Minulla on käytössä nyt ensimmäinen kuivashamppooni, heräteostoksena ostettu Fudgen Dry Shampoo. Maksoi päälle 17€ kampaajalta ostettuna, ja kyllä kaduttaa suuresti koko ostos. Aikaisemmin olen opiskelijabudjetilla selvinnyt perunajauhoilla, toimivat aivan hyvin ruskeisiin hiuksiini. (Ainakin kun ottaa hinnan huomioon...
)
Mutta takaisin tähän Fudgeen. Haju on aivan kammottava, todella voimakas ja peittää hajuvedet tms. Päivän mittaan saa aikaan jopa pahoinvointia kun on niin imelä haju. Lisäksi aine kirvelee päänahkaa, vaikka omani ei ole mitenkään herkkä hiusväreillekkään tms. En siis tätä ainakaan omasta puolestani suosittele!
Perunajauhot roxxxx! 
Samaa kokemusta täälläkin. Ostin tuon Fudgen taannoin ilman että olin lueskellut täältä kokemuksia, muuten olisin ostanut Got2Be:n kuivashampoon... Maksoi aika tylysti 15€, haisee mun mielestä ihan diskoteekiltä. Ällön tympeä makeus yhdistettynä siihen perinteiseen savukoneen hajuun.

Onneksi en käytä kauhean usein, oikeastaan tolle on käyttöä vaan kun ei jostain syystä ehdi tukkaa pesemään ja on pakko näyttää jotenkin kelvolliselta.
Fudge kyllä toimii kuivashampoona muuten vallan hyvin, haju vaan kuvottaa. En ole omaan päänahkaan saanut jäämään mitään valkeita länttejä, eikä hennatussa tukassa näytä jauhoiselta.
Tämän kokemuksen puolesta liputan enemmän karkeiden ruisjauhojen kuin Fudgen Dry shampoon puolesta. Tuo pullo tulee kestämään mulla ikuisuuden, hyvä jos koskaan pääsen kokeilemaan mitään muuta... Onneksi tosiaan on niitä ruisjauhoja aina kaapissa.