Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 346739 kertaa)

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #270 : 08.03.11 - klo:20:45 »
^^^Powder.Puffia en ole vielä päässyt testailemaan. Laita ihmeessä kokemuksia, jos sen päätät hankkia!

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #271 : 08.03.11 - klo:20:51 »
Ei voi olla totta, toi Kevin.Murphyn Powder.Puff on kyllä maailman suloisin! :l

Saanko kysyä, että mistä nettikaupasta tota löytyisi? Nopealla katsauksella ainakaan Lookfantasticista eikä Feeluniquesta löytynyt, ellen ole sitten ihan sokea.  :D
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #272 : 09.03.11 - klo:14:47 »
^ Pikaisella googletuksella en eilen löytänyt kuin tuon nettikaupan mistä kuvankin linkkasin, mutta eBaysta ainakin saa ja Hairsupermarketista näköjään myös. Feeluniquesta varmaan saa kuitenkin edullisemmin jos Powder.Puffia jossain vaiheessa tulee sinne myyntiin, taidan malttaa odotella vielä. :)
« Viimeksi muokattu: 09.03.11 - klo:15:27 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #273 : 09.03.11 - klo:15:15 »
Löysin tämmösen ja tykästyin:

Ihan suora Dirty Secret -kopio, mutta hinnaltaan edullisempi eikä tyhjene itsekseen :D 6,95 olisko ollut Anttilassa.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 09.03.11 - klo:15:24 »
^ Miltä tuo tuoksuu ja onko se tuoksu voimakas?  :)

En ole muistaakseni ikinä käyttänyt kuivashampoota mutta koukuttaa ostaa kokeiluun. Käyn melkein joka päivä kuitenkin suihkussa eli sinänsä tarvetta ei kuivashampoolle olisi mutta eihän sitä koskaan tiedä, kesällä ainakin reissussa olisi hyvä?
Jos muuten käyttää kuivashampoota niin kertyykö se tukkaan samalla tavalla kuin muotoilutuotteet? Varsinkin ne jotka käyttää "vakituisesti" kuivashampoota, tarviiko tukkaa syväpuhdistaa useammin kuin normaalisti?  :)

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #275 : 09.03.11 - klo:15:24 »
Kiitos Kaisa! En älynnytkään katsoa tuolta Hairsupermarketista. Jos sinne joskus pistäisin tilauksen niin voisi katsoa jos ton heittäisi ostoskoriin mukaan, näyttää kokeilemisen arvoiselta tuotteelta.

Ja toi got2b:n kuivashampoo vaikuttaa myös tosi kiinnostavalta! Halpaan hintaan ainakin saisi. Eikös got2b:ltä tullut kans joku hiuspuuterikin? Voi että kun kokoajan tulee kaikkea kiinnostavaa näköpiiriin.  ;D
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #276 : 09.03.11 - klo:15:36 »
Onko mussa jotain vikaa, mutta mulla kuivashampoot eivät vain toimi :-\ Olen kokeillut tähän mennessä Tigiä, Klippotekiä ja jotain kolmattakin (merkkiä en muista) ja niistä yksikään ei tehnyt hiuksille yhtään mitään. Yleensä käytän niitä siis likaisiin hiuksiin, jos ei ole aikaa pestä hiuksia. Suihkin päänahkaan ja tyveen, annan vaikuttaa 1-5 minuuttia ja harjaan pois. Yleensä tuloksena on vain valkoinen tyvi, mikä näyttääkin tumman tukan kanssa tosi ihanalta. ja raikkaan lopputuloksen sijaan tukka tuntuu tunkkaiselta ja entistä likaisemmalta.

Mikä voi olla vika? Käytänkö tuotetta liian likaiseen tukkaan? Vaiko vääriä tuotteita?

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 09.03.11 - klo:16:18 »
^Mäkin olen kokeillut useampaa kuivashampoota enkä ymmärrä niiden hehkutusta. Klipoteeket se vasta järkkyä oli. Tukka ja kylppäri ihan valkoinen eikä hiuksista mennyt läpi minkään valtakunnan harja eikä kampa. Saman tien suihkuun ja peseen ihan perinteisellä shampoolla. Lisäksi piti vaahdottaa kahdesti että sen lähmän sai pois. Ihan varovasti vielä laitoin. Oon kanssa miettinyt että laitanko väärin, kun lopputulos ei ole toivotunlainen.

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #278 : 09.03.11 - klo:17:27 »
Itselläni tukka ei kylläkään tunnu minkään kuivashampoon jälkeen puhtaalta, mutta näyttää kuitenkin suht sellaiselta. Lähmäisestä littanasta tukasta tulee yleensä kovahko ja erittäin tuuhea. Hieman lakkaa vielä päälle niin melkoisen koppuralta tuntuu, mutta leijonanharja-efekti sen verran kiva että tykkään kuitenkin käyttää kuivashampoota varsinkin kiirepäivinä.
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 09.03.11 - klo:18:34 »
Minulla on Björn Axenin Styling Powder Mattifying & Volume. Se ei tee minun hiuksilleni mitään ihmeitä ja tuoksu on liian voimakas. Käy henkeen, vaikken ole astmaatikko tai tuoksuherkkä. Ostin tämän Osiksen hiuspuuterin korvaajaksi, ei ole toiminut ollenkaan niin hyvin kuin Osis. En osta toista kertaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #280 : 09.03.11 - klo:20:46 »
^ Miltä tuo tuoksuu ja onko se tuoksu voimakas?  :)

En ole muistaakseni ikinä käyttänyt kuivashampoota mutta koukuttaa ostaa kokeiluun. Käyn melkein joka päivä kuitenkin suihkussa eli sinänsä tarvetta ei kuivashampoolle olisi mutta eihän sitä koskaan tiedä, kesällä ainakin reissussa olisi hyvä?
Jos muuten käyttää kuivashampoota niin kertyykö se tukkaan samalla tavalla kuin muotoilutuotteet? Varsinkin ne jotka käyttää "vakituisesti" kuivashampoota, tarviiko tukkaa syväpuhdistaa useammin kuin normaalisti?  :)

Tuoksu on melko voimakas, mutta olen todella huono arvioimaan miltä mikin tuoksuu. :D Taitaapi olla samanlainen esanssivadelma kuin Got2B-hiuslakassakin.

Itsekin käyn miltei päivittäin suihkussa, mutta aina välillähän tuota on hyvä suihkia esimerkiksi otsatukkaan.. On ollut kätsy siihen. Itse en syväpuhdista tukkaa ikinä, joten en osaa tuohon kertyvyyteen sanoa juuta enkä jaata :P Ihan "perusshampoilla" pesen päivittäin.

Strix

• Vieras
« Vastaus #281 : 11.03.11 - klo:15:44 »
Käytin ekaa kertaa nyt Got2Be:n uutta kuivashampoota ja oli pakko tulla kehumaan. Suihkin pikaisina rykäyksinä hiusjuuriin ja levittäessä hieroen se tuntui vain häviävän ja tukka tuntui oikeasti puhtaalta. Kiilto ei samentunut ja tuotetta ei tarvinnut läheskään niin paljon kuin mitä normaalisti. Osin siitä syystä että suutin toimi hyvin rykäystarkoitukseen.
Biozell ja klippoteket jäi samantien kakkoseksi tälle. Tuoksukin on aivan ihana, hieman kuin sellaiset sitruspastillit. Eikä ota henkeen niin kuin klippoteket toisinaan tekee.
En tiedä kuinka hyvin toimii tuuheuttajana, mutta alkukokemukset on niin positiiviset että nuo jälkimmäiset jää tästälähin hyllyyn. Ero on huomattava ainakin tässä päässä ja kun en kiillosta halua tinkiä.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 11.03.11 - klo:17:23 »
Pitää laittaa korvan taakse! Tigin Dirty Secretistä tykkäsin kovasti, mutta tyhjeni ja kun kuivashampoota tulee käytettyä kuitenkin niin harvoin, en ole viitsinyt ostaa toista kertaa. Klippoteket taas on hätätapauksien hätätapauksiin, hiuksista tulee mattaiset, tönköt ja jauhe ei tahdo lähteä millään.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 14.03.11 - klo:15:40 »
Mua on alkanut tökkimään Biozell ja Klippoteket. :-\ En ole halunnut edes käyttää niitä pitkiin aikoihin kun edellisellä kerralla kun käyttelin, jauhe vaan jämähti päähäni ja vaikka kuinka kampasin ja harjasin se ei meinannut hävitä sitten millään. Päivän mittaan se ikäänkuin kului pois näkyvistä mutta eihän sellaisella tukalla ympäriinsä kehtaa liikkua. En tiedä sitten johtuiko tuo siitä että molemmat putellit ovat aika lopussa ja että suutin on menossa tukkoon vai mikä on.

Uutta kokeilua kaipaisin ja Harley:n tekstin perusteella tekisi mieli kokeilla tuota Got2Be:n kuivashampoota. Eikös tuota saa vähän melkein joka kaupasta? Mulla ei ole edes mitään havaintoa minkä näköinen pullo on kyseessä. ;D Hintakaan ei varmaan ollut kovinkaan kallis verrattuna noihin kahteen muuhun..?
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Linnee-

• Hiushörhö
« Vastaus #284 : 14.03.11 - klo:15:50 »
Olen testannut muutamia kuivashampoita ja täytyy sanoa että voiton vie karkea ruisjauho  ;D Opin niksin mummultani. Siis levitetään ruisjauhoja tyveen, annetaan olla pari minuuttia ja harjataan pois. Harjaamisessa minulla toimii parhaiten luonnonharjaksinen harja. Ei vie kiiltoa niinkuin useimmat kuivashampoot ja on varmasti turvallisempaa ja hellävaraisempaa kuin kemikaalit. Ainoana miinuksena on hommasta syntyvä sotku, ja siihen kuluva aika. Kaiken jauhon pois saamiseen kului varmaan 10 minuuttia mutta lopputulos kyllä palkitsee!
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back