä jauhoiselta lainkaan, vaikka mullakin on tumma tukka. Tuoksu on ihana, raikas omena. Tämä on kyllä niin huippu tuote, pitkää tukkaa kun ei viitsi koko ajan olla pesemässä, kun se kuivuu niin hitaasti.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

saras

• Vieras
« Vastaus #241 : 15.01.11 - klo:14:38 »
Kauneus&Terveys -lehdessä oli Four Reasonsin kuivashampoo saanut hyvät arvostelut. Purkissa taitaa tosin lukea hair powder, mutta toimii ilmeisesti kuivashampoon tapaan. Onko kukaan kokeillut tuota, millainen tuoksu mahtaa olla? Klippotekin tuoksu on itselle ihan liian voimakas, joten jotain parempaa pitäisi löytää taas tilalle.

Olen ostanut ja tykkään kyllä. Antaa selvästi rakennetta ja on helpompi käyttää kun esim. Osiksen puuteri. Tuoksu on
mielestäni raikas, ehkä vähän sama kuin Rockaholicissa? En tiedä mutta ei ainakaan mun nenääni liian voimakas!

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #242 : 16.01.11 - klo:21:44 »
Yritän nyt arpoa muutaman kuivashampoon välillä minkä ostaisin. Fudge dry shampoo kiinnostaisi ehkä eniten. Harmi vaan ettei sitä taida Vaasasta saada.  :-\

|Piija

• Vieras
« Vastaus #243 : 25.01.11 - klo:17:15 »
^ Fudge dry oli mielestäni kyllä todella hyvän tuntuinen, kun sitä pariin eri pituisiin hiuksiin testailin koululla. Puhdisti hyvin (jopa kevyitä muotoilutuotteita!) ja jätti hiukset ilmavan ja pehmeän tuntuisiksi. Ei jättänyt mustiin hiuksiin vaaleaa, ainakaan noilla kokeiluilla. 

Four reasons hiuspuuteri on tulossa tänään kotia kohti, joten siitä voin kirjoitella käyttökokemuksia myöhemmin kunhan ehdin testailemaan. :)

Poissa kiskis

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #244 : 26.01.11 - klo:22:03 »
Joko Biozellin kuivashampoota on muutettu viimeisen ~8kk aikana tai mulla on hämmentävä maanantaikappale... Suihke tulee tosi kovalla jäätävän tuntuisella paineella, mutta itse shampoota ei tunnu olevan nimeksikään, hiukset vaan tulee tosi kylmän ja vähän kostean tuntuisiksi.  ??? Outoa! Mulla oli tätä kerran aiemmin ja jäi hyvät muistot mutta nyt tais mennä joku vikaan...  ;D

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #245 : 27.01.11 - klo:11:28 »
Mä epäilen myös että ostamani Klippoteketin kuivahampoo on maanantaikappale. Tuntuu että täällä sitä kehuu kaikki ja mun mielestä se ei tee muuta kuin takuttaa ja hamputtaa hiusta  :( Ei edes kunnollista puhdistustehoa ja lisäksi aiheuttaa astmakohtauksen ihmisille jolla ei ole astmaa eikä ole todellakaan herkkä hajuille. No, minun pullo jatkaa matkaansa äidilleni josko tuo toimisi paremmin lyhyemmissä hiuksissa.

Biozell taas on vähän yhtä tyhjän kanssa, hajuton, mauton ja tehoton.

Tigejä en enää viitsi edes ostaa koska yksikään heidän spray-pullo ei ole toiminut loppuun saakka moitteetta.

Olen käyttänyt useamman pullon Swiss o Parin kuivashampoota ja se toimii hyvin. Nyt ostin kokeiluun myös saman merkin puuteriversion.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 27.01.11 - klo:12:57 »
Ei se Klippoteket toiminu mullakaan. Olen kerran käyttänyt sitä ja tuolla se on kaapin pohjalla... En edes muistanut koko putelia kun kämppä on muutenkin niin täynnä kaikenlaista purkkia ja purnukkaa.  :D

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #247 : 27.01.11 - klo:17:15 »
Niille, jotka kaipaavat mustien tai ruskeiden hiusten kuivasampoota, tsekatkaa eBaysta Batiste Dry Shampoo. Heillä on valikoimissaan kuivasampoota eri värisille hiuksille. Satuin vain törmäämään tietoon tässä artikkelissa.

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #248 : 28.01.11 - klo:13:57 »
Hankin tuon 4 Reasonsin kuivashampoon vielä, ja vaikuttaa siltä että toimii näistä kolmesta testaamastani (Klippis, Proffs ja 4 R) parhaiten. Hyvin mieto ja raikas tuoksu, ja nostaa tyveä tosi tehokkaasti  :ts

Mietin vain tuota myyntihintaa - olen ihan saletti, että maksoin tuosta 100 ml:n purkista alle 5 euroa Prismassa, mutta Sokoksella kaikkien muotoilutuotteiden - ja hiuspuuteri oli siis muiden muotoilutuotteiden joukossa - hinnaksi ilmoitettiin kymmenisen euroa... Voiko olla totta, vai ymmärsinkö väärin?
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #249 : 28.01.11 - klo:15:48 »
4 reasons alkoi kiinnostaa minuakin, mm. iltalehdessä se on saanut parhaat pisteet http://www.iltalehti.fi/kauneus/2011012812977775_ka.shtml. Aiemmin olen käyttänyt sekä Sexy Hairin (vahvin volyymin antaja), TIgin että Kevin.Murphyn kuivashampoita - kaikista näistä olen tykännyt mutta aina on kiva testailla uutta :) .

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 28.01.11 - klo:15:57 »
Olen ollut todella tyytyväinen Klippoteketiin, mutta täytyy varmaan jossain vaiheessa kokeilla myös tuo Four Reasons. Olisi kiva kuulla lisää vertailua juuri noiden kahden väliltä, jos löytyy.  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #251 : 28.01.11 - klo:17:02 »
Hankin tuon 4 Reasonsin kuivashampoon vielä, ja vaikuttaa siltä että toimii näistä kolmesta testaamastani (Klippis, Proffs ja 4 R) parhaiten. Hyvin mieto ja raikas tuoksu, ja nostaa tyveä tosi tehokkaasti  :ts

Mietin vain tuota myyntihintaa - olen ihan saletti, että maksoin tuosta 100 ml:n purkista alle 5 euroa Prismassa, mutta Sokoksella kaikkien muotoilutuotteiden - ja hiuspuuteri oli siis muiden muotoilutuotteiden joukossa - hinnaksi ilmoitettiin kymmenisen euroa... Voiko olla totta, vai ymmärsinkö väärin?

Tuota 4R:n hiuspuuteria on olemassa kahta eri kokoa. Ehkäpä Sokkarilla on sitten myynnissä se isompi pakkaus :)

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #252 : 28.01.11 - klo:20:36 »
4 reasons alkoi kiinnostaa minuakin, mm. iltalehdessä se on saanut parhaat pisteet http://www.iltalehti.fi/kauneus/2011012812977775_ka.shtml.
Muakin alkoi kiinnostaa nämä kuivashampoot ja varsinkin tämä 4 reasons! En ole koskaan kokeillut, mutta tuollainen saattaisi tosiaan olla kiireisen aamun pelastus!  ;)

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #253 : 09.02.11 - klo:18:24 »
Kokeilin myös Klippoteketin kuivashampoota joku aika sitten enkä pitänyt siitä yhtään. Odotin, että se puhdistaisi hiukset mutta niistä tulikin vain entistä likaisemman tuntuiset, yök. Ehkä se johtuu siitä "muotoilu" ominaisuudesta, tulihan hiuksista toki muotoiltavat, pysyivät paikallaan sekä vaikuttivat runsaammilta kun olivat sitä töhnää täynnä  :D Mutta tykkään mielummin puhtaasta ja sileastä tunteesta enkä käytä muotoilutuotteita muutenkaan. Täytyy lahjoittaa jollekin eteenpäin. Tämä oli toinen kokeilemani kuivashampoomerkki, aiemmin olen käyttänyt pari pulloa Swiss O Parin Frotteeta, joka toimii aivan eri lailla. Se ei tunnu hiuksissa miltään, puhdistaa oikeasti, ainut miinus tuotteessa on vain vessanraikastajaa muistuttava vahva, hiuksiin jäävä tuoksu.

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #254 : 09.02.11 - klo:18:36 »
Täälläkin Klippoteket oli pettymys, osaksi ehkä myös odotusteni takia. Käytän kuivashampoota vain otsatukkaan, hermoni ja aikani eivät riitä koko takapiiskan harjailuun. Ensinnäkin, tuo näkyy tummissa hiuksissa valkoisena todella kauas. Toiseksi, mikä tyvikohotus? Tuote tekee kyllä kivan jäykät ja karheahkot hiukset, mutta tyveni ei kohoa millään tuotteella, ei varmaan ikinä. Kolmanneksi, jauhe tarttuu tukkaan tiukasti, ja harjaus kestää kauan. Samassa ajassa olen jo ehtinyt pestä ja kuivata otsikseni, kun kiroan vieläkin niitä valkoisia hippusia. Puhdistusteho on kyllä ihan hyvä siinä vaiheessa, kun suurimmat osat valkoisesta jauheesta on saanut tukasta irti.  :P

Säästän kuitenkin shampoon niihin hetkiin, kun vettä ei syystä tai toisesta ole saatavilla. :) Silloin tuote on varmaan jonkinlainen pelastus.
« Viimeksi muokattu: 09.02.11 - klo:18:38 kirjoittanut salute »