Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 346121 kertaa)

Kunis

• Vieras
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #330 : 13.07.11 - klo:15:55 »
Reklamoikaa ihmeessä noista itsetyhjenevistä pulloista! Ei yhden käytön perusteella ole tarkoitettu maksamaan seitsemään euroa. Eli palautetta vaan valmistajalle, varmaankin niiden nettisivuilla on joku yhteydenottolomake/osoite.

peruna

• Vieras
« Vastaus #331 : 14.07.11 - klo:18:07 »
No nyt on sitten minun got2b tyhjä, ehdin 2-3 kertaa käyttämään otsatukkaan....... Mietin kanssa tuota reklamaatiota, mutta kun ei ole kuittia tallessa niin en voi oikein todistaa etten ole itse sitä vain suihkinut loppuun.  >:(

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #332 : 14.07.11 - klo:18:09 »
^ Mitä se kuitti tossa todistamisessa auttaisi?
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

peruna

• Vieras
« Vastaus #333 : 14.07.11 - klo:21:41 »
No se kuitti ainakin todistaisi sen että ostin sen viikko sitten, tuskin kukaan on niin ahkera kuiviksen käyttäjä että saa sen niin nopeasti loppumaan. ;)
Mutta mutta, onkohan tämä : http://www.henkel.fi/cps/rde/xchg/henkel_fis/hs.xsl/yhteydenottolomake-4079.htm?mlId=2 oikea osoite vai mihin se reklamaatio pitäisi tehdä? En ainakaan äkkiseltään nyt muuta löytänyt.

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #334 : 15.07.11 - klo:06:38 »
^ Vaikuttaa hyvältä, laita ihmeessä tonne =) Mä oon oikeen ahkera nettireklamoija ( ;) ) ja en ole kertaakaan tarvinnut kuittia. Oon vaan maininnut ostopaikan ja -ajan ja mahdollisesti tuotteen erätiedot.

Tai siis, asiakaspalvelu kyllä ohjaa eteenpäin, jos on joku vielä pätevämpi paikka reklamaatiolle olemassa.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #335 : 15.07.11 - klo:19:47 »
Onko nykyaikana missään sellaista kuivashampoota jotai saisi ripoteltua etuhiusten alueelle eli en haluaisi mitään suihkepulloa enkä myöskään piittaisi tuoksuvista tuotteista.

Käytän nykyään kuivashampoon asemasta vauvatalkkia, mutta tukkani on vähän liian tumma siihen. Pitääkö vaihtaa tummaan kaakaojauheeseen vai löytyisikö joku mahd väritän ripoteltava oikea kuivashampoo? Eikö apteekissa ollut joku? Sokoskin löytyisi.
this too shall pass.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #336 : 15.07.11 - klo:21:48 »
^ Kickseissä taidetaan myydä tummille hiuksille kuivashampoota, mutta suihkutettavana.
Schwarzkopfin Osis sarjassa on Dust it ripoteltava, ei suoranaisesti kuivashampoo, mutta mielestäni toimi ainakin mulla samallalailla.
Sokoksella myytävällä Swiss-O-Parilla oli ainakin yhteen aikaan ripoteltavakin versio. Valkoisiahan ne ovat, eli tulos voi olla harmaa.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

peruna

• Vieras
« Vastaus #337 : 17.07.11 - klo:18:38 »
Wow, olen ihan shokissa, Schwarzkopf-neuvonnasta oli tullut vastaus ja korvaavat tuotteen arvon (ja vähän ylikin), ihme ja kumma! Että kannattaa tosissaankin Pisama-tytönki laittaa vaan reilusti viestiä niin saa korvauksen!  :D
Nyt olen sitten kahden vaiheilla, riskeeraanko ja ostan uuden Got2b:n vai sitten ton Biozellin kuiviksen seuraavaksi. Onkohan tuo nyt sitten kovin yleistä että nuo Got2b:t tyhjenee? Asiakaspalvelun viestissä luki näin:
"Pääaine kuivashampoossa on hienojakoista riisiä. Yksi selitys pullon tyhjenemiseen on se että tuotetta jää suuttimen sisälle niin että suutin vuotaa ja sisältöä pääsee pihisemään ulos. Tuotetta käyttäessänne suosittelemme että ravistatte pulloa voimakkaasti ennen jokaista käyttökertaa", mutta olen kyllä varma että ravistelin ennen kuin käytin. Vai miten raivokkaasti niitä pitää sitten heilutella, ehkä vaan olin niin käsi etten tajunnut ravistella tarpeeksi? ;D

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 22.07.11 - klo:21:12 »
Kiitti MerGirl!
Pitänee pengastaa LHC:tä, muistaakseni siellä joku ihan oikeasti käytti tummaa kaakaojauhetta mahdollisesti johonkin seattuna rasvaa imemään. Lähin Kicks on vähän kaukana, mutta pistän korvan taakse kun seuraavan kerran käyn vaikkapa Lahdessa sukuloimassa.
this too shall pass.

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #339 : 26.07.11 - klo:00:44 »
Batistet ovat ilmeisesti rantautuneet nyt myös Suomen Kickseihin :) Onko kukaan ehtinyt kokeilla? Täytyy varmaan ostaa tuota testiin sitten kun got2b ja Klippoteket ovat vähissä.
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Strix

• Vieras
« Vastaus #340 : 26.07.11 - klo:16:57 »
Näin Helsingissä anttilassa tresemmen kuivashampoon. Onko siitä kellään kokemuksia. Hintaa oli muistaakseni inasen enemmän kuin got2be:llä.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #341 : 27.07.11 - klo:08:27 »
Batistet ovat ilmeisesti rantautuneet nyt myös Suomen Kickseihin :) Onko kukaan ehtinyt kokeilla? Täytyy varmaan ostaa tuota testiin sitten kun got2b ja Klippoteket ovat vähissä.

Jei. Batistet on proffsin ohella mun suosikkeja ja nyt ei tarvitse enää hamstrata Englannin reissuilta. Batistet tuoksuu proffsia paremmalle. Epäilen, että batisteista saattaa jäädä harmaa tyvi tummiin hiuksiin, koska omia tumman vaaleita hiuksia se "valkaisee" selvästi. Batistella on Englanissa myynnissä myös tummille hiuksille tarkoitettua kuivashampoota.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 27.07.11 - klo:08:32 »
Saako got2be:n kuiviksella tuuheutta päähän? Entä klippotekilla? Pitäisi saada joku voimakkaasti tuuhentava kuivashampoo, BigSexyHair teki sen mutta maksaa mansikoita..
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #343 : 27.07.11 - klo:10:15 »
Paljon noilla Batisteilla on hintaa ja minkäkokoisia ovat? Mietin juuri, että hankkisin sen Got2B:n version kun siinä on vähän isompi pullo kuin esim. Klippoteketillä. Mutta jos Batiste on sama tai isompi ja hinnaltaan hyvä, voisihan senkin hankkia.

Retro

• Vieras
« Vastaus #344 : 27.07.11 - klo:11:52 »
Saako got2be:n kuiviksella tuuheutta päähän? Entä klippotekilla? Pitäisi saada joku voimakkaasti tuuhentava kuivashampoo, BigSexyHair teki sen mutta maksaa mansikoita..
Mun mielestä Klippoteket tuuheutti ehdottomasti paremmin, kuin Got2be, jälkimmäisellä taas tuli selkeästi puhtaampaa jälkeä, ei niinkään tuuheutta.