Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 346605 kertaa)

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #300 : 24.04.11 - klo:14:10 »
Sain tummahiuksiselta kaverilta Tresemmen kuivashampoon loput koska se näkyi liian vaaleana hänen hiuksissaan. Parin kokeilukerran perusteella olen aika ihastunut siihen.  :) Tresemme ei tuuheuta yhtä paljoa kuin Klippoteket, mikä ei ole minulle ongelma, mutta tekee tyvestä raikkaan näköisen. Klippoteketistä hiukset tulevat helpommin aineisen näköisiksi ja tuntuisiksi, mutta tämä Tresemme vain katoaa jonnekin - ei koppuroita tai tee hiuksia liian mattaisiksi.  :-* Tuoksu on raikas, parempi kuin Klippoteketissä.
Tätä ei ikävä kyllä kai saa vielä Suomesta?  :-\

Ja itselläni on tosiaan n. 7-8 asteiset hiukset - niissä ei näkynyt mitään valkoisuutta.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #301 : 24.04.11 - klo:15:34 »
Päivitys BigSexyHairin osalta: pullossa tuntuu olevan nestettä jäljellä noin 2-3cm verran mutta eipä tule ulos sitten millään. Ilmeisesti pullossa oleva "letku" on liian lyhyt. Aika kallista ainetta, etenkin kun osa jää näköjään käyttämättä prkl...  :#
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #302 : 28.04.11 - klo:21:26 »
Kokeilussa on ollut ensimmäinen kuivashampooni Got2be:n Rockin' it. Saan tällä puhtautta hiuksiin, mutten silti pääse tunteesta eroon että pitäisi hiukset pestä. En siis varmaan pärjäisi kuivashampoon avulla kuin pakkotilanteessa. Lisäksi tämä kuivattaa päänahkaa jo ensimmäisestä käyttökerrasta, niin tosin taitaa kaikki kuivashampoot tehdä ainakin pidemmällä aikavälillä. Ehkä minulla on vain herkkä päänahka, koska kutina alkaa helposti, ja on pakko pestä hiukset.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #303 : 07.05.11 - klo:16:23 »
Mäkin oon nyt kokeillut tota Got2b:n Rockin´ it-kuivashampoota ja tykkään kyllä!
Tulee tukka tosi raikkaan näköiseksi ja tuntoiseksi (ainakin verrattuna Klippoteketiin)
ja tuoksu on tosi raikas ja suihke tulee kivalla paineella. ;D Tätä voisin kyllä ostaa ehdottomasti uudestaan!
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 07.05.11 - klo:16:30 »
Kokeilin tuota Got2b:n Rockin´it:iä ja olin iloisesti yllättynyt. Tuoksu oli kivan mieto eikä yskittänyt saatika tullut kurkkuun sellaista pistävää tunnetta. Mitään rajua muotoiluominaisuutta tuossa ei mun mielestä ollu ja varmaan siksi se toimi tämmösessä hennossa tukassa paljon paremmin kuin entinen suosikki Biozell.  :ts Ainoa miinus tuli tuosta jauheesta, sain sillä sotkettua vaatteita ja korvan, mutta hippuset lähti kuitenkin helposti pois. Tuossa se tärkkelys on riisijauhetta ja ainakin noissa kaapissa olleissa Klippoteketissä ja Biozellissä oli perunajauhoa, eli voikohan se vaikuttaa noin ratkaisevasti lopputulokseen?

Huomasin muuten kaupassa käydessä, että Biozellin pullo oli uudistunut; pinkki etiketti oli vaihtunut violetiksi ja kyljessä oli maininta hypotuoksusta! En ehtinyt tuota tuoksutella, mutta jos joku on tuota testannut, niin kertokaa kannattaako tuoksuherkän kokeilla.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

elluee

• Vieras
« Vastaus #305 : 12.05.11 - klo:22:28 »
Mäkin ostin ton Got2be rockin' it ja yllätyin todella !! se oli tosi hyvää tuohon biozelliin verrattuna. tuli paljon puhtaamman oloiset hiukset. vaaleat läiskätkään ei haittaa kun blondi olen nii ne katoa kyllä hieromalla :) !

peruna

• Vieras
« Vastaus #306 : 13.05.11 - klo:14:01 »
Minulla on käytössä nyt ensimmäinen kuivashamppooni, heräteostoksena ostettu Fudgen Dry Shampoo. Maksoi päälle 17€ kampaajalta ostettuna, ja kyllä kaduttaa suuresti koko ostos. Aikaisemmin olen opiskelijabudjetilla selvinnyt perunajauhoilla, toimivat aivan hyvin ruskeisiin hiuksiini. (Ainakin kun ottaa hinnan huomioon...  ::) )
Mutta takaisin tähän Fudgeen. Haju on aivan kammottava, todella voimakas ja peittää hajuvedet tms. Päivän mittaan saa aikaan jopa pahoinvointia kun on niin imelä haju. Lisäksi aine kirvelee päänahkaa, vaikka omani ei ole mitenkään herkkä hiusväreillekkään tms. En siis tätä ainakaan omasta puolestani suosittele!  :(
Perunajauhot roxxxx!   ;D

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #307 : 15.05.11 - klo:12:40 »
Minä taas en ihastunut tuohon Got2be Rockin' ittiin ollenkaan juuri siksi, koska sillä ei saa kunnolla tuuheutta tukkaan. Nykyään ei tule oikein käytettyä kuivashampoota kuin lievästi lähmäiseen tukkaan ja silloinkin enemmän muotoilutarkoituksessa nostamaan hiuksistoa ilmaan. Tähän tarkoitukseen tuntuu itsellä sopivan paremmin Klippoteket tai sitten Björn Axenin Styling powder, joka taitaakin olla ensisijaisesti enemmän muotoilutuote. Ilmeisesti siis tykkään enemmän näistä jauhoisemmista tuotteista.  :)

Mutta kyllähän tuon Got2be tulee varmasti käytettyä loppuun, vaikka en kyllä taida ostaa enää uudestaan. Sillä saa kuitenkin puhtaantuntoisen tukan ja tuotteen tuoksu ei jää kiinni hiuksiin sumutuksen jälkeen. Mitän muotoilevia ominaisuuksia tältä ei oikein kyllä pysty odottamaan, mutta kuivashampoon tehtävässä hoitaa kyllä hommansa.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #308 : 15.05.11 - klo:16:50 »
Mun mielestä tuo Got2be:n kuivashampoo on ihan kelpoa tavaraa, kunhan vaan huomio pari pikkujuttua..

Tuossa on myös ilmeisesti ongelmia tuon suuttimen kanssa, kun mulla ainakin se jäi kummallisesti suhisemaan suihkutuksen jälkeen. Irrotin sen suuttimen sitten ja kääntelin ja vääntelin ja nostelin niin suhina loppui. Eli kannattaa olla tarkkana tämän kanssa ettei puteli tyhjene itsestään.

Suihkuttelun kanssa saa myös olla tarkkana, jos on tummat tai punaiet hiukset. Tuosta tulee helposti liikaa ja sitten sulla on pää täynnä järkyttäviä valkoisia länttejä. Kuitenkin jos onnistuu ihan maltillisesti suihkuttamaan, niin hiukista ei tule jauhoiset. :)

Tuoksu tuossa on ihana puhdas ja raikas sitruuna!
3b F ii

Poissa sininen kissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #309 : 22.05.11 - klo:10:27 »
Oletteko käyttäneet tuota Got2be:tä siten kuin putelissa lukee, eli suihkutetaan hiuksiin, hierotaan ja sitten vielä harjataan läpi? Mulla rasvaisuus hävisi pelkällä suihkutuksella, mutta sitten kun hieroin ja harjasin juuresta asti läpi, niin hiukset oli taas likaisen näköiset. Onkohan siitä haittaa jos jättää harjaamatta? Mun kirkkaanvaaleisiin hiuksiin ei jää länttejä, joten se ei oo ongelma.

Yllättäen tuosta tuli reilusti kiiltoa hiuksiin. Mitään tuuheuttavaa vaikutusta en huomannut. Haju meni kyllä pahasti henkeen, tosin mulla tavallinen hiuslakkakin pistää yskittämään.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #310 : 22.05.11 - klo:11:42 »
Uusi kuivashampoo pitäisi hankkia, mutta en oikein tiedä mikä olisi sopivin. Ongelmana on oman värinen tyvi joka taittaa lämpimään, ja selkeästi karamellinväriset latvat. Tyvikasvu ei siis oikeastaan näy juuri tuon taiton takian, mutta kuivashampoon jälkeen tulos on niin mattainen ja harmaa että väri ero on todella selkeä ja liiankin puuterinen. Lisäksi omat hiukseni ovat yleensä jopa liiankin tuuheat, etten kaipaa oikeastaan lisää tuuheutta, ainakaan hötön puuterityven muodossa. Olen kokeillut nyt Tigin Dirty Secret kuivashampoota sekä Fudgen Dry Shampoota mutta olemmat jättävät valkoisen harmahtavan tyven. Onko siis olemassakaan tuotetta joka ei muuttaisi hiusten väriä oudosti kylmän jauhomaiseen suuntaan? Ajattelin kokeilla seuraavaksi Four Reasons Hair Powderia, koska se on ilmeisesti ollut suht suosittu, mutta ei tekisi mieli tehdä taas hutiostosta. Ehdotuksia tai muita kokemuksia?
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #311 : 22.05.11 - klo:12:18 »
Mulla on tällä hetkellä pienoinen kyllästyminen kuivashampooseen. Kahta kuivashampoota olen käyttänyt, Björn Axenin ja tällä hetkellä Klippotekin.

Hyvän ajan käytin kuivashampoota säännöllisesti, mutta nyt ei tee mieli laittaa kys. tököttiä hiuksiin pesujen välipäivinä. Minulla on maantienharmaan/rusehtava hiusväri ja kyllähän tuollanen puuteri samentaa hiusta, minusta myös takutti. Hiukset ovat kieltämättä kivan tuuheat, mutta hiukset tuntuvat melko tunkkaiselta enkä oikeastaan halua laittaa kuivashampoota kuin ainoastaan silloin kun tiedän peseväni hiukset samana iltana. Olen myös huomannut, että pientä kutiamistakin on voinut ilmetä.

Edellä mainituissa kuivashampoissa on hyvä, että muuta muotoiluainetta ei välttämättä tarvitse. Klippotekin tuoksu on taas paljon parempi kuin Björn Axenin, ja muutenkin Klippotek tuntuu ehkä asteen raikkaammalta hiuksissa. Itsellä hiukset rasvoittuu nopeaan etenkin otsan rajoilta ja päälaelta ja siten kuivashampoo on kyllä hurja pelastus. Tällä hetkellä tykkään kuitenkin tupeerata lakalla rasvoittuneempia kohtia, ei jää kuitenkaan ihan niin tunkkaista tunnetta.  :)

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #312 : 22.05.11 - klo:19:16 »
Tällä hetkellä tykkään kuitenkin tupeerata lakalla rasvoittuneempia kohtia, ei jää kuitenkaan ihan niin tunkkaista tunnetta.  :)

Mun mielestä tämä toimii melkein paremmin kun kuivashampoot. Tupeeraa tyveä ja laittaa vähän lakkaa, ei näytä enää niin rasvaiselta. :) Hiukset myös pysyy puhtaamman tuntuisina pidempään, joten hyötykin on pidempiaikainen kun kuivashampoota käytettäessä.
3b F ii

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 24.05.11 - klo:11:47 »
Mäkin ostin tuota Got2Be:n kuivashampoota kun Klippotek loppui. On kyllä paljon parempaa! :o

Tukka jää oikeasti puhtaan tuntuiseksi, ei lähmäiseksi takkulöntiksi. Suihku tulee ponnekkaammin, eli vähemmällä selviää. Lisäksi tuoksu/kemikaalihöyry ei ole läheskään yhtä päällekäyvä kuin Klippotekissä. Tuoksu on vähän tylsä, tommoinen ruusun tuoksu, mutta ihan ok. Ei paha ainakaan. Jauhetta jäi kyllä aika paljon hiuksiin, vaikka kävin hiustenkuivaajalla läpi tukan. Ehkä se johtui siitä että suihkuttelin tuttuun tapaan turhan antaumuksella, kun vähempikin oisi riittänyt.

Mun paksulle ja karhealle tukalle tää on kyllä ehdottomasti parempaa kuin Klippotekin, kun ei vedä yhtään takkuun. :) Toki semmoiselle joka hakeekin kuivashampoolta vähän sitä karheutta/muotoilevaa ominaisuutta, voi Klippotek olla parempi.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

|Piija

• Vieras
« Vastaus #314 : 28.05.11 - klo:10:04 »
Täällä kans ostettiin parikin pulloa tuota Got2Be:n kuivashampoota. Paljon parempaa kuin klippoteket ja itseasiassa omassa päässäni päihittää jopa four reasons hiuspuuterin puhtauden tunnulla. Ilmavuutta tuli enemmän fr:stä.