Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 346735 kertaa)

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #315 : 30.05.11 - klo:20:49 »
Uusi kuivashampoo pitäisi hankkia, mutta en oikein tiedä mikä olisi sopivin. Ongelmana on oman värinen tyvi joka taittaa lämpimään, ja selkeästi karamellinväriset latvat. Tyvikasvu ei siis oikeastaan näy juuri tuon taiton takian, mutta kuivashampoon jälkeen tulos on niin mattainen ja harmaa että väri ero on todella selkeä ja liiankin puuterinen. Lisäksi omat hiukseni ovat yleensä jopa liiankin tuuheat, etten kaipaa oikeastaan lisää tuuheutta, ainakaan hötön puuterityven muodossa. Olen kokeillut nyt Tigin Dirty Secret kuivashampoota sekä Fudgen Dry Shampoota mutta olemmat jättävät valkoisen harmahtavan tyven. Onko siis olemassakaan tuotetta joka ei muuttaisi hiusten väriä oudosti kylmän jauhomaiseen suuntaan? Ajattelin kokeilla seuraavaksi Four Reasons Hair Powderia, koska se on ilmeisesti ollut suht suosittu, mutta ei tekisi mieli tehdä taas hutiostosta. Ehdotuksia tai muita kokemuksia?

Kokemuksia ei vielä ole, mutta Kicksin viimeisimmässä kantislehdessä oli lyhyt maininta jonkin uuden sarjan, Lee Staffordin, värillisestä kuivashampoosta - ilmeisesti tarkoitettu tummemmille hiuksille, sävyinä mid brown ja dark. En tiedä menevätkö jo liian tummiksi, mutta vaaleamman ruskean purkin etiketin väri vaikuttaisi lupaavalta...

Aijaaha, sitä näkyi myös Nellyssä olevan: http://nelly.com/fi/kauneus-naiset/kauneus/hiustenhoito/lee-stafford-300/dry-shampoo-mid-brown-300033-99/#
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #316 : 31.05.11 - klo:21:48 »
^Vaikuttaa mielenkiintoiselta tuotteelta, voisikin kuluttaa Kicksin lahjakortin tuohon  :) Kiitos vinkistä!
edit: typo
« Viimeksi muokattu: 20.09.11 - klo:10:04 kirjoittanut Sassy »
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #317 : 09.06.11 - klo:10:58 »
Minulla on käytössä nyt ensimmäinen kuivashamppooni, heräteostoksena ostettu Fudgen Dry Shampoo. Maksoi päälle 17€ kampaajalta ostettuna, ja kyllä kaduttaa suuresti koko ostos. Aikaisemmin olen opiskelijabudjetilla selvinnyt perunajauhoilla, toimivat aivan hyvin ruskeisiin hiuksiini. (Ainakin kun ottaa hinnan huomioon...  ::) )
Mutta takaisin tähän Fudgeen. Haju on aivan kammottava, todella voimakas ja peittää hajuvedet tms. Päivän mittaan saa aikaan jopa pahoinvointia kun on niin imelä haju. Lisäksi aine kirvelee päänahkaa, vaikka omani ei ole mitenkään herkkä hiusväreillekkään tms. En siis tätä ainakaan omasta puolestani suosittele!  :(
Perunajauhot roxxxx!   ;D

Samaa kokemusta täälläkin. Ostin tuon Fudgen taannoin ilman että olin lueskellut täältä kokemuksia, muuten olisin ostanut Got2Be:n kuivashampoon... Maksoi aika tylysti 15€, haisee mun mielestä ihan diskoteekiltä. Ällön tympeä makeus yhdistettynä siihen perinteiseen savukoneen hajuun. :-X Onneksi en käytä kauhean usein, oikeastaan tolle on käyttöä vaan kun ei jostain syystä ehdi tukkaa pesemään ja on pakko näyttää jotenkin kelvolliselta.
Fudge kyllä toimii kuivashampoona muuten vallan hyvin, haju vaan kuvottaa. En ole omaan päänahkaan saanut jäämään mitään valkeita länttejä, eikä hennatussa tukassa näytä jauhoiselta.

Tämän kokemuksen puolesta liputan enemmän karkeiden ruisjauhojen kuin Fudgen Dry shampoon puolesta. Tuo pullo tulee kestämään mulla ikuisuuden, hyvä jos koskaan pääsen kokeilemaan mitään muuta... Onneksi tosiaan on niitä ruisjauhoja aina kaapissa. ;D
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #318 : 09.06.11 - klo:15:01 »
Itselläni Got2b tuuheuttaa omaan makuuni ihan liikaa, mutta helpostihan tuollaisen saa haltuunsa. Eilen kuulin myös kehuja "uudesta tuhkaisesta raidastani". Que? Olikin tummaan tukkaani jäänyt aamun kiireessä todella vaalea harmahtava raita korvan viereen, oli ihan tyvestä alas asti. Kieltämättä mainion värinen. Lähti kyllä ihan pienellä hömpsyttelyllä poiskin onneksi.
Mut mikä parasta, tällä pärjää pitkälle suikuttelun jäleistäkin päivää ilman pesuhuolia. Ei onneksi päänahkakaan kutia. Vau.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 10.06.11 - klo:13:41 »
^On kyllä jännää, minulla ei tunnu tuuheuttavan yhtään, olen tosin pienehköjä länttejä "alahiuksiin" laittanut. Onnea tuhkaisesta raidasta!  ;D
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #320 : 10.06.11 - klo:22:55 »
Mun uusin kuivashampoorakkaus on Kevin.Murphyn Fresh.Hair <3 . Aluksi en pitänyt sen keveydestä, se ei anna juurikaan tukea, ja tummiin hiuksiin se teki vaaleana kuultavan tyven. Mutta näin kesällä auringon rasittamat hiukset eivät mitään kovin tujua kaipaa ja kun värikin vaihtui vaaleammaksi annoin tuotteelle uuden mahdollisuuden. Ja toimii täydellisesti! Tuoksu on vaniljamainen, raikas sellainen. Tekisi mieli suihkutella koko kropalle! Tukka freesaantuu ilman takkuja.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #321 : 19.06.11 - klo:12:05 »
Miäkin ostin tuon Got2b:n kuivashampoon, kun kesällä tukka lätsähtää niin nopeasti. Olen laittanut tuota yhtenä aamuna, eli voi olla että laitoin sitä vielä liian varovasti, mutta ei se mulla tuuheuttanut yhtään. Hiukset kyllä tuntui ja näytti puhtaammilta. Tuoksu tuossa on aika voimakas, miun nenään tuoksui YSL:n In love again.  ;D

Ja sitä jauhoa tulee hirveällä paineella ja sellaisena kapeana töräyksenä. Hyvin helposti saa harmaan läntin yhteen kohtaan.

peruna

• Vieras
« Vastaus #322 : 21.06.11 - klo:10:08 »
Mistä ihmeestä tuota Got2b:tä oikeen voi ostaa? :--D Oon koittanu metsästää kaikista lähimarketeista tuon typerän Fudgen korvaajaksi, muttei oo mun silmään sattunu. Prismassakaan ei ollu, vaikka tuntus sieltä jo löytyvän? Oonko ihan sokee, millasessa purnukassa sitä on? Eikö nuo Got2b:t ole ihan markettisettiä?

Kunis

• Vieras
« Vastaus #323 : 21.06.11 - klo:13:26 »
Täälläpäin on kaikissa suurissa kaupoissa (pienistä en tiedä kun en käytä juurikaan), paitsi Anttilassa. Ja yllättäen Sokoksessa ja Stokkallakin edullisempaa kuin Sittarissa. Kaikkea sitä.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #324 : 21.06.11 - klo:13:46 »
^Minä kun nimenomaan omani ostin Anttilasta  :D

Tältä näyttää.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

peruna

• Vieras
« Vastaus #325 : 10.07.11 - klo:01:45 »
Haa! Viime viikolla satuin VIHDOIN löytämään tuon Got2b-kuiviksen, sieltä Prismasta mistä vannoin ettei sitä löydy. Ovat siis vasta lisänneet valikoimiinsa varppina!  ;)
Harmi vain omani sattui olemaan joku maanantaikappale, ekan käytön jälkeen suutin jäi jotenkin pohjaan huomaamattani ja purkki on nyt puolityhjä. Joka käytön jälkeen jää sihisemään yksikseen, pitää väännellä ja käännellä että sen saa loppumaan.
Itse aineeseen olen tyytyväinen, on paljon hienojakoisempaa kuin Fudge ja asettuu ihan itsekseen hyvin, ei tarvitse harjailla ja hieroa että saa tasaisen lopputuloksen. Hiukset näyttää puhtailta ja mikä parasta, aluksi voimakkaalta tuntuva tuoksu haihtuu nopeaa toisin kuin Fudgen kanssa. Entistä enemmän harmittaa tuo Fudgen heräteostos kun sen hinnalla olisi saanut kolme Got2b:tä.  ::)

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #326 : 10.07.11 - klo:15:01 »
Ite oon tykännyt Biozellin kuivashampoosta, enkä ole muita kokeillutkaan. Tuoksuu ihan kivalle sekä tuuheuttaa ainakin omaa ohutta tukkaa ja tuli puhdasta tottakai. Itsellä oli siis tätä pinkkipulloista, ei mustaa (joka tosin on muotoileva kuivashampoo, mutta samalta merkiltä).
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 13.07.11 - klo:11:16 »
Lee Staffordin värillinen kuivashampoo on nykyisin suosikkini pahasta hajusta huolimatta. Muut - valkoiset - kuivashampoot (esim. Tigi tai Klippotek) jättävät tosi helposti mustiin hiuksiini harmahtavan tyven enkä saa sitä pois vaikka miten harjaisin.
Tällä hiukset jäävät myös miellyttävän ilmaviksi. Tummanruskea sävy Dark on tosi jees mustassakin tukassa, mutta olisihan se silti kiva saada käyttöön ihan mustille hiuksille tarkoitettua kuivashampootakin, esim. Bumble & Bumblen hair powderia, mutta mistäpä saada sitä tilattua...

Karoliina

• Vieras
« Vastaus #328 : 13.07.11 - klo:15:48 »
Ostin myös Got2b -kuiviksen ja ensimmäisen ja ainoan käyttökerran perusteella tuote vaikutti ihan lupaavalta. Putelo oli sitten tyhjentynyt itekseen ja olikin ihan tyhjä seuraavalla, kun olisin halunnut tuota suihkia. Ärsyttää!Taisi olla vähän viallinen se mun yksilö.. No, taidan siirtyä takaisin jauhemaisiin kuivashampoihin/tyvikohottajiin, koska niiden annostelu ja levittäminen on musta huomattavasti helpompaa. Sopii ainakin omiin mämmikouriin paremmin :)

Poissa zzww

• HAIRahtanut
  • Rakkaus on tarinoita, joita ei koskaan kerrota.
    • blogini
« Vastaus #329 : 13.07.11 - klo:15:52 »
Onko jossain kaupassa ruskeille hiuksille tarkoitettua kuivashampoota? joka toisi samalla kiiltoa ja eloisuutta hiuksiin?
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/