Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 337573 kertaa)

|Piija

• Vieras
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #255 : 10.02.11 - klo:11:05 »
4 reasons alkoi kiinnostaa minuakin, mm. iltalehdessä se on saanut parhaat pisteet http://www.iltalehti.fi/kauneus/2011012812977775_ka.shtml.
Muakin alkoi kiinnostaa nämä kuivashampoot ja varsinkin tämä 4 reasons! En ole koskaan kokeillut, mutta tuollainen saattaisi tosiaan olla kiireisen aamun pelastus!  ;)

Blogissa omaa mielipidettäni Four reasons hiuspuuterista, jos jotakuta kiinnostaa.  :)

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #256 : 10.02.11 - klo:16:01 »
TRESemmélläkin on näköjään kuivashampoo.

http://www.tresemme.com/Products/Fresh-Start/Fresh-Start-Dry-Shampoo/

Milloinkohan tulee Suomeen?

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #257 : 11.02.11 - klo:21:21 »
^ Oi, tuota kyllä ostan, jos joskus ikinä tuleekin Suomeen.

Mutta eikö Jenkeissä ole erilaiset Tresemmén tuotteet kuin Euroopassa? Siis esim. Suomesta ei löydy tuota Fresh Start- sarjaa.

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #258 : 15.02.11 - klo:07:32 »
Saattaapi olla, en tiedä yhtään. Toivottavasti päästävät sen myös Euroopan markkinoille, olisin ekana jonossa :D

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #259 : 24.02.11 - klo:10:19 »
Olen käytellyt pari-kolme pulloa Klippoteketin kuivashampoota, joka on muuten ihan ok, mutta se haju on käsittämättömän kamala, tunkkainen, superimelä esanssiomena.

Ostin hiljattain Four Reasonsin hiuspuuterin, ja se on paljon miellyttävämpi käyttää! Tuoksu on mieto eikä haise nokkaan koko päivää. Koostumus on aika samanlainen kuin Klippossa, ehkä hieman köykäisempi ja vähemmän muotoileva. Aine jää hiuksiin näkyviin suht samalla tavalla kuin Klippokin, joten päällihiuksiin tuotakaan ei auta sumutella. Oon käytellyt nyt tuota Four Reasonsia hyvillä mielin silloin tällöin pesuvälin pidentämiseksi. Aiemmin Klippon kanssa oli se ongelma, että vaikka tukan sai näyttämään hyvältä, koko päivän oli vähän inha olo sen karmaisevan tuoksun vuoksi.

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #260 : 24.02.11 - klo:13:15 »
^ Joo, komppaan täysin. Harmi vain, että 4R:n saatavuus voi olla tällä hetkellä heikonlaista - kokee ilmeisesti saman kohtalon Klippoteketin kanssa. Kävin toissapäivänä Tampereen Sokoksella sitä kyselemässä, ja minulle kerrottiin että tuote on lopussa, ja että firmalla on toimitusvaikeuksia suuren kysynnän takia. Seuraavana päivänä oli tulossa täydennystä, ja siinä ehkä on muutama hiuspuuteri mukana... Kävin eilen uudestaan, ja pari pulloa löytyikin hyllystä.

Kun muuten aiemmin ällistelin tuotteen hintaa, niin väärässä olin, onneksi. Se mainitsemani Sokoksen 10 euron hinta koskee siis 250 ml:n putelia, ei sitä miniversiota, jonka kaappasin Prismasta.
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #261 : 03.03.11 - klo:17:34 »
Mun hiuksille  Klippoteket on kyllä aivan mainio. Tuuheuttaa hyvin ja ennen kaikkea saa rasvaiset hiukset näyttämään puhtaalta todella hyvin ja pakkaus maailman suloisin. Välillä menee suutin tukkoon, niin sit vaan lilluttelen vähän aikaa suutinta lämpimässä vedessä ja sen jälkeen suihkutan sitä ylösalaisin. Haju ottaa kyllä henkeen, jos pienessä suljetussa tilassa suihkuttelee.
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa minny

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #262 : 07.03.11 - klo:16:08 »
Klippoteket huumassa menin minäkin ostamaan sitä useamman pullon ja se käy kyllä niin henkeen aina kun sitä käyttää, vaikken ole mitenkään hajusteherkkä. Tigin kuivashampoo toimii muutenkin paremmin mun hiuksissa eli klippoa ei jää ikävä kun saan noi pari pulloa käytettyä.

Näin ekan kerran keväällä 2010 tosta Tresemmen Fresh Strartista mainoksia, eli jos tulee ikinä tänne niin aika hitaasti.

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 07.03.11 - klo:17:31 »
Mun ensimmäinen kuivashampooni eli BigSexyHair:in volumising dry shampoo on kyllä hoitanut hommansa hyvin. Oon käyttänyt sitä nyt noin puoli (riittoisaa) pullollista ja voin suositella.

Kuulostaa pelottavalta että jostain shampoista on tullut hengitysoireita?  :o
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 07.03.11 - klo:19:13 »
^Mua ottaa henkeen lähes kaikki suihkittavat aerosolit, hiuslakoista kuivashampoisiin.. Ainakin jos suihkuttelee pienessä tilassa. Enkä mä oo edes mitenkään herkkä eikä mulla ole astmaa etc...
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 07.03.11 - klo:21:01 »
Klippotek on kyllä hyvä, mutta sähköistää tukkaa. Ja samoin kuin Osiksen Dust it niin jämähtää päänahkaan. Dust it varsinkin, ei lähde kertapesulla eikä kahdellakaan pois.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #266 : 07.03.11 - klo:21:24 »
Mä totesin kuivashampoita paremmaksi vaihtoehdoksi mulle hiuspuuterit. Kaikkien kokeilemieni kuivashampoiden tuoksu alkoi pitemmän päälle tökkiä, vaikka ne aluksi eivät mitenkään epämiellyttäviä olleetkaan. Hiuspohjakin tuntui välillä kuivalta ja kutisevalta kuivashampoiden käytön jälkeen.
Hiuspuutereista testattu on nyt Big Sexy hair ja Lanza, joista jälkimmäisen koostumuksesta (kevyempi) pidän aavistuksen enemmän. Toimii fantastisesti puhtaaseen tukkaan volyymin antajana ja myös kuivashampoon korvaajana! Hiusten pesuväli on taattu parilla jatkopäivällä, ilman kutinaa hiuspohjassa. Annostelukin tuntuu helpommalta, kuin suihkeen - saan tuotetta helpommin oikeaan kohtaan ja niin hentoisesti / vahvasti kuin haluan!

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #267 : 08.03.11 - klo:10:35 »
Mä totesin kuivashampoita paremmaksi vaihtoehdoksi mulle hiuspuuterit.

Sattuisiko sulla muuten olemaan kokemusta Kevin.Murphyn Powder.Puffista? Minäkin olen miettinyt hiuspuuteria vaihtoehdoksi kuivashampoolle, kun tuntuu että en vaan jotenkin osaa käyttää noita suihkutettavia. Tuossa Powder Puffissa on niin älyttömän söpö purkki että ihan sen takia tekisi mieli kokeilla tuota ennemmin kuin vaikka L´anzaa. :P
« Viimeksi muokattu: 08.03.11 - klo:13:13 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #268 : 08.03.11 - klo:10:44 »
Hiuspuuteri on kyllä loistava tuote hiusten muotoiluun, mutta esmes lähmäistä otsatukkaa sillä on turha yrittää saada kuosiin. Mulla monesti kasvorasvat muhjuuntuu öisin otsatukkaan, vaikka olisinkin laittanut hiukset illalla pinnillä sivuun. Pinni vaan karkaa yöllä jonnekin. Hiuspuuterissa on aivan liikaa pitoa otsiksen freesaamiseen, ellei sitten halua tönkkösuolattua hiuspuuterista narskuvaa otsatukkaa. :P
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Soven

• Vieras
« Vastaus #269 : 08.03.11 - klo:11:55 »
Minulla on ollut Tigin Dirty Secret aika vähällä käytöllä, koska en saa sillä yhtään puhtaamman tuntuisia hiuksia. Aine saa kuitenkin hiukset näyttämään jonkin verran puhtaammilta. Myös jämäkkyyttä tulee lisää, mikä helpottaa muotoilua. Tuoksu tuo mieleen sellaisen sitruksisen yleispuhdistusaineen. Ihan ok tuote, mutta ei hintansa veroinen.