Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 357616 kertaa)

aini

• Vieras
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #285 : 14.03.11 - klo:20:18 »
Uutta kokeilua kaipaisin ja Harley:n tekstin perusteella tekisi mieli kokeilla tuota Got2Be:n kuivashampoota. Eikös tuota saa vähän melkein joka kaupasta? Mulla ei ole edes mitään havaintoa minkä näköinen pullo on kyseessä. ;D Hintakaan ei varmaan ollut kovinkaan kallis verrattuna noihin kahteen muuhun..?

Mä kuulisin myös tuosta käyttökokemuksia. Kunhan kaupungille kerkeän niin lähden itsekin sitä metsästämään. Mulla ei oikein Klippoteketin kuivashampoo tunnu toimivan, tuntuu tekevän hiukset likasemmiksi kuin ne on ja kun yritän hieroa ainetta sormin päähän niin että se hieman jopa freesaisi, niin ainetta tippuu hiukkasina vaatteille jolloin se näyttää hilseeltä. Tykkäisin jos kuivashampoo freesaisi sekä antaisi volyymia.

Strix

• Vieras
« Vastaus #286 : 14.03.11 - klo:22:47 »
Olen nyt käyttänyt tuota got2be:n useita päiviä putkeen ja tukka tuntuu vieläkin ihan puhtaalta. Voisi kevyesti mennä vielä päivän. Toivottavasti purkki pysyy hyvänä loppuun asti, vielä en ole vuotamista tai tukkeutumista havainnut. Alussahan tässä vasta ollaan.

Purkki näyttää tältä ja hinta oli kampin anttilassa n.7

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #287 : 14.03.11 - klo:23:08 »
^ Taidanpa ostaa tuon testiin. Mulle on tullut hetkellinen? hiusten rasvoittumisbuumi ja tuntuu, että hiukset olisi pakko pestä kerran päivässä. Varsinkin ohimoilta ja hiusrajasta hiukset likaantuu todella nopeaa.

Jättääkö tuo got2be hiuksiin kuinka pahan valkoisen kerroksen? Mulla jäi Klippoteketin käyttö samanlaisten kokemusten takia kuin Jenni.:llä eli tuntui, että valkoista möhnää ei millään saanut harjattua pois.

Strix

• Vieras
« Vastaus #288 : 15.03.11 - klo:00:33 »
Itsellä on ihan tummanruskeat hiukset ja yritän suihkia lähinnä juuriin, en niinkään hiusten päälle. Kyllä se valkoisena näkyy, mutta häviää nopeasti kun hieman hieroo. Ei mitään harmaantumista ole ilmennyt vaikka on monta päivää putkeen suihkinut.
Huono vertailla high end kuivashampooihin kun ei ole kokemusta, mutta tämä on tähän asti ollut täydellinen tuote ja yltää HG:ksi jos ei tyhjene ennenaikaisesti.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #289 : 23.03.11 - klo:09:20 »
Hain eilen oman Got2Be:n kuivashampoon anttilasta, mut mää en saa tuota valkoisuutta katoamaan millään. En tiedä, suihkinko ainetta liikaa (on tehokasta!), mutta nyt on juuri harmaana. Mutta tehokas tosiaan on, teki hiuksista reilusti puhtaamman tuntoiset, eikä vain näköiset. Eli näin vähällä en ole valmis luovuttamaan, kun muuten vaikuttaa niin huipulta. Kokemusta mulla siis on Tigistä ja jostain markettikuivashampoosta. Tässä on kiva tuoksu, hyvin raikas ja mieto. Niin ja mulla on punaruskeat hiukset.
« Viimeksi muokattu: 23.03.11 - klo:09:25 kirjoittanut riinam »

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #290 : 23.03.11 - klo:10:15 »
Mäkin tykkään tuosta Got2Be:stä. Kokeilemistani kuivashampoista selvästi tehokkain, mutta kuitenkin sellainen kevyt (verrattuna esim. Klippoteketiin, joka tuntuu helposti jotenkin kökkööntyvän hiuspohjaan muiden muotoilutuotteiden kanssa). Mulla ei ole ollut valkoisuusogelmaa minkään kuivashampoon kanssa (mun hiukset on sellaiset maantienharmaat/-ruskeat tyvestä), eikä ole tämänkään kanssa. Tuoksukin on tosi kiva. Ainoa mistä en tykkää, on tuo pullon ulkonäkö (ja koko Rockin' It -sarja Tigiltä pöllittyine ideoineen).

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 23.03.11 - klo:10:36 »
Onko joku Klippoteketistä tykkäävä kokeillut tuota Got2Be:tä? Itselläni Klippoteket on toiminut todella hyvin ja tykkään sen muotoilevasta ja tuuheuttavasta ominaisuudesta. Oikeastaan käytänkin sitä enemmän juuri tuuheuttavana muotoilutuotteena kuin varsinaisena kuivapesuna. Minulla on vaaleat hiukset, joten valkoisuuskaan ei haittaa vaan pikemminkin päinvastoin, kun sillä saa vähän fuskattua juurikasvua. Tuoksu on minun nenääni ihan kiva ja henkeäkään ei ole koskaan ahdistanut. Ainut miinus helposti tukkiutuvasta suuttimesta, jota saa olla pesemässä turhankin usein. Näin ollen käytän siis mieluusti Klippoa jatkossakin, mutta koska uusia tuotteita on aina kiva kokeilla niin tuo Got2Be myös vähän kiinnostaisi. Toisaalta moni tuntuu kehuvan sitä juuri siksi, että se on erilainen kuin Klippoteket niin epäilyttää, jos se ei sitten minulla toimisikaan toivotulla tavalla.
1bMii, vaalennettu.

Strix

• Vieras
« Vastaus #292 : 23.03.11 - klo:12:08 »
^Klippoteketillä saa ihan oman tuuheuden ja käytin sitä itsekin mielummin muotoilutuotteena. Got2Be onkin sitten enemmän sananmukainen kuivashampoo, pistää tukan raikkaana ja puhtaana jopa viikon putkeen (ainakin itsellä). Tuuheutta ja muotoiltavuutta saa tälläkin, mutta ei klippotekin veroista hiuspilveä.

Retro

• Vieras
« Vastaus #293 : 19.04.11 - klo:20:34 »
Minäkin nyt näin yhden kokeilukerran jälkeen siirryn liputtamaan Got2be:n Rockin' it -kuivashampoon puolesta. Aiemmin on kokeiltu Klippoteketia ja Four Reasonsia, jotka tosiaan tekivät hiuksista tosi matat, tuuheat ja tönköt, eli antoivat muotoiltavuutta. Rockin' it puolestaan oli todella hienojakoista ja teki hiuksista puhtaan näköiset. Tuoksu on miellyttävä, eikä ainakaan vielä ottanut henkeen, toisin kuin Klippoteket. Muotoilun pohjaksi tästä ei minulla ainakaan ole, mutta lähinnä haenkin kuivashampoolta tuota puhtauden tuntua (ja näköä tietysti). Tyvi jäi hieman harmaaksi, mutta multa taisi lipsahtaa hiukan reippaalla kädellä tuota ainetta hiuksiin, eiköhän sen olisi pienellä hieromisella saanut häviämään.

Strix

• Vieras
« Vastaus #294 : 19.04.11 - klo:20:47 »
Kulutin juuri got2be:n kuivashampoon loppuun, täytyy hehkuttaa melkein entisestään. Pullo kesti yli kuukauden vaikka käytin sitä aina kun en pessyt hiuksia sinä päivänä. Huomattavasti riittoisampi kuin klipotekketin omassa käytössä. Uusi on jo haettu.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 19.04.11 - klo:22:39 »
Pitää kyllä avautua siitä, että noiden got2b-tuotteiden kyljessä ei taida olla kunnollista suomenkielistä tuoteselostusta. Jonkinlaista tynkää näytti olevan, mutta ne "isommat ylätekstit" oli englanniksi, kun purkkia katselin. En välttämättä löytänyt, kiire kun oli,  mutta nimenomaan tuollaisissa tapauksissa kannattaisi olla selkeä suomenkielinen teksti.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

ohuthius

• Vieras
« Vastaus #296 : 20.04.11 - klo:20:58 »
Ei vitsit toi got2b:n kuivashampoo on kyllä tosi toimiva tuote. Ostin kun tuli vastaan kaupassa ja muistelin siitä täällä lukeneeni ja kokeilin sitten nyt pitkän päivän jälkeen sitä hiuksiin. Meinasin mennä suihkuun mutta näyttää siltä ettei tarvi! Hiuksista tuli puhtaan tuntuiset ja näköiset, ihan kunnolla ja lisäksi pehmeät ja tosi ilmavat. Sain suhteellisen hyvin nuo valkoisetkin pois vaikka suihkuttelinkin sitä vähän runsaammalla kädellä joihinkin kohtiin. Toivotaan että ei nyt petä, etten huomenna puolen päivän aikoihin huomaa että hiukset ovatkin jo rasvoittuneet.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #297 : 21.04.11 - klo:08:13 »
Mikä olis hyvä kuivashampoo astmaatikolle/migreenikolle, joka on herkkä hajusteille? Varsinkin suihkutettaville sellaisille. Oon miettiny kuivashampoon hommaamista kesäksi, että vois kerran viikossa käytellä. Tosin varmaan pitää alkaa kerran viikossa syväputsariakin käyttämään, että saa tuon pois sitten, luulisin, että kuivashampoo hieman kerääntyy tyveen. Vai miten on, riittäiskö syväputsaus kerran kahteen viikkoon?
Oon siis miettinyt Got2be:tä tai Biozelliä, Klippotekiä ei missään nimessä, sitä joskus haistoin kaupassa ja tuli paha olo.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #298 : 21.04.11 - klo:09:36 »
Minulla on myös nyt testissä tuo Got2be ja tuntuu kyllä ihan tehokkaalta. Hiuksista tuli tosiaan pehmeät ja ilmavat ja tuo tuntui lisäksi puhdistavan tehokkaasti. Tuoksu on suht mieto esim. Klippotekiin verrattuna, jota en sen hajun takia voi enää käyttää. Miinusta tulee suihkeen voimakkuudesta, eli tuolla tuntuu olevan mahdoton suihkuttaa ainetta vain vähän ja lisäksi pullo jää helposti suhisemaan itsekseen.

Mikä olis hyvä kuivashampoo astmaatikolle/migreenikolle, joka on herkkä hajusteille? Varsinkin suihkutettaville sellaisille.

Minusta Four reasonissa on miedoin tuoksu ja tuota saa myös matkakokoisena, eli voi ostaa aluksi testiin tuon pienen pullon. Apteekista saa myös Klorane kuivashampoota, joka voisi sopia myös herkkäihoisille.
http://www.apteekkikulma.fi/klorane-shampoo
2aMii

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 23.04.11 - klo:22:40 »
Päädyin sitten ostamaan tuon kun kovasti olin Tiginkin kuivashampoosta tykännyt, mutta Klippoteket ei sopinut juuri yhtään. Tuossa got2be:ssä on selkeästi paljon pehmeämpi tuo "jauhe" kuin klippoteketissä, putsaa hyvin eikä jätä semmoista valkoista epämääräistä koppuraa. Tuoksu ei ole mikään herkku, mutta onneksi niin mieto, ettei sitä juuri huomaa. Ei ihan Tigin tasolle yllä, mutta toimiva ja miellyttävä ainakin tämänhetkisten kokemuksien mukaan joka tapauksessa.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.